Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 54

Θέμα: guzzi breva 750

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Η κοπέλα ζητάει Breva και της προτείνετε Monster... και Bonnie... για να μην πω για τα japan.

    Το μηχανάκι έχει κραδασμούς μόνο με κλειστές βαλβίδες, οπότε κοπελιά ήταν ξερύθμιστο. Αν το πας τάπα (λέμε τώρα) κάνει και φασαρία. Από εκεί και πέρα κάθονται ΑΝΕΤΑ 2 άτομα στην σέλα, είναι οικονομικό, φτηνό στα service και το εγκάρσιο V2 είναι απόλαυση να το ανοίγεις. ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Επίσης με power commander και 2 Lavizardi πας 90 αλόγατα.

    Οσο για το βάρος, απλά δεν υπάρχει. Είναι τόσο χαμηλά το κέντρο βάρους που στην πόλη είναι παπί, σε αντίθεση με όλα τα άλλα που σου προτάθηκαν. Γενικά από οδηγικής άποψης, είναι παιχνίδι. Καμμία υστερία στον δρόμο. Ο΄κώλος φεύγει μόνο όταν θέλεις, και το βασικότερο μαζεύεται για πλάκα από ότι και να σου τύχει. Οτι πρέπει για μετάβαση από σκουτερ δηλαδή.

    Θα πρότεινα ένα δεύτερο test ride πάντως, αφού έχεις οδηγήσει την δεύτερη επιλογή σου.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  2. #17
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
    Η κοπέλα ζητάει Breva και της προτείνετε Monster... και Bonnie... για να μην πω για τα japan.

    Το μηχανάκι έχει κραδασμούς μόνο με κλειστές βαλβίδες, οπότε κοπελιά ήταν ξερύθμιστο. Αν το πας τάπα (λέμε τώρα) κάνει και φασαρία. Από εκεί και πέρα κάθονται ΑΝΕΤΑ 2 άτομα στην σέλα, είναι οικονομικό, φτηνό στα service και το εγκάρσιο V2 είναι απόλαυση να το ανοίγεις. ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Επίσης με power commander και 2 Lavizardi πας 90 αλόγατα.

    Οσο για το βάρος, απλά δεν υπάρχει. Είναι τόσο χαμηλά το κέντρο βάρους που στην πόλη είναι παπί, σε αντίθεση με όλα τα άλλα που σου προτάθηκαν. Γενικά από οδηγικής άποψης, είναι παιχνίδι. Καμμία υστερία στον δρόμο. Ο΄κώλος φεύγει μόνο όταν θέλεις, και το βασικότερο μαζεύεται για πλάκα από ότι και να σου τύχει. Οτι πρέπει για μετάβαση από σκουτερ δηλαδή.

    Θα πρότεινα ένα δεύτερο test ride πάντως, αφού έχεις οδηγήσει την δεύτερη επιλογή σου.
    Αφού το οδήγησε η κοπέλα και δεν της άρεσε, τι να κάνουμε?

    Κραδασμοί υπάρχουν και στο ρελαντί, απλά αλλιώς αντιλαμβάνεται καθένας την ενοια 'κραδασμοί'.
    90 αλογα (απο τα κατω απο 50 που εχει) το Breva 750 , ούτε με Turbo δεν παει.

    Παντως υπάρχει ενα στις αγγελιες που φαίνεται να ειναι τζάμι, για όποιον ενδιαφέρεται.

    Το V7 ειναι κατα τη γνωμη μου η πιο όμορφη μηχανή της χρονιάς, αλλά ως γνωστόν εχω περίεργα γούστα.
    Ελπίζω να κυκλοφορήσει αρκετά να τα βλέπουμε στο δρόμο να χαιρόμαστε.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #18
    Μέλος Το avatar του/της vamei
    Εγγραφή
    12/09/2008
    Μηνύματα
    64
    Το μηχανάκι που οδήγησα ήταν του ιδιοκτήτη (ενός dealer) της Moto Guzzi το οποίο ήταν και συνεργείο. Υπάρχει περίπτωση να το είχαν αρίθμηστο αφού το πουλούσαν κι όλας? Πολύ όμορφο δεν λέω αλλά.... Το ένα (breva) θορυβώδες και λίγο τεμπέλικο, το άλλο (suzuki gsr) πολύ δυνατό μου δημιουργεί άγχος αλλά δεν ξέρω μήπως επειδή είναι οι πρώτες επαφές με μηχανές αυτής της κατηγορίας. Κατάλαβα πως αυτές οι δυο μηχανές έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα. H Guzzi ομορφιά αλλά δεν μου αρέσει η οδήγησή της, το suzuki gsr (όπως hornet, fazer, k) δυνατές μηχανές. Θα πρέπει να ανησυχώ στο τέριασμά μου με την δεύτερη επιλογή? Είναι θέμα χρόνου και τριβής συνήθως ή αν από την αρχή σου δημιουργήσει δέος κάτι δεν πρέπει να το πλησιάζεις?

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Αφού το οδήγησε η κοπέλα και δεν της άρεσε, τι να κάνουμε?

    Κραδασμοί υπάρχουν και στο ρελαντί, απλά αλλιώς αντιλαμβάνεται καθένας την ενοια 'κραδασμοί'.
    90 αλογα (απο τα κατω απο 50 που εχει) το Breva 750 , ούτε με Turbo δεν παει.

    Παντως υπάρχει ενα στις αγγελιες που φαίνεται να ειναι τζάμι, για όποιον ενδιαφέρεται.

    Το V7 ειναι κατα τη γνωμη μου η πιο όμορφη μηχανή της χρονιάς, αλλά ως γνωστόν εχω περίεργα γούστα.
    Ελπίζω να κυκλοφορήσει αρκετά να τα βλέπουμε στο δρόμο να χαιρόμαστε.
    Στις αγγελίες ήταν το δικό μου, το οποίο είχα για 2 χρόνια. Αν είναι ρυθμισμένο σωστά δεν έχει καθόλου κραδασμό στο ρελαντί (εκτός αν το συγκρίνουμε με κανένα "ηλεκτρικό" CBR600R πχ) Αν από 15 20 κάνεις τις βαλβίδες 20 25 σφιχτο (για το καλοκαίρι πχ - αερόψυκτο είναι και χωρίς ψυγείο λαδιού) μιλάμε βαράει το μηχανάκι.

    Τα 90 τα διατυμπανίζουν σε διάφορα site με τις δυναμομετρήσεις δίπλα. Ούτε θα το έκανα ποτέ, ούτα θα το συνιστούσα. Το κόστος μαζί με το διαφορικό πάει πάνω από τρία χαρτιά.

    Το V7 είναι κουκλί, αλλά για μικρόσωμους. Ειναι μικρότερο και απο το Breva σε μέγεθος, οπότε είναι πολύ μικρο, και μάλιστα με τελείως ίσια σέλα. Στο Breva χώνεσε.

    Και για να αποφύγουμε τίποτα απορίες σε άλλο Thread λέω γιατί το έδωσα.

    Πρότεινα στην κοπέλα ένα δεύτερο, και εξ οριμού πιο χαλαρό, test ride αφού οδηγήσει και την δεύτερη επιλογή της. Από ότι κατάλαβα δεν έχει εμπειρία, οπότε αν από Beverly πας σε Breva και, προσωπική άποψη, σε γιαπωνέζικο, και περιμένεις να κρίνεις με ένα test ride 2-5-10 χιλιομέτρων, μάλλον έχασες από χέρι.

    PS (αποκτήσαμε DR250 και παίζει και LeMans III soon )

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
    Το μηχανάκι που οδήγησα ήταν του ιδιοκτήτη (ενός dealer) της Moto Guzzi το οποίο ήταν και συνεργείο. Υπάρχει περίπτωση να το είχαν αρίθμηστο αφού το πουλούσαν κι όλας? Πολύ όμορφο δεν λέω αλλά.... Το ένα (breva) θορυβώδες και λίγο τεμπέλικο, το άλλο (suzuki gsr) πολύ δυνατό μου δημιουργεί άγχος αλλά δεν ξέρω μήπως επειδή είναι οι πρώτες επαφές με μηχανές αυτής της κατηγορίας. Κατάλαβα πως αυτές οι δυο μηχανές έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα. H Guzzi ομορφιά αλλά δεν μου αρέσει η οδήγησή της, το suzuki gsr (όπως hornet, fazer, k) δυνατές μηχανές. Θα πρέπει να ανησυχώ στο τέριασμά μου με την δεύτερη επιλογή? Είναι θέμα χρόνου και τριβής συνήθως ή αν από την αρχή σου δημιουργήσει δέος κάτι δεν πρέπει να το πλησιάζεις?
    Δέος μόνο απέναντι στον, όποιο, δημιουργό σου. Ολα μαθαίνονται και όλα συνηθίζονται.

    Ειναι δύο διαφορετικές σχολές τα μηχανάκια που οδήγησες. Στο Breva πας με 2-3 χιλιάδες στροφές και 4η 5η συνέχεια, λόγο ροπής. Αν θες να πάς γρηγορα, στα μέτρα του κινητήρα πάντα, πάει και κρατάει και στρίβει. Αλλά δεν είναι φτιαγμένη για αυτό. Το Suzuki είναι ένα από όλα τα γιαπωνέζικα. Τα κάνει όλα αρκετά καλά. Ειναι αρκετά δυνατό και αρκετά πιό εύστροφο και πολύστροφο. Στο βρεγμένο με το Guzzi δεν έχεις πρόβλημα, ενώ με το Suzuki (hornet klp) θέλεις λίγη προσοχή στην αρχη τουλάχιστον.

    Μην βιαστείς πάντως να αποφασίσεις
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  5. #20
    Μέλος Το avatar του/της vamei
    Εγγραφή
    12/09/2008
    Μηνύματα
    64
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
    Βασω καλημερα...

    το Μπρεβα ειναι ενα πολυ γλυκο και φιλικο μοτο, με χαμηλο βαρος και πολυ ευελικτο.

    Εαν ειχε καποιους κραδασμους στο ρελαντι...δεν ειναι προβλημα...ισως να ηταν και αρυθμιστο...ειναι εξαιρετικη επιλογη για εισοδο σε μεγαλυτερα κυβικα, καει λιγο και ειναι απλο.(αρα σερβις κλπ κοστιζουν λιγο...)

    Εαν νομιζεις οτι το μπρεβα κανει θορυβο..που να ανεβεις σε κανενα 4 κυλινδρο με ακραποβιτς ή καενα ντουκατι...

    Δες και το V7 ειναι πανεμορφο και σε λογικη τιμη...

    Καλο για κοπελα θεωρω και το καβασακι το ΕΡ6...χαμηλο και ροπατο.
    Γειά σου Αντώνη καλή φαίνεται η ιδέα σου και για το kawasaki ER 6. Δεν το είχα προσέξει. Θα πάω μάλλον να το δω κι αυτό...

  6. #21
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
    Το μηχανάκι που οδήγησα ήταν του ιδιοκτήτη (ενός dealer) της Moto Guzzi το οποίο ήταν και συνεργείο. Υπάρχει περίπτωση να το είχαν αρίθμηστο αφού το πουλούσαν κι όλας? Πολύ όμορφο δεν λέω αλλά.... Το ένα (breva) θορυβώδες και λίγο τεμπέλικο, το άλλο (suzuki gsr) πολύ δυνατό μου δημιουργεί άγχος αλλά δεν ξέρω μήπως επειδή είναι οι πρώτες επαφές με μηχανές αυτής της κατηγορίας. Κατάλαβα πως αυτές οι δυο μηχανές έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα. H Guzzi ομορφιά αλλά δεν μου αρέσει η οδήγησή της, το suzuki gsr (όπως hornet, fazer, k) δυνατές μηχανές. Θα πρέπει να ανησυχώ στο τέριασμά μου με την δεύτερη επιλογή? Είναι θέμα χρόνου και τριβής συνήθως ή αν από την αρχή σου δημιουργήσει δέος κάτι δεν πρέπει να το πλησιάζεις?
    Bάσω δεν ξερω την εμπειρία σου, αλλά αν ειναι μόνο scooter ισως να σου πεσουν λίγο 'απότομα' και υπερ του δέοντος 'δυνατα' τα 4κύλινδρα με εμφαση στην ιπποδύναμη και οχι στην ροπή.
    Αν πχ σε τρομάζει το Hornet 600 και το GSR, αλλά το Breva σου φαίνεται 'τεμπελικο', ισως θα επρεπε να κοιτάξεις μοτοσυκλέτες οπως το Honda CBF(500-600), το Suzuki Bandit 650 (ειναι λιγο βαρυ ομως), η το Kawasaki ER6.
    Aυτες οι μοτο εχουν κινητήρες ροπάτους που δεν χρειάζεται να τους πας σε ψηλες στροφές για να εχεις μια λογική ροπή στο δεξι σου χέρι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #22
    Μέλος Το avatar του/της vamei
    Εγγραφή
    12/09/2008
    Μηνύματα
    64
    Nik Zouper και Άρη σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και την προσπάθεια σας να με βοηθήσετε στην επιλογή. Για να σας βοηθήσω και λιγάκι είμαι 1,67 σε ύψος η εμπειρία μου είναι σε παπάκι, beverly 250 και μια bandit 400 για 10 μέρες.

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
    Nik Zouper και Άρη σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και την προσπάθεια σας να με βοηθήσετε στην επιλογή. Για να σας βοηθήσω και λιγάκι είμαι 1,67 σε ύψος η εμπειρία μου είναι σε παπάκι, beverly 250 και μια bandit 400 για 10 μέρες.
    Και μια ελαφρά περιγραφή του τρόπου οδήγησης θα βοηθούσε. Χαλαρός, στριφτερός, δωστε μου φανάρια και πάρτε μου την ψυχή κλπ.

    Πάντως στην θέση σου, και με την εμπειρία σου, θα πήγαινα αν όχι στο Breva σε κάποιο απο τα μηχανάκια που προτείνει ο Sapila.
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  9. #24
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    CBF600 CBF600s
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  10. #25
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    δεδομενου οτι οι γυναικες εχουν αναλογικα μακρυτερα ποδια απ'τους αντρες , δε νομιζω να εχεις προβλημα με μια μοτοσυκλετα λογω υψους,αρκει βεβαια να μην ειναι πολυ ψιλη...

    να σε ρωτησω, το mt-03 το εχεις λαβει υποψιν σου?


    http://www.motonline.com.br/images/u...amaha_mt03.jpg

  11. #26
    Μέλος Το avatar του/της vamei
    Εγγραφή
    12/09/2008
    Μηνύματα
    64
    Γειά σου Πάνο. Το έχω δει σε ένα μαγαζί όμορφο μηχανάκι κάτι τέτοιο μάλλον ψάχνω απλά πρέπει να τα δω όλα. Αυτό μου φαίνεται πως είναι μονοκύλινδρο και δεν ξέρω τι "κακό" σημαίνει αυτό. Εκτός αυτού ξέρεις αυτό που επισης με ενδιαφέρει είναι να μην είναι και θορυβώδες...

  12. #27
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
    Γειά σου Πάνο. Το έχω δει σε ένα μαγαζί όμορφο μηχανάκι κάτι τέτοιο μάλλον ψάχνω απλά πρέπει να τα δω όλα. Αυτό μου φαίνεται πως είναι μονοκύλινδρο και δεν ξέρω τι "κακό" σημαίνει αυτό. Εκτός αυτού ξέρεις αυτό που επισης με ενδιαφέρει είναι να μην είναι και θορυβώδες...
    αμα το παρεις αυτο ουτε την εξατμιση δε θα ακους...




    ειναι ωραιο εμφανισιακα, μιας και εισαι μικροκαμομενη θα σου φανει ιδανικο αφου ειναι ελαφρυ.

    ειναι μονοκυλινδρο και φοραει τον κινητηρα του ΧΤ660,που παει να πει οτι ειναι δοκιμασμενο...

    το οτι ειναι μονοκιλυνδρο επεισης σημαινει οτι εχει πολυ περισσοτερη ροπη σε οφελιμη περιοχη σε σχεση με τα 4κυλινδρα που κοιτας,αρα πολυ πιο ευκολοδηγητο και ευχαριστο μεσα στην πολη αλλα και σε κλειστους επαρχιακους δρομους...

    ταξιδευει ανετα με ταχυτητες 120-130 και αμα δεν σε ενδιαφερουν τα πολλα γκαζια των 4κιλυδρων ειναι η καλυτερη λυση...

    κανε το ενα test ride και μετα πες μας εντυπωσεις μιας και δεν κυκλοφορει πολυ...

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vamei
    Γειά σου Αντώνη καλή φαίνεται η ιδέα σου και για το kawasaki ER 6. Δεν το είχα προσέξει. Θα πάω μάλλον να το δω κι αυτό...
    Υπ'όψιν ότι και στο Καβασάκι θα νιώσεις κραδασμούς στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, δικύλινδρος σε σειρά.. παρ'όλα αυτά ηρεμεί πολύ νωρίς, σχεδόν αμέσως μετά το ξεκίνημα

    Είμαι απ'αυτούς όμως που θα σου προτείνουν για άλλη μια φορά το CBF-600, βελούδινο, χαμηλό για κοπέλα, ήσυχο, ροπάτο και ξεκούραστο με ένα μικρό μειονέκτημα στο βάρος που ουσιαστικά βέβαια δεν διαφέρει και πολύ αισθητά με όσα μηχανάκια προτάθηκαν σ'αυτή τη συζήτηση. Προσπάθησε να βρεις ένα να το κάνεις μια βόλτα κι εδώ θα βρίσκομαι να μου πετάξεις ντομάτες άμα λέω χαζομάρες

    Τo Guzzi με ξετρέλανε, πρώτη φορά το είδα εδώ ! Πωπωπώ !

    Καλωσήρθες κι εύχομαι να καταλήξεις σύντομα στην καλύτερη για σένα επιλογή

  14. #29
    hornet...

    υ.γ. αν εισαι πανεμορφη θα σου πω λεπτομερως και το γιατι...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    καλως ορισες...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  15. #30
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister


    υ.γ. αν εισαι πανεμορφη
    Βασικα fazer κι εγω ειμαι εδω








    :rotflmao:
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. moto guzzi breva 1200 sport
    από teobreva στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2006, 23:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF