Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 44

Θέμα: Honda cb400N! xreiazomai thn empeiria sas!

  1. #16
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mitsoskr
    αυτα θα τα κανουμε, ο κινητηρας να δουλεψει!!!
    Aν δεν ειχατε αδειάσει τα καρμπυρατερ πριν την βαλετε στην ακρη, δεν πρόκειται να δουλεψει ετσι ευκολα.
    Το πρόβλημά σας (αν δεν ειχε αλλο πρόβλημα πριν ακινητοποιηθεί για τόσα χρόναι) θα ειναι το 'βερνίκι' που θα εχει σχηματισθεί στα λεκανάκια και στα ζιγκλέρ.
    Προσπαθώντας να την βάλετε μπρός το πιθανότερο ειναι να βουλώσει ακόμα χειρότερα!
    Θελει λύσιμο και καθάρισμα, με ειδικά καθαριστικά κλπ κλπ, φύσημα με αέρα κλπ κλπ.
    Δες κι αλλα ποστ εδω μέσα να καταλάβεις.

    Αν τα ειχατε αδειάσει δεν εχετε πρόβλημα!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Aν δεν ειχατε αδειάσει τα καρμπυρατερ πριν την βαλετε στην ακρη, δεν πρόκειται να δουλεψει ετσι ευκολα.
    Το πρόβλημά σας (αν δεν ειχε αλλο πρόβλημα πριν ακινητοποιηθεί για τόσα χρόναι) θα ειναι το 'βερνίκι' που θα εχει σχηματισθεί στα λεκανάκια και στα ζιγκλέρ.
    Προσπαθώντας να την βάλετε μπρός το πιθανότερο ειναι να βουλώσει ακόμα χειρότερα!
    Θελει λύσιμο και καθάρισμα, με ειδικά καθαριστικά κλπ κλπ, φύσημα με αέρα κλπ κλπ.
    Δες κι αλλα ποστ εδω μέσα να καταλάβεις.

    Αν τα ειχατε αδειάσει δεν εχετε πρόβλημα!
    οκ, ευχαριστω!
    Για καθαρισμο με πετρελαιο τι θα ελεγες;
    εχουμε μηχανημα για φυσημα με αερα και σκοπευουμε να το χρησιμοποιησουμε!
    δηλαδη να παμε και τα καρμπυρατερ στον μηχανικο...

  3. #18
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mitsoskr
    οκ, ευχαριστω!
    Για καθαρισμο με πετρελαιο τι θα ελεγες;
    εχουμε μηχανημα για φυσημα με αερα και σκοπευουμε να το χρησιμοποιησουμε!
    δηλαδη να παμε και τα καρμπυρατερ στον μηχανικο...
    Δεν ειναι κι απαραίτητο να τα πάτε στον μηχανικό.

    Αφού εχετ εκαι αέρα ειστε σε καλό δρόμο.
    Το πετρέλαιο κάνει δουλειά σε ευκολες καταστάσεις, αλλιώς θα χρειαστείτε κατι πιο δραστικό και το πιθανότερο και μούλιασμα.
    Ανοίξτε τα να δείτε τα λεκανάκια και βλέπετε απο κει και πέρα΄ανάλογα την εικόνα που θα δείτε.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707


    ΜΗΝ δοκιμάσετε να βάλετε μπροστα ένα μοτέρ (που δεν θα πάρει, αλλά ...) με 10 χρόνια ακινησίας, γιατί θα έχετε εξασφαλίσει μεγάλη ζημιά !!

    Δεν υπάρχει τσιμούχα, φλάντζα και ρουλμάν που να μπορεί πλέον να ανταποκριθεί σ'αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε ...

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    παιδια ευχαριστω! μας σωσατε....
    σημερα δουλευει ο πατερας, οποτε αυριο η μεθαυριο θα κανουμε δουλεια!

  6. #21
    Το 1982 έβγαλα από την αποθήκη ένα sachs 50cc που το είχε παροπλίσει ο πατέρας μου κοντά στα 20 χρόνια. Το μόνο που του άλλαξα ήταν το πιστονάκι που είχε κολλήσει λόγω αχρησίας και έτριψα με πολύ ψιλό γυαλόχαρτο τον κύλινδρο.
    Το μηχανάκι δούλεψε για άλλα 10 χωρίς να αλλαχτεί ούτε μια τσιμούχα, ούτε μια φλάτζα.
    Με αυτό θέλω να πω πως δεν είναι πάντα απαραίτητο το γενικό λύσιμο μοτέρ.
    Ρωτήστε πρώτα αν υπάρχουν τα βασικά ανταλλακτικά, γιατί έμβολα μπορεί να ταιριάζουν και από άλλο μοντέλο για παράδειγμα, και ξεκινήστε το restoring.

  7. #22
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Το μηχανάκι δούλεψε για άλλα 10 χωρίς να αλλαχτεί ούτε μια τσιμούχα, ούτε μια φλάτζα.
    Αν είχε εισαγωγή κατευθείαν στον κύλινδρο, ίσως ...

    Αν το μίγμα περνούσε από τον στροφαλοθάλαμο, θεωρείται ΘΑΥΜΑ πως δεν κόλλησε το μοτέρ ...

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tragos
    Εγγραφή
    10/06/2008
    Μηνύματα
    124
    το δικο μου το vfr ειταν παρατημενο 8 χρονια χωρις πλαστικα χωρις τεποζιτο και χωρις φιλτροκουτι. αρα κινητηρας εκτεθημενος στην υγρασια. το μονο που ηθελε για να παρει μπροστα ηταν μπαταρια και καθαρισμα στα καρμπυρατερ. ενταξει λαδια και μπουζι αλλαχτηκαν αφου ομως πηρε μποστα το μηχανακι. αυτο ποτ θελω να πω ειναι δοκιμασε πρωτα να το βαλεις μπροστα μονο με μια καινουρια μπαταρια και μετα πανε το μηχανακι σε μηχανικο. τουλαχιστων να ξερεις οτι δουλεβει.
    CBR 600F PC35 2004
    VFR 400R NC21 1986
    INNOVA 125 2006
    KAZE R 112 2006

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν είχε εισαγωγή κατευθείαν στον κύλινδρο, ίσως ...

    Αν το μίγμα περνούσε από τον στροφαλοθάλαμο, θεωρείται ΘΑΥΜΑ πως δεν κόλλησε το μοτέρ ...


    Εισαγωγή με θυρίδες στον στροφαλοθάλαμο, γερμανικό δίχρονο αρχών 1960 με 2 ταχύτητες στο χέρι - στυλ vespa.
    Ίσως να μην ήταν μόνο θαύμα αλλά και θέμα κατασκευής και υλικών, κάτι που δεν γίνεται πια σήμερα δυστυχώς.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tragos
    Εγγραφή
    10/06/2008
    Μηνύματα
    124
    σαν τα παλια δεν εχει. καμια σχεση η ποιοτηα. τοτε τα μηχανακια τα βγαζανε για να αντεξουν μια ζωη!
    CBR 600F PC35 2004
    VFR 400R NC21 1986
    INNOVA 125 2006
    KAZE R 112 2006

  11. #26
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο και πριν βγάλεις το μοτεράκι από το πλαίσιο πρέπει να κάνεις ορισμένα πράγματα.

    Πρώτα -όπως και έκανες- καθαρίζεις δοχείο καυσίμου και καρμπυρατέρ.
    Βγάζεις μπουζί και ρίχνεις μια κουταλιά της σούπας από τις οπές λαδάκι στους κυλίνδρους.
    Ελέγχεις κατεβάζοντας την μανιβέλα σου με προσοχή -χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο- αν περιστρέφεται το μοτεράκι αβίαστα. Αν όχι -μαγγώνει κάπου- σταματάς.

    ΑΝ ναι, συνεχίζεις ως εξής:
    Αντικαθιστάς τα λάδια και φιλτράκι με φρέσκα. Ελέγχεις ασφάλειες και βάζεις μια μπαταρία -ή παίρνεις με καλώδια από κάποια άλλη-.
    Χωρίς τα μπουζι στην θέση τους πατάς την μίζα αρκετές φορές - όχι για πάρα πολύ χρόνο την φορά, αν και θα περιστρέφεται χωρίς φορτίο- για να ανεβάσει λάδι παντού. ΑΝ έχει τάπες πάνω από τις βαβίδες το καπάκι των βαλβίδων -δεν το θυμάμαι καλά το μοτεράκι- μπορείς να τις ξεβιδώσεις και να ρίξεις με ένα λαδωτήρι κάμποσο λαδάκι και από εκεί.

    Αφού περιστραφεί αρκετά το μοτεράκι βάζεις τα καρμπυρατεράκια στην θέση τους μαζί με το δοχείο καυσίμου, σωληνάκια, καινούργια μπουζί και είσαι έτοιμος να βάλεις μπροστά πλέον ήσυχος.

    Αφού πάρει, τότε θα σου δείξει τις υπόλοιπες αδυναμίες του -αν έχει- αν στάζει, αν θέλει ρυθμίσεις, αν κοπανάει κλπ....

    Πιστεύω ωστόσο οτι θα δουλεύει ρολόι...χόντα είναι έτσι κι αλλιώς.

    έδιτ: εσύ ωραία την βόλεψες με το 400... εγώ που θα βρώ ένα 1050...????

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο και πριν βγάλεις το μοτεράκι από το πλαίσιο πρέπει να κάνεις ορισμένα πράγματα.

    Πρώτα -όπως και έκανες- καθαρίζεις δοχείο καυσίμου και καρμπυρατέρ.
    Βγάζεις μπουζί και ρίχνεις μια κουταλιά της σούπας από τις οπές λαδάκι στους κυλίνδρους.
    Ελέγχεις κατεβάζοντας την μανιβέλα σου με προσοχή -χωρίς ταχύτητα στο κιβώτιο- αν περιστρέφεται το μοτεράκι αβίαστα. Αν όχι -μαγγώνει κάπου- σταματάς.

    ΑΝ ναι, συνεχίζεις ως εξής:
    Αντικαθιστάς τα λάδια και φιλτράκι με φρέσκα. Ελέγχεις ασφάλειες και βάζεις μια μπαταρία -ή παίρνεις με καλώδια από κάποια άλλη-.
    Χωρίς τα μπουζι στην θέση τους πατάς την μίζα αρκετές φορές - όχι για πάρα πολύ χρόνο την φορά, αν και θα περιστρέφεται χωρίς φορτίο- για να ανεβάσει λάδι παντού. ΑΝ έχει τάπες πάνω από τις βαβίδες το καπάκι των βαλβίδων -δεν το θυμάμαι καλά το μοτεράκι- μπορείς να τις ξεβιδώσεις και να ρίξεις με ένα λαδωτήρι κάμποσο λαδάκι και από εκεί.

    Αφού περιστραφεί αρκετά το μοτεράκι βάζεις τα καρμπυρατεράκια στην θέση τους μαζί με το δοχείο καυσίμου, σωληνάκια, καινούργια μπουζί και είσαι έτοιμος να βάλεις μπροστά πλέον ήσυχος.

    Αφού πάρει, τότε θα σου δείξει τις υπόλοιπες αδυναμίες του -αν έχει- αν στάζει, αν θέλει ρυθμίσεις, αν κοπανάει κλπ....

    Πιστεύω ωστόσο οτι θα δουλεύει ρολόι...χόντα είναι έτσι κι αλλιώς.

    έδιτ: εσύ ωραία την βόλεψες με το 400... εγώ που θα βρώ ένα 1050...????
    ποοοο με κατατοπισες ακριβως!!!!

    :a19:

  13. #28
    σημερα δουλεψαμε λιγακι.
    τα πιο σημαντικα που καναμε ηταν να καθαρισουμε τα λεκανακια των καρμπυρατερ (τι να καθαρισουμε σαν καινουργια ηταν!!!), βγαλαμε τα λαδια και το φιλτρο αερα το οποιο ειχε γινει κωφα! μανιβελα δεν εχει το μοτορι αλλα βαλαμε πρωτη κα τσουλαγε με την οπισθεν, αυτο ειναι θετικο!

    παρουσιαστηκε ενα μικροπροβληματακι ομως...
    θυμαστε που σας ειπα οτι βαλαμε αλυσιδα στο ντεποζιτο και αφησαμε λιγη βενζινη μεσα και το κουναγαμε για να φυγει η σκουρια? εδω και μια εβδομαδα το κουνουσαμε καθε μερα απο λιγο αλλα δεν εχει καθαρισει τελειως... εχει μεινει δηλαδη σκουρια η οποια φευγει εαν το γλυψεις με το δαχτυλο αλλα οπως καταλαβαινετε... δεν μπορω να βαλω το χερι μου μεσα στο ντεποζιτο! τι θα μπορουσαμε να κανουμε εδω? για να φυγει η σκουρια?

  14. #29
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    1lt rust remover

    apo to topiko sou xrwmatopoleio. Diavase apo pisw k tis odigies.

  15. #30
    παω να το ψαξω στο google να δω περι τεινος προκειται

    βασικα, μπορεις να μου πεις πως χρησιμοποιητε αυτο?

    ποιας εταιρειας ειναι ?

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. thn boitheia sas
    από speedyandreas στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2006, 19:15
  2. Thn Gnvmh Sas Gia To Beverly 250
    από karby στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2005, 19:45
  3. Thn Gnomh sas
    από Alkis750 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2005, 14:03
  4. Thn kalhmera sas zhtw ...
    από KaTaNaS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2005, 19:21
  5. Zhtao thn gnomh sas gia frena
    από skor-billys στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/06/2004, 02:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF