Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 49

Θέμα: ybr125 καινουρια ή cbf250 μεταχ

  1. #31

    ybr η cbf

    Αγαπητε epp 1640.Φυσικα και δεν ξεχασα ποτε πως ξεκινησα,γι'αυτο αλλωστε στην συζητηση για την 'Πρωτη σας βολτα με μηχανη' εγραψα για την Φλορεττα με τις ταχυτητες στο χερι οταν ξεκινησα.Ομως απο τοτε περασαν πολλα η παρα πολλα χρονια και οι συνθηκες αλλαξαν στους δρομους.Σημερα ο δικυκλιστης καθε δευτερολεπτο προσπαθει να επιβιωσει στο δρομο η να παθει την λιγοτερη δυνατη ζημια.Χρειαζεται λοιπον ενα εργαλειο που θα τον 'σωσει' στην δυσκολη στιγμη και αυτο ειναι μια μηχανη που να μην σερνεται.Το γκαζι ειναι θανατος οταν δεν το μετρας σωστα αλλα και σωτηρια οταν σου χρειαστει.Σημερα κυκλοφορουν ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ στους δρομους και ειναι τραγικο να καθεσαι να βλεπεις τον θανατο σου οταν με λιγο ανοιγμα μπορεις να ξεφυγεις.Σε πληροφορω λοιπον οτι το 'περιφημο cbf250',ειναι ενας φιγουρατος ντενεκες που στο παραμικρο ζορι δεν εχει κουραγιο για τιποτα ασε που στην παραμικρη ανηφορα πρεπει να κατεβεις τουλαχιστον 2 ταχυτητες,ολα δε αυτα γινονται δραματικα οταν εχεις τον ανεμο κοντρα.Φυσικα αν εχεις και δευτερο ατομο χρειαζεσαι εξορκισμο.Ρωτησα γιατι του βαλανε 6 ταχυτητες και μου ειπαν για οικονομια.Ζηταω καποιον να μου πει ποτε θα βαλει 5 η 6 στην πολη που κινησε αναμεσα στα αυτοκινητα,αρα η οικονομια παει περιπατο,ασε που το βραδυ θελεις φυσικοθεραπεια στο αριστερο ποδι απο το ανεβα κατεβα συν το ψαξιμο της νεκρας.Για να μην σε ζαλιζω αλλο με τα 4 χιλιαρικα που εδωσα θα ειχα παρει παπι με καλλιτερη ροπη και σου θυμιζω οτι κρατησα την αιωνια ερωμενη μου το CM200T του 1981 με τις 4 ταχυτητες που και με 2 ατομα ακομα με εχει βγαλει παλληκαρι,μονο δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις.Ας σταματησει λοιπον ο μυθος του CBF.
    BBBBBBBBB

  2. #32
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896

    Re: ybr η cbf

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΝΑΙΑΣ
    Αγαπητε epp 1640.Φυσικα και δεν ξεχασα ποτε πως ξεκινησα,γι'αυτο αλλωστε στην συζητηση για την 'Πρωτη σας βολτα με μηχανη' εγραψα για την Φλορεττα με τις ταχυτητες στο χερι οταν ξεκινησα.Ομως απο τοτε περασαν πολλα η παρα πολλα χρονια και οι συνθηκες αλλαξαν στους δρομους.Σημερα ο δικυκλιστης καθε δευτερολεπτο προσπαθει να επιβιωσει στο δρομο η να παθει την λιγοτερη δυνατη ζημια.Χρειαζεται λοιπον ενα εργαλειο που θα τον 'σωσει' στην δυσκολη στιγμη και αυτο ειναι μια μηχανη που να μην σερνεται.Το γκαζι ειναι θανατος οταν δεν το μετρας σωστα αλλα και σωτηρια οταν σου χρειαστει.Σημερα κυκλοφορουν ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ στους δρομους και ειναι τραγικο να καθεσαι να βλεπεις τον θανατο σου οταν με λιγο ανοιγμα μπορεις να ξεφυγεις.Σε πληροφορω λοιπον οτι το 'περιφημο cbf250',ειναι ενας φιγουρατος ντενεκες που στο παραμικρο ζορι δεν εχει κουραγιο για τιποτα ασε που στην παραμικρη ανηφορα πρεπει να κατεβεις τουλαχιστον 2 ταχυτητες,ολα δε αυτα γινονται δραματικα οταν εχεις τον ανεμο κοντρα.Φυσικα αν εχεις και δευτερο ατομο χρειαζεσαι εξορκισμο.Ρωτησα γιατι του βαλανε 6 ταχυτητες και μου ειπαν για οικονομια.Ζηταω καποιον να μου πει ποτε θα βαλει 5 η 6 στην πολη που κινησε αναμεσα στα αυτοκινητα,αρα η οικονομια παει περιπατο,ασε που το βραδυ θελεις φυσικοθεραπεια στο αριστερο ποδι απο το ανεβα κατεβα συν το ψαξιμο της νεκρας.Για να μην σε ζαλιζω αλλο με τα 4 χιλιαρικα που εδωσα θα ειχα παρει παπι με καλλιτερη ροπη και σου θυμιζω οτι κρατησα την αιωνια ερωμενη μου το CM200T του 1981 με τις 4 ταχυτητες που και με 2 ατομα ακομα με εχει βγαλει παλληκαρι,μονο δεν ειναι για μεγαλες αποστασεις.Ας σταματησει λοιπον ο μυθος του CBF.
    Συμφωνούμε στο θέμα γκάζι, σε ορισμένες περιπτώσεις αυτό σημαίνει ασφάλεια.. Για το cbf τα έχω ξαναπεί και εγώ, πάρα πολλά τα 4.000 ευρώ όταν φέρνεις από moto japan παραεισαγωγή καινούριο hornet 250 με τα ίδια λεφτά και με ένα χιλιάρικο πάνω παίρνεις bandit, gsr και άλλα.. Τα παπάκια είναι πραγματικά εργαλεία αλλά οι τιμές τους έχουν ξεφύγει πολύ, και δεν βλέπω λόγο κάποιος να δώσει 2.000 ευρώ για να πάρει ας πούμε ένα innova και να μην πάρει ένα ybr με 2120 (με injection) ή το 06 μοντέλο με 1750..

  3. #33
    καινουριο ybr και λαστιχα.(κρανος, μπουφαν)

  4. #34
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    Παιδιά είναι πολύ δυνατό για κάποιον που δεν έχει ξαναοδηγήσει ούτε παπί.. και αρκετά βαρύ με το βάρος του να μην κρύβεται από την γεωμετρία.. εκτός από αυτό είναι πλέον παλιό και το βρίσκεις σε εξωφρενικές τιμές για την ηλικία του.. αν είναι να δώσει 2500 για να βρει ένα άριστο ας δώσει 3 να πάρει ένα hornet.. σε καμία περίπτωση γενικά δεν προτείνω τετρακύλινδρο για πρώτη μηχανή.. το super four είναι καλό για να μεταβείς από μία μικρή μοτοσυκλέτα σε μία μεγάλη σαν ενδιάμεσο στάδιο. Στον φίλο Βασίλη από πάνω, μου φαίνεται λογικό να ξενερώνει μετά από 40 χρόνια εμπειρίας με το cbf250.. όμως σίγουρα έχει ξεχάσει πως ξεκίνησε ο ίδιος (δεν νομίζω να ξεκίνησε με κανένα samurai ή κανένα μπολντόρ..).. για αρχή είναι πολύ καλά.. ειδικά το ybr στα 1750 ευρώ (μοντέλο 06) νομίζω ότι είναι μονόδρομος αν ψάχνεις μία μικρή, με πάμφθηνη συντήρηση, φτηνά ανταλλακτικά, άθραυστη και με απίστευτη οικονομία καυσίμου μοτοσυκλέτα..
    Εγω με το SF ξεκινησα. Αν δεν εχεις φαγουρα στο δεξυ παει και χαλαρα και σου μαθαινει πολλα. Αλλα κι αν το ζορισεις θ' ανταποκριθει εως ενος σημειου.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  5. #35
    παιδια καλες ολες αυτες οι μηχανες καλο και το περισσοτερο γκαζι απο θεμα ασφαλειας αλλα για πειτε μου τι γινεται αν πεσει πανω μου ενα τοσο βαρυ μηχανακι,γιατι μια τουμπα στους βρεγμενους δρομους ειναι πιθανη για εναν αρχαριο(και στους στεγνους δηλαδη αλλα τελος παντων) οσο και να προσεχω.και εμενα περισσοτερο μου αρεσει η ιδεα να οδηγω μια κανονικη μηχανη απο μια μικρη,αλλα προσπαθω να το εκλογικευσω λιγο.
    κατ αρχην μην ξεχνατε οτι η χρηση θα ειναι μεσα στα γιαννενα.μικρες δηλαδη αποστασεις που δεν χρειαζεται καμια τρομερη τελικη,ουτε καν πανω απο 100.
    δηλαδη το ερωτημα ειναι ποια μηχανη ειναι περισσοτερο καταλληλη για την δικη μου περιπτωση και οχι γενικα για πρωτη μηχανη.
    και για οσους δεν τυχαινει να ξερουν απο γιαννενα,να σας πω οτι οι διαδρομες ειναι πραγματικα πολυ μικρες(η μεγιστη διαδρομη που με ενδιαφερει σε καθημερινη βαση ειναι γυρω στα 3 χιλιομετρα μεχρι το πανεπιστημιο,αλλα τοσα να γυρισω και καμια βολτιτσα μεσα στο κεντρο).και σ αυτες τις διαδρομες δεν βγαινεις και σε κανεναν μεγαλο αυτοκινητοδρομο.εννοω οτι οι ταχυτητες ειναι λογικες.μεχρι πριν λιγο καιρο αυτες τις αποστασεις τις εκανα με ποδηλατο

    εμενα περισσοτερο μου αρεσει το cbf και νομιζω οτι το γκαζι του ειναι υπεραρκετο για αυτη τη χρηση.ομως το ybr125 ειναι πιο φθηνο(ειδικα η προσφορα με καρπυρατερ)και ειναι και αξιοπιστο.απ την αλλη και το xr125 το βρισκεις και αυτο σε πολυ καλη τιμη και απ οτι καταλαβαινω ενδεικνεται για βρεγμενους δρομους.
    το θεμα ειναι πιο ειναι πιο καταλληλο για την περιπτωση μου.απ οτι καταλαβαινω και τα 3 καλα ειναι(το καθενα εχει τα καλα εχει και τα κακα του).οποτε μαλλον πρεπει να δω πιο μου αρεσει περισσοτερο(cbf) και να το παρω(μεταχειρισμενο παντα) κ ας δωσω κατι παραπανω.θα δουμε γιατι ακομα δεν ειμαι σιγουρος...λεω να μην βιαστω.
    παντως ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας,πραγματικα με βοηθανε.

  6. #36
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    SF ... Αν δεις το τεποζιτο του κανει μια κουρμπα. Σε περιπτωση πτωσης αυτος ηταν ο σκοπος της να μπορεις ν' απελευθερωθεις. Αλλα για να πεσεις σε και να σε πλακωσει η μηχανη θα πρεπει να εισαι σταματημενος και αφηρημενος σε καθε αλλη περιπτωση θα υπαρξει συρσιμο. Απο την αλλη δεν ειναι δα και τοσο βαρυ μηχανακι. Ολα εχουν τις δικες τους ''αορατες λαβες'' που τις βρισκεις στην πορεια απο την τριβη με το οχημα. Αμα πεσει οδηγος με τη haya θα μπορεσει να τη σηκωσει και οχι επειδη κανει βαρακια και σηκωνει μισο τονο στην καθισια του, αλλα επειδη εχει τριφτει με το μηχανακι.
    Ωραιες οι ενδοαστικες διαδρομες, αλλα το καλοκαιρι αμα θες να πας για ενα μπανιο τι θα κανεις βουτιες στην Παμβωτιδα. Η Αρτα θα πας στην αθλια Κορωνησια με τα κοχυλια αντι για αμμο [μανι μανι 78 χιλιομετρα] η Πρεβεζα, Παργα, Ηγουμενιτσα [απο 80 χιλ και ανω]. Αμα θες για πιο ρομαντικα με την κοπελα σου να πατε Μετσοβο, κατι σημεια σαν τις ανηφορες με την περιεργη κλιση κοντα στην Μηλια πως θα τις περασεις δικαβαλο με το 125 η το 250; Με το δυομισαρι κατι παει κι ερχεται.
    Φιλαρακι και μες στην πολη δεν την παλευεις με το 125αρι. Θα το βαρεθεις γρηγορα.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  7. #37
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Οτι θα απελευθερωθείς αν πέσει πάνω σου είναι σίγουρο.. ότι θα τσούξουν παραπάνω τα επιπλέον 90 κιλά και αυτό βέβαιο είναι 3 χλμ? Τότε ακόμα και το παρακάτω 50 άρι (8,5 άλογα - 90(-) κιλά) μια χαρά αρκετό είναι.. ποια 100+? Και πολλά λες αν όντως έχεις σκοπό να κινήσαι σε αστικό περιβάλλον.. εγώ θα επιμείνω στο καρμπυρατεράτο ybr στα 1750.. λογικά αν το δώσεις μετρητοίς το παίρνεις και με 1650.. τουλάχιστον εμένα στο καινούριο μου έκοψαν σχεδόν 200 ευρώ.. Με το super four στους δρόμους που κινείσαι, την μόνη διαφορά θα την αισθανθεί η κωλότσεπη σου..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	aprilia_sx_50_2008_01.jpg 
Προβολές:	222 
Μέγεθος:	64,5 KB 
ID:	139498

  8. #38
    φιλε benny εγω σε σουβουλευω να παρεις οτι σου αρεσει εσενα για να μην λες μετα επρεπε να παρω το αλλο κτλπ... εγω ειμαι κατοχος του cbf 2 χρονια τωρα οποτε μπορω να σου πω γιαυτο 2 πραγματακια.το μηχανακι το εχω καταευχαριστιθει σκυλι σε ολα του με εχει παει παντου χωρις να πει κιχ .120-130 τελικη τα εχει απο κει κ περα δυσκολα(μεχρι 145 το εχω παει γυρω στις 9500 στοφες) αλλα κ ροπη εχει κ γκαζι μεχρι τα 100 δινει κ αυτονομια(330-340χλμ περιπου) 1η μηχανη κ για μενα τι να πω ρε συ πολυ αξιοπιστο κ οσοι το συγκρινουν με παπια αστο καλυτερα δεν αξιζει να μιλαμε.τουλαχιστον εμενα δεν μου εχει βγαλει τπτ ουτε καν το προβλημα με την νεκρα μπαινει μια χαρα μαλακοτατα ανταλλακτικα ναι τσιμπιμενα λιγο αρε σαρακακη! αλλα απο την αλλη δεν διαλεγουμε μηχανη με την σκεψη οτι θα την ριμαξουμε ενταξει σιγουρα παιζει κ αυτο.παντως πιστευω οτι γιαυτο που περιγραφεις οτι θες απο τη μηχανη το cbf θα το ευχαριστηθεις.φαντασου εκανα θεσσαλονικη γιαννενα με 2 στασεις με μεσο ορο ταχυτητας 120-130 κ η μηχανη δεν κολωσε πουθενα.σου ευχομαι οτι κ να παρεις καλες βολτες

  9. #39
    νομπελιστας χημειας!!! Το avatar του/της pilotos_xtreme
    Εγγραφή
    18/07/2008
    Μηνύματα
    463
    pashalis + 10!
    Θέλω να με πας εκεί που όλα είναι ωραία
    και να 'χω πάντοτε παρέα
    σου λέω θέλω να με πας
    Θεσσαλονίκη με φεγγάρι
    όλους τους πόνους μου να΄πάρει
    να ξημερώσεις στο Βαρδάρη
    εκεί για πάντα να με πας

  10. #40

    ybr125 η cbf250

    Φιλε paschalis,μαλλον δεν διαβασες τι ακριβως εγραψα.Ουτε για τελικη μιλησα,ουτε οτι ειναι προβληματικο [εκτος απο την νεκρα,που βλεπω οτι παμπολλοι φιλοι εχουν το ιδιο προβλημα],ουτε οτι δεν θα σε παει παντου.Ισως κυκλοφορεις σε πολη εκτος της τρελλας των Αθηνων και δεν χρειαζεσαι συχνα ζωντανο κινητηρα με πιο κοντες σχεσεις.Τωρα σαν βγεις στον πηγαιμο για εθνικη,ολα πιανουν τα 120-130 καποια στιγμη,αρκει να μην φυσαει λιγο αντιθετος ανεμος.
    BBBBBBBBB

  11. #41
    φιλε ΝΑΙΑΣ ο καθενας με την αποψη του αν εσυ θεωρεις κακο το μηχανακι εγω το θεωρω πολυ καλο δεν θα χαλαστουμε κιολας κγω θεσσαλονικη ειμαι οχι σε κανα χωριο που περναει κανα αμαξι ανα 1 ωρα και δω τρελα να δεις.παντως για πολη το μηχανακι εχει κ ροπη κ νευρο ενταξει 250αρι ειναι οχι κανα 600αρι για τα λεφτα του ειναι super ok και παλι υπενθυμιζω μιλαω προσωπικα για την δικη μου εμπειρια με την μηχανη, το σχολιο που εκανα δεν ηταν για αυτα που εγραφες εσυ απλα να πω την αποψη μου σαν κατοχος κ εγω

  12. #42
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    Με το super four στους δρόμους που κινείσαι, την μόνη διαφορά θα την αισθανθεί η κωλότσεπη σου..
    Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο SF. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου.
    Καθε απαντηση που θα δοθει και αφορα ενα φιλο που το ειχε και λοιπα και λοιπα, θεωρειται εξ' ορισμου ακυρη ως εξ' ακοης.
    Σχεδον ολοι εδω μεσα ξερουν οτι ειμαι γιαμαχακιας, αλλα στη συγκεκριμενη κατηγορια το SF δινει ρεστα και ειναι υπερ ικανοποιητικο για πρωτοπειρο, οταν ο πρωτοπειρος σεβεται τον εαυτο του και τη ζωη του.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  13. #43
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο SF. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου.
    Καθε απαντηση που θα δοθει και αφορα ενα φιλο που το ειχε και λοιπα και λοιπα, θεωρειται εξ' ορισμου ακυρη ως εξ' ακοης.
    Σχεδον ολοι εδω μεσα ξερουν οτι ειμαι γιαμαχακιας, αλλα στη συγκεκριμενη κατηγορια το SF δινει ρεστα και ειναι υπερ ικανοποιητικο για πρωτοπειρο, οταν ο πρωτοπειρος σεβεται τον εαυτο του και τη ζωη του.
    Όπα όπα πήρες φόρα.. δεν εννοώ ότι είναι ζημιάρικο ή τπτ τέτοιο.. κάθε άλλο, το θεωρώ από τις πιο ολοκληρωμένες μοτοσυκλέτες και παίζει χωρίς αντίπαλο (ως γνωστόν ο ληστής είναι ληστής της τσέπης σου) με μειονέκτημα ότι είναι υπερτιμημένο για την ηλικία του.. για την ακρίβεια, κατά τα χριστούγεννα ίσως ψάξω να αγοράσω ένα (94-95 μεριά), αλλά το ybr θα παραμείνει για να με υπηρετεί στην πόλη.. αυτό που λέω είναι ότι σε αστικό περιβάλλον δεν του χρειάζεται το super four.. απλώς θα έχει κάτι πιο βαρύ που καίει λίγο πολύ τρεις φορές περισσότερο.. Έχω οδηγήσει το super four καμιά δεκαριά φορές, σε χαλαρούς ρυθμούς μέσα στην πόλη αλλά γενικά θα προτιμούσα ένα μικρό ψευτοεντουράκι ή ένα ybr/cbf κτλπ για αυτήν την χρήση.. έχε υπόψην ότι το ybr βγάζει 400+ χλμ με 10 λίτρα..

  14. #44
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο SF. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου.
    Καθε απαντηση που θα δοθει και αφορα ενα φιλο που το ειχε και λοιπα και λοιπα, θεωρειται εξ' ορισμου ακυρη ως εξ' ακοης.
    Σχεδον ολοι εδω μεσα ξερουν οτι ειμαι γιαμαχακιας, αλλα στη συγκεκριμενη κατηγορια το SF δινει ρεστα και ειναι υπερ ικανοποιητικο για πρωτοπειρο, οταν ο πρωτοπειρος σεβεται τον εαυτο του και τη ζωη του.
    Γιατί δεν κοιτάς να χαλαρώσεις λίγο με το SF? Είναι άριστο μηχανάκι, αλλά μέσα στην πόλη πώς να το κάνουμε, δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα 125 όπως δεν μπορεί και ένα 125 στο επαρχιακό... Ολα τα μηχανάκια καλά είναι φίλε μου, μη θίγεσαι. Εγώ θα πω "Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο CBF250. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου." Ο epp θα πει "Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο ybr125. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου." κλπ κλπ κλπ. ... Ειρήνη...
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  15. #45
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
    Γιατί δεν κοιτάς να χαλαρώσεις λίγο με το SF? Είναι άριστο μηχανάκι, αλλά μέσα στην πόλη πώς να το κάνουμε, δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα 125 όπως δεν μπορεί και ένα 125 στο επαρχιακό... Ολα τα μηχανάκια καλά είναι φίλε μου, μη θίγεσαι. Εγώ θα πω "Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο CBF250. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου." Ο epp θα πει "Να υποθεσω οτι δεν εχεις καμια απολυτως εμπειρια συμβιωσης απο ybr125. Ετσι δεν ειναι ; Γιατι αν εχεις ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια, πες μου το μοντελο που ειχες, ποσο το ειχες, ποσα χιλιομετρα εκανες, αν το σερβαριζες σωστα κι αν ηταν σωστα σερβαρισμενο οταν το αγορασες, καθε ποτε εκανες αλλαγες, με ποσα πηγαινες μεσα στην πολη, με ποσα σε ταξιδι, τι εκανες σε κλειστη στροφη με την ποσοτητα γκαζιου." κλπ κλπ κλπ. ... Ειρήνη...
    :rotflmao: :rotflmao: ... Eιχα ομως καποτε ενα virago 250 και μπηκα σε σκεψεις ν' ανοιξω βενζιναδικο :rotflmao: :rotflmao: ..
    Σοβαρα τωρα. Εχω κι εγω δυομισαρι, αλλα αυτοματο. Για να σου απαντησω. Εγω κανω ταξιδι κανονικα με το δυομισαρι και αποστασεις που δε μπορεσα ποτε να κανω χαλαρα απο το ξυλο που ετρωγα απο τον αερα με το sf. Εγω δεν απαντησα ετσι γιατι θιχτηκα οτι το ειπατε ζημιαρικο. Δεν πηγε εκει το μυαλο μου, στην καταναλωση πηγε. Διοτι δεν καιει πολυ. Συγκριτικα παντα με 400-600 κι οχι με 250, διοτι δεν ειχα ποτε γυμνο δυομισαρι για να μπορω να συγκρινω. Εpp ψαξε για 97 μοντελο καλυτερα, αν κι απο οτι καταλαβα το θες για ταξιδακια, οποτε ισως να κοιταξεις κατι με ημιφαιρινγκ καλυτερα [αλλα θα περιμενω ν' ανοιξεις αλλου θεμα γι' αυτο για να τσακωθουμε τοτε ].
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 78
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2006, 11:51
  2. Καινουρια Φανελα
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2004, 13:50
  3. Πηρα Καινουρια Μοτο
    από XTMPAM στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2004, 00:40
  4. Απαντήσεις: 58
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 17:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF