Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 61

Θέμα: Σβίσιμο μηχανής, Τροφοδοσία???

  1. #46
    BANDITΑΚΙΑΣ
    Εγγραφή
    13/08/2006
    Μηνύματα
    132
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Ωραία! Η ζημιά δεν είναι τίποτα τραγικό λοιπόν, επανερχόμαστε στο αρχικό πρόβλημα.
    Θα μπορούσες να τα κάνεις μόνος σου, αλλά μόνο και μόνο το σοκ που έπαθες με τα προηγούμενα καλύτερα να το πας απο έναν μάστορα.
    Ρώτα πόσα θα σου πάρει εξαρχής και πές του άν δει πως η τιμή ξεφεύγει να σε πάρει τηλέφωνο πρώτα να στο πει... ( άν θα το κάνει έιναι ένα άλλο θέμα )



    Όχι αυτό δε παίζει. Η υποπίεση απλά ανοίγει μια βάνα και μετα η βενζίνη κυλά λόγω βαρύτητας. Το καπάκι δε παίζει ρόλο.
    ναι ευτυχώς την γλιτώσαμε και πάλι την χονδρή την ζημια.

    Οι οδηγίες του catmaster για την τροφοδοσία είναι απλές και ευκολοεφάρμοστες όμως ηλικρινά έχω ψιλοχεστεί με όσα γινανε και κουράστικα να ασχολούμαι, ασε που με την ημιμάθεια μου θα την ριμάξω στο τελος..

    Για τον μάστορα δεν παίζει να με κωλοπιάσει μιας και είναι δοκιμασμένος και αλλωστε έχω φάει απειρες ώρες σε συνεργεία για να ξέρω να τους χειριστώ (απίστευτο η όχι ανταλλακτικά λεωφορίων πουλαω).

    Τωρα απο όσο εψαξα το θέμα με την μεμβράνη δεν ξέρω τι παίζει στην δικιά μου μηχανή. Απο ότι είδα άλλες έχουν άλες όχι. Ισος το καλύτερο να το άλλαζα εντελώς την βανα αλλα είναι δυσκολο μηχανακι για να βρείς ανταλλακτικα.

    Αnyway, thanx mate!
    πρώιν banditakias νην V-STROMAKIAS

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Να πω μια λαμακία ??

    Μήπως στην βάνα υπάρχει ενσωματωμένο κανένα διχτυ-φιλτράκι το όποίο έχει φρακάρει από υπολείμματα σκουριάς όταν καθάρισες το ντεπόζιτο ???
    Τσέκαρέ το...αν είναι αυτό απλά έχεις μείνει από βενζίνη μιας και δεν κατεβαίνει στα κάρμπς...

  3. #48
    BANDITΑΚΙΑΣ
    Εγγραφή
    13/08/2006
    Μηνύματα
    132
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Να πω μια λαμακία ??

    Μήπως στην βάνα υπάρχει ενσωματωμένο κανένα διχτυ-φιλτράκι το όποίο έχει φρακάρει από υπολείμματα σκουριάς όταν καθάρισες το ντεπόζιτο ???
    Τσέκαρέ το...αν είναι αυτό απλά έχεις μείνει από βενζίνη μιας και δεν κατεβαίνει στα κάρμπς...
    λαμακια δεν είναι, μιας και εγώ έχω κάνει χειρότερες. Το φιλτράκι που λές είναι ενσωματομένο με την βάνα, όταν την αφαίρεσα τα φυσηξα όλα, είναι πολύ απίθανο να είναι αυτό το πρόβλημα.
    πρώιν banditakias νην V-STROMAKIAS

  4. #49
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Αυτό που δε καταλαβαίνω είναι γιατί το μείγμα να μη φεύγει κατά τη φάση της εξαγωγής.

    το μπερδεμα σου εχει να κανει με λαθος συλλογιστικη...

    σκεφτηκες οτι εφ οσον ,κατα την λειτουργια του κινητηρα,οτι μπαινει απο την εισαγωγη βγαινει απο την εξαγωγη,τοτε και στην περιπτωση που μπαινει βενζινη στον θαλαμο καυσης,αλλα χωρις να γινεται καυση,θα πρεπει να βγαινει απο την εξαγωγη αντιστοιχα...

    ας παρουμε λιγο τα πραγματα με την σειρα σε απλοποιημενη μορφη...

    κατα την διαρκεια της εισαγωγης μπαινει καυσιμο μιγμα αερα-βενζινης απο τις βαλβιδες εισαγωγης,γινεται εναυση,εκτονωση,καθοδος του εμβολου και κατα την επαναφορα του εξαγωγη των προϊοντων της καυσης(αερια) απο την βαλβιδα εξαγωγης...

    στην περι ης ο λογος περιπτωση εισαγωγης μονο βενζινης στον θαλαμο καυσης υπο υγρη μορφη κι οχι σταγονιδιων αναμεμιγμενων με αερα( επι παραδειγματι λογω απωλειας σπινθηρα ) λαμβανει χωρα η προαναφερθεισα διαδικασια,μονο ομως στην φαση της εισαγωγης...

    κατα την φαση της εξαγωγης,το εμβολο ανεβαινοντας,σπρωχνει υγρο(βενζινη) κι οχι αεριο(καυσαεριο)...

    σκεψου τωρα το σχημα του θαλαμου καυσεως και την θεση των βαλβιδων σε σχεση με αυτον και το εμβολο...οι εδρες των βαλβιδων βρισκονται πιο ψηλα απο το ανω νεκρο σημειο του εμβολου...

    η βενζινη,ως υγρο,ειναι βαρυτερο απο τον αερα οποτε κατα την διαρκεια της ανοδου του εμβολου παραμενει στην κορωνα του...

    οποτε φτανοντας στο ανω νεκρο σημειο,παραμενει στο ιδιο σημειο(κορωνα) με αποτελεσμα να μην εχει την δυνατοτητα να βγει απο την εδρα εξαγωγης λογω υψομετρικης διαφορας...στην καλυτερη περιπτωση να βγει μια ελαχιστη ποσοτητα συγκριτικα με το συνολο της αρχικως εισελθεισας...

    αυτο συμβαινει γιατι,στην φαση της εξαγωγης, η βαλβιδα εξαγωγης ξεκιναει να ανοιγει αρκετα πριν το κατω νεκρο σημειο και κλεινει ελαχιστες μοιρες μετα το ανω...

    οποτε,οταν το εμβολο φτανει στο ανω νεκρο σημειο η βαλβιδα εχει πλεον σχεδον κλεισει με αποτελεσμα το υγρο να εγκλωβιστει στον θαλαμο καυσεως...

    κλεινοντας...

    στην κανονικη λειτουργια οτι μπαινει βγαινει...

    στην πλημμελη λειτουργια χωρις καυση οτι μπαινει ,μενει και διαλυει...



    :rotflmao:

    ευχομαι να σε βοηθησα...


    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #50
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ευχομαι να σε βοηθησα...

    Όντως, ευχαριστώ!
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  6. #51
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ...
    Κινδυνεύοντας να γίνω γραφικός, το παιδί ΕΔΩ (VforVSTrom) πως γλύτωσε το μοτέρ?
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  7. #52
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
    Κινδυνεύοντας να γίνω γραφικός, το παιδί ΕΔΩ (VforVSTrom) πως γλύτωσε το μοτέρ?
    Λάμπρο (zorz εδώ) η περίπτωση που περιγράφει ο reinmeister -το να μπει βενζίνη σε υγρή μορφή μέσα στο κύλινδρο) μπορεί να συμβεί μόνο στην εξής περίπτωση:

    -σβηστός κινητήρας
    - και έχεις ρεζερβουάρ με απλό ρουμπινέτο (χωρίς υποπίεση), αφημένο ανοιχτό
    -και τα φλοτέρ ενός τουλάχιστον καρμπυρατέρ είναι κολλημένα στην ανοιχτή θέση.

    Έτσι γεμίζουν τα "λεκανάκια" των καρμπυρατέρ και κυλάει η υγρή βενζίνη από τον αυλό εισαγωγής μέσα στο θάλαμο καύσης (αν οι βαλβίδες εισαγωγής έχουν μείνει σε ανοιχτή θέση). Τότε γεμίζει ο κύλινδρος με υγρή βενζίνη με όλες τις συνέπειες.

    Όταν ο κινητήρας λειτουργεί (η ακριβέστερα: περιστρέφεται γρήγορα, είτε το μπουζί δουλεύει, είτε όχι) η βενζίνη γίνεται εκνέφωμα στο καρμπυρατέρ, με αυτή τη μορφή μπαίνει μέσα στο κύλινδρο και με την ίδια μορφή βγαίνει στην εξάτμιση.

    Αυτό γίνεται και στη μέτρηση συμπίεσης.

    BTW, αυτό που ισχυρίζεται ο catmaster είναι λάθος. Φυσικά και έχει σχετίζεται η πίεση του θαλάμου με το λόγο συμπίεσης του κινητήρα! (σκέψου ότι έχεις μια σχεδόν αδιαβατική συμπίεση με αρχική πίεση λίγο μεγαλύτερη από την ατμοσφαιρική και λόγο Vinitial/Vfinal το λόγο συμπίεσης του κινητήρα)

    Ο τύπος με το Vstrom "απλώς" κατέστρεψε τον καταλύτη του.

  8. #53
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από diktiomenos
    Λάμπρο (zorz εδώ) η περίπτωση που περιγράφει ο reinmeister -το να μπει βενζίνη σε υγρή μορφή μέσα στο κύλινδρο) μπορεί να συμβεί μόνο στην εξής περίπτωση:

    -σβηστός κινητήρας
    - και έχεις ρεζερβουάρ με απλό ρουμπινέτο (χωρίς υποπίεση), αφημένο ανοιχτό
    -και τα φλοτέρ ενός τουλάχιστον καρμπυρατέρ είναι κολλημένα στην ανοιχτή θέση.

    Έτσι γεμίζουν τα "λεκανάκια" των καρμπυρατέρ και κυλάει η υγρή βενζίνη από τον αυλό εισαγωγής μέσα στο θάλαμο καύσης (αν οι βαλβίδες εισαγωγής έχουν μείνει σε ανοιχτή θέση). Τότε γεμίζει ο κύλινδρος με υγρή βενζίνη με όλες τις συνέπειες.
    Αυτό μου είπε και φίλος μηχανικός που τον ρώτησα για το θέμα και τότε θυμήθηκα το παλικάρι με το Vstrom. (Εδώ να εκμυστηρευτώ οτι μια τέτοια μαλακιούλα είχα κάνει και εγώ , ξεκινώντας με μια μπουζόπιπα στον αέρα.. ο κινητήρας πάντως δε χαμπάριασε)

    Μάλλον το ίδιο πράγμα λεει και ο reinmeister στο παρακάτω
    "στην περι ης ο λογος περιπτωση εισαγωγης μονο βενζινης στον θαλαμο καυσης υπο υγρη μορφη κι οχι σταγονιδιων αναμεμιγμενων με αερα( επι παραδειγματι λογω απωλειας σπινθηρα )" αλλά με μπέρδεψε το "απώλεια σπινθήρα"

    Νομίζω οτι με αυτό που έγραψες έδεσε το γλυκό!
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  9. #54
    α υγρα απο καταβολης κοσμου ειναι ασυμπιεστα
    =====
    και ομως συμπιεζονται



    μου ακουγεται απιθανο μηχανακι που δεν παιρνει μπροστα να σταβωσουν οι μπιελες του
    επειδη κανεις μιζιες και φευγει ακαυστη η βενζινα


    αμα το ντεποζιτο εχει υγρασια -νερο τοτε αγορασε απο μαγαζι με χημικα ισοπροπανολη και βαλε στο ντεποζιτο 50 με 100 ml
    και αμα δεν το εμπιστευεσαι τοτε αγορασε ενα επωνημο water remover απο το εμποριο

  10. #55
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από hlektronio
    μου ακουγεται απιθανο μηχανακι που δεν παιρνει μπροστα να σταβωσουν οι μπιελες του
    επειδη κανεις μιζιες και φευγει ακαυστη η βενζινα
    Επειδή ΔΕΝ φεύγει η άκαυστη ...!!!

    (με αποτέλεσμα να δημιουργείται "λιμνούλα" στον θάλαμο καύσης ..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #56
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Επειδή ΔΕΝ φεύγει η άκαυστη ...!!!

    (με αποτέλεσμα να δημιουργείται "λιμνούλα" στον θάλαμο καύσης ..)

    Η οποία άκαυστη δεν φεύγει με την συμπίεση που δημιουργεί το έμβολο ανεβαίνοντας;

  12. #57
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αδελφέ mixalisX κάπου στα τεχνικά , πριν αρκετό καιρό, κάποιο παλικάρι από δω μέσα , είχε παρόμοιο πρόβλημα.
    Είχα προσπαθήσει να πλύνει τις εξατμίσεις :hypnotize γεμίζοντας τις εσωτερικά με νερό .....
    Εκείνος αν θυμάμαι καλά, το είχε γλιτώσει - όπως και συ απ' ότι φαίνεται - το υδραυλικό σοκ.
    Για ψάξε να δεις τι έκανε μετά και αν είχε εναπομείναντα κουσούρια , για να τα γλιτώσεις
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  13. #58
    γιατι να μην φευγει η ακαυτη?
    οταν βαρας μανιβελα ή μιζιες δεν παει να πει οτι ανοιγει μια βρυση και πλυμμηριζει το θαλαμο με βενζινα.αμα ηταν ετσι καθε φορα που βραχυκυκλωνε ενα μπουζι θα κατεβαζαμε τα μοτερ?
    απλα δεν γινεται

  14. #59
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Να ρωτήσω κάτι άσχετο

    Υπάρχει περίπτωση λόγο χαλασμένης μεμβράνης στην βάνα που αναφέρατε πριν

    Αυτή που πρέπει να εφαρμόσουμε υποπίεση από το μοτέρ ( από την εισαγωγή δηλαδή ).

    Αν αν λέω την σκίσουμε λίγο γιατί είμαστε όμορφα αγόρια ( μάλλον ).

    Να περάσει η βενζίνη στην άλλη μεριά της μεμβράνης και να πηγαίνει στο μοτέρ από το σωληνάκι υποπιεσης με ρυθμούς ΕΥΔΑΠ η ΕΥΑΘ

  15. #60
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Όπα τη έγινε

    Βγήκαν τα μαχαίρια

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σβίσιμο μηχανής, Τροφοδοσία???
    από reinmeister στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 11/09/2008, 18:32
  2. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 18/03/2004, 03:13
  3. Της μηχανής οι ρόδες...
    από almalibera στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2004, 07:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF