Την κυριακή πήγα μια βόλτα και στην επιστροφή μετά από στάση για μάσα όταν το έβαλα μπροστά δεν κρατούσε ρελαντί ,είχε αρυθμίες και έφτυνε άκαυστη.
Τελικά συνέχισα το δρόμο μου γιατί τα παιδιά μου είπαν πως το πιθανότερο ήταν να είναι μπουκωμένο.
Μετά από μερικά χλμ φλόγες πεταγόντουσαν από την εξάτμιση.
Μόλις μου το είπαν σταματάω,κοιτάω την εξάτμιση και βλέπω πως εξωτερικά είχε γίνει κατακίτρινη ενώ εσωτερικά είχε ανάψει.Φανταστείτε το χρώμα της λάβας ένα πράμα.![]()
![]()
![]()
Το πιό περίεργο ήταν ότι η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 67 βαθμούς.
Τελικά αποφάσισα μετά από σκέψη να γυρίσω από το Κιάτο που βρισκόμουν με το πρόβλημα γιατί η οδική δε θα μου πήγαινε το μοτόρι στην Αθήνα.![]()
![]()
![]()
Αφού έκανα 2μιση ώρες μέχρι Αθήνα πάω σήμερα το πρωί στο μηχανικό.
Αργότερα με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει πως το πρόβλημα ήαν οι πεταλούδες του Injection ή κάτι τέτοιο και πως αύριο θα πάρει τηλέφωνο στην Τεομοτο να πάρει την έγκριση και να διορθωθεί η βλάβη.:smilea: :smilea: :smilea:
Τώρα το πρόβλημα μου είναι η εξάτμιση.
Μου είπε πως η Τεο μπορεί να μην δεχτεί να γίνει αλλαγή της εξάτμισης γιατί κυκλοφόρησα το μηχανάκι με βλάβη.
Αλλά η εξάτμιση είχε κιτρινήσει πριν καταλάβω τι πρόβλημα είναι.(Στο ξεμπούκωμα και μετά τις πρώτες φλόγες)![]()
![]()
![]()
Τι να κάνω για να τους κάνω να μου την αλλάξουν σε περίπτωση που δεν δεχθούν αλλαγή της;
Εγώ την θέλω γκρι και όχι χρυσοκίτρινη.
Επίσης φαντάζομαι πως εσωτερικά είναι κατεστρεμμένη.![]()
![]()
Ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο σας και για τις όποιες απαντήσεις.
![]()
Υ.Γ.1 Από αυτούς που είδαν τι έγινε ήταν και ο Adam.Αυτός μου είπε να σταματήσω αφού είδε φωτιά.
Υ.Γ.2 Να σας πω κιόλας ότι έκαψα στη διδρομή Κιάτο-Αθήνα κάτι παραπάνω από ένα γεμάτο ντεπόζιτο.