Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
μπορούν πάντως να το δίνουν και δωρεάν στα περίπτερα. 'Εχουν την αμέριστη οικονομική στήριξη --εκτός της ducati/ktm-- και της honda πλέον...
ενω η BMW δε το στηριζει καθολου εεε?
![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
μπορούν πάντως να το δίνουν και δωρεάν στα περίπτερα. 'Εχουν την αμέριστη οικονομική στήριξη --εκτός της ducati/ktm-- και της honda πλέον...
ενω η BMW δε το στηριζει καθολου εεε?
![]()
![]()
![]()
Ξαναδιαβαζοντας το παντως μου εδωσε την εντυπωση οτι προσπαθησαν να μιμηθουν τον τροπο γραφης των δημοσιογραφων που αρθρογραφουν στα ξενα περιοδικα.Ξερετε λιγο κωμωδια,λιγο ποιηση,λιγο περιπετεια,λιγο απ'όλα.
Βεβαια δεν αρκει να εισαι απλα συγγραφεας για να κανεις κατι τετοιο.Πρεπει να εισαι δημοσιογραφος και οχι μονο με την εννοια του επαγγελματια.
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Ορέ να σού πω κάτι;Κάτσε και γράψε(άμα έχεις χρόνο)ένα τεστ ράιντ για το μηχανάκι σου ή για όποιο άλλο γουστάρεις τέλος πάντων.Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Ξαναδιαβαζοντας το παντως μου εδωσε την εντυπωση οτι προσπαθησαν να μιμηθουν τον τροπο γραφης των δημοσιογραφων που αρθρογραφουν στα ξενα περιοδικα.Ξερετε λιγο κωμωδια,λιγο ποιηση,λιγο περιπετεια,λιγο απ'όλα.
Βεβαια δεν αρκει να εισαι απλα συγγραφεας για να κανεις κατι τετοιο.Πρεπει να εισαι δημοσιογραφος και οχι μονο με την εννοια του επαγγελματια.
Γράψ'το μόνο με τον τρόπο σου χωρίς να έχεις στο μυαλό σου αυτά που γράφουν οι δημοσιογράφοι,επαγγελματίες ή μη.
Άντε να σε δω.![]()
![]()
![]()
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
Δεν λεω οτι ειναι ευκολο να γραψεις (το ξερω απο πρωτο χερι) και κυριως να γραψεις τεστ μοτοσυκλετας και να εχει και ενδιαφερον και να ειναι σωστο δημοσιογραφικα.Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Ορέ να σού πω κάτι;Κάτσε και γράψε(άμα έχεις χρόνο)ένα τεστ ράιντ για το μηχανάκι σου ή για όποιο άλλο γουστάρεις τέλος πάντων.
Γράψ'το μόνο με τον τρόπο σου χωρίς να έχεις στο μυαλό σου αυτά που γράφουν οι δημοσιογράφοι,επαγγελματίες ή μη.
Άντε να σε δω.![]()
![]()
![]()
Τουλαχιστον μπορω να αναγνωρισω ενα πομπωδες εντελως ανουσιο και παραπλανητικο κειμενο αμα το δω,και το ξερω,μιας και τα δικα μου λιγοστα κειμενα ειναι εντελως πομπωδη και ανουσια.![]()
Παντως οχι,δεν προκειται να κατσω να γραψω τεστ για μηχανακι, αυτο ελειπε.
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Γιατί ρε,δεν είναι δύσκολο.Να βάλεις μέσα πρωτότυπες φράσεις όπως "Άκαμπτο πλαίσιο","ελαστικός κινητήρας",σπογγώδης αίσθηση"...τέτοια.Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Παντως οχι,δεν προκειται να κατσω να γραψω τεστ για μηχανακι, αυτο ελειπε.![]()
moto perpetuo
Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
hasta luego.
-------------------------------------------------------------------
[FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]
Υστερα απο τις εμπειρες και ουσιαστικες αναρτησεις, την μαεστρια της συναρμολογησης γυρω απο τον κινητηρα,την γεωμετρια που προκαλει κυρωση στο ηπαρ,και τα ποδια που παραμενουν ερμητικα κλειστα,παραταω την συγγραφη και φευγω για Θιβετ.Αρχικά δημιουργήθηκε από vangelis 64
Γιατί ρε,δεν είναι δύσκολο.Να βάλεις μέσα πρωτότυπες φράσεις όπως "Άκαμπτο πλαίσιο","ελαστικός κινητήρας",σπογγώδης αίσθηση"...τέτοια.![]()
![]()
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
το κακό είναι οτι ακόμα κι εκει η χονδα θα σ' ακολουθήσειΑρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
.....παραταω την συγγραφη και φευγω για Θιβετ.![]()
![]()
Το ΜΟΤΟ έχει την συνέχεια. Το νέο τεύχος έχει συγκριτικό naked, και η κατάταξη είναι:
1*CB1000R
2*Super Duke
3*Speed Triple
4*Tuono
5*FZ1N
Οι μετρήσεις στα βασικά χαρακτηριστικά είναι:
Βάρος (γεμάτο)
KTM 202
TUONO 213
SPEED TRIPLE 220,5
CB1000 222
FZ1 223,5
Επιτάχυνση 0-400
CB1000: 10,95´´
FZ1 : 11,26´´
KTM: 11,28´´ (με σούζες)
Speed Tr: 11,35´´ (με σούζες)
Tuono : 11,41´´ (με σούζες και μακρύ γρανάζωμα)
Φρενάρισμα 120-40km/h (m)
Tuono: 47,23
KTM: 47,62
FZ1: 48,58
Speed Tr: 52,49
CB1000: 53,38
Επιτάχυνση 0-200km/h (sec)
FZ1:9,42
Tuono:10,32
CB1000: 10,45
Speed Tr: 11,13
KTM: 11,20
Iπποδύναμη
FZ1: 127,1/11500
Speed Tr: 112,3/9300
CB1000:111,9/10100
Tuono:110,3/10200
KTM: 106,7/9500
Ροπή
Speed Tr: 9,3/3800 (!!)
CB1000: 9,2/7300
KTM: 8,9/7100
FZ1: 8,9/9300
Tuono:8,8/8600
To CB1000 γίνεται βασιλιάς των γυμνών χωρίς να ξεχωρίζει σε κάτι, αλλά λόγω του ότι είναι η πιο φιλική απ΄όλες και έχει την καλύτερη ποιότητα λειτουργίας και αίσθησης. (Ετσι λέει το τεστ)
Λίγα λόγια για τα +/- των υπολοίπων
Super Duke
+ Κορυφαία οδική συμπεριφορά
+ Ακριβα και ποιοτικά περιφερειακά
+Χαρακτήρας
- Απόλυτος χαρακτήρας
-Κόστος
Speed triple
+Τρομερός κινητηρας
+Αίσθηση μοτοσυκλετας
+Χαρακτήρας
-Μέτριες αναρτήσεις
Tuono
+Πακέτο πλαισίου/αναρτήσεων/φρένων
+Ποιότητα κατασκευής
+Προφύλαξη αέρα
-Γυμνό superbike (δύστροπη στην καθημερινή μετακίνηση)
-Βαρύ και ογκώδες![]()
FZ1
+Γκάζια
+Καλό πλαίσιο/αναρτήσεις
-Ψόφιο χαμηλά
-Κατανάλωση
Αυτά.....![]()
Εννοείται...........Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
[B]To CB1000 γίνεται βασιλιάς των γυμνών χωρίς να ξεχωρίζει σε κάτι, αλλά λόγω του ότι είναι η πιο φιλική απ΄όλες και έχει την καλύτερη ποιότητα λειτουργίας και αίσθησης. (Ετσι λέει το τεστ)
Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει κάτι τόσο υποκειμενικό?![]()
άντε να βγάλεις άκρη... το πήρα και εγώ το περιοδικό αλλά δεν το έχω διαβάσει ακόμα... πάντως ακούγεται "honda" ότι δεν είναι πουθενά κορυφαίο αλλά σαν πακέτο τα κάνει συνολικά όλα καλά και εύκολα για τον μεσαίο αναβάτη... για όλα τα honda αυτό δεν λένε τόσα χρόνια ότι είναι το προτέρημά τους?
Αρχικά δημιουργήθηκε από torpedo
άντε να βγάλεις άκρη... το πήρα και εγώ το περιοδικό αλλά δεν το έχω διαβάσει ακόμα... πάντως ακούγεται "honda" ότι δεν είναι πουθενά κορυφαίο αλλά σαν πακέτο τα κάνει συνολικά όλα καλά και εύκολα για τον μεσαίο αναβάτη... για όλα τα honda αυτό δεν λένε τόσα χρόνια ότι είναι το προτέρημά τους?
Τι να πω, δεν το έχω οδηγήσει. Εντύπωση μου έκανε ότι εκθειάζουν τα φρένα του που είναι τα χειρότερα στην δοκιμή, παρόλο που το FZ1 έχει επίσης ABS και είναι 4-5 μέτρα καλύτερο.
Το μοναδικό σημείο που δείχνει να υπερτερεί το CB σύμφωνα με αυτά που λέει το περιοδικό είναι .....η οδήγηση μέσα στην πόλη.
Tuono vs CB "Μόλις όμως ανοίξει ο δρόμος έστω και για λίγο, τα Mille γονίδια δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν"
Super Duke vs CB " To SD υπερτερεί αισθητά σε θέση οδήγησης, αίσθηση μπλα μπλα μπλα αλλά το CB κρύβει καλύτερα τα 20 επιπλέον κιλά του μέσα στην πόλη"
Speed Triple vs CB " To ST στρίβει εκπληκτικά, αλλά δεν είναι τόσο ευέλικτο και εύκολο μέσα στην πόλη μπλα μπλα μπλα. Παρόλα αυτά το ST είναι καλύτερο fun bike μέσα στη πόλη"
Το FZ το ίδιο. Δύστροπο αλλά εξαφανίζεται μόλις βρεί χώρο.
Ποιός ξέρει.....
κάποιοι ξέρουν..Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ποιός ξέρει.....
Λοιπόν μόλις γύρισα απο μισάωρο τεστ ράιντ.![]()
Αυτά που μου έκαναν εντύπωση :
- ΦΡΕΝΑ !!!
Ήξερα το honda abs γιατί έχω οδηγήσει αρκετά χλμ το CBF 1000 ABS+CBS φίλου,
οπότε ξεκάθαρα λέω ότι τέτοια φρένα γαμούνε σε απόδοση μέσα στην πόλη.
Τι να τις κάνω τις άγκυρες με τα μονομπλόκ στα δυο μου δάκτυλα,
όταν είμαι μέσα στα στενά της πόλης με την μηδέν πρόσφυση και τους 38 βαθμούς θερμοκρασίας ?
- Κόψιμο τιμονιού.
(Δεν ξέρω αυτό αν θα έχει επίπτωση σε σταθερότητα στα πολλά χλμ.)
- Δεν έβρασε το σύμπαν.
(30 λεπτά με 1000 4inline στην Αλεξάνδρας μεσημεριάτικο,περίμενα να καεί το πελεκούδι.
Το CBF του φίλου και στην εθνική ακόμα,μου έκαιγε τα καλάμια,αυτό όχι.
- Μαζεμένο.
(Παίζεις για πλάκα με το πίσω λάστιχο,αρκεί να έχεις μπαμπά λαστιχά...)
- Γνώριμη θέση οδήγησης γυμνού.
(Ίσως ήθελε λίγο πιο φαρδύ τιμόνι.)
- Κιβώτιο ταχυτήτων.
Honda = βιλούδο.
- Όγκος.
Χωράει παντού,αρκεί να ξηλώσεις του καθρέπτες.
- Ήχος.
Μιά χαρά για μαμά εξάτμιση.
Τι δεν μου έκανε κούκου :
- Τα όργανα.
Την ήμερα στο φως είναι δυσανάγνωστα και με μικρά ψηφία.Δεν ξέρω τι γίνεται τη νύκτα.
- Το μπροστινό.
Μου θύμισε CBF σε αίσθηση.Μαλακό για τα γούστα μου.Ήθελε σφίξιμο μάλλον.
- Διακόπτες και λοιπά περιφερειακά.
Απλά Διαχρονική Honda.... (Transalp+etsi)![]()
- ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΣΟΥΖΕΣ !!!![]()
Ξεχάστε το καρύδωμα στο γκάζι για power wheelies.Μόνο με συμπλεκτιά κι αυτό με το ζόρι...
- Αέρας.
Μου φάνηκε ανύπαρκτη η προστασία απ τον αέρα.Είπαμε γυμνό,αλλά όχι κι έτσι.
-Πίσω ανάρτηση.
Πάλι λόγω συνήθειας ίσως μου φάνηκε μαλακή,αλλά τουλάχιστον απορροφούσε σωστά τις ανωμαλίες.
Δυστηχώς λόγω χρόνου,δεν το πίεσα όσο θα ήθελα σε γλήγορη οδήγηση.
Μέχρι 160 είδα στο κοντέρ κι αυτά με Ζητά στους καθρέπτες...Επιφυλάσσομαι...
Μια πρώτη εκτίμηση όμως την έχω:
ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ.
![]()
μπάρον says :
"Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες:rotflmao:
"
-
_Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_
Ο Καγκουρογαμόσαυρος
Κι εγώ αυτό πιστεύω.Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΡΕΛΛΑ.![]()
Ότι η χοντα πλέον πουλάει τρέλλα.