Σελίδα 12 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 2789101112131415161722 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 166 έως 180 από 357

Θέμα: Εντυπώσεις από το νέο Transalp 700 (το οδήγησα...)

  1. #166
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    kastpan παρε το ΤΑ700 σκιστο φταστο στα ορια του στην πολη, στο χωμα, σε εθνικη και μετα κανε τα ιδια με το KLR650 κι ελα πες μας ενα τραγουδι μετα
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  2. #167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kastpan
    Καλά ρε Smith,ασχολείσου εσύ με την δικιά σου και το τι κάνει ο καθένας είναι δικός του λογαριασμός...Δηλαδή δεν κατάλαβα ποιός εσυ που θα πεις τον άλλον ""μονο άσχετοι... =άπειροι δηλαδή οδηγοι κτλ""εσυ τι είσαι ο σχετικός δηλαδή???και εσυ vestroma πιστευω να έχεις βοηθητικές ρόδες για μεσα στην πόλη!!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    και οσο για σ'ενα Ταξιδευτή αμα μένεις σε ενα λάθος τοτε οκ,και οσο για τα Κεραμικά οβάλ,για ποιο λόγο γελάς δεν ξέρω,εαν έχεις κατι τα πείς πες το...
    Ε συγνωμη ρε αδερφε αλλα οταν λες


    quote:
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kastpan
    δεσμοδρομικο τι εννοείς το συστημα μεταβλητού χρονισμού??


    quote:
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kastpan
    τεχνικα τι έχει να αποδείξει η ducati οχι marketing system...

    quote:
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kastpan
    Απαντηση για τις συντεταγμένες θέλω.....ουτε οι εταιρίες δεν απαντούν...
    πως περιμενεις να σε παρει σοβαρα ο αλλος μετα;;;
    Για την ιστορια (να μαθεις κ κατι χρησιμο) το δεσμοδρομικο συστημα ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.
    Το Desmo ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘΕΑΥΤΟ το συστημα κινησης των βαλβιδων! ΔΕΝ μεταβαλλει χρονισμους η τιποτα!

    ΥΓ1. Επισης, οταν λες αν τεχνικα εχει κατι να δειξει η Ducati η οχι, τοτε γινεσαι λιγο γραφικος....
    ΥΓ2. Οταν λες οτι στα πλαστικα σου εχεις ενα αυτοκολλητο με συντεταγμενες -και αυτο προτασεις ως ...προτερημα της μηχανης σου- ε τοτε τι να σου πουμε αλλο....

    ΥΓ3. ΕΧΩ Transalp και το λατρευω....
    Νίκος
    Open Horizons

  3. #168
    δεν ξαναπάω διακοπές
    :rotflmao: :rotflmao:
    χάνω απίστευτα θρεντ...

    συνεχίστε οπωσδήποτε :rotflmao:

  4. #169
    Kastpan, εαν συνεχισεις ετσι, θα κρεμασω τα παπουτσια μου και θα βγω στη συνταξη
    Δεν ξερω εαν το φορουμ αντεχει.
    Εαν βρεθει αλλος ενας τετοιος απο τα ευρωπαικα, θα γελασει ο καθε πικραμενος.

  5. #170
    Kastpan μην χαλιέσαι ρε φίλε, και εγώ ασχετος είμαι με το 700ρι, και οι 2 είμαστε άσχετοι γιατί απλά δεν θέλουμε ένα κύτος να μας ζεσταίνει τα @@ μέσα στο καμίνι της πόλης, γιατί δεν θέλουμε να κάνουμε μπούγιο/φιγούρα με μια μηχανή 3 στρέμματα, γιατί δεν θέλουμε ένα θρόνο να κοιμόμαστε την ώρα που οδηγάμε αλλά την ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ θέση οδήγησης παρεά με τα καλύτερα φρένα της αγοράς στην κατηγορία του, γιατί δεν θέλουμε και δεν μας αρέσει ένας άγριος κινητήρας που γυρνάς το γκάζι και σε κλωτσάει, αλλά ένα προοδευτικό κινητήρα ροπάτο,που δεν φτάνει βέβαια στα 190, και τι να τα κάνουμε άλλωστε, που να τα πιάσουμε;(ειδικά εγώ στα χανιά) γιατί δεν θέλουμε να περνάμε κάτω απο τα σπίτια και να μας ακούει όλη η περιοχή με όλες τις αλλαγές των ταχυτήτων.

    Γιατί δεν θέλουμε να οδηγάει όλος κόσμος τη μηχανή μας και να είναι περισσότερα τα transalp απο τα παπάκια (βλέπε vstrom, και όπως έχουν γίνει τα πράγματα 1200gs) γιατι όταν θα θέλουμε να ξεπαρκάρουμε τη μηχανή μας, θέλουμε να είναι μοναδική και να μην την μπερδέμουμε με αλλες 30 που θα είναι παρκαρισμένες δίπλα.

    Μην ακούς κανέναν, σου αρέσει; τελείωσε! Έτσι που έχει εξελιχθεί το φορουμ δεν πρόκειται να σου πει κανεις καλη κουβέντα ακόμα και αν πιστεύει κάτι θετικό, άστους με τα στρέματα τους να περιφέρονται, περιμένοντας να βρούν μια φορά το μήνα καμιά μεγάλη ευθεία να πιάσουν τα 200

  6. #171
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    δεν θέλουμε ένα κύτος να μας ζεσταίνει τα @@ μέσα στο καμίνι της πόλης,
    Αυτο λεγεται ss 1000
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    δεν θέλουμε να κάνουμε μπούγιο/φιγούρα με μια μηχανή 3 στρέμματα,
    Αυτο λεγεται BMW
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    δεν θέλουμε ένα θρόνο να κοιμόμαστε την ώρα που οδηγάμε
    Αυτο λεγεται Goldwing
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    δεν θέλουμε και δεν μας αρέσει ένας άγριος κινητήρας που γυρνάς το γκάζι και σε κλωτσάει,
    Αυτο λεγεται ΚΤΜ
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    δεν θέλουμε να περνάμε κάτω απο τα σπίτια και να μας ακούει όλη η περιοχή με όλες τις αλλαγές των ταχυτήτων.
    Αυτο λεγεται και παλι BMW
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    δεν θέλουμε να οδηγάει όλος κόσμος τη μηχανή μας
    Αυτο λεγεται λευκη GSX-750 με ενα μπλε φαρο στο πισω μερος (εχει πουλησει πολυ και πανε ολοι τους κομματια )


    Συμπερασμα...με 7195 ευρω παιρνεις μια μηχανη με ολα αυτα τα προσοντα ή δινεις κατι παραπανω , ενα χιλιαρικο ας πουμε και παιρνεις κατι που δεν εχει κανενα απο αυτα :rotflmao: :rotflmao:

  7. #172
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Smith
    Εγγραφή
    02/02/2005
    Μηνύματα
    385
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    Kastpan μην χαλιέσαι ρε φίλε, και εγώ ασχετος είμαι με το 700ρι, και οι 2 είμαστε άσχετοι γιατί απλά δεν θέλουμε ένα κύτος να μας ζεσταίνει τα @@ μέσα στο καμίνι της πόλης, γιατί δεν θέλουμε να κάνουμε μπούγιο/φιγούρα με μια μηχανή 3 στρέμματα, γιατί δεν θέλουμε ένα θρόνο να κοιμόμαστε την ώρα που οδηγάμε αλλά την ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ θέση οδήγησης παρεά με τα καλύτερα φρένα της αγοράς στην κατηγορία του, γιατί δεν θέλουμε και δεν μας αρέσει ένας άγριος κινητήρας που γυρνάς το γκάζι και σε κλωτσάει, αλλά ένα προοδευτικό κινητήρα ροπάτο,που δεν φτάνει βέβαια στα 190, και τι να τα κάνουμε άλλωστε, που να τα πιάσουμε;(ειδικά εγώ στα χανιά) γιατί δεν θέλουμε να περνάμε κάτω απο τα σπίτια και να μας ακούει όλη η περιοχή με όλες τις αλλαγές των ταχυτήτων.

    Γιατί δεν θέλουμε να οδηγάει όλος κόσμος τη μηχανή μας και να είναι περισσότερα τα transalp απο τα παπάκια (βλέπε vstrom, και όπως έχουν γίνει τα πράγματα 1200gs) γιατι όταν θα θέλουμε να ξεπαρκάρουμε τη μηχανή μας, θέλουμε να είναι μοναδική και να μην την μπερδέμουμε με αλλες 30 που θα είναι παρκαρισμένες δίπλα.

    Μην ακούς κανέναν, σου αρέσει; τελείωσε! Έτσι που έχει εξελιχθεί το φορουμ δεν πρόκειται να σου πει κανεις καλη κουβέντα ακόμα και αν πιστεύει κάτι θετικό, άστους με τα στρέματα τους να περιφέρονται, περιμένοντας να βρούν μια φορά το μήνα καμιά μεγάλη ευθεία να πιάσουν τα 200

    α...α...να γεια σου...εαν λοιπόν η φιλοσοφία και οι απόψεις σου ειναι όπως οι παραπάνω παιρνεις το transalp για τους λόγους που εσύ ξέρεις + γουστάρεις και όλα τα άλλα... τέλος....
    Live every day as if it were your last one...but don`t make it so..!

  8. #173
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    Γιατί δεν θέλουμε να οδηγάει όλος κόσμος τη μηχανή μας και να είναι περισσότερα τα transalp απο τα παπάκια
    Μα ειναι

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    την ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ θέση οδήγησης
    Ποιος ηρθε; :hypnotize

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    τα καλύτερα φρένα της αγοράς στην κατηγορία του
    Κι αρχιζω να παραμιλωωωωωω ΤΑ-ΤΑ-ΤΑ-ΤΑ-ΤΑ-ΤΑ :rotflmao:

    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  9. #174
    Artificial Spammer Το avatar του/της Elle
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    1.010
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
    Αυτο λεγεται ss 1000

    Αυτο λεγεται BMW

    Αυτο λεγεται Goldwing

    Αυτο λεγεται ΚΤΜ

    Αυτο λεγεται και παλι BMW

    Αυτο λεγεται λευκη GSX-750 με ενα μπλε φαρο στο πισω μερος (εχει πουλησει πολυ και πανε ολοι τους κομματια )


    Συμπερασμα...με 7195 ευρω παιρνεις μια μηχανη με ολα αυτα τα προσοντα ή δινεις κατι παραπανω , ενα χιλιαρικο ας πουμε και παιρνεις κατι που δεν εχει κανενα απο αυτα :rotflmao: :rotflmao:

    +1000 ρε παιδάκι μου!!!!

    :a36: Θεσσαλικό κλιμάκιο :a36:
    :a07:Τη λένε Μαίρη
    Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8

  10. #175
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Μα ειναι
    Μα δεν είναι! πόσα transalp 700 κυκλοφορούν;ναι το δέχομαι ελάχιστα πουλάει! Αλλα και όλα τα προηγούμενα να λάβουμε υποψιν, θα είναι λιγότερα απο vstrom, και οπου να ναι απο bmw

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67

    Ποιος ηρθε; :hypnotize
    Τι ποιος ήρθε;; σαφως και έχει την ανώτερη θέση οδήγησης ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στα κυβικά του..απο προσωπική μου εμπειρία μιλάω, έκανα test ride όλες τις ανάλογες(f800 f650 1200gs,versys, vstrom,tiger,το transalp έχει την καλύτερη θέση οδήγησης η οποία σε συνδυασμό με την μαζεμένη και ευέλικτη μηχανή σου δίνει μια παρα πολύ ομορφη αίσθηση οδηγικά!



    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67

    Κι αρχιζω να παραμιλωωωωωω ΤΑ-ΤΑ-ΤΑ-ΤΑ-ΤΑ-ΤΑ :rotflmao:

    Μπορεις να παραμιλάς και να λες οτι θες, πριν πεις οτι πεις, το χεις οδηγήσει το μηχανάκι; με τι κριτήρια μιλάς; Νομίζω ουτε καν συγκριτικό δεν θα χεις διαβάσει, οχι να τα χεις οδηγήσει.
    TA TA TA TA TA TA

  11. #176
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Και παω σημερα στην τραπεζα και βγαινοντας λεω να τακτοποιησω τα χαρτια μου που ν' ακουμπησω που ν' ακουμπησω; Ηταν εκει κατι παπιες μπα ηταν πολυ χαμηλες, μια πολυθρονα της peugeot δε με βολευε αααα τι βλεπω 2-3 ιδια μηχανακια τι να ειναι; Μμμμ βολικο ειναι ακουμπαω στη σχαρα ηταν και στο υψος των χεριων μου δεν κουραστηκα καθολου, ανοιγω το φακελο, ταξινομω τα χαρτια, πω ρε γαμωτο αργει κι ο αλλος να βγει που να κατσω; Ε ας κατσω πανω του ευτυχως δεν ειχε κλειδωμενο τιμονι... Καλε τη βολικη θεσουλα ειναι αυτη ... με πιασε κι ελαφρα υπνηλια εκει πανω. Θεση για ρηλαξ βαζω 10 ακουμπιστηρι αλλα 10, συνολο 20. Βρε τι ειναι, τι ειναι ; Καλε ειναι ΤΑΤΑ
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  12. #177
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ai8erovamon
    1. Μα δεν είναι! πόσα transalp 700 κυκλοφορούν;ναι το δέχομαι ελάχιστα πουλάει! Αλλα και όλα τα προηγούμενα να λάβουμε υποψιν, θα είναι λιγότερα απο vstrom, και οπου να ναι απο bmw

    2. Τι ποιος ήρθε;; σαφως και έχει την ανώτερη θέση οδήγησης ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στα κυβικά του..απο προσωπική μου εμπειρία μιλάω, έκανα test ride όλες τις ανάλογες(f800 f650 1200gs,versys, vstrom,tiger,το transalp έχει την καλύτερη θέση οδήγησης η οποία σε συνδυασμό με την μαζεμένη και ευέλικτη μηχανή σου δίνει μια παρα πολύ ομορφη αίσθηση οδηγικά!

    3. Μπορεις να παραμιλάς και να λες οτι θες, πριν πεις οτι πεις, το χεις οδηγήσει το μηχανάκι; με τι κριτήρια μιλάς; Νομίζω ουτε καν συγκριτικό δεν θα χεις διαβάσει, οχι να τα χεις οδηγήσει.
    TA TA TA TA TA TA

    για πάμε λοιπόν...(αν και αμφιβάλλω για το αν έχει νόημα):

    1. Είναι σαφές το ότι δεν αποτελεί κριτήριο ποιότητος ο αριθμός πωλήσεων από μόνος του.
    Αν επιθυμείς να μην πολυβλέπεις το μηχανάκι σου στον δρόμο, αποτελεί κριτήριο αγοράς -έστω υποκειμενικό.

    2. Ο ΓΑΛΑΤΑΣ.
    Αν έκανες τεσιτι ράιδ στα μηχανάκια που αναφέρεις και κατέληξες ότι το ΤΑ έχει την καλύτερη θέση οδήγησης, τότε πρέπει να ελέγξεις τον κ@λο σου γιατί οι πληροφορίες που σου δίνει είναι του κ@λου. Εκτός αν χολένεις στην επεξεργασία, οπότε το πρόβλημα είναι αλλού.

    3. Το να διαβάσεις ένα συγκριτικό αναμασάς απόψεις άλλων, το να την οδηγήσεις όμως, είναι ένα θέμα.

    Πρίν το καβαλήσεις όμως το μηχανάκι πρέπει να σε κερδίσει οπτικά.
    Και όχι μόνο με το σχήμα του, παρά με την ποιότητά του, την τάξη, την βαφή του, τα πλάστικά του, το φινίρισμά του, τα καλώδιά του, την εργονομία του, την ποιότητα των χειριστηρίων του, από τις βίδες του...από τα επι μέρους εξαρτήματα.
    Ετσι συνθέτεις την εικόνα. Και έπειτα το καβαλάς.

    Εγώ δεν το καβάλησα. Μόλις συνέθεσα την εικόνα, γύρισα την πλάτη μου.

    Αντε γειά και καλά χλμ.

    ΥΓ: Αν πάλι δεν καταλαβαίνεις τι γράφω, προτού απαντήσεις ρίξε μια λεπτομερή ματιά σε κανά μονδέλο της χόνδα της δεκαετίας του '80.
    Αν έριξες και δεν κατάλαβες και πάλι, μην απαντήσεις καθόλου...

  13. #178
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Αρνουμαι να οδηγησω ενα μηχανακι που παραπεμπει σε αλλες εποχες, δεν εχει να επιδειξει τιποτα τεχνολογικα σε σχεση με το 650 και βρισκεται σε μια τραγικα υψηλη τιμη για οσα προσφερει ενω το πλασσαρουν σαν το απολυτο ον οφ που για οποιον θυμαται κι απ' τον προκατοχο του ναι παει καλα στην πολη, ναι παει καλα στον επαρχιακο, δεν υπαρχει περιπτωση ομως να κανει αξιοπρεπες ταξιδι σε ΕΟ και δη δικαβαλο. Και μη μιλησουμε τωρα για φινιρισματα γιατι οι συγκρισεις με Στρομα και Μπεμπα 1200 πανε περιπατο. Μη μου πεις οτι αλλαξε η ασαφης πληροφορηση του τιμονιου που ειχε και το 650 γιατι ξερω οτι δεν αλλαξε. Κι οσο για τη θεση οδηγησης φτανει να συγκριθει μεχρι εκεινη του Πηγασου που να φτασει στα παραπανω μοντελα που προαναφερεις;
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  14. #179
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    για πάμε λοιπόν...(αν και αμφιβάλλω για το αν έχει νόημα):

    1. Είναι σαφές το ότι δεν αποτελεί κριτήριο ποιότητος ο αριθμός πωλήσεων από μόνος του.
    Αν επιθυμείς να μην πολυβλέπεις το μηχανάκι σου στον δρόμο, αποτελεί κριτήριο αγοράς -έστω υποκειμενικό.

    2. Ο ΓΑΛΑΤΑΣ.
    Αν έκανες τεσιτι ράιδ στα μηχανάκια που αναφέρεις και κατέληξες ότι το ΤΑ έχει την καλύτερη θέση οδήγησης, τότε πρέπει να ελέγξεις τον κ@λο σου γιατί οι πληροφορίες που σου δίνει είναι του κ@λου. Εκτός αν χολένεις στην επεξεργασία, οπότε το πρόβλημα είναι αλλού.

    3. Το να διαβάσεις ένα συγκριτικό αναμασάς απόψεις άλλων, το να την οδηγήσεις όμως, είναι ένα θέμα.

    Πρίν το καβαλήσεις όμως το μηχανάκι πρέπει να σε κερδίσει οπτικά.
    Και όχι μόνο με το σχήμα του, παρά με την ποιότητά του, την τάξη, την βαφή του, τα πλάστικά του, το φινίρισμά του, τα καλώδιά του, την εργονομία του, την ποιότητα των χειριστηρίων του, από τις βίδες του...από τα επι μέρους εξαρτήματα.
    Ετσι συνθέτεις την εικόνα. Και έπειτα το καβαλάς.

    Εγώ δεν το καβάλησα. Μόλις συνέθεσα την εικόνα, γύρισα την πλάτη μου.

    Αντε γειά και καλά χλμ.

    ΥΓ: Αν πάλι δεν καταλαβαίνεις τι γράφω, προτού απαντήσεις ρίξε μια λεπτομερή ματιά σε κανά μονδέλο της χόνδα της δεκαετίας του '80.
    Αν έριξες και δεν κατάλαβες και πάλι, μην απαντήσεις καθόλου...
    Συμφωνώ για την ποιότητα κατασκευής, δεν είναι χόντα όπως την ξέρουμε, ωστόσο δεν είναι κακή,είναι καλή.
    Ως προς το σχήμα...μόνο η μάσκα του είναι μυστήρια, και είναι δύσκολο να τη συνηθίσεις, έγω όταν το πρωτοείδα λέω τι αίσχος είναι αυτό δεν προκειται να το αγοράσω ποτέ, όταν το οδήγησα με κέρδισε όμως και σκέφτηκα πως ό,τι μηχανάκι και να πάρω θα πρέπει να κάνω υποχωρήσεις...έκανα στην εμφάνιση.

    Νομίζω πως είναι λάθος να απορρίπτεις ένα μηχανάκι έτσι αβασάνιστα, ολοκληρωμένη εικόνα έχεις ΜΟΝΟ αφού το οδηγήσεις!Αν δεν το οδηγούσα, απλά δεν θα το αγόραζα. Το οικονομικό δόξα το θεώ δεν ήταν κριτίριο για μένα μπορούσα ν πάρω μέχρι και 1200gs. Κριτίριο ήταν να ανέβω πάνω να το οδηγήσω και να το γουστάρω, χωρίς απαραίτητη προϋπόθεση να πηγαίνει γιουρια

    Όσον αφορά τη θέση οδήγησης...ο,τι και να μου λες εσύ εμένα για κ@λους, με βολεύει άψογα, τι να κάνουμε τώρα!!! σε σύγκριση με όλα που οδήγησα, καθώς επίσης και όλοι όσοι το έχουν οδηγήσει, γενικότερα τα transalp αν έχουν ένα δυνατό χαρτί αυτή είναι η θέση οδήγησης.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
    Αρνουμαι να οδηγησω ενα μηχανακι που παραπεμπει σε αλλες εποχες, δεν εχει να επιδειξει τιποτα τεχνολογικα σε σχεση με το 650 και βρισκεται σε μια τραγικα υψηλη τιμη για οσα προσφερει ενω το πλασσαρουν σαν το απολυτο ον οφ που για οποιον θυμαται κι απ' τον προκατοχο του ναι παει καλα στην πολη, ναι παει καλα στον επαρχιακο, δεν υπαρχει περιπτωση ομως να κανει αξιοπρεπες ταξιδι σε ΕΟ και δη δικαβαλο. Και μη μιλησουμε τωρα για φινιρισματα γιατι οι συγκρισεις με Στρομα και Μπεμπα 1200 πανε περιπατο. Μη μου πεις οτι αλλαξε η ασαφης πληροφορηση του τιμονιου που ειχε και το 650 γιατι ξερω οτι δεν αλλαξε. Κι οσο για τη θεση οδηγησης φτανει να συγκριθει μεχρι εκεινη του Πηγασου που να φτασει στα παραπανω μοντελα που προαναφερεις;
    [/B]
    Παραπέμπει σε άλλες εποχές;για την μάσκα αναφέρεσαι; Γενικότερα οι κατασκευάστριες στο θέμα μασκών έχουν ξεφύγει παντελώς, της BMW δεν μου αρέσει καμία μα καμία όμως!

    Τι χρειάζεται να επιδείξει τεχνολογικά; injection έχει, abs έχει,cbs έχει, πολλές δεν τα χουν αυτά και για την transalp είναι καινούρια. Αν θες τώρα Hitech πράγματα, πάρε το DN?

    Για ΕΟ σύμφωνοι, δεν συγκρίνεται με μπέμπα και στρομ, ώστοσο ανταπεξέρχεται αξιοπρεπώς(140-160 άνετα),

    Σε αντίθεση,τα στρομ και μπεμπες ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ειδικά το καλοκαίρι
    (Ελεεινος ο μπόξερ για σφήνες)

    Όσο για την θέση οδήγησής του...κάτι 800ρες μπεμπες και 650ρες απλά, τις κάνει σκόνη!Όσο για τις 1200ρες και στρομ, τι να πώ...με βολεύει περισσότερο το transalp με το μαζεμένο του τεπόζιτο, και την πιο επιθετική θέση που είναι πιο κοντά στον μπροστινό τροχο.
    Ανέβηκα λάρισα με φίλο που έχει αγοράσει το καινούριο 800ρι και ανταλλάξαμε, η γνώμη του τα λέει όλα.

    Που ξέρεις εσύ για το δικάβαλο;;;;; το οδήγησες;;;;έκατσες δικαβαλο;;;σου είπε κανείς τίποτα;;; απο που και ως που θα μιλήσεις εσύ για την θέση οδήγησής του όντας απλός παρατηρητής και αφου δεν ακούς ούτε λαμβάνεις υποψιν σου(και δικαίως) συγκριτικά και παράλληλα το απορρίπτεις απο την πρώτη ματιά? Μόνο για ποιότητα κατασκευής και εμφάνιση μπορείς να μιλάς τίποτα παραπάνω!

    Κάτσε λοιπόν με την άρνησή σου να το οδηγήσεις και μην εκφέρεις άποψη εκεί που δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις.

    Ευχαριστώ για τα Καλά σας...χιλιόμετρα

  15. #180
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Mου απαντάς εν μέρει αλλά για τα 8210 μιας κι αναφέρεσαι στο ABS μοντέλο τουμπεκί έτσι; Για τη μάσκα που λες για πάρε μάτι το kle με το μασκάκι από Ζ1000 εν αντιθέσει με το ΤΑ που βλέπουμε αναμάσημα της Honda αλλωτινών εποχών. Α και που 'σαι τα 140 σε ΕΟ δεν είναι ταχύτητα όταν μόλις φυσήξει λίγος αέρας μόνο από πείσμα θα προσπαθήσεις να διατηρήσεις χιλιόμετρα λόγω της μικρής καμπύλης άρα του μεγάλου κενού από κάτω και των στροβιλισμών του αέρα το μηχανάκι δεν κρατιέται, όταν το Στρομα που λες πάει τρένο διατηρώντας τα 170-180 άνετα. Αλλά κατά βάση δε σε νοιάζει το Στρόμα, το κόλλημα σου είναι με τη BMW.
    Α και που 'σαι επειδή κάτι ξέρουμε από F650 το μηχανάκι κάνει άριστη διήθηση. Επίσης στην ΕΟ κινείται αξιοπρεπώς με 140 και λίγο παραπάνω.
    Μια και συγκρίνεις το ΤΑ με τη 1200 δεν το συγκρίνεις και με το Caponord, είμαι σίγουρος οτι με λογικά επιχειρήματα θα μας πείσεις οτι είναι πολύ ανώτερο!!!!!
    Από που κι ως που θα μιλήσω εγώ για τη θέση οδήγησης; Γιατί εγώ δε μπορώ να κρίνω; Η μήπως η στατική εκτίμηση για 'σενα δε μετράει εκτός κι αν την έχεις κάνει ο ίδιος; Απλά βυθίζεσαι στη θέση οδήγησης του.
    Η Ηonda θέλει ανανέωση κι εσύ λέγε ό,τι θέλεις. Αν με τον όρο ανανέωση και φρέσκια μηχανή θεωρεί ένα ΤΑ που του αύξησε τα κυβικά και του πρόσφερε σχεδιασμό που παραπέμπει στην εποχή που βγαίνανε μηχανάκια σαν το XT550 (ναι το στρογγυλοφάναρο λέω!!).
    Όταν λοιπόν έχω κάτσει πάνω του και γνωρίζω σχεδόν όλα τα άλλα μοντέλα με τα οποία το συγκρίνεις να το οδηγήσω γιατί για να πειστώ οτι δεν υπάρχει περίπτωση να συγκριθεί με τη 1200;
    Δεν αντιλέγω οτι στην πόλη είναι καλό, στον επαρχιακό εξ' ίσου και ικανοποιητικό στο χώμα, ε όχι όμως να το συγκρίνεις και με μοντέλα που δε μπορεί να συγκριθεί ούτε γι' αστείο.
    Γιατί ταράχτηκες τόσο με την αναφορά στο δικάβαλο; Και που ξέρεις οτι δε μου έχει πει κανένας τίποτα;
    Και σου ξαναλέω πως δεν απορρίπτω το ΤΑ700 σαν ΤΑ700 αλλά σαν ένα μηχανάκι που τα 8210 είναι δυσανάλογα του τι προσφέρει.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

Σελίδα 12 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 2789101112131415161722 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κάντε λοιπόν το καλύτερο δώρο στον εαυτό σας για το Νέο Έτος !!!! κόψτε το !!!
    από nktR στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 27/12/2007, 16:21
  2. το νεο video για το HONDA ACCORD
    από alex-vstrom στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2007, 13:22
  3. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2006, 22:23
  4. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2006, 21:51
  5. Εντυπώσεις απο το VTR 1000 Firestorm
    από asmar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2003, 11:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF