Ετοιμάζομαι για ένα προληπτικό service στο KTM 400 ενόψει της νέας χωμάτινης σεζόν.
Θα αλλαχθούν λάδια (μάλλον με Motul), φίλτρα λαδιού, θα ελεγχθούν & θα ρυθμιστούν βαλβίδες.
Η βασική μου ερώτηση είναι πόσο πρέπει να είναι τα διάκενα & αν υπάρχει κάποιο trick ή οτιδήποτε που θέλει προσοχή.
Επίσης τι άλλο προτείνετε να τσεκάρω? Έχω διαβάσει για γρασσαρίσματα γενικά, που όμως πέρα από τα κλασσικά της αλυσίδας?
Το μηχανάκι έχει γενικά πολύ σωστή απόκριση & καθόλου μπερδέματα. Θα πρέπει να καθαρίσω το carb ή να ασχοληθώ γενικά μαζί του ή αφού δουλεύει μια χαρά να τοπ αφήσω ήσυχο?
Γενικά περιμένω οδηγίες για το τι να ελεγχθεί & τι πράγματα είναι καλό να γίνουν.
Το μηχανάκι θα το πάω σε φίλο μηχανικό απλά ρωτάω για να είμαι σίγουρος.![]()
Ευχαριστώ.
p.s Oldman αναμένω βασικές κατευθύνσεις.![]()