Δε μπορω να το πω αλλιως συγνωμηΑρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Eεεεεε ;;;![]()
![]()
![]()
Δε μπορω να το πω αλλιως συγνωμηΑρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Eεεεεε ;;;![]()
![]()
![]()
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Yπαρχουν [τωρα το λεω μπακαλιστικα] δυο σημεια οταν ξυνεις ας τα πουμε το Α και το Β στο Β που ειναι λιγο χαμηλοτερα απο το Α ουσιαστικα το πλαστικο κανει κατι σαν γκελ με το δρομο, ανεπαισθητο ουσιαστικα αλλα ο δρομος ασκει μια ωθηση που αν δεν ειναι σε απολυτο συγχρονισμο ο κωλος που επανερχεται με τη μηχανη ενω τη σηκωνεις πρακτικα ο κωλος μενει [εστω οτι η στροφη ειναι αριστερη] αριστερα στον αερα ενω η μηχανη ισιωνει κι ενω εσυ ηδη εχεις αποθεσει το βαρος σου απο τα ποδια στον κωλο εφ οσον προκειται παλι να κατσει στη σελα. Αρα το μεγαλυτερο βαρος ειναι κρεμαμμενο και αριστερα δηλαδη σχεδον σε ορθη γωνια με τη μηχανη χωρις να υπαρχει αντιβαρο απο την αλλη πλευρα και ενδεχεται να χασεις τον ελεγχο.
Προφανώς τα μηχανάκια που καβαλάς έχουν αρθρώσεις που κινούνται αυτοβούλως....
Σε διαφορετική περίπτωση ή δεν έχεις μηχανή ή μας δουλεύεις κανονικά.....
Αν έχεις πάντως μηχανή, προσπάθησε να μάθεις να οδηγείς. Αυτά με τον κώλο και τα πόδια και το βάρος δεν έχουν σχέση πάντως με οδήγηση μηχανής και μάλιστα οριακής.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
ΞΥΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΑΡΣΠΙΕ ΜΕ ΤΟ VFR?
ΣΤΗ ΠΡΟΧΤΕΣΥΝΗ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΥΣΩ ΜΑΡΣΠΙΕ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
Αν ονομάζεις άσφαλτο αυτό που ξέρουμε όλοι πρόσεχε μη βρεθείς προ απροόπτου...
Στο επόμενο καρέ ξύνει...Αρχικά δημιουργήθηκε από jdk
Εμενα μου φαινεται ότι αυτός ξύνει...
...εσεις;
...φόρμα, κράνος!
Αρχικά δημιουργήθηκε από jdk
Εμενα μου φαινεται ότι αυτός ξύνει...
...εσεις;
Το θέμα είναι αν ξύνει μασπιε μια μηχανή ή αν είναι αυτός ο σωστός τρόπος για να την οδηγήσεις;
Στην παρακάτω φωτό έχουμε έναν αρχάριο που νομίζει ότι στρίβει..... βγήκε έξω και νόμισε ότι πήγαινε γρηγορότερα από τον Rossi....
Η μπίλια από τα μασπιέ είναι λίγους πόντους πάνω από την άσφαλτο..... (Στον Μπράλλο λιγες μέρες πριν έξυνε μασπιε ο ανόητος)
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
και στην παρακάτω έχουμε έναν άλλο που στρίβει με τα διπλάσια τουλάχιστον χλμ αλλά πολύ σταθερότητα και με πλήρη έλεγχο του τι κάνει.....
Ο ίδιος είναι αλλά ασχολήθηκε κι έμαθε (διάβασμα-μαθήματα και δουλεύοντας τα ώρες) το πως να πηγαίνει με ασφάλεια, βάζοντας στην άκρη εγωισμούς και καταστάσεις καφετέριας
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Ναι υπερτατε οδηγε ο,τι πεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αν έχεις πάντως μηχανή, προσπάθησε να μάθεις να οδηγείς..
Edit...
Δεν παρεξηγηθηκα, τουλαχιστον οχι ακομαΠροφανως ουτε εχω μηχανη με αρθρωσεις που κανουν οτι γουσταρουν, ουτε ξερω να υπαρχει τετοιο πραγμα. Εγω [και λεω τι κανω ΕΓΩ] την ωρα που στριβω με μεγαλη ταχυτητα η σε κλειστη στροφη ριχνω το βαρος στα ποδια και οταν βγαινω απο τη στροφη το μετατοπιζω παλι στον κωλο. Εγω δεν εχω λογο να βγω εκτος σελας [πρωτον γιατι οι ελληνικοι δρομοι δεν ειναι πιστες αλλα μελλοντικα νεκροταφεια και δευτερον γιατι δεν παω σε πιστες] αλλα κανοντας το καποιες φορες χωρις να εχω εμπειρια τις πρωτες φορες ενω μετατοπιζα το βαρος απο τα ποδια στον κωλο, μη μπορωντας να μαζευτω γρηγορα εμενα εχοντας μετατοπισει το βαρος με τον κωλο εκτος σελας ενω η μηχανη ηδη ισχιωνε με αποτελεσμα να χανει η μηχανη της ευσταθειας της τουλαχιστον ετσι το εξελαβα εγω εκεινες τις φορες.
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Ξύσιμο μαρπιέ και ειδικά σε δημόσιο δρόμΑ είναι εκτός απο επικύνδινο και λάθος.
Βέβαια, ο καθένας κάνει τις επιλογές του: είτε εφέ για την καφετέρια, είτε πάει πραγματικά γρήγορα. Να ξύσεις μαρσπιέ για μια ωραία φώτο έχει τεράστια διαφορά απο το να πάς πραγματικά γρήγορα.
Ενδεικτικά, στόχος σε μια στροφή είναι η μηχανή να πλαγιάσει όσο το δυνατόν λιγότερο γίνεται και η κορύφωση της κλίσης να είναι στο apex της στροφής. Αυτό γιατί όσο πιο όρθια η μηχανή τόσο περισσότερο πέλμα πατάει κάτω και άρα τόσο ποιο πολύ γκάζι μπορείς να ανοίξεις!
Αυτά βέβαια για τους κοινούς θνητούς και όχι για τον Stoner ας πούμε που ανοίγει το γκάζι υπό κλίση και αφήνει το Traction control να βγάλει το φίδι απ την τρύπα!
Τέλος, το να ξύσεις μαρσπιέ σε δημόσιο δρόμο δεν είναι δα και τόσο δύσκολο! Βάλε δεύτερο άτομο πίσω, χαλάρωσε την προφόρτιση και ξύνεις σε κάθε στροφή και ειδικά άμα βρείς λακούβα! Αυτο συμβαίνει επειδή ο συνδυασμός παραπάνω(χαλαρή προφόρτιση και βάρος δύο ατόμων) ''ανοίγει'' το ψαλίδι και φυσικά η μηχανή χαμηλώνει και άρα είναι πανεύκολο να βρεί μαρσπιέ. Το που θα καταλήξεις βέβαια είναι άλλη ιστορία και να θυμάσαι οτι τα γούστα πληρώνονται.΄...![]()
SVolution has began.... Perhaps...TOO much for your Guts?!
Οπα ρε παιδια χαλαρωστε λιγο.Ειπαμε με για το ξυσιμο και μονο που δεν με...............
Απλα ετυχε να τα ξυσω κατω σε καποια στροφη.δεν το κανω συνεχεια.απλα ετυχε.
ουτε προφορτισεις πηραξα ουτε διπλο ατομο ουτε αλλεσ τανζανιες εκανα.
απλα μια γρηγορη πορεια πηγαμε και απλα συνεβει.η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ξαναπαει τοσο γρηγορα.
δηλ τι να πει ο φιλος μου με το varaderoπου εχει φαει ολη τη γλυστρα (μπιλια)απο τα μαρσπιε και κοντευει να λιωσει και τα μαρσπιε.και χωρις να αγχωνεται ιδιαιτερα.
απλα και χωρις να τη ψαχνει πολυ.ουτε γονα ουτε μετατοπισεις βαρους.
ΤΙΠΟΤΑ.
VFR
Καμιά ευχαριστήρια προσευχή...Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
δηλ τι να πει ο φιλος μου με το varaderoπου εχει φαει ολη τη γλυστρα (μπιλια)απο τα μαρσπιε και κοντευει να λιωσει και τα μαρσπιε.
Οι αποστάτες στους μασπιέδες έχουν νόημα να μας ειδοποιούν ότι πιο πολύ μεγάλη κλήση και θα βρει κάποιο σταθερό σημείο στην μηχανή και θα κάνει μοχλό με δυσάρεστα αποτελέσματα.
Στο vtec οι αποστάτες στα μασπιε είναι υπερβολικά μεγάλοι και μάλλον υπάρχουν για να σε προφυλάξουν αν είναι φορτωμένο με βαλίτσες.
Σε συνθήκες πίστας τώρα τους έχω ξεβιδώσει….με μαμά αναρτήσεις (καθόταν πολύ) άρχισε να μου βρίσκει πριν τους αποστάτες το φτερό στο φερινγκ πίσω από το μονό το σταν (επικυνδηνο) και έλεγα να τους βάλω πάλι με μειωμένο μέγεθος. Άλλαξα αναρτήσεις και αυξήθηκαν τα όρια του πολύ, τώρα πλέον σε μεγάλη κλήση θα βρει ο μασπιες πρώτα και μετά οτιδήποτε άλλο.
( ξέχασα να πω καλώς σας ήρθασας διαβάζω πολύ καιρό αλλά τώρα βρήκα την ευκαιρία να πω κάτι έξυπνο…. ) εννοείτε VFR VTEC ασημί
![]()
ΜΑΡΣΠΙΕ?
To di komou efige chronia prin.... ih ih ih
![]()
http://i251.photobucket.com/albums/g...090308copy.jpg
www.italiansbkstore.com
Προσκαλείται στην ομάδα μου στο Facebook:
http://www.facebook.com/group.php?gid=29004248476&ref=ts