Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Απορια για πιστοποιηση κλασικης μοτοσυκλετας

  1. #1
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809

    Απορια για πιστοποιηση κλασικης μοτοσυκλετας

    θελω να μαθω για ποιο λογο καποιος να καταθεσει της πινακιδες της μοτοσυκλετας του και να τη χαρακτηρισει ως κλασικη, βγαζοντας αλλες,οι οποιες μαλιστα περιοριζουν την κυκλοφορια...

    Υπαρχει καποια οικονομικη ελαφρυνση σε τελη, ασφαλειες?
    Καποιο αλλο οφελος?

    Τα αρνητικα που εχει μια τετοια κινηση ποια ειναι?


    Οποιος γνωριζει ας μου πει γιατι με ενδιαφερει το θεμα...


  2. #2
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    δεν πληρωνεις τελη απ οτι νομιζω
    δες εδω
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αν περάσει πιστοποίηση και βγαλει πινακίδα Λεσχης, δεν πληρωνεις τέλη κι εχεις και την δυνατότητα να την ασφαλίσεις με πολύ μικρότερο ασφάλιστρο.
    Η πινακίδα αυτή κοστίζει 160 Ευρω για 10 χρόνια, κι εχεις πλεον αδεια της FIVA (παγκόσμια ομοσπονδία κλασσικων οχημάτων).

    Αλλο σημαντικό ειναι οτι πιστοποιείται η αξία της μοτοσυκλέτας και δεν παιζει πλεον να σου πουν για παλαιότητα κλπ σε περίπτωση ατυχήματος.

    Πρέπει να εισαι και μέλος στην λάσχη πάντως.

    Οτι θες ρώτα να σου πω
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Τελη, φορους, ασφαλεια ... Πως μπορω να χαρακτηρισω μια FJR κλασσικη; :rotflmao:
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  5. #5
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Τελη, φορους, ασφαλεια ... Πως μπορω να χαρακτηρισω μια FJR κλασσικη; :rotflmao:

    ευκολο ρε...


    κρατα τη 25 χρονια...


Παρόμοια θέματα

  1. Απορια για αγορα V-Strom
    από suzukimaniac στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2006, 11:07
  2. απορια για Gs
    από gixxerpap στο forum BMW
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2006, 20:38
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/08/2005, 11:39
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2004, 14:56
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2003, 11:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF