Ρε παιδια μονο σε εμενα φαινεται οτι κανει το 1098 να διχνει ξεπερασμενο?
![]()
Ρε παιδια μονο σε εμενα φαινεται οτι κανει το 1098 να διχνει ξεπερασμενο?
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
Ρε παιδια μονο σε εμενα φαινεται οτι κανει το 1098 να διχνει ξεπερασμενο?
![]()
Ε ναι.... πουλάω το δικό μου 1098 για 5.000....
Κάτι τέτοιες μαλακίες καταστρέφουν την τσέπη μας... και σόρρυ ε;
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
ναι κι εγω θα πουλησω το πανακριβω 1098R για να παρω το rsv...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
To νούμερο που έχω ακούσει είναι γύρω στα 17.000 για το Factory. Με την αμερικάνική αναλογία, το Mille των 17.000$ έχει εδώ 16.960? επίσημα, 15.900? ανεπίσημα (αντιπροσωπείας).
απο το στομα σου ....αλλα χλωμο το κοβω με monoblock brembo,ohlins,oz κτλ μαλλον για 20+
μακαρι ομως μπας και ξεψωνιστει και η ducati γιατι πολυ ψηλα τον πηρε με τις τιμες της.![]()
Βύρωνα φίλε μου μία ερώτηση μόνο:
Να πάρω Aprilia; Μήπως θα έχω κανένα πρόβλημα με την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας;
http://www.apriliabikers.gr/portal/i...p?topic=6106.0
Πλάκα πλάκα (2 πλάκες) καλύτερα να περιμένουμε λίγο να δούμε πως θα κυλίσει η παραγωγή γιατί η μαμά Piaggio μάλλον ρίχνει τους ποιοτικούς ελέγχους.
Κατα τα άλλα το 2010 με βλέπω με Aprilia αν όλα κυλίσουν ομαλά στην παραγωγή του V4.
My 2 cents...
ΚΩΣΤΗΣ
Την εξέλιξη του θέματος την ειδες μόνος σου. Πιθανόν να κάτσαμε στην περίπτωση, μιας και δεν έχω δει άλλο περιστατικό ουτε εδώ, ούτε έξω, ενώ τα δικά μου aprilia δεν έχουν κάνει κιχ και ούτε είχα πρόβλημα στα ανταλλακτικά όταν χρειάστηκα.Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Βύρωνα φίλε μου μία ερώτηση μόνο:
Να πάρω Aprilia; Μήπως θα έχω κανένα πρόβλημα με την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας;
http://www.apriliabikers.gr/portal/i...p?topic=6106.0
Πλάκα πλάκα (2 πλάκες) καλύτερα να περιμένουμε λίγο να δούμε πως θα κυλίσει η παραγωγή γιατί η μαμά Piaggio μάλλον ρίχνει τους ποιοτικούς ελέγχους.
Κατα τα άλλα το 2010 με βλέπω με Aprilia αν όλα κυλίσουν ομαλά στην παραγωγή του V4.
My 2 cents...
Το RSV προφανώς θα πουλήσει, επομένως θα δούμε. Προσωπικά θα περίμενα, αν και θα είναι παντελώς ηλίθιοι αν δεν προσεξουν το θέμα αξιοπιστία. Εχουν χώσει τρελλά λεφτά στο όλο project, και ένα στραβοπάτημα στο συγκεκριμένο μοντέλο, θα έχει πολλαπλάσια βαρύτητα από ένα σκόρπιο Dosrso.
ΥΓ: Η υποστήριξη των aprilia πέρασε πλέον επίσημα κάτω απ΄την piaggio στην Ευρώπη, απ΄τον Αύγουστο που μας πέρασε. Πιθανότατα θα είναι καλή εξέλιξη στα ήδη θετικά βήματα που είχε κάνει η aprilia hellas τα τελευταία 2 χρόνια.
![]()
Όπως είπες και εσύ στο Aprilia Bikers όλα σπάνε, όντως μπορεί να είναι τυχαίο.Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Την εξέλιξη του θέματος την ειδες μόνος σου. Πιθανόν να κάτσαμε στην περίπτωση, μιας και δεν έχω δει άλλο περιστατικό ουτε εδώ, ούτε έξω, ενώ τα δικά μου aprilia δεν έχουν κάνει κιχ και ούτε είχα πρόβλημα στα ανταλλακτικά όταν χρειάστηκα.
Το RSV προφανώς θα πουλήσει, επομένως θα δούμε. Προσωπικά θα περίμενα, αν και θα είναι παντελώς ηλίθιοι αν δεν προσεξουν το θέμα αξιοπιστία. Εχουν χώσει τρελλά λεφτά στο όλο project, και ένα στραβοπάτημα στο συγκεκριμένο μοντέλο, θα έχει πολλαπλάσια βαρύτητα από ένα σκόρπιο Dosrso.
ΥΓ: Η υποστήριξη των aprilia πέρασε πλέον επίσημα κάτω απ΄την piaggio στην Ευρώπη, απ΄τον Αύγουστο που μας πέρασε. Πιθανότατα θα είναι καλή εξέλιξη στα ήδη θετικά βήματα που είχε κάνει η aprilia hellas τα τελευταία 2 χρόνια.
![]()
Συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πως θα πάει.
Εξάλλου απο ότι άκουσα θα ξεκινήσουν με 1000 κομμάτια παραγωγή, άρα θα γίνει και σφαγή για το ποιός θα το πρωτο-αγοράσει.
Ελπίζω μόνο να μην γίνει το "Beta Testing" απο τους πρώτους κατόχους.
Και 150 τροχο να βγάζει με τόσο λίγο βάρος και τόσες ρυθμίσεις το μηχανάκι θα σκοτώνει.
Κάναμε 10 χρόνια να μάθουμε τις αναρτήσεις, τώρα θα πρέπει να μάθουμε να ρυθμίζουμε και το μοτέρ και το ψαλίδι![]()
![]()
Άσχετο: Θα ήταν χρήσιμο να είχαμε κάπου τεχνικές πληροφορίες σχετικά με το πως επηρεάζεται η συμπεριφορά της μηχανής μεταβάλλοντας την γεωμετρία της.
ΚΩΣΤΗΣ
Αν κάνεις search υπάρχει κάποιο θέμα του oldman σχετικά με κάστερ, μεταξόνια, τρέϊλ κλπ. Θα το ψάξω αύριο.Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
Άσχετο: Θα ήταν χρήσιμο να είχαμε κάπου τεχνικές πληροφορίες σχετικά με το πως επηρεάζεται η συμπεριφορά της μηχανής μεταβάλλοντας την γεωμετρία της.![]()
παντως πιστευω οτι εδω θα πουλησει τρελα!!!
ειναι πανεμορφο, ειναι σιγουρα πολυ δυνατο(οποτε καλυπτει τους καβλογκαζους)
και 2-3 χιλιαρικα να ειναι πιο ακριβο απο τα τζαπαν δεν εχει σημασια μιας και οι περισσοτεροι που αγοραζουν μηχανες της συγκεκριμενης κατηγοριας τις παιρνουν με δανεια οποτε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αν κάνεις search υπάρχει κάποιο θέμα του oldman σχετικά με κάστερ, μεταξόνια, τρέϊλ κλπ. Θα το ψάξω αύριο.![]()
Για ρίξε μια ματιά εδώ και εδώ
Το πράγμα είναι ζόρικο πάντως, και δεν ξέρω πόσοι θα καταφέρουν να ρυθμίζουν σωστά αν αρχίσουν να το πειράζουν με τους 3 τρόπους που έχει. Κάπου διάβασα ότι ο κινητήρας μπορεί να μετακινηθεί +-10mm.
The variable geometry frame not only allows you to change parameters like headstock angle (thanks to interchangeable steering bushings), but even lets you adjust swingarm and engine position. Racing technology has been used for all aspects of construction. The RSV4’s aluminium frame and swingarm are constructed from a clever mix of thick-walled parts and variable section sheet.
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
.... Κάπου διάβασα ότι ο κινητήρας μπορεί να μετακινηθεί +-10mm.
.....
Για την καλωδίωση διάβασες τίποτα;![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Που έχεις βρει λεπτομερείς πληροφορίες για την μεταβαλλόμενη γεωμετρία (του RSV4)?Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Για ρίξε μια ματιά εδώ και εδώ
Το πράγμα είναι ζόρικο πάντως, και δεν ξέρω πόσοι θα καταφέρουν να ρυθμίζουν σωστά αν αρχίσουν να το πειράζουν με τους 3 τρόπους που έχει. Κάπου διάβασα ότι ο κινητήρας μπορεί να μετακινηθεί +-10mm.
The variable geometry frame not only allows you to change parameters like headstock angle (thanks to interchangeable steering bushings), but even lets you adjust swingarm and engine position. Racing technology has been used for all aspects of construction. The RSV4’s aluminium frame and swingarm are constructed from a clever mix of thick-walled parts and variable section sheet.![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
έχουνε ξεφύγει τελείως λέμεΑρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Για ρίξε μια ματιά εδώ και εδώ
Το πράγμα είναι ζόρικο πάντως, και δεν ξέρω πόσοι θα καταφέρουν να ρυθμίζουν σωστά αν αρχίσουν να το πειράζουν με τους 3 τρόπους που έχει. Κάπου διάβασα ότι ο κινητήρας μπορεί να μετακινηθεί +-10mm.
The variable geometry frame not only allows you to change parameters like headstock angle (thanks to interchangeable steering bushings), but even lets you adjust swingarm and engine position. Racing technology has been used for all aspects of construction. The RSV4’s aluminium frame and swingarm are constructed from a clever mix of thick-walled parts and variable section sheet.![]()
![]()
no problemΑρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Για την καλωδίωση διάβασες τίποτα;![]()
μεταφέρεται και αυτή μαζί....:
Αρχικά δημιουργήθηκε από nktR
έχουνε ξρφύγει τελείως λέμε confused:![]()
no problem
μεταφέρεται και αυτή μαζί....:
Μπαααα.....απλώς την έχουν κάνει με bluetooth....![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....