Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Διάκενα Βαλβίδων (ktm 400)

  1. #1
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    Διάκενα Βαλβίδων (ktm 400)

    Ετοιμάζομαι για ένα προληπτικό service στο KTM 400 ενόψει της νέας χωμάτινης σεζόν.
    Θα αλλαχθούν λάδια (μάλλον με Motul), φίλτρα λαδιού, θα ελεγχθούν & θα ρυθμιστούν βαλβίδες.

    Η βασική μου ερώτηση είναι πόσο πρέπει να είναι τα διάκενα & αν υπάρχει κάποιο trick ή οτιδήποτε που θέλει προσοχή.
    Επίσης τι άλλο προτείνετε να τσεκάρω? Έχω διαβάσει για γρασσαρίσματα γενικά, που όμως πέρα από τα κλασσικά της αλυσίδας?
    Το μηχανάκι έχει γενικά πολύ σωστή απόκριση & καθόλου μπερδέματα. Θα πρέπει να καθαρίσω το carb ή να ασχοληθώ γενικά μαζί του ή αφού δουλεύει μια χαρά να τοπ αφήσω ήσυχο?
    Γενικά περιμένω οδηγίες για το τι να ελεγχθεί & τι πράγματα είναι καλό να γίνουν.


    Το μηχανάκι θα το πάω σε φίλο μηχανικό απλά ρωτάω για να είμαι σίγουρος.
    Ευχαριστώ.





    p.s Oldman αναμένω βασικές κατευθύνσεις.

  2. #2

    Re: Διάκενα Βαλβίδων (ktm 400)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Θα πρέπει να καθαρίσω το carb ή να ασχοληθώ γενικά μαζί του ή αφού δουλεύει μια χαρά να τοπ αφήσω ήσυχο?








    οτι δεν μας ενοχλει,ΠΟΤΕ δεν το ενοχλουμε..!!!

    παλια Αραμαϊκη παροιμια..
    να κοιτας εκει που θες να
    πας,αλλοιως θα πας εκει που
    κοιτας....

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ikarosk
    Εγγραφή
    22/08/2007
    Μηνύματα
    736
    Εισαγωγής και Εξαγωγής το ίδιο 0,12mm.
    Ελπίζω να λέει βέβαια τα σωστά διάκενα.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ktm.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	90,0 KB 
ID:	140214

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ikarosk
    Εισαγωγής και Εξαγωγής το ίδιο 0,12mm.
    Ελπίζω να λέει βέβαια τα σωστά διάκενα.
    Σε ευχαριστώ πολύ αλλά βλέπω ότι αναφέρεται σε μοντέλα μέχρι το 2002 ενώ το δικό μου είναι 2004.

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: Διάκενα Βαλβίδων (ktm 400)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Το μηχανάκι θα το πάω σε φίλο μηχανικό
    Ευχαριστώ.
    Και πολύ καλά θα κάνεις !!
    Παρακαλούμε.
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    Re: Re: Διάκενα Βαλβίδων (ktm 400)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Και πολύ καλά θα κάνεις !!
    Παρακαλούμε.
    Ρε θέλω να βεβαιωθώ ότι δε θα κάνει μ@λ@κίες γιατί δε το έχει ξαναπειράξει....
    Το ήξερα ότι θα πάρω αυτή την απάντηση.
    Τουλάχιστον μπορείς να μου πεις γενικά τι άλλο να ελέγξω? Πέρα από βαλβίδες & λάδια....

  7. #7
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Ωραία ας αρχίσω ερωτήσεις...

    Μπουζί αλλάζω? Καλό θα ήταν μάλλον.. Αν ναι, τι μπουζί φοράει?
    Χρειάζεται αλλαγή του ψυκτικού?
    Τίποτα γρασαρίσματα σε ρουλεμάν?


    Αυτά για την ώρα.


  8. #8
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304

    Re: Διάκενα Βαλβίδων (ktm 400)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Ετοιμάζομαι για ένα προληπτικό service στο KTM 400 ενόψει της νέας χωμάτινης σεζόν.
    Θα αλλαχθούν λάδια (μάλλον με Motul), φίλτρα λαδιού, θα ελεγχθούν & θα ρυθμιστούν βαλβίδες.

    Η βασική μου ερώτηση είναι πόσο πρέπει να είναι τα διάκενα & αν υπάρχει κάποιο trick ή οτιδήποτε που θέλει προσοχή.
    Επίσης τι άλλο προτείνετε να τσεκάρω? Έχω διαβάσει για γρασσαρίσματα γενικά, που όμως πέρα από τα κλασσικά της αλυσίδας?
    Το μηχανάκι έχει γενικά πολύ σωστή απόκριση & καθόλου μπερδέματα. Θα πρέπει να καθαρίσω το carb ή να ασχοληθώ γενικά μαζί του ή αφού δουλεύει μια χαρά να τοπ αφήσω ήσυχο?
    Γενικά περιμένω οδηγίες για το τι να ελεγχθεί & τι πράγματα είναι καλό να γίνουν.


    Το μηχανάκι θα το πάω σε φίλο μηχανικό απλά ρωτάω για να είμαι σίγουρος.
    Ευχαριστώ.





    p.s Oldman αναμένω βασικές κατευθύνσεις.
    Στην τελικη(αμα βαριεται ο παλιΑνθρωπας) ριξε ενα τελεφον στο Χελινκαταστημα 50 και ζητα τον μπαρμπα-Χελιωτη να σε διαφωτισει.Ντρεπεσαι ωρε παντερμε?
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  9. #9
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Motul? Γιατί? Πάει καλά στα ΚΤΜ? Στα honda πάντως το motul είναι αντι-ΣΟΣ, σκληραίνει το κιβώτιο πολύ. Γιατί δε βάζεις motorex που λέει και η ΚΤΜ?

    Και ό,τι δουλεύει δεν το πειράζουμε, καλά στα είπαν.

    Μπορείς να τσεκάρεις / αλλάξεις τα σωληνάκια βενζίνης δες πάνω στις βάνες αν έχουν χάσει την ελαστικότητά τους άλλαξέ τα. Δε γράφω άλλα αφού θα το πας σε μηχανικό. Μην πάθει και τίποτα ο παλιάθρωπος:rotflmao: :rotflmao:
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  10. #10
    To manual Μike δεν το έχεις. Γράφει τι μπουζί παίρνει.
    Οι βαλβίδες σίγουρα θέλουν έλεγχο.
    Προσωπικά αν δεν ήξερα τι είχε κάνει ο προηγούμενος θα άλλαζα λάδια (και φιλτρα) αμέσως με κάτι καλό. Τσέκαρε ρουλεμάν τροχών, τακάκια, υγρά φρένων- συμπλέκτη, (το 2004 παίρνει στο συμπλέκτη mineral oil), λίπανση γκαζιέρα και ντίζα, αλλαγή υγρά ψυγείου, αλλαγή μπουζί, φίλτρο αέρα και φιλτροκούτι καθαρό, έλεγχο αλυσογράναζα, λίπανση τρόμπες φρένων - συμπλέκτη, έλεγχο όλες τις βίδες και είσαι έτοιμος.
    Κάτι θα έχω ξεχάσει σίγουρα. Αν δεν έχεις το μανουαλ πες μας να στο βρούμε. Επισης αν δεν βρείς τα υγρά της Magura για το συμπλέκτη μπορεί σίγουρα κάποιος να σου στείλει ένα κουτάκι από Αθήνα.

    Οσο για τα λάδια Motul δεν θα έβαζα. Αν και είναι καλά στα 2χρονα στα 4χρονα το κιβώτιο κοπανάει λίγο. Θα έβαζα Castrol.

    Επίσης πριν το πας το μηχανάκι σε μηχανικό φρόντισε να έχεις όλα τα ανταλλακτικά - αναλώσιμα - λάδια κλπ. μην χάσεις χρόνο χωρίς το μοτορι σου.

  11. #11
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ktmakis
    To manual Μike δεν το έχεις. Γράφει τι μπουζί παίρνει.
    Οι βαλβίδες σίγουρα θέλουν έλεγχο.
    Προσωπικά αν δεν ήξερα τι είχε κάνει ο προηγούμενος θα άλλαζα λάδια (και φιλτρα) αμέσως με κάτι καλό. Τσέκαρε ρουλεμάν τροχών, τακάκια, υγρά φρένων- συμπλέκτη, (το 2004 παίρνει στο συμπλέκτη mineral oil), λίπανση γκαζιέρα και ντίζα, αλλαγή υγρά ψυγείου, αλλαγή μπουζί, φίλτρο αέρα και φιλτροκούτι καθαρό, έλεγχο αλυσογράναζα, λίπανση τρόμπες φρένων - συμπλέκτη, έλεγχο όλες τις βίδες και είσαι έτοιμος.
    Κάτι θα έχω ξεχάσει σίγουρα. Αν δεν έχεις το μανουαλ πες μας να στο βρούμε. Επισης αν δεν βρείς τα υγρά της Magura για το συμπλέκτη μπορεί σίγουρα κάποιος να σου στείλει ένα κουτάκι από Αθήνα.

    Οσο για τα λάδια Motul δεν θα έβαζα. Αν και είναι καλά στα 2χρονα στα 4χρονα το κιβώτιο κοπανάει λίγο. Θα έβαζα Castrol.

    Επίσης πριν το πας το μηχανάκι σε μηχανικό φρόντισε να έχεις όλα τα ανταλλακτικά - αναλώσιμα - λάδια κλπ. μην χάσεις χρόνο χωρίς το μοτορι σου.

    Σε ευχαριστώ πολύ! Κατατοπιστικότατη απάντηση.
    Το manual δυστυχώς δε το έχω, γι'αυτό και όλες αυτές οι ερωτήσεις.
    Castrol δύσκολο να βρω στο Ηράκλειο στην αγορά, οπότε πάμε για Motorex.
    Τακάκια, ρουλεμάν τροχών είναι οκ, τα έχω ελέγξει. Αλυσογράναζα επίσης. Όταν λες λίπανση στις τρόμπες φρένου τι εννοείς? Με απλό λάδι γίνεται σε αυτές?
    Ξέρεις περίπου το κόστος για όλα αυτά? Επειδή γενικά εδώ δε τους εμπιστεύομαι & ίσως δε το πάω στο γνωστό μηχανικό αλλά στη KTM. Άσε που εννοείτε θα είμαι παρόν σε ότι κάνει.
    Σε ευχαριστώ πολύ & πάλι.



  12. #12
    WD-40 στα λάστιχα στις τρόμπες.
    Να είσαι μπροστά (οτι και να σου πούν) και να έχεις το νού σου.
    Εχουν φύγει ΚΤΜ από εξουσιοδοτημένα στην Αθήνα χωρίς λάδι.

  13. #13
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Άρα το μόνο που θα ζητήσω από το μηχανικό είναι :
    Λάδια, βαλβίδες, φίλτρα λαδιού, αλλαγή ψυκτικού & αλλαγή υγρού συμπλέκτη (τον οποίο δεν εμπιστεύομαι να μπορεί να κάνει την εξαέρωση μετά ).
    Όλα τα υπόλοιπα μπορώ να τα κάνω μόνος.
    Ευχαριστώ πολύ & πάλι!



  14. #14
    Ακριβώς.
    Μπορώ να σου στείλω και το μανουαλ. Κάτσε να το βρώ.
    Ο συμπλέκτης σου παίρνει υγρά από κάτω. Από τη τρόμπα. Για να σιγουρευτρείς οτι είναι ΟΚ δοκίμασέ το. Και να είσαι μπροστά να δείς πως το κάνει δεν είναι δύσκολο.

  15. #15
    Δες και στο www.ktmtalk.com έχει αρκετό υλικό.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Διάκενα βαλβίδων για CBF-250
    από johnpan στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2006, 00:45
  2. ΔΙΑΚΕΝΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
    από EftPap στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2006, 15:47
  3. Διάκενα βαλβίδων
    από furious στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2005, 15:40
  4. Διακενα βαλβιδων Help ! (CBR 400 AERO μοντ. 1986)
    από Stayros2 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/04/2004, 14:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF