ΞΥΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΑΡΣΠΙΕ ΜΕ ΤΟ VFR?
ΣΤΗ ΠΡΟΧΤΕΣΥΝΗ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΥΣΩ ΜΑΡΣΠΙΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
ΞΥΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΑΡΣΠΙΕ ΜΕ ΤΟ VFR?
ΣΤΗ ΠΡΟΧΤΕΣΥΝΗ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΥΣΩ ΜΑΡΣΠΙΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
VFR
Προσπάθησε να μην το κάνεις.....
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ?
Γιατί, όταν ακουμπάνε τα μασπιέ στο δρόμο, ακούς τις καμπάνες που σου λένε η μηχανή έχει φτάσει στο επικίνδυνο σημείο του λίγο ακόμα και πέφτεις!.
Διάβασε λίγο να δεις πως θα πρέπει να στρίβεις χωρίς να την φτάνεις στο όριο (να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε οδήγηση σε δημόσιο δρόμο)
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
σε δημοσιο δρομο μιλαω.σε πιστα δεν εχω δοκιμασει ακομα.
VFR
το κανεις οταν σε παιρνει να το κανεις. με καλη ασφαλτο και καλα λαστιχα.κανεις δεν ειπε οτι ειναι ακινδυνο.
VFR
Οκ αυτη είναι η άποψη σου.Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
το κανεις οταν σε παιρνει να το κανεις. με καλη ασφαλτο και καλα λαστιχα.κανεις δεν ειπε οτι ειναι ακινδυνο.
Η δική μου είναι ότι αν ξύνεις μαρσπιέδες σε δημόσιο δρόμο, ή έχεις στραμπουλήξει το VFR ή το VFR δεν είναι το κατάλληλο μηχανάκι για σένα και τις κλίσεις που στρίβεις, μιας και βρίσκει κάτω.
Ότι και αν συμβαίνει απ΄τα δύο (μπορεί και τα δύο) δεν βγαίνει σε καλό.![]()
Οταν ξυσεις μια φορα ειναι πολυ λεπτη η γραμμη με την υπερβαση του εαυτου σου και του οχηματος που οδηγεις. Το να πεσεις ειναι πολυ πιο κοντα απ' οτι νομιζεις. Και το επικινδυνοτερο σημειο ειναι η στιγμη της επαναφορας.
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
το κανεις οταν σε παιρνει να το κανεις. με καλη ασφαλτο και καλα λαστιχα.κανεις δεν ειπε οτι ειναι ακινδυνο.
Μάλιστα.... κι αφού είχες την τρελή εμπειρία, αποφάσισες να ξύσεις για πρώτη φορά...
Γιατί κατάλαβες ότι σε παίρνει.... τι σε παίρνει ρε φιλαράκι;
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Και ειδικά με το VFR υπάρχει ακόμα μια παράμετρος.
Σε CSS στις Σέρρες ηταν ενα παιδί με VFR και το πήγαινε πραγματικά γρήγορα, αλλά δεν εβγαινε απο τη σέλλα.
Επαιρνε μεγάλες κλίσεις και ειχε φάει τις μπίλλιες απο τα μαρσπιέ, αλλά δεν ειχε βρεί σε σταθερό σημείο, καλά το πήγαινε.
Ομως σε κάποια φάση στην Κ1 με αρκετά χιλιόμετρα, το μηχανάκι εσβησε και παραλίγο να τσακιστεί, καταφερε να βγει εξω και να σταματήσει χωρίς τούμπα.
Ενεργοποιήθηκε ο αισθητήρας τούμπας...λίγο νωρίς αλλά ετσι ειναι φαίνεται στο VFR.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Yπαρχουν [τωρα το λεω μπακαλιστικα] δυο σημεια οταν ξυνεις ας τα πουμε το Α και το Β στο Β που ειναι λιγο χαμηλοτερα απο το Α ουσιαστικα το πλαστικο κανει κατι σαν γκελ με το δρομο, ανεπαισθητο ουσιαστικα αλλα ο δρομος ασκει μια ωθηση που αν δεν ειναι σε απολυτο συγχρονισμο ο κωλος που επανερχεται με τη μηχανη ενω τη σηκωνεις πρακτικα ο κωλος μενει [εστω οτι η στροφη ειναι αριστερη] αριστερα στον αερα ενω η μηχανη ισιωνει κι ενω εσυ ηδη εχεις αποθεσει το βαρος σου απο τα ποδια στον κωλο εφ οσον προκειται παλι να κατσει στη σελα. Αρα το μεγαλυτερο βαρος ειναι κρεμαμμενο και αριστερα δηλαδη σχεδον σε ορθη γωνια με τη μηχανη χωρις να υπαρχει αντιβαρο απο την αλλη πλευρα και ενδεχεται να χασεις τον ελεγχο.Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ti εννοείς ; ;
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Αν πιο παλιά είχες motard δικιαολογείσαι...Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
ΞΥΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΑΡΣΠΙΕ ΜΕ ΤΟ VFR?
ΣΤΗ ΠΡΟΧΤΕΣΥΝΗ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΥΣΩ ΜΑΡΣΠΙΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.(πλακα κανω...)
Κακά τα ψέμματα, τα ξυσμένα μαρσπιέ και τα τελειωμένα λάστιχα είναι μόνο για τις καφετέριες και για το εφε...
Πρακτικά είναι επικίνδυνο! Φτάνεις το μηχανάκι σε ένα οριακό σημειο και μετά αν θες να το πλαγιάσεις κι άλλο για τον α ή β λόγο (λακκούβα, λαθος εκτίμηση και κλείνει η στροφη) δεν θα έχεις περιθώριο, θα κρατήσεις την οριακή πορεία σου που θα σε πετάξει στα χωματα ή στη λακκούβα...
Προσπάθησε να δουλεύεις και λίγο το σώμα σου... δε χρειάζεται να ξυσεις και γονατο... απλά προσπάθησε ο κορμός του σώματός σου να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην ίδια ευθεία με τον "κορμό" της μοτοσυκλέτας!
::Τάσος::
παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Yπαρχουν [τωρα το λεω μπακαλιστικα] δυο σημεια οταν ξυνεις ας τα πουμε το Α και το Β στο Β που ειναι λιγο χαμηλοτερα απο το Α ουσιαστικα το πλαστικο κανει κατι σαν γκελ με το δρομο, ανεπαισθητο ουσιαστικα αλλα ο δρομος ασκει μια ωθηση που αν δεν ειναι σε απολυτο συγχρονισμο ο κωλος που επανερχεται με τη μηχανη ενω τη σηκωνεις πρακτικα ο κωλος μενει [εστω οτι η στροφη ειναι αριστερη] αριστερα στον αερα ενω η μηχανη ισιωνει κι ενω εσυ ηδη εχεις αποθεσει το βαρος σου απο τα ποδια στον κωλο εφ οσον προκειται παλι να κατσει στη σελα. Αρα το μεγαλυτερο βαρος ειναι κρεμαμμενο και αριστερα δηλαδη σχεδον σε ορθη γωνια με τη μηχανη χωρις να υπαρχει αντιβαρο απο την αλλη πλευρα και ενδεχεται να χασεις τον ελεγχο.
Eεεεεε ;;;![]()
![]()
![]()