Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 84

Θέμα: Η νέα Honda CB 1000 R9

  1. #46
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap

    μπορούν πάντως να το δίνουν και δωρεάν στα περίπτερα. 'Εχουν την αμέριστη οικονομική στήριξη --εκτός της ducati/ktm-- και της honda πλέον...


    ενω η BMW δε το στηριζει καθολου εεε?



  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Ξαναδιαβαζοντας το παντως μου εδωσε την εντυπωση οτι προσπαθησαν να μιμηθουν τον τροπο γραφης των δημοσιογραφων που αρθρογραφουν στα ξενα περιοδικα.Ξερετε λιγο κωμωδια,λιγο ποιηση,λιγο περιπετεια,λιγο απ'όλα.
    Βεβαια δεν αρκει να εισαι απλα συγγραφεας για να κανεις κατι τετοιο.Πρεπει να εισαι δημοσιογραφος και οχι μονο με την εννοια του επαγγελματια.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  3. #48
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Ξαναδιαβαζοντας το παντως μου εδωσε την εντυπωση οτι προσπαθησαν να μιμηθουν τον τροπο γραφης των δημοσιογραφων που αρθρογραφουν στα ξενα περιοδικα.Ξερετε λιγο κωμωδια,λιγο ποιηση,λιγο περιπετεια,λιγο απ'όλα.
    Βεβαια δεν αρκει να εισαι απλα συγγραφεας για να κανεις κατι τετοιο.Πρεπει να εισαι δημοσιογραφος και οχι μονο με την εννοια του επαγγελματια.
    Ορέ να σού πω κάτι;Κάτσε και γράψε(άμα έχεις χρόνο)ένα τεστ ράιντ για το μηχανάκι σου ή για όποιο άλλο γουστάρεις τέλος πάντων.
    Γράψ'το μόνο με τον τρόπο σου χωρίς να έχεις στο μυαλό σου αυτά που γράφουν οι δημοσιογράφοι,επαγγελματίες ή μη.
    Άντε να σε δω.
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
    Ορέ να σού πω κάτι;Κάτσε και γράψε(άμα έχεις χρόνο)ένα τεστ ράιντ για το μηχανάκι σου ή για όποιο άλλο γουστάρεις τέλος πάντων.
    Γράψ'το μόνο με τον τρόπο σου χωρίς να έχεις στο μυαλό σου αυτά που γράφουν οι δημοσιογράφοι,επαγγελματίες ή μη.
    Άντε να σε δω.
    Δεν λεω οτι ειναι ευκολο να γραψεις (το ξερω απο πρωτο χερι) και κυριως να γραψεις τεστ μοτοσυκλετας και να εχει και ενδιαφερον και να ειναι σωστο δημοσιογραφικα.
    Τουλαχιστον μπορω να αναγνωρισω ενα πομπωδες εντελως ανουσιο και παραπλανητικο κειμενο αμα το δω,και το ξερω,μιας και τα δικα μου λιγοστα κειμενα ειναι εντελως πομπωδη και ανουσια.

    Παντως οχι,δεν προκειται να κατσω να γραψω τεστ για μηχανακι, αυτο ελειπε.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  5. #50
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook


    Παντως οχι,δεν προκειται να κατσω να γραψω τεστ για μηχανακι, αυτο ελειπε.
    Γιατί ρε,δεν είναι δύσκολο.Να βάλεις μέσα πρωτότυπες φράσεις όπως "Άκαμπτο πλαίσιο","ελαστικός κινητήρας",σπογγώδης αίσθηση"...τέτοια.
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
    Γιατί ρε,δεν είναι δύσκολο.Να βάλεις μέσα πρωτότυπες φράσεις όπως "Άκαμπτο πλαίσιο","ελαστικός κινητήρας",σπογγώδης αίσθηση"...τέτοια.
    Υστερα απο τις εμπειρες και ουσιαστικες αναρτησεις, την μαεστρια της συναρμολογησης γυρω απο τον κινητηρα,την γεωμετρια που προκαλει κυρωση στο ηπαρ,και τα ποδια που παραμενουν ερμητικα κλειστα,παραταω την συγγραφη και φευγω για Θιβετ.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  7. #52
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    .....παραταω την συγγραφη και φευγω για Θιβετ.
    το κακό είναι οτι ακόμα κι εκει η χονδα θα σ' ακολουθήσει

  8. #53
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.726
    Το ΜΟΤΟ έχει την συνέχεια. Το νέο τεύχος έχει συγκριτικό naked, και η κατάταξη είναι:

    1*CB1000R
    2*Super Duke
    3*Speed Triple
    4*Tuono
    5*FZ1N

    Οι μετρήσεις στα βασικά χαρακτηριστικά είναι:

    Βάρος (γεμάτο)
    KTM 202
    TUONO 213
    SPEED TRIPLE 220,5
    CB1000 222
    FZ1 223,5

    Επιτάχυνση 0-400
    CB1000: 10,95´´
    FZ1 : 11,26´´
    KTM: 11,28´´ (με σούζες)
    Speed Tr: 11,35´´ (με σούζες)
    Tuono : 11,41´´ (με σούζες και μακρύ γρανάζωμα)

    Φρενάρισμα 120-40km/h (m)
    Tuono: 47,23
    KTM: 47,62
    FZ1: 48,58
    Speed Tr: 52,49
    CB1000: 53,38

    Επιτάχυνση 0-200km/h (sec)
    FZ1:9,42
    Tuono:10,32
    CB1000: 10,45
    Speed Tr: 11,13
    KTM: 11,20

    Iπποδύναμη
    FZ1: 127,1/11500
    Speed Tr: 112,3/9300
    CB1000:111,9/10100
    Tuono:110,3/10200
    KTM: 106,7/9500

    Ροπή
    Speed Tr: 9,3/3800 (!!)
    CB1000: 9,2/7300
    KTM: 8,9/7100
    FZ1: 8,9/9300
    Tuono:8,8/8600

    To CB1000 γίνεται βασιλιάς των γυμνών χωρίς να ξεχωρίζει σε κάτι, αλλά λόγω του ότι είναι η πιο φιλική απ΄όλες και έχει την καλύτερη ποιότητα λειτουργίας και αίσθησης. (Ετσι λέει το τεστ)

    Λίγα λόγια για τα +/- των υπολοίπων

    Super Duke
    + Κορυφαία οδική συμπεριφορά
    + Ακριβα και ποιοτικά περιφερειακά
    +Χαρακτήρας
    - Απόλυτος χαρακτήρας
    -Κόστος

    Speed triple
    +Τρομερός κινητηρας
    +Αίσθηση μοτοσυκλετας
    +Χαρακτήρας
    -Μέτριες αναρτήσεις

    Tuono
    +Πακέτο πλαισίου/αναρτήσεων/φρένων
    +Ποιότητα κατασκευής
    +Προφύλαξη αέρα
    -Γυμνό superbike (δύστροπη στην καθημερινή μετακίνηση)
    -Βαρύ και ογκώδες

    FZ1
    +Γκάζια
    +Καλό πλαίσιο/αναρτήσεις
    -Ψόφιο χαμηλά
    -Κατανάλωση

    Αυτά.....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #54
    Recalibrate... Το avatar του/της stako
    Εγγραφή
    10/02/2003
    Μηνύματα
    1.591
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    [B]To CB1000 γίνεται βασιλιάς των γυμνών χωρίς να ξεχωρίζει σε κάτι, αλλά λόγω του ότι είναι η πιο φιλική απ΄όλες και έχει την καλύτερη ποιότητα λειτουργίας και αίσθησης. (Ετσι λέει το τεστ)
    Εννοείται...........

    Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει κάτι τόσο υποκειμενικό?

  10. #55
    Νέο μέλος Το avatar του/της torpedo
    Εγγραφή
    24/07/2006
    Μηνύματα
    15
    άντε να βγάλεις άκρη... το πήρα και εγώ το περιοδικό αλλά δεν το έχω διαβάσει ακόμα... πάντως ακούγεται "honda" ότι δεν είναι πουθενά κορυφαίο αλλά σαν πακέτο τα κάνει συνολικά όλα καλά και εύκολα για τον μεσαίο αναβάτη... για όλα τα honda αυτό δεν λένε τόσα χρόνια ότι είναι το προτέρημά τους?

  11. #56
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.726
    Αρχικά δημιουργήθηκε από torpedo
    άντε να βγάλεις άκρη... το πήρα και εγώ το περιοδικό αλλά δεν το έχω διαβάσει ακόμα... πάντως ακούγεται "honda" ότι δεν είναι πουθενά κορυφαίο αλλά σαν πακέτο τα κάνει συνολικά όλα καλά και εύκολα για τον μεσαίο αναβάτη... για όλα τα honda αυτό δεν λένε τόσα χρόνια ότι είναι το προτέρημά τους?

    Τι να πω, δεν το έχω οδηγήσει. Εντύπωση μου έκανε ότι εκθειάζουν τα φρένα του που είναι τα χειρότερα στην δοκιμή, παρόλο που το FZ1 έχει επίσης ABS και είναι 4-5 μέτρα καλύτερο.
    Το μοναδικό σημείο που δείχνει να υπερτερεί το CB σύμφωνα με αυτά που λέει το περιοδικό είναι .....η οδήγηση μέσα στην πόλη.

    Tuono vs CB "Μόλις όμως ανοίξει ο δρόμος έστω και για λίγο, τα Mille γονίδια δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν"
    Super Duke vs CB " To SD υπερτερεί αισθητά σε θέση οδήγησης, αίσθηση μπλα μπλα μπλα αλλά το CB κρύβει καλύτερα τα 20 επιπλέον κιλά του μέσα στην πόλη"
    Speed Triple vs CB " To ST στρίβει εκπληκτικά, αλλά δεν είναι τόσο ευέλικτο και εύκολο μέσα στην πόλη μπλα μπλα μπλα. Παρόλα αυτά το ST είναι καλύτερο fun bike μέσα στη πόλη"
    Το FZ το ίδιο. Δύστροπο αλλά εξαφανίζεται μόλις βρεί χώρο.

    Ποιός ξέρει.....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #57
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Ποιός ξέρει.....
    κάποιοι ξέρουν..

  13. #58
    Λοιπόν μόλις γύρισα απο μισάωρο τεστ ράιντ.
    Αυτά που μου έκαναν εντύπωση :

    - ΦΡΕΝΑ !!!
    Ήξερα το honda abs γιατί έχω οδηγήσει αρκετά χλμ το CBF 1000 ABS+CBS φίλου,
    οπότε ξεκάθαρα λέω ότι τέτοια φρένα γαμούνε σε απόδοση μέσα στην πόλη.
    Τι να τις κάνω τις άγκυρες με τα μονομπλόκ στα δυο μου δάκτυλα,
    όταν είμαι μέσα στα στενά της πόλης με την μηδέν πρόσφυση και τους 38 βαθμούς θερμοκρασίας ?

    - Κόψιμο τιμονιού.
    (Δεν ξέρω αυτό αν θα έχει επίπτωση σε σταθερότητα στα πολλά χλμ.)

    - Δεν έβρασε το σύμπαν.
    (30 λεπτά με 1000 4inline στην Αλεξάνδρας μεσημεριάτικο,περίμενα να καεί το πελεκούδι.
    Το CBF του φίλου και στην εθνική ακόμα,μου έκαιγε τα καλάμια,αυτό όχι.

    - Μαζεμένο.
    (Παίζεις για πλάκα με το πίσω λάστιχο,αρκεί να έχεις μπαμπά λαστιχά...)

    - Γνώριμη θέση οδήγησης γυμνού.
    (Ίσως ήθελε λίγο πιο φαρδύ τιμόνι.)

    - Κιβώτιο ταχυτήτων.
    Honda = βιλούδο.

    - Όγκος.
    Χωράει παντού,αρκεί να ξηλώσεις του καθρέπτες.

    - Ήχος.
    Μιά χαρά για μαμά εξάτμιση.


    Τι δεν μου έκανε κούκου :


    - Τα όργανα.
    Την ήμερα στο φως είναι δυσανάγνωστα και με μικρά ψηφία.Δεν ξέρω τι γίνεται τη νύκτα.

    - Το μπροστινό.
    Μου θύμισε CBF σε αίσθηση.Μαλακό για τα γούστα μου.Ήθελε σφίξιμο μάλλον.

    - Διακόπτες και λοιπά περιφερειακά.
    Απλά Διαχρονική Honda.... (Transalp+etsi)

    - ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΟΥΖΕΣ !!!
    Ξεχάστε το καρύδωμα στο γκάζι για power wheelies.Μόνο με συμπλεκτιά κι αυτό με το ζόρι...

    - Αέρας.
    Μου φάνηκε ανύπαρκτη η προστασία απ τον αέρα.Είπαμε γυμνό,αλλά όχι κι έτσι.

    -Πίσω ανάρτηση.
    Πάλι λόγω συνήθειας ίσως μου φάνηκε μαλακή,αλλά τουλάχιστον απορροφούσε σωστά τις ανωμαλίες.


    Δυστηχώς λόγω χρόνου,δεν το πίεσα όσο θα ήθελα σε γλήγορη οδήγηση.
    Μέχρι 160 είδα στο κοντέρ κι αυτά με Ζητά στους καθρέπτες... Επιφυλάσσομαι...
    Μια πρώτη εκτίμηση όμως την έχω:

    ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ.

    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  14. #59
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
    ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ.
    Κι εγώ αυτό πιστεύω.

    Ότι η χοντα πλέον πουλάει τρέλλα.

  15. #60
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.726
    Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
    ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ.

    Ρε φιλαράκι είπαμε. Μέσα στην πόλη είναι το καλύτερο....

    Τίποτα άλλο έχεις να μας πεις?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF