Σελίδα 7 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 132

Θέμα: Τί εγινε με τα κρανη (sharp);;;

  1. #91
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madox
    Εγγραφή
    12/03/2008
    Μηνύματα
    237
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS


    Δε νομίζω,γιατί τότε θα'πρεπε να'χαμε ανδρείκελα πάρα πολλών διαφορετικών σωματότυπων,το βάρος,οι αναλογίες,το ύψος του αναβάτη κατά την πτώση δημιουργούν ροπές που θα κάνουν το κράνος να μη χτυπήσει στο σημείο που υπολογίζουμε,άρα το τεστ δε θα'ναι δίκαιο...



    τοτε θα επρεπε να ειχαμε και διαφορετικα βαρη μεσα στα κρανη καθως ολα τα κεφαλια δεν ζυγιζουν το ιδιο.Στο συγκεκριμενο τεστ της sharp η προσομοιωση καθετης πτωσης ειναι κατα την γνωμη μου ανεπαρκης.

    τα τεστ DOT αφορουν το μινιμουμ των προδαγραφων και οχι το maximum.Ο λογος που γινονται ειναι καθαρα για να μην κυκλοφορουν κρανη τυπου πλαστικο ταπερ.

  2. #92
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
    τοτε θα επρεπε να ειχαμε και διαφορετικα βαρη μεσα στα κρανη καθως ολα τα κεφαλια δεν ζυγιζουν το ιδιο.
    αυτη ειναι μια απο τις κριτικές που ασκειτε στην προδιαγραφη SNELL η οποια χρησημοποιει ενα συγκεκριμένο βαρος ενω η ECE22-05 διαφοροποιει τα βαρη αναλογα με το μεγεθος κατα την λογική οτι ενα μαγαλυτερο κεφαλι θα ειναι και πιο βαρη...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
    Στο συγκεκριμενο τεστ της sharp η προσομοιωση καθετης πτωσης ειναι κατα την γνωμη μου ανεπαρκης.
    γιατι? μπορεις να το εξηγησεις λιγο παραπανω?

    η κάθετη πτωση ειναι η τυποποιημενη διαδικάσια ΟΛΩΝ των προδιαγραφών! αυτο που θελουν να δουν ειναι η διαχειρηση των g απο το κράνος και οχι η διαδικασια της πτωσης. εξαλλου καθε ενας μας πεφτει ή εχει πεσει με διαφορετικο τροπο, αντε να το αναπαραστησεις αυτο σε εργαστηριο...
    και κατα την αποψη μου ειτε απο low side ειτε απο high side ειτε στουκα σε ακινητο εμποδιο (τουτου, τοιχος) πεσεις, η συνηστωσα την στιγμη της κρουσης λιγο πολυ παντα ειναι καθετη. πεφτεις και χτυπας με το κρανος καπου....


    Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
    τα τεστ DOT αφορουν το μινιμουμ των προδαγραφων και οχι το maximum.Ο λογος που γινονται ειναι καθαρα για να μην κυκλοφορουν κρανη τυπου πλαστικο ταπερ.
    εδω μαλλον κατι εχεις μπερδεψει ή κατι αλλο θες να πεις....

    η DOT ειναι προδιαγραφη απο μονη της! οπως αυτονομη προδιαγραφη ειναι και η SNELL (και μαλιστα ΔΕΝ ειναι η νομιμη απαιτηση, αλλα σε εθελοντική βαση. για πωληθει ενα κρανος στις ΗΠΑ πρεπει να καλυπτει την DOT και ΑΝ θελει ο κατασκευαστεις το πιστοποιεί και κατα SNELL...) οπως αυτονομη προδιαγραφή ειναι και η ECE 22-05...
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  3. #93
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της TOLISTOLAROS
    Εγγραφή
    05/04/2008
    Μηνύματα
    1.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
    τοτε θα επρεπε να ειχαμε και διαφορετικα βαρη μεσα στα κρανη καθως ολα τα κεφαλια δεν ζυγιζουν το ιδιο.Στο συγκεκριμενο τεστ της sharp η προσομοιωση καθετης πτωσης ειναι κατα την γνωμη μου ανεπαρκης.

    τα τεστ DOT αφορουν το μινιμουμ των προδαγραφων και οχι το maximum.Ο λογος που γινονται ειναι καθαρα για να μην κυκλοφορουν κρανη τυπου πλαστικο ταπερ.
    Δε με κατάλαβες,εγώ μίλησα για ροπές,όχι για βάρη.Για να'ναι δίκαιο το τεστ πρέπει να χτυπάνε στο ίδιο σημείο.Είτε βάλεις μικρά ή μεγάλα βάρη(τα ίδια όμως για όλους) βγάζεις δίκαιο συμπέρασμα.Οι ροπές είναι που εκτρέπουν κάθε σώμα απ'τη θέση που θέλουμε,όχι το βάρος.
    Οι προδιαγραφές D.O.T(Department Of Transport) είναι απλά προδιαγραφές του Αμερικάνικου Υπουργείου Μεταφορών,δε σημαίνει ότι είναι χειρότερες απ'τις Ευρωπαΐκές.Απλά για λόγους καλύτερου ελέγχου(και ισχυροποίησης της Ευρωπαΐκής επιρροής/κύρους) βγήκαν οι ECE.
    Για να συγκρίνεις ποιές είναι καλύτερες κάνεις το εξής:
    Κοπανάς τα κράνη στο ίδιο σημείο του κελύφους με την ίδια ταχύτητα και μετράς επιτάχυνση που δέχθηκε το εσωτερικό του κράνους(έχεις βάλει ένα g-metre ας πούμε).Αυτό που θα δείξει το μικρότερο νούμερο κερδίζει. Κάτι τέτοιο φυσικά είναι πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί,κυρίως επειδή υπάρχουν διαφωνίες σχετικά με πολλά πράγματα που αφορούν την ασφάλεια σε συνθήκες οδήγησης σε δημόσιο δρόμο...

  4. #94
    αγαπητοί φίλοι για το θέμα που συζητάτε θα ήθελα και εγώ να εκφέρω την άποψη μου…

    Λοιπόν η άποψη μου πάνω στο θέμα είναι, ότι καλώς υπάρχουν τα ινστιτούτα έρευνας , έγκρισης & οι ελεγκτική μηχανισμοί .Τώρα για τον βαθμό αξιολόγησης καλό είναι να υπάρχει ! Αλλά δυστυχώς είναι λίγο πολύπλοκα τα πράγματα

    Η αξιολόγηση των κρανών ( sharp test ) πολλά από αυτά που λένε είναι σωστά , άλλα πάλι είναι “ σκοτεινά “

    Αν έχετε λίγη υπομονή και όρεξη να διαβάσετε , είμαι βέβαιος ότι θα βοηθήσει όσους έχουν προβληματιστεί με αυτά τα τεστ αξιολογήσεις ………να κατανοήσετε την κατάσταση και να έχετε δική σας κρίση

    Ενότητα Helmet guidance
    Η πρώτη με σκοπό τις συμβουλές για κράνη με θέματα α) μέγεθος β) φροντίδα γ) ζελατίνα δ)σχεδιασμός & κατασκευή .Για μια τέτοια ομάδα ανθρώπων με επιστημονικές γνώσεις & τέτοιο pantset θα χαρακτηρίσω την ενότητα αυτή επιεικώς ερασιτεχνική δουλειά και πολύ ελλιπής σε ορισμένα θέματα ( παρολου που ο σκοπός του ινστιτούτο είναι η πληροφόρηση των μοτοσικλετιστών για την ασφάλεια των κρανών δεν έχουν ασχοληθεί αρκετά με την ενότητα αυτή )

    Παρόλα αυτά όσοι έχετε δει το σχετικό βίντεο θέλω να θυμηθείτε δυο από τα κράνη του βίντεο ένα SHOEI RAID II με το αυτοκόλλητο 1500Gr και το κράνος LAZER μοντέλο DAYTON ( στην συνέχεια θα ξανααφερθουμε σε αυτά τα δυο κράνη )

    Η δοκιμές sharp
    Σε αυτό το θέμα μας περιγράφουν ότι έχουν συγκεντρώσει μερικά από τα καλλίτερα στοιχεία από τα πρότυπα που χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο ,δοκιμάζουν τα κράνη σε κρούση στις περιοχές που πιθανόν να χτυπήσει που θα έχει σαν συνέπεια τον κίνδυνο του εγκεφαλικού τραυματισμού και την επίδραση σε αυτόν και δοκιμές τριβής του κελυφους για να εκτιμήσουν τον κίνδυνο τραυματισμού του αυχένα.. Με “ τιμές “ που αντιπροσωπεύουν τις πραγματικές συνθήκες
    Με λίγα λόγια για να κατανοήσουμε την διαφορά των δοκιμών που λένε , ώστε να μπορέσουμε να βγάλουμε συμπεράσματα στο πόσο αξιόπιστες είναι οι πληροφορίες που μας δίνουν που θα μας βοηθήσουν στην αγορά ενός “ τίμιου “κράνους . Πρέπει να γνωρίζουμε μερικά βασικά στοιχεία για το κεφάλι μας……. και για τα κράνη …….

    Για το κεφάλι : Σαν παράδειγμα θα αναφερθώ στο γνωστό σε όλους μπλακ αουτ ( διασηση εγκεφάλου ) αν και σε αυτό δεν είμαι ειδικός θα προσπαθήσω με όσα γνωρίζω να το εξηγήσω, η απότομη μετακίνηση του εγκεφάλου την στιγμή της κρούσεις είναι η αιτία που μετακινείται ο προστατευτικός “ ζελές “ που βρίσκεται γύρω από αυτόν ,
    τότε ο εγκέφαλος χτυπώντας , δημιουργείτε ένα αιμάτωμα σε αυτόν και έχουμε το λεγόμενο μπλακ άουτ ( η διασηση για πολλούς όταν την ακούν νομίζουν ότι είναι δεν είναι κάτι σοβαρό ,δυστυχώς είναι πολύ σοβαρό , τόσο που ίσως χρειαστούμε συγχωροχάρτι για διαβατήριο)

    Για να αποφύγουμε αυτήν την περίπτωση τα κράνη θα πρέπει να έχουν ένα προστατευτικό μαξιλάρι πάχους τουλάχιστον όσο το κεφάλι μας , αυτό εκτός από το μεγάλο βάρος ,φέρνει & άλλους κινδύνους σε περίπτωση πτώσης η μεγάλη ακτίνα του κράνους από τον σκελετικό άξονα μας είναι και μοχλός δύναμης προς αυτόν

    Επίσης για τον αυχένα & σπονδυλική στήλη : Σε παρατεταμένη ολίσθηση του κράνους με επαφή με το έδαφος, αναπτύσσονται πολλές φορές θερμοκρασίες τήξεως του υλικού ανεβάζοντας τον συντελεστή τριβής του κελύφους που στιγμιαία φρενάρει και σαν αποτέλεσμα έχουμε την καταπόνηση του σκελετικού μας άξονα ( λαιμό & σπονδυλική στήλη ).
    Ιδιαίτερα από τα πολυμερή υλικά ( θερμοπλαστικά ) που πολλές φορές μπορεί να είναι και η αιτία του ………….

    Για τα κράνη : Από όσο γνωρίζω κανείς δεν έχει ανακαλύψει τον τέλειο συνδυασμό υλικών και τον τρόπο Κατασκευης του απόλυτα ασφαλούς κράνους σε αντοχή κρούσης , απορρόφησης ,διάτρησης , τριβής κ.λ.π .
    (κάθε υλικό η συνδυασμός, έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, άλλα στην κρουση,το άπλωμα,την απορρόφηση,τριβή κ.λ.π) Συνεπώς τα πρότυπα δεν μπορούν για την ώρα να ορισθούν σε όλες τις δοκιμασίες με “ τιμές “ από πραγματικές συνθήκες
    Αυτή είναι οι κύριοι λόγοι που εξοπλισμένα ινστιτούτα με επιστήμονες ερευνούν υλικά & τεχνικές εφαρμογής για να μπορέσουν να δώσουν πληροφορίες υλικών, και διαδικασίες εφαρμογών τον καλύτερων υλικών με το μέγιστο δυνατόν άπλωμα της κρούσης αλλα και της απόσβεσης για να εκμεταλλευτούν οι κατασκευαστές αυτές της πληροφορίες και να κατασκευάσουν κράνη με το μικρότερο δυνατόν εξωτερικό μέγεθος και το μικρότερο συνολικό βάρος

    Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι εταιρείες θα κατασκευάσουν με τα καλλίτερα υλικά και τις καλλίτερες τεχνικές τα κράνη τους , Ότι νέο και καλλίτερο ( υλικό & τεχνικές ) είναι συνήθως και ακριβότερο στην αρχή από το προηγούμενο .Μην ξεχνάμε οτι όλοι θέλουν το εύκολο και μεγαλύτερο κέρδος , κάποιες μάλιστα δεν είναι καν κατασκευαστές και δεν Γνωρίζουν το “ αντικείμενο “ ( εμπορεύονται ένα εμπορικό σήμα και το desing ( Δυστυχώς αυτές οι εταιρείες είναι πολλές )

    Αφού έβγαλα της "κακίες" μου για τις μη κατασκευάστριες εταιρείες σας αναφέρω ότι στο παρελθόν είχα αρκετές εμπειρίες από κράνη με αστοχία υλικού η υλικά που δεν μπόρεσαν να προστατέψουν τους μοτοσικλετιστές σε περιπτώσεις ατυχημάτων που η μοτοσικλέτα τους δεν είχε ταχύτητα μεγαλύτερη των 60 km , Για όσους ενδιαφέρονται υπάρχει μια αναφορά αληθινής
    ιστορίας ΕΔΩ μιας γερμανικής εταιρείας πολύ δημοφιλής με πωλήσεις πολλών χιλιάδων κρανών κάθε χρόνο

    Ενότητα Ratings
    Και τώρα στο ζουμί τις αξιολόγησης sharp , η λίστα των υπο δοκιμην κρανών πως καταρτίστηκε ?Απουσιάζουν πολλές εταιρείες που πωλούν τα κράνη τους στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε πολλές χώρες της Ε.Ε ( πολλές δεκάδες χιλιάδες ανά χρόνο ) και έχουν
    πιστοποιήσεις από οργανισμούς όπως την φρέσκια British Standard BS 6658:1985
    H δικές μου πληροφορίες λένε την περισσότερη σαβούρα κρανών στην αγορά της Ευρώπης την διανέμουν αυτοί που μετρούν με την ίντσα. Η μεγαλύτεροι βαπτιστές Κρανών από china –Taiwan – Korea κ.α = ίντσα / 1”= ARASHI /Ultra / Nitro / BOX / RST /Takachi και άλλα πολλά

    Εδώ και πάρα πολλά χρόνια δεν έχω δει καμία μεγάλη εταιρεία κατασκευης κρανών να μετράει με ίντσα ……..Παρα μόνο πολλούς ’’νονους’’ κρανών, Τα ίδια και περισσότερα κάνουν και από την άλλη μεριά του ατλαντικού , όλο εντυπωσιακά τεστ με κράνη παρουσιάζουν και αυτοί Βαπτίζουν πουλάνε και κατηγορούν κατασκευαστές ! Έχω μια απορία ? Γιατί δεν κατασκευάζουν κράνη και αυτοί να μας δείξουν πως είναι τα ασφαλή κράνη και όλο κρίνουν……..

    Αυτοί που στις ζελατίνες των κρανών που πωλούν εκεί , έχουν την πιστοποίηση της Ε.C.E 22.05 και όταν θέλουν να παρουσιάσουν ένα καλό ρούχο μοτοσικλετιστή λένε ότι οι ενισχύσεις έχουν έγκριση C.E 1621 τι να κάνουν αφού δεν έχουν δικό τους νομοθετικό πλαίσιο & οργανισμό έγκρισης , κάτι πρέπει να παρουσιάσουν ( έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρουν )

    Αυτοί οι “νονοί “ είναι μόνο έμποροι κρανών που δεν συμμετέχουν στην εξέλιξη των κρανών , έχουν επενδύσει λίγα χρήματα για την εταιρεία τους και όταν δεν πάει κάτι καλά, αλλάζουν πολύ εύκολα το όνομα τους από Γιώργος την άλλη μέρα λέγονται Λάμπρος , οι απώλειες είναι πολύ μικρές………….

    Ενώ οι κατασκευάστριες εταιρείες όπως την Nolan , Lazer , Nzi , Arai , Shoei , schuberth ,Vemar και άλλες πολλές έχουν ξοδέψει πάρα πολλά χρήματα για το όνομα τους σε αγώνες που βοηθούν στην εξέλιξη των κρανών έχουν εργαστήρια με επιστήμονες μέσα στα εργοστάσια για τα τεστ των κρανών και την εξέλιξη τους , αυτοί δεν μπορούν να αλλάξουν ονομα τόσο εύκολα αν δεν πάει κάτι καλά ….. το κόστος είναι πολύ μεγάλο για την αλλαγή του ονόματος

    Ζητώ συγνώμη για τον θυμό μου …….. Αλλά δεν μπορώ να συγκροτηθώ όταν υποτιμούν τη νοημοσύνη μας και παίζουν με την ανθρώπινη ασφάλεια και κοιτούν μόνο τα χρήματα που θα εισπράξουν από μια τέτοια ιστορία

    Τώρα που ξελάφρωσα ας δούμε λίγο τα τεστ και την αξιολόγηση !!!
    www.moto-accessories.gr

  5. #95
    Αν δούμε την αντικειμενική ? αξιολόγηση όπως πολλοί την είδαν και κατάλαβαν ……….. ( Με όλους τους κατασκευαστές και ανεξαρτήτου τιμής με την αύξουσα σε αριθμό αστεριών ) αυτό δεν το συζητάμε είναι Για πολλά γέλια ……. Άγνωστα κράνη με 50-80 λίρες έχουν περισσότερα αστέρια από επώνυμα κράνη με ιστορία των 450 λίρες Φαίνεται όλοι κοιμούνται και δεν το είδαν παρα μόνο αυτοί με την ίντσα το βρήκαν

    Ας το δούμε όμως και ποιο δίκαια με ταξινόμηση τιμής από 51-99 λίρες και την αύξουσα σε αριθμό αστεριών

    Ξαναφέρνουμε κοντά τα προαναφερθέντα ονόματα από τις εταιρείες του UK για δούμε ποια είναι τα καλύτερα ονόματα ARASHI / Ultra / Nitro / BOX / RST /Takachi και άλλα πολλά ( αυτά τα ονόματα είναι όλα από το UK )

    υπογραμμίζουμε αυτά τα ονόματα για να δούμε την θέση τους στον πίνακα

    Make Model Type Star Rating Size (Head Circ.) Price
    Lazer LZ6 Full face * * * * * XS-XL £60
    Arashi Viper Full face * * * * S-XL £65
    Box BX2 Full face * * * * s-XL £60
    Nitro N755VX Full face * * * * S-XL £80
    Nitro N1600 VN Full face * * * * S-XL £80
    RST Cobra Vent Full face * * * * S-XL £79

    Στην πρώτη θέση βλέπουμε ένα κράνος της LAZER το LZ 6 που δεν έχει καμία τύχη για πωλήσεις από σχεδιασμό , εμφάνιση και εξοπλισμό απέχει μακράν από τα παρακάτω ( απλά το βάλαμε για τα μάτια )

    Στις άλλες 5 από της 6 πρώτες θέσεις του πίνακα βλέπουμε τα προαναφερόμενα ονόματα που είναι φυσικά από το UK. Κατασκευαστής ποιος ξέρει ? Από πού? ποιος ξέρει ? πόσο δημοφιλή είναι ? σίγουρα θα γίνουν μετά από αυτά τα τεστ ! Στις καρτέλες των κρανών αυτών θα βρείτε το επίσημο web site των εταιρειών, από που είναι και ποιες είναι η καινοτομίες τους !!!

    Στην 11 σειρά είδα και αυτό με αξιολόγηση 2 αστεριών στη συνέχεια θα το ξαναδούμε παρακάτω με υψηλότερη τιμή και άλλο βαθμό

    Lazer Tornado Full face * * XS-XL £90

    Αυτό το κράνος έχει σταματήσει να παράγεται από το 2006 και ο αντικαταστάτης του είναι το DAYTON αυτό που σας είπα στην αρχή. Θυμηθείτε ( στο βίντεο με τις συμβουλές ), αφού είχαν καινούργιο αντικαταστάτη γιατί δοκίμασαν το παλαιότερο ? λέτε το τεστ να έγινε το 2006 …… τότε γιατί στην καρτέλα του, γράφουν Test Date 2008-06-12 ? γιατί δεν υπάρχει το Dayton στην λίστα τις lazer?

    Τώρα να δούμε την επόμενη κατηγορία με ταξινόμηση τιμής από 100-150 λίρες και την αύξουσα σε αριθμό αστεριών

    Make Model Type Star Rating Size(Head Circ.) Price
    Bell M1 Full face * * * * * XS-XXL £130
    AGV Airtech Full face * * * * XS-XXL £150
    Lazer Fibre Pro Full face * * * * XS-XXL £140
    Nitro N810VX Full face * * * * S-XL £100
    Nitro N820VX Full face * * * * S-XL £120
    Nitro N1430VX Full face * * * * S-XL £100


    Στην πρώτη θέση με 5 αστέρια ξαναβλέπουμε ένα κράνους με καμία τύχη σε πωλήσεις όπως και στην πρώτη κατηγορία .Στης άλλες πέντε θέσεις ίδια βαθμολόγηση με 4 αστέρια όλα ! αλλά με διαφορά τιμής αυτά από το UK ( διαφορά τιμής έως 40% ) Nitro N810VX & N1430VX 100 λίρες , Lazer Fibre Pro 140 λίρες ( 60 ευρώ διαφορά τιμής με ίδια βαθμολόγηση εγώ θα έπαιρνα το Nitro)

    AGV K Series Full face * * * S-XL £100

    Και στην 15 σειρά τι βλέπουμε ένα ακριβός ίδιο κράνος από τον ίδιο κατασκευαστή, που είδαμε και στην πρώτη κατηγορία το LAZER Tornado που το κατασκευάζει η Lazer και για την AGV με τα ίδια καλουπια ,Ίδια ζελατίνα & μηχανισμοί και την ίδια επένδυση η μόνη διαφορά είναι το όνομα , το σχήμα των αεραγωγών και το χρώμα Της επένδυσης όχι την ποιότητα μόνο το χρώμα. ( το tornado + υλικό I.M.A.C + το περιμετρικό δαχτυλίδι ενίσχυσης )

    Αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ, πως το agv πήρε 3 αστέρια σε μια ακριβότερη κατηγορία και 2 αστέρια to Lazer στην φτηνότερη και για μια λίρα το agv άλλαξε κατηγορία. Τέτοια περίεργα όμοιων κρανών είδα με την εταιρεία VEMAR που κατασκευάζει τα ίδια κράνη για πολλές ευρωπαϊκές άλλες εταιρείες που δεν είναι κατασκευαστές αλλά πήραν μεγαλύτερη βαθμολόγηση δεν τα αναφέρω για να μην σας κουράσω και είναι δύσκολο να τα βρείτε στην ελληνική αγορά για να δείτε ότι είναι ίδια.

    και ένα τελευταίο που δεν έχω καταλάβει , είναι η ακριβότερη κατηγορία 451 + λίρες

    Shoei X-Spirit Full face * * * * XS-XL £480

    Αυτό το κράνος πως πήρε την βαθμολογία του , μόνο του , χωρίς άλλο συγκρίσιμο της ίδιας κατηγορίας πως βρήκαν τα 4 αστέρια ποιο είναι αυτό με τα 3 η 5 αστέρια ?

    Συνοψίζοντας έχω να πω ότι στα πορίσματα που κατέληξε το ινστιτούτο της συγκεκριμένης χώρας υπάρχουν πολλά σκοτεινά σημεία που οφείλονται είτε σε μεταφυσικούς παράγοντες (δεν πιστεύω), είτε πρέπει να πιστέψουμε ότι και αλλού γίνονται συναλλαγές τύπου SIEMENS ΓΕΡΜΑΝΟΣ κλπ .μπορείτε να το διαπιστώσετε συγκρίνοντας δυο κράνη που εξετάστηκαν στο προαναφερθέν τεστ υπάρχουν όλα στην ελληνική αγορά θα διαπιστώσετε ότι είναι σαν να συγκρίνετε μια FERARI με ένα FIATακι (χωρίς παρεξήγηση τα αγαπώ τα φιατ) όταν από την μια έχετε κράνος επώνυμης εταιρείας και από την άλλη ένα MADE IN CHINA…..

    Δεν χρειάζεται να έχετε κάποιο επιστημονικό εργαστήριο… τα μάτια σας και το μυαλό σας να δουλεύουν καλά και η κρίση σας θα προκύψει αβίαστα από προσωπική εμπειρία…ποιος από σας θα έβαζε στην μηχανή του λάστιχα SOY LINK και όχι PIRELLI αλυσίδα CHU LI και όχι DID τακάκια CHANG CHUNG και όχι NISSIN SBS κλπ. Θα αγόραζε κανείς από εσάς παπάκι «’κινέζικο» και όχι γιαπωνέζικο? Η συνολική εμπειρία στην πράξη δίνει αβίαστα την απάντηση …κάποιοι θα πουν, ότι πληρώνεις παίρνεις …μα εδώ μιλάμε για ανθρώπινες ζωές…
    Προτιμήστε κράνη που στο κούτελο γράφουν SHOEI ARAI SCHUBERTH X-LITE NOLAN LAZER AGV κλπ κλπ από τα κάθε λογής MADE IN CHINA όταν γίνουν εφάμιλλα (που θα γίνουν νομοτελειακά) ποιοτικά,… τότε όλοι θα είμαστε ευτυχισμένοι… ως τότε όμως …
    www.moto-accessories.gr

  6. #96
    προσωπικά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ένας οργανισμός που ξεκίνησε την ανοιξη του 2008 ( κατα δήλωσή τους) έχει καταφέρει να ελέγξει όλα τις εταιρείες και μοντέλα κρανών που κυκλοφορούν στην βρετανική αγορά ... αυτό και μόνο με κάνει να αμφιβάλλω για την αξιοπιστία τους ....

    μένει να δούμε την αντίδραση των γνωστών εταιρειών του χώρου, που δυσφημίζονται απο αυτα τα τεστ ....
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  7. #97
    όπως γράφει και ο Roland Brown στο τελευταίο Power bikes, το συγκεκριμένο πρόγραμμα βασίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης σε δεδομένα πτώσεων απο μια ευρωπαϊκή έρευνα που ονομάζεται COST 327. ποιός όμως μας λέει ότι τα δεδομένα αυτά είναι και τα πιο έγκυρα?
    για παράδειγμα τα arai βαθμολογούνται χαμηλά επειδή τα 2 απο τα 5 σημεία που δοκιμάζονται στα τεστ, είναι τα πλαινά του κράνους. η έρευνες όμως της arai έχουν δείξει ότι ελάχιστα χτυπήματα καταλήγουν στα συγκεκριμένα σημεία επειδή προστατεύονται απο του ώμους του αναβάτη! γι αυτό το λόγο η συγκεκριμένη εταιρία, μειώνει το πάχος στα σημεία αυτά έτσι ώστε να επιτύχουν καλύτερη εφαρμογή και ο αναβάτης να μπορεί να ακούει την κυκλοφορία.

    ...
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  8. #98
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    όπως γράφει και ο Roland Brown στο τελευταίο Power bikes, το συγκεκριμένο πρόγραμμα βασίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης σε δεδομένα πτώσεων απο μια ευρωπαϊκή έρευνα που ονομάζεται COST 327. ποιός όμως μας λέει ότι τα δεδομένα αυτά είναι και τα πιο έγκυρα?
    για παράδειγμα τα arai βαθμολογούνται χαμηλά επειδή τα 2 απο τα 5 σημεία που δοκιμάζονται στα τεστ, είναι τα πλαινά του κράνους. η έρευνες όμως της arai έχουν δείξει ότι ελάχιστα χτυπήματα καταλήγουν στα συγκεκριμένα σημεία επειδή προστατεύονται απο του ώμους του αναβάτη! γι αυτό το λόγο η συγκεκριμένη εταιρία, μειώνει το πάχος στα σημεία αυτά έτσι ώστε να επιτύχουν καλύτερη εφαρμογή και ο αναβάτης να μπορεί να ακούει την κυκλοφορία.

    ...


    εξ ου και ο θορυβος απο τα συγκεκριμενα μοντελα.

  9. #99
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    όπως γράφει και ο Roland Brown στο τελευταίο Power bikes, το συγκεκριμένο πρόγραμμα βασίζει τις δοκιμές πρόσκρουσης σε δεδομένα πτώσεων απο μια ευρωπαϊκή έρευνα που ονομάζεται COST 327. ποιός όμως μας λέει ότι τα δεδομένα αυτά είναι και τα πιο έγκυρα?
    για παράδειγμα τα arai βαθμολογούνται χαμηλά επειδή τα 2 απο τα 5 σημεία που δοκιμάζονται στα τεστ, είναι τα πλαινά του κράνους. η έρευνες όμως της arai έχουν δείξει ότι ελάχιστα χτυπήματα καταλήγουν στα συγκεκριμένα σημεία επειδή προστατεύονται απο του ώμους του αναβάτη! γι αυτό το λόγο η συγκεκριμένη εταιρία, μειώνει το πάχος στα σημεία αυτά έτσι ώστε να επιτύχουν καλύτερη εφαρμογή και ο αναβάτης να μπορεί να ακούει την κυκλοφορία.

    ...
    ειναι εξαιρετικα πολυπλοκο το ολο θεμα "βαθμολογησης" ενος κρανους.

    σκεψου για παραδειγμα τα χτυπηματα στα συγκεκριμενα σημεια του κρανους να ειναι μεν στατιστικα ποιο σπανια αλλα σφοδροτατα αν συμβουν.
    δεν λεω οτι ετσι συμβαινει, ενα παραδειγμα αναφερω...
    αρα θελουμε τα συγκεκριμενα σημεια να μπορουν να διαχειριστουν τετοιες δυναμεις ακομη και αν δεν χτυπησουν στο συγκεκριμενο σημειο.

    γιαυτο και φοραμε το κρανος.αν ξεραμε ποτε θα πεσουμε..

  10. #100
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madox
    Εγγραφή
    12/03/2008
    Μηνύματα
    237
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bentouza
    ειναι εξαιρετικα πολυπλοκο το ολο θεμα "βαθμολογησης" ενος κρανους.

    σκεψου για παραδειγμα τα χτυπηματα στα συγκεκριμενα σημεια του κρανους να ειναι μεν στατιστικα ποιο σπανια αλλα σφοδροτατα αν συμβουν.
    δεν λεω οτι ετσι συμβαινει, ενα παραδειγμα αναφερω...
    αρα θελουμε τα συγκεκριμενα σημεια να μπορουν να διαχειριστουν τετοιες δυναμεις ακομη και αν δεν χτυπησουν στο συγκεκριμενο σημειο.

    γιαυτο και φοραμε το κρανος.αν ξεραμε ποτε θα πεσουμε..

    δηλαδη αν ενα ακριβο κρανος αδυνατει ενα φτηνο τα καταφερνει μια χαρα σε αυτα τα σημεια?γιατι εγω αυτο καταλαβα απο τα αποτελεσματα.
    Παντως ταπερ των 50ε δεν φοραω στο κεφαλι μου.Οποιος θελει ας το φορεσει ειναι πενταστερο.

  11. #101
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
    δηλαδη αν ενα ακριβο κρανος αδυνατει ενα φτηνο τα καταφερνει μια χαρα σε αυτα τα σημεια?γιατι εγω αυτο καταλαβα απο τα αποτελεσματα.
    Παντως ταπερ των 50ε δεν φοραω στο κεφαλι μου.Οποιος θελει ας το φορεσει ειναι πενταστερο.

    γιατί επιμένεις να συνδέεις την ΤΙΜΗ με την ασφάλεια*?!?

    ΔΕΝ έχουν άμεση σχέση αυτά τα 2! ένα θερμοπλαστικό κράνος χωρίς γραφικά, χωρίς αεροδυναμική σχεδίαση (μελέτη), με απλή επένδυση, κτλ κτλ θα είναι εξ ορισμού φθηνότερο απο ένα CF κράνος που εχει ενσωματώσει ολα τα παραπάνω. μπορεί κάλλιστα όμως να περνάει τις προδιαγραφές ασφαλείας!

    εξάλλου οι προδιαγραφές είναι ΚΟΙΝΕΣ για όλους του κατασκευαστές και όλα τα κράνη και δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι ο Χ κατασκευαστής θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα από ότι είναι απαραίτητο για κάνει το κράνος του να περνάει τις προδιαγραφές. μην ξεχνάμε ότι είναι κερδοσκοπικές εταιρείες και όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα! αλλά ας πούμε ότι το κάνει και κατασκευάζει κράνος που ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ τις προδιαγραφές....δεν θα το διατυμπάνιζε? δεν το χρησιμοποιούσε (με hard evidence) για σκοπούς marketing? η απλή αναφορά ότι το προϊόν υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές δεν με πείθει και εξάλλου αυτό το λένε όλοι οι κατασκευαστές!

    δεν λέω ότι τα arai/shoei κτλ είναι άχρηστα (υπερτιμημένα ίσως..) ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν να πάρει κράνος των 50?. υπάρχουν πολλοί και σοβαροί λόγοι για να επενδύσει κάποιος σε ένα κράνος των 800? αλλά δεν έχουν σχέση με την ασφάλεια*!

    *όπου ασφαλεια= η ικανότητα να απορροφά την κρούση. τα πόσα g, με άλλα λόγια, θα αφήσει να περάσουν στο κρανίο. αυτό είναι το βασικό καθήκον του κράνους και όσο χαμηλότερο φορτίο περάσει τόσο καλύτερο, από άποψη ασφάλειας είναι το κράνος....

    και το κριτήριο για το παραπάνω δεν μπορεί να είναι η τιμή του κράνους σε απόλυτες τιμές! μπορεί, αν θέλεις, να είναι μια ένδειξη ότι το κράνος είναι ποιοτικά ανώτερο του ανταγωνισμού άλλα δεν μπορείς από το αυτό να συμπεραίνεις ότι είναι και εξ ορισμού ασφαλέστερο....

    με απλά λόγια: ποιότητα=τιμή και όχι τιμή =ασφάλεια
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    ενα αρθρακι απο μοτο τριτη

    http://www.mototriti.gr/news/preview..._DATA_ID=72114

    αναφερεται και σε καποιο αρθρο της MCN αλλα δεν το βρηκα

  13. #103
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    γιατί επιμένεις να συνδέεις την ΤΙΜΗ με την ασφάλεια*?!?

    ΔΕΝ έχουν άμεση σχέση αυτά τα 2! ένα θερμοπλαστικό κράνος χωρίς γραφικά, χωρίς αεροδυναμική σχεδίαση (μελέτη), με απλή επένδυση, κτλ κτλ θα είναι εξ ορισμού φθηνότερο απο ένα CF κράνος που εχει ενσωματώσει ολα τα παραπάνω. μπορεί κάλλιστα όμως να περνάει τις προδιαγραφές ασφαλείας!

    εξάλλου οι προδιαγραφές είναι ΚΟΙΝΕΣ για όλους του κατασκευαστές και όλα τα κράνη και δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι ο Χ κατασκευαστής θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα από ότι είναι απαραίτητο για κάνει το κράνος του να περνάει τις προδιαγραφές. μην ξεχνάμε ότι είναι κερδοσκοπικές εταιρείες και όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα! αλλά ας πούμε ότι το κάνει και κατασκευάζει κράνος που ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ τις προδιαγραφές....δεν θα το διατυμπάνιζε? δεν το χρησιμοποιούσε (με hard evidence) για σκοπούς marketing? η απλή αναφορά ότι το προϊόν υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές δεν με πείθει και εξάλλου αυτό το λένε όλοι οι κατασκευαστές!

    δεν λέω ότι τα arai/shoei κτλ είναι άχρηστα (υπερτιμημένα ίσως..) ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν να πάρει κράνος των 50?. υπάρχουν πολλοί και σοβαροί λόγοι για να επενδύσει κάποιος σε ένα κράνος των 800? αλλά δεν έχουν σχέση με την ασφάλεια*!

    *όπου ασφαλεια= η ικανότητα να απορροφά την κρούση. τα πόσα g, με άλλα λόγια, θα αφήσει να περάσουν στο κρανίο. αυτό είναι το βασικό καθήκον του κράνους και όσο χαμηλότερο φορτίο περάσει τόσο καλύτερο, από άποψη ασφάλειας είναι το κράνος....

    και το κριτήριο για το παραπάνω δεν μπορεί να είναι η τιμή του κράνους σε απόλυτες τιμές! μπορεί, αν θέλεις, να είναι μια ένδειξη ότι το κράνος είναι ποιοτικά ανώτερο του ανταγωνισμού άλλα δεν μπορείς από το αυτό να συμπεραίνεις ότι είναι και εξ ορισμού ασφαλέστερο....

    με απλά λόγια: ποιότητα=τιμή και όχι τιμή =ασφάλεια
    εγώ πάντως θα διαφωνήσω σ' αυτό .... η τιμή συνδεέται άμεσα με την ασφάλεια.... θεωρείς ότι μια εταιρεία που κατασκευάζει κράνη των 50-100 ευρω δαπανά τα ίδια χρήματα για ερευνα με τις επώνυμες εταιρείες που κατασκευάζουν κράνη των ?500+ ??? με ποια εμπειρία, με τι τεχνογνωσία και σε ποιά εργαστήρια?

    εξάλλου, το ζητούμενο σε ένα κράνος δεν είναι μόνο να σε προστατέψει σε περίπτωση ατυχήματος ... η σωστή εφαρμογή, η επικοινωνία με την υπόλοιπη κυκλοφορία,η προσεκτική αεροδυναμική σχεδίαση κάνουν την οδήγηση πολυ πιο ξεκούραστη και ασφαλή!
    δε θα είναι υπερβολή να πούμε ότ η χρήση ενός καλού κράνους μπορεί να αποτρέψει ένα ατύχημα! όσοι έχουν οδηγήσει σε ανοιχτό δρόμο με υψηλές ταχύτητες, φορώντας ένα κακό κράνος μπορούν να το επιβεβαιώσουν ...

    και ναι, υπάρχουν εταιρείες που κατασκευάζουν τα κράνη τους, έτσι ώστε να ξεπερνούν με άνεση τις υπάρχουσες προδιαγραφές! χαρακτηριστικό παράδειγμα η δοκιμή διάτρησης που δεν είναι καν υποχρεωτική, ή η κάλυψη αμερικάνικων προδιαγραφών (SNELL) που είναι αυστηρότερες των ευρωπαικών, ακόμα και τα κράνη που προορίζονται για την ευρωπαική αγορά...

    σαφώς και μέρος των χρημάτων που πληρώνεις για την αγορά ενός ακριβού κράνους, οφείλεται στην καλύτερη βαφή, στη διαφήμιση, στο μεγαλύτερο δίκτυο διανομής, στο after sales service κλπ κλπ, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα ...
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  14. #104
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madox
    Εγγραφή
    12/03/2008
    Μηνύματα
    237
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    γιατί επιμένεις να συνδέεις την ΤΙΜΗ με την ασφάλεια*?!?

    ΔΕΝ έχουν άμεση σχέση αυτά τα 2! ένα θερμοπλαστικό κράνος χωρίς γραφικά, χωρίς αεροδυναμική σχεδίαση (μελέτη), με απλή επένδυση, κτλ κτλ θα είναι εξ ορισμού φθηνότερο απο ένα CF κράνος που εχει ενσωματώσει ολα τα παραπάνω. μπορεί κάλλιστα όμως να περνάει τις προδιαγραφές ασφαλείας!

    εξάλλου οι προδιαγραφές είναι ΚΟΙΝΕΣ για όλους του κατασκευαστές και όλα τα κράνη και δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι ο Χ κατασκευαστής θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα από ότι είναι απαραίτητο για κάνει το κράνος του να περνάει τις προδιαγραφές. μην ξεχνάμε ότι είναι κερδοσκοπικές εταιρείες και όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα! αλλά ας πούμε ότι το κάνει και κατασκευάζει κράνος που ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ τις προδιαγραφές....δεν θα το διατυμπάνιζε? δεν το χρησιμοποιούσε (με hard evidence) για σκοπούς marketing? η απλή αναφορά ότι το προϊόν υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές δεν με πείθει και εξάλλου αυτό το λένε όλοι οι κατασκευαστές!

    δεν λέω ότι τα arai/shoei κτλ είναι άχρηστα (υπερτιμημένα ίσως..) ούτε προσπαθώ να πείσω κανέναν να πάρει κράνος των 50?. υπάρχουν πολλοί και σοβαροί λόγοι για να επενδύσει κάποιος σε ένα κράνος των 800? αλλά δεν έχουν σχέση με την ασφάλεια*!

    *όπου ασφαλεια= η ικανότητα να απορροφά την κρούση. τα πόσα g, με άλλα λόγια, θα αφήσει να περάσουν στο κρανίο. αυτό είναι το βασικό καθήκον του κράνους και όσο χαμηλότερο φορτίο περάσει τόσο καλύτερο, από άποψη ασφάλειας είναι το κράνος....

    και το κριτήριο για το παραπάνω δεν μπορεί να είναι η τιμή του κράνους σε απόλυτες τιμές! μπορεί, αν θέλεις, να είναι μια ένδειξη ότι το κράνος είναι ποιοτικά ανώτερο του ανταγωνισμού άλλα δεν μπορείς από το αυτό να συμπεραίνεις ότι είναι και εξ ορισμού ασφαλέστερο....

    με απλά λόγια: ποιότητα=τιμή και όχι τιμή =ασφάλεια

    Εσυ τι κρανος φορας αν επιτερεπεται?

  15. #105
    Στο τευχος Οκτωμβριου του 0-300, αναφερει την επισημη αποψη της arai για την εν λογω βαθμολογιση, αν βρω την ορεξη θα το γραψω!!

    εγω παντως μια χαρα ειμια ικανοποιημενος απο το arai μου και συντομα θα παρω και δευτερο και αν βγαλει και το RX7-GP σε κανενα ομορφο χρωματισμο θα το παρω και αυτο.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

Σελίδα 7 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι εγινε με τα μπλουζακια ?
    από PortisHead στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2009, 15:08
  2. Τελικά τι παίζει με τα μεγέθη στα κράνη?
    από schumacher_ στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2006, 11:01
  3. Τι ΤρεΧει Με Τα Ηονδα??
    από DUKASII στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2005, 09:50
  4. Τι Εγινε Με Την Πιτα?????
    από periklisk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 13:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF