Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 92

Θέμα: Ξυνει κανεις;

  1. #1
    ΠΑΛΑΙΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της trifonas
    Εγγραφή
    27/01/2007
    Μηνύματα
    114

    Ξυνει κανεις;

    ΞΥΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΑΡΣΠΙΕ ΜΕ ΤΟ VFR?
    ΣΤΗ ΠΡΟΧΤΕΣΥΝΗ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΥΣΩ ΜΑΡΣΠΙΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
    VFR

  2. #2
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Προσπάθησε να μην το κάνεις.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #3
    ΠΑΛΑΙΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της trifonas
    Εγγραφή
    27/01/2007
    Μηνύματα
    114
    ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ?
    VFR

  4. #4
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
    ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ?

    Γιατί, όταν ακουμπάνε τα μασπιέ στο δρόμο, ακούς τις καμπάνες που σου λένε η μηχανή έχει φτάσει στο επικίνδυνο σημείο του λίγο ακόμα και πέφτεις!.

    Διάβασε λίγο να δεις πως θα πρέπει να στρίβεις χωρίς να την φτάνεις στο όριο (να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε οδήγηση σε δημόσιο δρόμο)
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #5
    ΠΑΛΑΙΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της trifonas
    Εγγραφή
    27/01/2007
    Μηνύματα
    114
    σε δημοσιο δρομο μιλαω.σε πιστα δεν εχω δοκιμασει ακομα.
    VFR

  6. #6
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
    σε δημοσιο δρομο μιλαω.σε πιστα δεν εχω δοκιμασει ακομα.
    Ακόμα χειρότερα...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #7
    ΠΑΛΑΙΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της trifonas
    Εγγραφή
    27/01/2007
    Μηνύματα
    114
    το κανεις οταν σε παιρνει να το κανεις. με καλη ασφαλτο και καλα λαστιχα.κανεις δεν ειπε οτι ειναι ακινδυνο.
    VFR

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
    το κανεις οταν σε παιρνει να το κανεις. με καλη ασφαλτο και καλα λαστιχα.κανεις δεν ειπε οτι ειναι ακινδυνο.
    Οκ αυτη είναι η άποψη σου.
    Η δική μου είναι ότι αν ξύνεις μαρσπιέδες σε δημόσιο δρόμο, ή έχεις στραμπουλήξει το VFR ή το VFR δεν είναι το κατάλληλο μηχανάκι για σένα και τις κλίσεις που στρίβεις, μιας και βρίσκει κάτω.

    Ότι και αν συμβαίνει απ΄τα δύο (μπορεί και τα δύο) δεν βγαίνει σε καλό.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Οταν ξυσεις μια φορα ειναι πολυ λεπτη η γραμμη με την υπερβαση του εαυτου σου και του οχηματος που οδηγεις. Το να πεσεις ειναι πολυ πιο κοντα απ' οτι νομιζεις. Και το επικινδυνοτερο σημειο ειναι η στιγμη της επαναφορας.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  10. #10
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
    το κανεις οταν σε παιρνει να το κανεις. με καλη ασφαλτο και καλα λαστιχα.κανεις δεν ειπε οτι ειναι ακινδυνο.


    Μάλιστα.... κι αφού είχες την τρελή εμπειρία, αποφάσισες να ξύσεις για πρώτη φορά...

    Γιατί κατάλαβες ότι σε παίρνει.... τι σε παίρνει ρε φιλαράκι;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Και ειδικά με το VFR υπάρχει ακόμα μια παράμετρος.

    Σε CSS στις Σέρρες ηταν ενα παιδί με VFR και το πήγαινε πραγματικά γρήγορα, αλλά δεν εβγαινε απο τη σέλλα.
    Επαιρνε μεγάλες κλίσεις και ειχε φάει τις μπίλλιες απο τα μαρσπιέ, αλλά δεν ειχε βρεί σε σταθερό σημείο, καλά το πήγαινε.
    Ομως σε κάποια φάση στην Κ1 με αρκετά χιλιόμετρα, το μηχανάκι εσβησε και παραλίγο να τσακιστεί, καταφερε να βγει εξω και να σταματήσει χωρίς τούμπα.

    Ενεργοποιήθηκε ο αισθητήρας τούμπας...λίγο νωρίς αλλά ετσι ειναι φαίνεται στο VFR.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Και το επικινδυνοτερο σημειο ειναι η στιγμη της επαναφορας.
    Ti εννοείς ; ;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #13
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Ti εννοείς ; ;
    Yπαρχουν [τωρα το λεω μπακαλιστικα] δυο σημεια οταν ξυνεις ας τα πουμε το Α και το Β στο Β που ειναι λιγο χαμηλοτερα απο το Α ουσιαστικα το πλαστικο κανει κατι σαν γκελ με το δρομο, ανεπαισθητο ουσιαστικα αλλα ο δρομος ασκει μια ωθηση που αν δεν ειναι σε απολυτο συγχρονισμο ο κωλος που επανερχεται με τη μηχανη ενω τη σηκωνεις πρακτικα ο κωλος μενει [εστω οτι η στροφη ειναι αριστερη] αριστερα στον αερα ενω η μηχανη ισιωνει κι ενω εσυ ηδη εχεις αποθεσει το βαρος σου απο τα ποδια στον κωλο εφ οσον προκειται παλι να κατσει στη σελα. Αρα το μεγαλυτερο βαρος ειναι κρεμαμμενο και αριστερα δηλαδη σχεδον σε ορθη γωνια με τη μηχανη χωρις να υπαρχει αντιβαρο απο την αλλη πλευρα και ενδεχεται να χασεις τον ελεγχο.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  14. #14
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133

    Re: Ξυνει κανεις;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
    ΞΥΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΑΡΣΠΙΕ ΜΕ ΤΟ VFR?
    ΣΤΗ ΠΡΟΧΤΕΣΥΝΗ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΥΣΩ ΜΑΡΣΠΙΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
    Αν πιο παλιά είχες motard δικιαολογείσαι... (πλακα κανω...)

    Κακά τα ψέμματα, τα ξυσμένα μαρσπιέ και τα τελειωμένα λάστιχα είναι μόνο για τις καφετέριες και για το εφε...
    Πρακτικά είναι επικίνδυνο! Φτάνεις το μηχανάκι σε ένα οριακό σημειο και μετά αν θες να το πλαγιάσεις κι άλλο για τον α ή β λόγο (λακκούβα, λαθος εκτίμηση και κλείνει η στροφη) δεν θα έχεις περιθώριο, θα κρατήσεις την οριακή πορεία σου που θα σε πετάξει στα χωματα ή στη λακκούβα...

    Προσπάθησε να δουλεύεις και λίγο το σώμα σου... δε χρειάζεται να ξυσεις και γονατο... απλά προσπάθησε ο κορμός του σώματός σου να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην ίδια ευθεία με τον "κορμό" της μοτοσυκλέτας!
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  15. #15
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Yπαρχουν [τωρα το λεω μπακαλιστικα] δυο σημεια οταν ξυνεις ας τα πουμε το Α και το Β στο Β που ειναι λιγο χαμηλοτερα απο το Α ουσιαστικα το πλαστικο κανει κατι σαν γκελ με το δρομο, ανεπαισθητο ουσιαστικα αλλα ο δρομος ασκει μια ωθηση που αν δεν ειναι σε απολυτο συγχρονισμο ο κωλος που επανερχεται με τη μηχανη ενω τη σηκωνεις πρακτικα ο κωλος μενει [εστω οτι η στροφη ειναι αριστερη] αριστερα στον αερα ενω η μηχανη ισιωνει κι ενω εσυ ηδη εχεις αποθεσει το βαρος σου απο τα ποδια στον κωλο εφ οσον προκειται παλι να κατσει στη σελα. Αρα το μεγαλυτερο βαρος ειναι κρεμαμμενο και αριστερα δηλαδη σχεδον σε ορθη γωνια με τη μηχανη χωρις να υπαρχει αντιβαρο απο την αλλη πλευρα και ενδεχεται να χασεις τον ελεγχο.

    Eεεεεε ;;;
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. TRAIL RIDE, θα ερθει τελικα κανεις για παρέα?
    από SeNNinhA στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 05/12/2003, 17:30
  2. Γνωρίζει Κανείς
    από dimi750 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2003, 08:50
  3. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 17:31
  4. Πως Να Κανεις Ευτυχισμενη Μια Γυναικα
    από stratospr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 09:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF