Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: F 800 Gs

  1. #1

    F 800 Gs

    Καλημέρα,

    Χθες έκανα test ride στο 800 και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε.

    Παρόλα αυτά, παρατήρησα ότι σε σχέση με το τωρινό μου (F 650 GS 2003), δεν έστριβε τόσο
    εύκολα, γεγονός που το απέδωσα στο μπροστινό τροχό 21''.

    Σκέφτομαι σοβαρά να το αγοράσω, αλλά θα ήθελα κάποιες πληροφορίες σχετικά με τη διάμετρο του τροχού και του τι αυτό συνεπάγεται.

    Είναι κάτι που συνηθιζεται με τον καιρό?

    Θα μου δίνει τη σιγουριά στις στροφές, που έχω τώρα?

    Δηλαδή τι χάνω και τι κερδίζω με τον 21''. Ξέρω ότι είναι καλό για το χώμα, αλλά δε σκοπεύω να πάω. Η χρήση του θα είναι μέσα στην πόλη καθώς και εκδρομές και ταξίδια.

    Μη μου πείτε για το 650, δε μου αρέσει.

    Ευχαριστώ

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Θα το συνηθίσεις. Επίσης ίσως σε δυσκόλεψε λόγω του ψηλότερου του κέντρου βάρους.
    Καλή αγορά.


  3. #3
    καλο και τιμιο μοτο,

    χρυση τομη.

    Ο τροχος στην ασφαλτο θα σου δινει μιαν αισθηση οτι αργει να στριψει...θα το συνηθησεις....ή θα αλλαξεις ζαντα με μια 19" και θα εισαι οκ....

    Γενικα ειναι ροπατο, σχετικα ελαφρυ και καιει λιγο....

    καλα χλμ

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Προσοχή!
    Δε θα σου πρότεινα με τίποτα να αλλάξεις το μέγεθος της μπροστά ζάντας από 21" σε 19". Αυτό θα επιφέρει σημαντικά αρνητικά αποτελέσματα στη γεωμετρία της μηχανής, καθώς επίσης & στη λειτουργία των αναρτήσεων.
    Θα το συνηθίσεις.

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Θα το συνηθίσεις. Επίσης ίσως σε δυσκόλεψε λόγω του ψηλότερου του κέντρου βάρους.
    Καλή αγορά.

    Mike, το έχεις ζορίσει σε στροφιλίκια?

    Σου εμπνέει σιγουριά?

  6. #6
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tombell
    Mike, το έχεις ζορίσει σε στροφιλίκια?

    Σου εμπνέει σιγουριά?
    Δεν το έχω το μηχανάκι, άσχετα με το avatar
    Το είχα όμως για 3 μέρες. Η απάντηση μου είναι ΝΑΙ. Ιδιαίτερα αν το συγκρίνεις με το F650GS που έχω τώρα καμιά σχέση ειδικά όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί.



  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Προσοχή!
    Δε θα σου πρότεινα με τίποτα να αλλάξεις το μέγεθος της μπροστά ζάντας από 21" σε 19". Αυτό θα επιφέρει σημαντικά αρνητικά αποτελέσματα στη γεωμετρία της μηχανής, καθώς επίσης & στη λειτουργία των αναρτήσεων.
    Θα το συνηθίσεις.



    Bre koyto.....

    apla tha allajeis tin rithmisi tis anartisis san tou 650!!!!(tou 2cylinder)

    Se opoiodipote sunergeio me ligi prospathia.....kai xamiloma tis pisw tha einai ok!

  8. #8
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD



    Bre koyto.....

    apla tha allajeis tin rithmisi tis anartisis san tou 650!!!!(tou 2cylinder)

    Se opoiodipote sunergeio me ligi prospathia.....kai xamiloma tis pisw tha einai ok!
    Δεν είναι τόσο απλά.... Το ένα έχει upside down, το άλλο συμβατικό πιρούνι. Πίσω οι αναρτήσεις είναι διαφορετικές, το βάρος είναι διαφορετικό... & πολλά άλλα.

  9. #9
    Κινητήρας

    Τύπος Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ξηρό κάρτερ λαδιού

    Διάμετρος x διαδρομή 82 mm x 75.6 mm

    Κυβισμός 798 cc

    Ισχύς 63 kW (85 ίπποι) στις 7.500 σ.α.λ.

    Μέγ. ροπή 83 Nm στις 5.750 σ.α.λ.

    Σχέση συμπίεσης 12.0 : 1

    Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα (BMS-K)

    Εξαγωγή καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3

    Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου

    Τελική ταχύτητα Πάνω από 200 km/h

    Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 3.8 l

    Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 5.2 l

    Τύπος καυσίμου Σούπερ αμόλυβδη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95 (RON). Με προαιρετική χαρτογράφηση κινητήρα συμβατότητα με 91 RON

    Ηλεκτρικό Σύστημα

    Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 400 W

    Μπαταρία 12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης

    Μετάδοση ισχύος

    Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, μηχανικής λειτουργίας

    Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο

    Κίνηση Ατέρμονη αλυσίδα o-ring με απόσβεση κραδασμών στην πλήμνη του πίσω τροχού


    Πλαίσιο / φρένα

    Πλαίσιο Χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα

    Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού Εμπρός ανάποδο πιρούνι, Ø 45 mm

    Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού Διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, ελατήριο WAD (απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή), δυνατότητα υδραυλικής ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά

    Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω 230 mm / 215 mm

    Μεταξόνιο 1,578 mm

    Γωνία κάστερ 117 mm

    Γωνία τιμονιού 64°

    Ζάντες Ακτινωτές

    Εμπρός ζάντα 2.15 x 21"

    Πίσω ζάντα 4.25 x 17"

    Εμπρός ελαστικό 90/90 - 21 54V

    Πίσω ελαστικό 150/70 - 17 69V

    Μπροστινό φρένο Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 300 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων

    Πίσω φρένο Μονός δίσκος διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλων

    ABS Προαιρετικό εξάρτημα: BMW Motorrad ABS (μπορεί να απενεργοποιηθεί)


    Διαστάσεις / βάρη

    Μήκος 2,320 mm

    Πλάτος (με καθρέπτες) 945 mm

    Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1.350 mm

    Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο 880 mm (χαμηλή σέλα: 850 mm).

    Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο 1.940 mm (χαμηλή σέλα: 1.900 mm).

    Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων 1) 1) 207 kg

    Βάρος κενό 2) 2) 185 kg

    Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 443 kg

    Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό) 236 kg

    Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 16.0 l

    Ρεζέρβα περίπου 4,0 l


    Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)


    1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
    2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά

  10. #10
    Κινητήρας

    Τύπος Υδρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ξηρό κάρτερ λαδιού

    Διάμετρος x διαδρομή 82 mm x 75,6 mm

    Κυβισμός 798 cc

    Ισχύς 52 kW (71 ίπποι) στις 7.000 σ.α.λ.

    Μέγ. ροπή 75 Nm στις 4.500 σ.α.λ.

    Σχέση συμπίεσης 12.0 : 1

    Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός/Ψηφιακή μονάδα διαχείρισης κινητήρα (BMS-K)

    Εξαγωγή καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3

    Απόδοση / Κατανάλωση Καυσίμου

    Τελική ταχύτητα Περ. 185 km/h

    Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 3.7 l

    Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 5.2 l

    Τύπος καυσίμου Απλή αμόλυβδη βενζίνη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 91 (RON)

    Ηλεκτρικό Σύστημα

    Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 400 W

    Μπαταρία 12 V / 14 Ah, χωρίς ανάγκη συντήρησης

    Μετάδοση ισχύος

    Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, μηχανικής λειτουργίας

    Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο

    Κίνηση Ατέρμονη αλυσίδα o-ring με απόσβεση κραδασμών στην πλήμνη του πίσω τροχού


    Πλαίσιο / φρένα

    Πλαίσιο Χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα

    Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού Τηλεσκοπικό πιρούνι, Ø 41 mm

    Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού Διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, κεντρικό ελατήριο, δυνατότητα υδραυλικής ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από ροζέτα, ρυθμιζόμενη

  11. #11
    Σε αυτο που μας ενδιαφέρει

    650

    Γωνία κάστερ 92 mm

    Γωνία τιμονιού 64°


    800
    Γωνία κάστερ 117 mm

    Γωνία τιμονιού 64


    Με την μειωση της διαμετρου του εμπρος τροχου 2 ιντσες, ισως χρεαιστεις ισως και οχι λιγη ρυθμιση της πανω/κατω πλακα στο μπροστινο.

    Το οτι ειναι upside down δεν παιζει ρολο στην διαμετρο του τροχου αλλα στην αντοχη στις στρεβλωσεις off road χρησης. Η διαμετρος του πηρουνιου επησιες το ιδιο....

    Εαν ηταν τοσο δυσκολο δεν θα κυκλοφορουσαν μοταρτν....ασε που θα το βγαλει και η ιδια η εταιρια...κανε ενα ψαξιμο στο νετ εχει φωτο!

  12. #12
    Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

    Πάντως θα με ενδιέφερε πράγματι να αλλάξω το μπροστινό σε χαμηλότερο (εάν αυτό όντως δεν επηρεάζει τη μηχανη)

  13. #13
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Δε θα έδινα 11000 για να κάνω αυτούς τους πειραματισμούς & σε αυτό που έχει βγει από εταιρεία αναβαθμίσεων, που το έκαναν motard αν το ψάξεις έχει αλλαχτεί πολύ πράμα. & εννοείται και η πίσω ζάντα.
    Τέλος πάντων για μένα συζητάμε ένα εντελώς άκυρο θέμα.

  14. #14
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tombell
    Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

    Πάντως θα με ενδιέφερε πράγματι να αλλάξω το μπροστινό σε χαμηλότερο (εάν αυτό όντως δεν επηρεάζει τη μηχανη)
    Τότε πάρε το καινούριο 650GS.

  15. #15
    Σε 3 μηνες θα βγαλει η μαμα εταιρια το 800 σε μοταρντ...

    παρε το τοτε και τελος...!

Παρόμοια θέματα

  1. Bmw F 800 Gs - Η προϊστορία
    από Anty12 στο forum BMW
    Απαντήσεις: 64
    Τελευταίο μήνυμα: 14/03/2008, 15:09
  2. Νέα f 800 gs kai f 800 gs dakar;
    από wolfpack στο forum BMW
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2007, 14:27
  3. Bmw F-800 Gs
    από lv1 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2006, 00:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF