Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: 6500rpm 140km

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/07/2008
    Μηνύματα
    21

    6500rpm 140km

    me transalp 600 model 99 einai kala an phgenw 140km me 6500rpm? h mhxanh zorizetai h einai ok?

  2. #2
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    αν δεν μπορεις να καταλαβεις πραγματικα ποτε ζοριζεται η μηχανη σου και ποτε οχι νομιζω πως δεν πρεπει να την ξανακαβαλησεις...

  3. #3
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885

    Lightbulb

    Δεν είμαι κατάλληλος να σου απαντήσω και μάλλον πρέπει περιμένεις μέχρι δευτέρα για σωστές και λάθος απαντήσεις


    Θα σου πω όμως ένα γενικό κανόνα που ακολουθώ με ευλάβεια

    Ποτέ μην ταξιδεύεις συνεχόμενα σε περισσότερες στροφές από αυτές τις μέγιστης ροπής στρέψης


    Και αυτή(η μέγιστη ροπή στρέψης ) είναι σύμφωνα με την ακατονόμαστη στις 6000 στροφές
    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  4. #4
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Οταν πρωτοδηγησα επειδη δεν ηξερα πως να καταλαβαινω αν ζοριζεται, εβαλα μπουρι οχι βελτιωτικο απλα για ηχο. Ισως να κανεις κατι τετοιο. Εννοειται οτι το ΤΑ δεν ειναι ΧΤ, κατι αναλογο με το υφος της μηχανης.
    Αλλα φιλε καποιος παραπανω ειπε κατι πολυ σωστο. Αν δε τη νιωθεις κατω απο τα καπουλια σου ποτε ζοριζεται, ισως πρεπει να ξεκαβαλησεις για λιγο καιρο. Η προσοχη σου πρεπει να ειναι στραμμενη στο δρομο και στο διτροχο οχημα σου, δεν ειναι αυτοκινητο, η βασικη ιδεα κινησης του ειναι η ισορροπια αν κατι γινεται λαθος, δεν ειναι ελεγμενο, ασερβαριστο, μη συντηρημενο, κακοποιειται συστηματικα οι συνεπειες θα ειναι ολεθριες εν κινησει με την παροδο του χρονου.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  5. #5
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Οταν πρωτοδηγησα επειδη δεν ηξερα πως να καταλαβαινω αν ζοριζεται, εβαλα μπουρι οχι βελτιωτικο απλα για ηχο. Ισως να κανεις κατι τετοιο.


    Εννοειται οτι το ΤΑ δεν ειναι ΧΤ, κατι αναλογο με το υφος της μηχανης.
    Αλλα φιλε καποιος παραπανω ειπε κατι πολυ σωστο. Αν δε τη νιωθεις κατω απο τα καπουλια σου ποτε ζοριζεται, ισως πρεπει να ξεκαβαλησεις για λιγο καιρο. Η προσοχη σου πρεπει να ειναι στραμμενη στο δρομο και στο διτροχο οχημα σου, δεν ειναι αυτοκινητο, η βασικη ιδεα κινησης του ειναι η ισορροπια αν κατι γινεται λαθος, δεν ειναι ελεγμενο, ασερβαριστο, μη συντηρημενο, κακοποιειται συστηματικα οι συνεπειες θα ειναι ολεθριες εν κινησει με την παροδο του χρονου.


    Συγνώμη φίλε μου που παρεμβαίνω, αλλά σε αυτό που τον συμβουλεύεις βρίσκεις ισορροπία ?

    Του λες να βάλει ελευθέρας για να βγαίνουν οι άνθρωποι στα μπαλκόνια και να του λένε αλαχτην την γ@μημενη την ταχύτητα, δεν βλέπεις που ζορίζετε?





    Και δεύτερον βλέπετε ότι αγόρασε τρανσαλπ ήδη(άρα είναι ήδη αργά) και είναι μάλλον άπειρος γιατί τον αποπαίρνεται ?

    Τρίτον και τέλος

    πάμε στοίχημα ότι αύριο θα του πουν ότι δεν έχει πρόβλημα και ότι δεν ζορίζετε ακόμα και σε πιο πολλές στροφές?
    :smilea:
    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  6. #6
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Στο CB δεν ειχα βαλει ελευθερας, ενα τελικο της sebring ειχα βαλει που ηταν μονο ενα τονο πιο βαθυς ο ηχος απο το μαμισιο. Δεν ειπα να βαλει ελευθερας κατι τετοιο εννοουσα. Παρα πολλοι το κανουν. Προφανως δε μπορει να την καταλαβει απο κατω του ποτε ζοριζεται, τι καλυτερο λοιπον απο τον ηχο; Και σιγα σιγα θα συνδυασει τον ηχο με τις υπολοιπες ενδειξεις του ποτε ζοριζεται η μηχανη.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  7. #7
    Ξέχνα τα περί μη ξανακαβαλήματος της μηχανής σου φίλε μου.
    Κανείς δεν ξεκίνησε να οδηγάει γνωρίζοντας αυτό που ρωτάς και πολλά άλλα.

    Το να κρατάς την μέση ταχύτητά σου κοντά στις στροφές του κινητήρα που αποδίδει την μέγιστη ροπή,, στη μηχανή σου όπως είπε και ο κανένας είναι στις 6000σ.α.λ. είναι μια καλή αρχή.

  8. #8
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από volioths
    h mhxanh zorizetai h einai ok?
    ρε...!!??


    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΚΑΝΕΝΑΣ
    Θα σου πω όμως ένα γενικό κανόνα που ακολουθώ με ευλάβεια
    Ποτέ μην ταξιδεύεις συνεχόμενα σε περισσότερες στροφές από αυτές τις μέγιστης ροπής στρέψης
    γιατί όμως ακολουθείς το παραπάνω?


    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Οταν πρωτοδηγησα επειδη δεν ηξερα πως να καταλαβαινω αν ζοριζεται, εβαλα μπουρι οχι βελτιωτικο απλα για ηχο.
    ρε....!!!!????

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagtav
    .......... είναι μια καλή αρχή.
    γιατί πράγμα..?

  9. #9
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap

    γιατί όμως ακολουθείς το παραπάνω?
    Για λόγους κυρίως αξιοπιστίας και μακροζωιας του κινητήρα


    Στην περιοχή τής μέγιστης ροπής στρέψης βρίσκεται η χρυσή τομή των συμβιβασμών του λαγού και της χελώνας



    Ε δεν νομίζω να ενδιαφέρει τον φίλο μας η γραμμική ταχύτητα του εμβόλου και οι περιορισμοί της αντοχής υλικών και η πάλη της θερμοδυναμικής με την αεροδυναμική :smilea:
    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  10. #10
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΚΑΝΕΝΑΣ
    Για λόγους κυρίως αξιοπιστίας και μακροζωιας του κινητήρα
    Στην περιοχή τής μέγιστης ροπής στρέψης βρίσκεται η χρυσή τομή των συμβιβασμών του λαγού και της χελώνας
    Ε δεν νομίζω να ενδιαφέρει τον φίλο μας η γραμμική ταχύτητα του εμβόλου και οι περιορισμοί της αντοχής υλικών και η πάλη της θερμοδυναμικής με την αεροδυναμική :smilea:
    Αν και δεν πολυσυμφωνώ, οφείλω να παραδεχθώ ότι έχεις άποψη.

    Το ερώτημα του φίλου παραμένει, ωστόσο.

    Κανείς πιο ειδικός να μας πει, δεν υπάρχει...?

    ζορίζεται ή δεν? στις 6500σαλ ή στις 7500..?

    στο κόκκινο ζορίζεται (κοκκινίζει), λίγο πριν όμως...?

  11. #11
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    ρε....!!!!????
    καλα το βαλα κυριως για τον ηχο
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

Παρόμοια θέματα

  1. XT600E τρέμει μετα τα 140Km
    από makis170 στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2010, 14:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF