Πρώτο service 1000 Χλμ
Αλλαγή λαδιών , φίλτρου, έλεγχος-λίπανση αλυσίδας, γενικός έλεγχος-συσφίξεις.
Κόστος 50 Ε.
Στράτο έλεγξε αν οι φυσαρμόνικες στις μπροστινές αναρτήσεις, έχουν τις τρύπες προς τα πίσω.Αλλιώς θα γεμίζουν σκόνη...
Πρώτο service 1000 Χλμ
Αλλαγή λαδιών , φίλτρου, έλεγχος-λίπανση αλυσίδας, γενικός έλεγχος-συσφίξεις.
Κόστος 50 Ε.
Στράτο έλεγξε αν οι φυσαρμόνικες στις μπροστινές αναρτήσεις, έχουν τις τρύπες προς τα πίσω.Αλλιώς θα γεμίζουν σκόνη...
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Λοιπον εχουμε και λεμε:
Σερβις 1000 χλμ...48,00 ευρω
Tankpad...17,64+ΦΠΑ
Main stand...134,45+ΦΠΑ
Engine guard....121,84+ΦΠΑ
Hand guard....113,44+ΦΠΑ
Με οτι εκπτωσεις μπορουν να εχουν οι τσατσοι (βλ.Anty12)
Τελικα μηπως ειμαστε πιο φτηνοι και απο την Γερμανια????![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Ξεχασα να αναφερω οτι το σερβις των 48 ευρω περιελαμβανε τα εξης:
λαδια ημισυνθετικα γιαμαλουμπ
φιλτρο
διαφορες συσφιξεις
λαδωμα αλυσιδας (μπλιαχ)
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Φίλτρο aftermarket.........εδώ
On another note, I changed the stock air filter into DNA, a significant difference to me in terms of the smoothness. I was amazed by the different design: stock is with this perforated alu foil surrounding the filter, while DNA is this thinly wired screen. One can only see the orangey filter on the DNA and not the wired screen, whereas one can only see the filter through those perforated holes of the alu foil. The airflow difference is obvious. I am happy with the EUR 70 spent on the DNA filter.
![]()
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Λοιπον, φιλοι μου ενα προβληματακι που το εχω απο την πρωτη μερα:
Απο τις 3000 εως τις 3500 στροφες ειχα κατι τριγμους απο το μπροστινο μερος και υπεθετα οτι ειναι απο την ζελατινα.
Την εβγαλα, εβαλα κατι o-ring αλλα η κατασταση δεν εφτιαχνε καθολου.
Μου ειχε σπασει τα νευρα στο κατα τα αλλα αψογο εργαλειο.
Εχθες που ειχα ελευθερο χρονο ειπα να ψαξω το θεμα σε μεγαλυτερο βαθος και ελυσα ολο το μπροστινο φερινγκ.
Τελικα οι τριγμοι προερχοντε απο το πολυοργανο-κοντερ-στροφομετρο γιατι οι βιδες του δεν το σφιγγουν καλα και δεν μπορει και καποιος να τις τσιτωσει γιατι ειναι πλαστικες και θα χαλασουν οι βολτες.![]()
![]()
![]()
Εχει κανενας αλλος το ιδιο προβλημα η ειμαι ο μοναδικος τυχερος??
Και αν ναι βρηκατε καμια λυση η εχετε κατι να προτεινετε??
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Κάτι έχουμε κατά νου (aerostop) αλλά μια φώτο θα βοηθούσε πολύ.Επίσης δες αυτό και αυτόΑρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Λοιπον, φιλοι μου ενα προβληματακι που το εχω απο την πρωτη μερα:
Απο τις 3000 εως τις 3500 στροφες ειχα κατι τριγμους απο το μπροστινο μερος και υπεθετα οτι ειναι απο την ζελατινα.
Την εβγαλα, εβαλα κατι o-ring αλλα η κατασταση δεν εφτιαχνε καθολου.
Μου ειχε σπασει τα νευρα στο κατα τα αλλα αψογο εργαλειο.
Εχθες που ειχα ελευθερο χρονο ειπα να ψαξω το θεμα σε μεγαλυτερο βαθος και ελυσα ολο το μπροστινο φερινγκ.
Τελικα οι τριγμοι προερχοντε απο το πολυοργανο-κοντερ-στροφομετρο γιατι οι βιδες του δεν το σφιγγουν καλα και δεν μπορει και καποιος να τις τσιτωσει γιατι ειναι πλαστικες και θα χαλασουν οι βολτες.![]()
![]()
![]()
Εχει κανενας αλλος το ιδιο προβλημα η ειμαι ο μοναδικος τυχερος??
Και αν ναι βρηκατε καμια λυση η εχετε κατι να προτεινετε??
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
ΥamaLube, αλλαγή του O-ring της τάπας (10σεντ κάνει) , και τους ελέγχους -συσφίξεις που κάνουν σε νέα μηχανή οι αντιπρόσωποι....Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Και για αν επανέλθουμε ….
Service 1000 km
Τι λαδάκι του βάλατε ???
Τι άλλο είδατε-κάνατε εκτός από τα κλασικά ???
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Εννοείς το O-ring της τάπας που βάζεις το λαδί ???Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
ΥamaLube, αλλαγή του O-ring της τάπας (10σεντ κάνει) , και τους ελέγχους -συσφίξεις που κάνουν σε νέα μηχανή οι αντιπρόσωποι....
Γιατί το άλλαξες?? Σου «δάκρυζε»?
Από τα πρώτα 200 μέτρα. Ένα με λίγο μεγαλύτερη διάμετρο και όλα Οκ.Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Εννοείς το O-ring της τάπας που βάζεις το λαδί ???
Γιατί το άλλαξες?? Σου «δάκρυζε»?
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Σελιδα 41-42 του παροντος εχω γραψει το πρωτο σερβις..Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Και για αν επανέλθουμε ….
Service 1000 km
Τι λαδάκι του βάλατε ???
Τι άλλο είδατε-κάνατε εκτός από τα κλασικά ???
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Σήμερα ήρθε το παιδί από την αντιπροσωπεία στη δουλειά μου και πήρε το μηχανάκι για να του κάνουν το σερβις των 1000χλμ.Κόστισε ?55 όλα( του είπα να κοιτάξει τα τριξίματα που λέτε και μου κάνει και εμένα στη ζελατίνα και στο καντράν των οργάνων).Λαδάκι της YAMAHA.Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Σελιδα 41-42 του παροντος εχω γραψει το πρωτο σερβις..![]()
Έγινε και το πρώτο service (1000 Km)
-Λάδια
-Φίλτρο
-Αλλαγή Ο-ring τάπας λαδιών
-Λίπανση –ρύθμιση αλυσίδας
-Σφιξίματα –περιφερειακός έλεγχος
-λίπανση ντιζών – μαρσπιέ κ.λ.π
Χρόνος : μια ώρα και κάτι
Σύνολο 39.03 €
![]()
Δακρυζε η προληπτικα??Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
-Αλλαγή Ο-ring τάπας λαδιών
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Είχε συγκινηθεί ελάχιστα…Αρχικά δημιουργήθηκε από peskandritsos
Δακρυζε η προληπτικα??
Αλλά το είχε έτοιμο το Οring
![]()
Ξεχασα να σου πω για τα παξιμαδια-βιδες.[i]
Στο βαλε/βγαλε οι βίδες /παξιμάδια του φερινγκ πως συμπεριφέρθηκαν (γιατί είναι και λίγο …μάπα) ???
[/B]
Το γνωστο προβλημα με τις πλαστικες βιδες... :a36:![]()
:a31: :a31: :a31:
Δεν εχω προλαβει να παω να βρω ιδιες μεταλικες με λαστιχενιες ροδελες να λυθει το προβλημα αλλα που θα παει??:o
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!