Σελίδα 7 από 8 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 112

Θέμα: ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΝΕΟΥ Transalp

  1. #91
    I had a dream ... Το avatar του/της WWW
    Εγγραφή
    23/08/2004
    Μηνύματα
    447
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panavour
    Ρε παιδια εμαθα πως ο ZOLOTAS που αντιπροσωπευει τα ρολογια PATEK PHILIPPE και
    VACHERON KONSTANTIN μειωσε την τιμη στα συγκεκριμενα ρολογια κατα 8000 ευρω το κομματι,και σ αυτους που εχουν ηδη αγορασει με την παλια τιμη κανει δωρο ενα TRANSALP.
    Oσοι εχετε παρει τα συγκεκριμενα ρολογια σπευσατε

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    ΚΟΡΥΦΗ

    I had a dream ...

  2. #92
    Κάναμε την πλάκα μας, κοροιδέψαμε τη Χόντα, το μοντέλο της,

    ΚΑΙ το ρολογάκι της!!

    Διάβασε όμως κανείς το review του αιγαιοπλόου για τη μηχανή?

    Τελικά η κοινή αποδοχή κάνει μιά μηχανή όνειρο για αυτόν που τη γουστάρει και την αγοράζει?

    Ή το όνειρο γίνεται μηχανή για κάποιον που ίσως περίμενε πολλά χρόνια για να βρει κάτι που τον καλύπτει, χωρίς, ίσως, κοινή αποδοχή?

    "Πως κυκλοφορείς Αθήνα με το κτήνος?" σου λέει ο τύπος με το παπί...

    "Πως πας ταξίδι με το παπί?" σου λέει ο τύπος με τη μπούσα...

    Όλοι μας αγοράζουμε με βάση τη λογική ή το πάθος?
    Μετά την ετήσια 2008, γνωστός στην πιάτσα και ως "Το σαλιγκάρι που έτυχε σε άλλους..."

    XR
    XTR
    XJR

    There are old pilots and there are bold pilots, but there are no old bold pilots.

  3. #93
    και εσεις με τα σουζουκια,πως σας φανηκε οταν οι τιμες επεσαν τρελα?απο 14.000 στα 12.000 το GSX-R και το GSR χιλια ευρωπουλα κατω.σας αρεσε?γιατι ολοι κατηγορειτε την HONDA ενω η SUZUKI εριξε τις τιμες σχεδον σε ολα τα μοντελα.αυτοι που τα πηραν με τις παλιες τιμες μακακες ηταν δηλαδη???
    LIFE IS SHORT
    RIDE HARD
    http://s7.bitefight.gr/c.php?uid=28413

  4. #94
    τα ίδια ΄΄εκανε και η BMW πρίν λίγο καιρο με τα 650αρια της γενικώς οι περισσοτερες εταιρειες χρησιμοποιούν αυτην την αισχρή πολιτική τουλάχιστον με το ΤΑ έγινε για ελάχιστο χρονικό διάστημα αφού ειδαν οτι δεν πουλάει διότι αυτα που προσφέρει είναι μάλλον λίγα
    Αλλα εγω θα ήθελα να ρωτήσω του κατόχους VSTROM γιατί συγκρίνουν με την μηχανή τους με το ΤΑ κανονικά θα έπρεπαι να την συγκρίνουν με το CBF διότι μόνο ON-OFF δεν λέγεται αν και κατα τα άλλα είναι εξαιρετικά τιμια μηχανή αλλα χώμα τουλάχιστον δεν πάει η τουλάχιστον οχι παραπάνω απο το φεηζερ

  5. #95
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madox
    Εγγραφή
    12/03/2008
    Μηνύματα
    237
    Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
    Κάναμε την πλάκα μας, κοροιδέψαμε τη Χόντα, το μοντέλο της,

    ΚΑΙ το ρολογάκι της!!

    Διάβασε όμως κανείς το review του αιγαιοπλόου για τη μηχανή?

    Τελικά η κοινή αποδοχή κάνει μιά μηχανή όνειρο για αυτόν που τη γουστάρει και την αγοράζει?

    Ή το όνειρο γίνεται μηχανή για κάποιον που ίσως περίμενε πολλά χρόνια για να βρει κάτι που τον καλύπτει, χωρίς, ίσως, κοινή αποδοχή?

    "Πως κυκλοφορείς Αθήνα με το κτήνος?" σου λέει ο τύπος με το παπί...

    "Πως πας ταξίδι με το παπί?" σου λέει ο τύπος με τη μπούσα...

    Όλοι μας αγοράζουμε με βάση τη λογική ή το πάθος?
    +1300
    Oι περισσοτεροι αγοραζουν με τα PS αυτο αλλωστε προσταζει η κουλτουρα της καφετεριας.

  6. #96
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Elle
    -Αααα!!!! Τransalp!!!! Μμμμ!!!!!

    -Κι εσύ πάρει Fujitsu.. εεεεε... Transalp ήθελα να πω!!!!


    -Έλα πάρε πάρε πάρε ΕΧΩ!!!
    Τρανσάλπ ΕΧΩ, σε τιμή ευκαιρίας ΕΧΩ, δώρα,
    ρολογάκια έχω, βαλιτσάκια ΕΧΩ, βαλίτσες, τσαντάκια, σκατάκια,
    καγκελάκια, μπαγκστεράκια ΕΧΩ!!!
    Έλα πάρε πάρε πάρε πάρε!!! ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΩΡΑ!!!
    Ρολόγια ΗΟΝDA, μπαγκστεράκια ΗΟΝDA, κράνη ΗΟΝDA,
    ψυγεία ΗΟΝDA, πλυντήρια ΗΟΝDA, κουζίνες ΗΟΝDA,
    τραπέζια ΗΟΝDA, καρέκλες ΗΟΝDA, και καρπούζια γλυκά ΕΧΩ,
    μελωμένα, δροσερά ΗΟΝDA γνήσια γιαπωνέζικα, καλοκαιρινή προσφορά!


    Μα καλά με τόσες προσφορές και τόσο ωραίο ρολόι,
    εσύ δεν πήρες ακόμη Transalp?






    ΚΑΚΩΣ!

    :rotflmao:
    :rotflmao: πω πω δεν το χα δει το μηνυμα σου,τωρα το ειδα,πραγματικα ξεραθηκα στο γελιο

  7. #97
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/05/2008
    Μηνύματα
    159
    Αρχικά δημιουργήθηκε από σουλης
    τα ίδια ΄΄εκανε και η BMW πρίν λίγο καιρο με τα 650αρια της γενικώς οι περισσοτερες εταιρειες χρησιμοποιούν αυτην την αισχρή πολιτική τουλάχιστον με το ΤΑ έγινε για ελάχιστο χρονικό διάστημα αφού ειδαν οτι δεν πουλάει διότι αυτα που προσφέρει είναι μάλλον λίγα
    Αλλα εγω θα ήθελα να ρωτήσω του κατόχους VSTROM γιατί συγκρίνουν με την μηχανή τους με το ΤΑ κανονικά θα έπρεπαι να την συγκρίνουν με το CBF διότι μόνο ON-OFF δεν λέγεται αν και κατα τα άλλα είναι εξαιρετικά τιμια μηχανή αλλα χώμα τουλάχιστον δεν πάει η τουλάχιστον οχι παραπάνω απο το φεηζερ
    ΜΑΛΛΟΝ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΩΜΑΤΙΝΟΣ.ΕΝΤΕΛΩΣ ΦΙΛΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΤΟ ΣΚΙΖΕΙΣ ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ TRAILWING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΠΑΝΤΑ

  8. #98
    Ρε παιδια! Φετος στις αρχες Αυγουστου πηγα Τζια με την γυναικα μου και το vstrom μαζι με ενα φιλικο ζευγαρι με τρανσαλπ. Οποος ξερει το νησι, εκτος απο τον κεντρικο δρομο, ολες οι παραλιες εχουν, σκληρο χωματοδρομο. Οπου πηγενε το τρανσαλπ πηγαινα κ εγω. Γιατι παει καλυτερα το τρανσαλπ στο χωμα δεν μπορω να το καταλαβω. Να μου πεις για κανενα κτμ οτι παει γρηγοροτερα, να το δεχτω. Αλλα το τρανσαλπ γιατι παει καλυτερα στο χωμα;
    Αν μερικοι δεν μπορουν να το κουμανταρουν λογω των δικων τους διαστασεων η επειδη ειναι κουλοι, να παρουν μηχανακι με βοηθητικες ροδες και οταν μπορεσουν να το μαθουν να τις βγαλουν.
    Το οτι το τρανσαλπ ειναι μηχανακι για μονιμους αρχαριους δεν το κανει καλυτερο.
    Ο καθενας στα κυβικα του.
    Κ εγω δεν μπορω να οδηγησω σωστα μια χαγιαμπουσα και να αξιοποιησω καποιες δυνατοτητες τις που μπορουν καποιοι πιο γνωστες.
    Τι παει να πει αυτο; Οτι το χαγιαμπουσα δεν κανει για δρομο, επειδη ειμαι κουλαντζα

  9. #99
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Ρε παιδια! Φετος στις αρχες Αυγουστου πηγα Τζια με την γυναικα μου και το vstrom μαζι με ενα φιλικο ζευγαρι με τρανσαλπ. Οποος ξερει το νησι, εκτος απο τον κεντρικο δρομο, ολες οι παραλιες εχουν, σκληρο χωματοδρομο. Οπου πηγενε το τρανσαλπ πηγαινα κ εγω. Γιατι παει καλυτερα το τρανσαλπ στο χωμα δεν μπορω να το καταλαβω. Να μου πεις για κανενα κτμ οτι παει γρηγοροτερα, να το δεχτω. Αλλα το τρανσαλπ γιατι παει καλυτερα στο χωμα;
    Αν μερικοι δεν μπορουν να το κουμανταρουν λογω των δικων τους διαστασεων η επειδη ειναι κουλοι, να παρουν μηχανακι με βοηθητικες ροδες και οταν μπορεσουν να το μαθουν να τις βγαλουν.
    Το οτι το τρανσαλπ ειναι μηχανακι για μονιμους αρχαριους δεν το κανει καλυτερο.
    Ο καθενας στα κυβικα του.
    Κ εγω δεν μπορω να οδηγησω σωστα μια χαγιαμπουσα και να αξιοποιησω καποιες δυνατοτητες τις που μπορουν καποιοι πιο γνωστες.
    Τι παει να πει αυτο; Οτι το χαγιαμπουσα δεν κανει για δρομο, επειδη ειμαι κουλαντζα
    Τόσο καιρό που ήσουν διακοπές είχαμε ηρεμήσει.. επέστρεψες και ήρθε στην επιφάνεια η αιώνια διαμάχη.. :rotflmao:

    Πάρτε ένα τραγουδάκι να χαλαρώσετε..

  10. #100
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    Τόσο καιρό που ήσουν διακοπές είχαμε ηρεμήσει.. επέστρεψες και ήρθε στην επιφάνεια η αιώνεια διαμάχη.. :rotflmao:

    Πάρτε ένα τραγουδάκι να χαλαρώσετε..
    http://www.youtube.com/watch?v=qAYWM8HzZdA

  11. #101

    Re: Εντυπώσεις από το Transalp 700

    Αρχικά δημιουργήθηκε από αιγαιοπλόος
    Εδώ και 2 μήνες περίπου είμαι κάτοχος του νέου Transalp 700 (το έδωσα το ΧΤ660R που είχα).
    Το Transalp το αγόρασα 7.620 ευρώ (-4.300 που έδωσα το ΧΤ, μου κόστισε 3.320 ευρώ).

    Εντυπώσεις από τη συμβίωση μαζί του:

    Θετικά:
    1) Ομορφο (υποκειμενικό) και ξεχωριστό (δεν το μπερδεύεις με κανένα άλλο). Ιδίως ο προβολέας του είναι (για μένα) έρωτας.
    2) Πολύ μαζεμένο σε διαστάσεις, ευέλικτο, με ελαφριά αίσθηση (παρά τα 220 πραγματικά κιλά του). Μου θυμίζει το ΧΤ660R στην ευκολία χρήσης.
    3) Κινητήρας δυνατός (59 ίπποι), κυρίως στις χαμηλομεσαίες στροφές (δηλ. εκεί που το δουλεύεις καθημερινά) και εξαιρετικά ροπάτος και ελαστικός. Σύμφωνα με το ΜΟΤΟ, μέχρι τις 7.200 σ.α.λ. είναι πιο δυνατό από το V-Strom. Από εκεί και πάνω υπερέχει το Suzuki. Στην καθημερινή χρήση πάντως (και μέχρι τις 7.200 σ.α.λ.) υπερτερεί το Transalp. (Μην πέσετε να με φάτε οι V-Strom-άδες, έτσι; Εχει και το "δικό σας" τις χάρες του στο ταξίδι και στην ανεμοκάλυψη).
    4) Φρένα με την απολύτως κορυφαία αίσθηση που μπορείς να βρείς. Σαν να πιάνεις με τα χέρια τους δίσκους. Και το συνδυασμένο ABS προσθέτει πόντους ασφαλείας στα δύσκολα.
    5) Ικανό για το χώμα. Τελεία. Το Transalp παραμένει υπερήφανα on-off και μπαίνει στο χώμα με αξιώσεις. Δεν "περνάει" απλώς από πατημένο χωματόδρομο αλλά μπαίνει στη "φύση" και το διασκεδάζει κιόλας, με όπλο του τον μαζεμένο όγκο του, τους ακτινωτούς τροχούς του, το μικρό μεταξόνιό του, το ροπάτο κινητήρα του, τα προοδευτικά φρένα του, το "μαλακό" και ενδοτικό πλαίσιό του, τα καλά λάστιχά του. Χωρίς υπερβολή πάω όπου πήγαινα πριν με το ΧΤ660R, και με την ίδια ευκολία.
    6) Εξυπηρετικό και ευέλικτο στην πόλη. Χωράει άνετα σχεδόν παντού (βλ. μικρός όγκος, στενό τιμόνι με μεγάλο κόψιμο) και μπορεί να είναι ο καθημερινός σου υπηρέτης.
    7) Δοκιμασμένος κινητήρας εδώ και 20 χρόνια. Οι μόνες αλλαγές στο 700άρι είναι οι 4βάλβιδη κεφαλή (αντί για 3βάλβιδη πριν) και ο ψεκασμός της Keihin (αντί για τα βενζινοβόρα καρμπυρατέρ).
    8) Ανετη σέλα για αναβάτη και συνεπιβάτη.

    Αρνητικά:
    1) Υψηλότερη τιμή αγοράς από τον ανταγωνισμό. Δεν είναι ακριβό γι' αυτά που προσφέρει αλλά υπάρχουν και οικονομικότες προτάσεις με αξιόλογο ενδιαφέρον.
    2) Ανεπαρκής ανεμοκάλυψη, λόγω μικρής ζελατίνας (είναι όμως πιο όμορφη από μια τεράστια ... τζαμαρία). Αν θέλεις, υπάρχει και aftermarket ψηλότερη, της Honda ή της Givi ή της Ermax κλπ. Τη βάζεις και ξένοιασες.
    3) Ενοχλητική ζέστη στα πόδια του αναβάτη από τον κινητήρα. Συχνή λειτουργία του βεντιλατέρ στην κίνηση, λόγω υπερθέρμανσης. Πάντως ποτέ η θερμοκρασία δε μου ανέβηκε πάνω από τους 103 βαθμούς στο ηλεκτρονικό θερμόμετρο (Σημείωση: το όριο ασφαλούς λειτουργίας είναι, σύμφωνα με το manual, οι 122 βαθμοί). Πάντως η ζέστη από τον κινητήρα τώρα το καλοκαίρι είναι κάτι που ενοχλεί.


    Αυτά.
    Καλησπέρα!

    Πολύ χρήσιμη η παράθεση των εντυπώσεων σου. Για το Transalp έχω την εξής απορία: Ταξίδι με τρεις βαλίτσες και συνεπιβάτιδα πως τα πάει το Transalp? Με ταχύτητες περί τα 150-160 χλμ/ώρα ζορίζεται?

    Όπως έχω διαβάσει στο myBike τα post σου πριν πάρεις την Transalp σκεφτόσουν και την BMW F650GS. Εμμένεις στην επιλογή του Transalp?

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  12. #102
    Στο οριο εισαι, με τους ιππους που βγαζει, αμα το φορτωσεις ετσι.
    Επισης θα χρειαστεις σιγουρα εχτρα ζελατινα.
    Για την περιγραφη που κανεις το vstrom ειναι μονοδρομος στην κατηγορια.
    Ειδικα εαν η γυναικα σου θεωρι απαραιτητα τα παντα που εχετε στο σπιτι.

  13. #103
    οτι δειξει το σπρα'ι'τς
    Εγγραφή
    02/10/2007
    Μηνύματα
    101
    στο περιοδικο μοτο καποιος πρωην κατοχος του ta 650 και νυν του 700 διαμαρτηρηθηκε για πολλα τριξιματα στα πλαστικα ,για σκασιματα και σβυσιματα ,βεβαια οι συντακτες του απαντησαν οτι αυτο ειναι το αντιτιμο για μερικους ιππους παραπανω :smilea:
    όποιος εις την ορθήν του γνώμην περί οποιουδήποτε αντικειμένου προσθέσει την διαφοράν, η οποία το διακρίνει από όλα τα άλλα, αυτός θα έχει αποκτήσει την γνώσιν αυτού, ενώ προηγουμένως δεν είχε παρά απλώς μία γνώμη..

  14. #104
    @vestromas
    Για να είμαι ειληκρινής λόγω σωματότυπου δυσκολεύομαι να κουμαντάρω το vstrom. Καταρχήν θέλω να δω αν μπορώ να ικανοποιήσω τις απαιτήσεις μου είτε αγοράζοντας το Trasnalp είτε την F650GS. Πρώτη επιλογή είναι η BMW αλλά ακόμα δεν έχουν βγει ακόμα συμπεράσματα για την αξιοπιστία του μοτέρ της παρά μόνο για την καλή του απόδοση (μπόλικη ροπή και ιπποδύναμη). Από το vstrom θαυμάζω όμως το μοτέρ του το οποίο και λιγουρεύομαι από όταν είχε πρωτοβγεί το SV 650.

    Κατ' εμέ η BMW F650GS φαίνεται να συνδιάζει όλα αρμονικά αλλά είναι και κάμποσα τα λεφτά που θέλει.

  15. #105
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    ... μη γίνεστε άθελά σας τσιράκια των εταιριών
    απαιτούνται πολλά κιλά αυτογνωσίας και αυτοέλεγχου για να μη συμβαίνει το παραπάνω, φίλε Ηλία..
    (αν έστω και ένας συγκρατήσει αυτό που έγραψες, δεν πήγε χαμένη αυτή η υπέροχη συζήτηση των 7 σελ..)



    Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
    Oι περισσοτεροι αγοραζουν με τα PS αυτο αλλωστε προσταζει η κουλτουρα της καφετεριας.
    έτσι.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ....εχει και ημερομηνια...
    Την χρειάζονται όσοι κινούνται με ΤΑ. Το 24ωρο δεν φτάνει.

Σελίδα 7 από 8 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΦΟΡΤΩΜΑ ΜΗΧΑΝΗΣ (ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ Ss)
    από devil's animal στο forum Πληροφορίες
    Απαντήσεις: 97
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2013, 09:48
  2. ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ Arai
    από Trans στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2008, 15:42
  3. Ερωτηση για ζελατινα Kappa - Transalp
    από sunnymtx στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2006, 23:06
  4. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  5. Ερωτήσεις για ιδιοκτήτες MONO Transalp 600!
    από transalper600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2004, 20:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF