Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 132

Θέμα: Τί εγινε με τα κρανη (sharp);;;

  1. #106
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    εγώ πάντως θα διαφωνήσω σ' αυτό .... η τιμή συνδεέται άμεσα με την ασφάλεια.... θεωρείς ότι μια εταιρεία που κατασκευάζει κράνη των 50-100 ευρω δαπανά τα ίδια χρήματα για ερευνα με τις επώνυμες εταιρείες που κατασκευάζουν κράνη των ?500+ ??? με ποια εμπειρία, με τι τεχνογνωσία και σε ποιά εργαστήρια?

    εξάλλου, το ζητούμενο σε ένα κράνος δεν είναι μόνο να σε προστατέψει σε περίπτωση ατυχήματος ... η σωστή εφαρμογή, η επικοινωνία με την υπόλοιπη κυκλοφορία,η προσεκτική αεροδυναμική σχεδίαση κάνουν την οδήγηση πολυ πιο ξεκούραστη και ασφαλή!
    δε θα είναι υπερβολή να πούμε ότ η χρήση ενός καλού κράνους μπορεί να αποτρέψει ένα ατύχημα! όσοι έχουν οδηγήσει σε ανοιχτό δρόμο με υψηλές ταχύτητες, φορώντας ένα κακό κράνος μπορούν να το επιβεβαιώσουν ...

    και ναι, υπάρχουν εταιρείες που κατασκευάζουν τα κράνη τους, έτσι ώστε να ξεπερνούν με άνεση τις υπάρχουσες προδιαγραφές! χαρακτηριστικό παράδειγμα η δοκιμή διάτρησης που δεν είναι καν υποχρεωτική, ή η κάλυψη αμερικάνικων προδιαγραφών (SNELL) που είναι αυστηρότερες των ευρωπαικών, ακόμα και τα κράνη που προορίζονται για την ευρωπαική αγορά...

    σαφώς και μέρος των χρημάτων που πληρώνεις για την αγορά ενός ακριβού κράνους, οφείλεται στην καλύτερη βαφή, στη διαφήμιση, στο μεγαλύτερο δίκτυο διανομής, στο after sales service κλπ κλπ, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα ...
    Γιώργο, το πρώτο, κυρίως και κυρίαρχο καθήκον του κράνους είναι να απορροφά την κρούση!
    Η ορατότητα, ηχομόνωση κτλ (προσοχή θα πω κάτι αιρετικό..) είναι δευτερεύοντα χαρακτηριστικά, ΑΛΛΑ ΕΞΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ (το έσωσα? ) απλά γιατί ένα κράνος που δεν εχει σωστή εφαρμογή ΔΕΝ ΤΟ ΦΟΡΑΣ, ένα κράνος που σε πονοκεφαλιάζει από τον θόρυβο ΔΕΝ ΤΟ ΦΟΡΑΣ γιαυτό και δεν είναι ΑΣΦΑΛΕΣ!

    και σίγουρα η κατασκευάστρια των NOVA δεν έχει κάνει αεροδυναμικές μελέτες γιαυτό και τα πουλάει και 50?!

    με άλλα λόγια ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ με αυτά που λες, διαφωνώ όμως με την ''λογική'' :
    ''α να αυτό κάνει 800? σίγουρα ειναι ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ από αυτό των 300? δεν μπορεί! ''

    δυστυχώς το πόσα g αφήνει να περάσει το κράνος δεν αντανακλάται απόλυτα στην τιμή αγοράς του!
    άλλα ας υποθέσουμε οτι ισχύει η παραπάνω ''λογική''...

    τότε το xr1000 στο δίνα κατ/μα στην Καλλιρρόης που κάνει 800? θα είναι πιο ασφαλές από το xr1000 που πουλάει το τάδε eshop στην μισή τιμή. ΣΩΣΤΑ?!?

    και αν η shark τρελαθεί αύριο το πρωί και δεκαπλασιάσει την τιμή του s500 που τώρα το πουλάει 150? θα σημαίνει οτι έχει δεκαπλασιαστεί και η ασφάλεια του ΣΩΣΤΑ?!?

    αντίστοιχα αν η ARAI μειώσει στο 1/10 τις τιμές τις η ασφάλεια τους θα είναι αντίστοιχη των NOVA ΣΩΣΤΑ?!?
    *τυχαία παραδείγματα και τυχαίες τιμές*

    δεν διαφωνώ με το να ΕΠΕΝΔΥΟΥΜΕ και 500 και 1000? σε ένα κράνος! το λέω και παραπάνω η ανώτερη ποιότητα κατασκευής/υλικών και η χρονική αντοχή δικαιολογεί τα χρήματα!
    διαφωνώ απλά με την λανθασμένη λογική του οτι τιμή = ασφάλεια!
    από την στιγμή που ένα κράνος έχει περάσει την χ προδιαγραφή δεν είναι λιγότερο ή περισσότερο ασφαλές από ένα άλλο κράνος που έχει περάσει την ίδια προδιαγραφή!

    ''ωπα ωπα μεγάλε εδώ είσαι λάθος'' σε ακούω να λες. ''μα στα διαφορά τεστ βλέπουμε οτι υπάρχουν διαφορές στα πόσα g απορροφούν τα διαφορά κράνη''
    ΣΩΣΤΑ! μόνο που όταν είσαι στο κατ/μα και βλέπεις 30-40 κράνη στο ράφι αραδιασμένα ΔΕΝ ξέρεις (οι περισσότεροι) ποιο έχει την καλύτερη απόδοση σε αυτό τον τομέα! το μόνο που βλέπεις/ξέρεις είναι : α) ποια προδιαγραφή έχει περάσει το κράνος και β) την τιμή του!

    άρα ως αγοραστή/χρήστη από άποψη ασφάλειας είναι όλα ισοδύναμα και οι διαφορές παίζονται (για εσένα που θες να αγοράσεις) στην ποιότητα. ποιο έχει αφαιρούμενη επένδυση, ποιο έχει καλό εξαερισμό κτλ κτλ όλα δηλ εκείνα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά κατασκευής που επηρεάζουν την τιμή. και ναι σίγουρα καλά θα κάνεις να πάρει εκείνο που είναι καλύτερο στα παραπάνω!
    edit: σαφώς με βάση την λογική, το μοναδικό κριτήριο για την αγορά κράνους θα ήταν η απόδοσή του με βάση αυτές τις δοκιμές. Αλλά τί, κάθε φορά που θα δημοσιεύεται ενα νεό τεστ, που διαφοροποιεί τα δεδομένα έστω και ελάχιστα, θα τρέχουμε να αγοράζουμε καινούργιο κράνος?
    εξάλλου όλοι λίγο πολύ αμφισβητούμε κάθε τεστ που έχει δημοσιευτεί (πολλές φορές με αστεία και παράλογα επιχειρήματα...λες και είμαστε ειδήμονες ΚΑΙ σε αυτό τον τομέα... )

    άρα?




    υγ: γιατί η SNELL είναι αυστηρότερη από την ECE22-05? και είναι αυτό καλύτερο για εμάς ή όχι?
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  2. #107
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
    Εσυ τι κρανος φορας αν επιτερεπεται?
    Shark s500 για τις καθημερινές μου μετακινήσεις (έχω ήδη αλλάξει 3 τέτοια) και ένα Shark RSX για βόλτες/ταξίδια κτλ κτλ...

    και κατέληξα στα παραπάνω απλά και μόνο γιατί ήταν τα μόνα (ειδικά το RSX) που μου εφάρμοζαν σωστά από όλα τα κράνη που δοκίμασα...και ναι οι πρώτες εταιρίες που δοκίμασα ήταν shoei/arai !

    γιατί ρωτάς?
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  3. #108
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
    Στο τευχος Οκτωμβριου του 0-300, αναφερει την επισημη αποψη της arai για την εν λογω βαθμολογιση, αν βρω την ορεξη θα το γραψω!!

    εγω παντως μια χαρα ειμια ικανοποιημενος απο το arai μου και συντομα θα παρω και δευτερο και αν βγαλει και το RX7-GP σε κανενα ομορφο χρωματισμο θα το παρω και αυτο.
    δεν λεει κ τιποτα σπουδαιο.

    με 2 λογια, τα σημεια του κρανους χαμηλα στο πλαι ειναι σχετικα πιο μαλακα γιατι στις περισσοτερες περιπτωσεις προστατευονται απο τον ωμο. δεν συμφωνω προσωπικα.

    επισης, οτι η sharp το μονο που εκανε ηταν να αλλαξει τα σημεια κρουσης της ECE με αλλα, βαση μιας αλλης ερευνας στην οποια στηριχθηκε.
    ουσιαστικα η Arai αμφισβητει την ερευνα αυτη και ολες τις δοκιμες που βασιστηκαν επανω της.

  4. #109
    βολτάδικο μέλος
    Εγγραφή
    27/03/2005
    Μηνύματα
    370
    Τα πρόσφατα test αντοχής κρανών του προγράμματος SHARP, προκάλεσαν αναστάτωση με τα αποτελέσματα τους, αφού πολλά από τα καταξιωμένα στην συνείδηση των αναβατών κράνη, αξιολογήθηκαν με μικρή βαθμολογία. Είναι όμως η διαδικασία προσομοίωσης των συγκρούσεων σωστή;



    Το υποστηριζόμενο από την Βρετανική κυβέρνηση πρόγραμμα SHARP, αφορά στην αξιολόγηση της προστασίας που προσφέρουν τα μοτοσικλετιστικά κράνη της αγοράς. Τα πρώτα αποτελέσματα των εργαστηριακών δοκιμών αντοχής δόθηκαν στην δημοσιότητα τον Ιούνιο και επεφύλασσαν αρκετές εκπλήξεις, αφού πολλά από τα κορυφαία μοντέλα μεγάλων και πασίγνωστων εταιρειών κατασκευής κρανών, βαθμολογήθηκαν κάτω από το αναμενόμενο. Το γεγονός προκάλεσε μεγάλη αίσθηση στους μοτοσικλετιστικούς κύκλους προκαλώντας ανησυχία σε χιλιάδες αναβάτες, που επί σειρά ετών εμπιστευόντουσαν συγκεκριμένες εταιρείες με γνώμονα την ασφάλεια που προσφέρουν τα κράνη τους.

    Είναι όμως τα αποτελέσματα του SHARP σωστά;

    Αυτό φαίνεται να αμφισβητεί δημοσίευμα της MCN, στο οποίο αναφέρεται πως η εργαστηριακή προσομοίωση των συγκρούσεων του SHARP, έχει βασιστεί σε λάθος δεδομένα.
    Συγκεκριμένα, βάση του δημοσιεύματος της Βρετανικής εφημερίδας, τα test του SHARP εστιάζουν στην αντοχή των πλευρικών περιοχών ενός κράνους, δεχόμενοι ότι αυτό είναι το σημείο το οποίο δέχεται πιο συχνά χτυπήματα σε περίπτωση ατυχήματος. Σύμφωνα λοιπόν με το SHARP, το 53% των χτυπημάτων συμβαίνει στα πλαϊνά και αυτό είναι ένα συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν εξετάζοντας τις περιοχές οι οποίες έφεραν εμφανή σημάδια σύγκρουσης, σε κράνη μοτοσικλετιστών που ενεπλάκησαν σε ατυχήματα. Στοιχεία που προκύπτουν από άλλες έρευνες όμως, καταδεικνύουν την μπροστινή πλευρά ενός κράνους ως την περιοχή που δέχεται τα περισσότερα χτυπήματα και μάλιστα σε ποσοστό που ξεπερνά τα 2/3 των περιπτώσεων, ενώ σε ότι αφορά τις πλαϊνές περιοχές, αυτές έχουν λιγότερο από 15% πιθανότητα να δεχτούν χτύπημα. Εκτός από τα αντικρουόμενα αυτά στοιχεία, αμφιβολίες υπάρχουν και για τον τρόπο με τον οποίο το SHARP κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι πλαϊνές περιοχές δέχονται τα περισσότερα χτυπήματα, αφού η παρατήρηση του κελύφους των κρανών δεν αρκεί, δεδομένου ότι σε περίπτωση ατυχήματος είναι πολύ πιθανόν το κράνος να φέρει σημάδια σύγκρουσης σε πολλά σημεία. Σημαντικότατο είναι επίσης το γεγονός πως το πρώτο χτύπημα είναι αυτό που προκαλεί συνήθως σοβαρούς τραυματισμούς ή θάνατο και όχι τα χτυπήματα που έπονται αυτού.
    ...

  5. #110
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471

    crash test!!! helmet safety results

    http://sharp.direct.gov.uk/search/re...size=0&price=0



    για τσεκαρετε εδω να δειτε ποσοι μυθοι καταριπτονται...

  6. #111
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    κοίτα ΕΔΩ φίλε για περισσότερα
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  7. #112
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    εγω προσωπικα διαφωνουσα και θα διαφωνω παντα με τα διαφορα "αστερακια" για τον απλουστατο λογο οτι ΔΕΝ μπορουν να αναπαραχθουν οι συνθηκες ενος ατυχηματος στο εργαστηριο, οσο εξελιγμενο κι αν ειναι...
    ΙΣΩΣ καποτε στο μακρινο μελλον, να μπορει...
    Μεχρι τοτε, το καλυτερο κρανος ειναι αυτο που εφαρμοζει ΤΕΛΕΙΑ στο κεφαλι του ιδιοκτητη.
    Το πολυ μπλα μπλα ειναι μιζερια...
    Παντα ορθιοι!!!

  8. #113
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madox
    Εγγραφή
    12/03/2008
    Μηνύματα
    237
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    Shark s500 για τις καθημερινές μου μετακινήσεις (έχω ήδη αλλάξει 3 τέτοια) και ένα Shark RSX για βόλτες/ταξίδια κτλ κτλ...

    και κατέληξα στα παραπάνω απλά και μόνο γιατί ήταν τα μόνα (ειδικά το RSX) που μου εφάρμοζαν σωστά από όλα τα κράνη που δοκίμασα...και ναι οι πρώτες εταιρίες που δοκίμασα ήταν shoei/arai !

    γιατί ρωτάς?
    Ο λογος που ρωτησα (sorry για την καθυστερημενη απαντηση)ειναι πως και εσυ που εισαι υπερμαχος του εν λογο τεστ αγορασες ενα ακριβο κρανος για την προστασια του κεφαλιου σου(προφανως την αγορα την εκανες προτου βγουν τα αποτελεσματα) και αφησες κατα μερος τσουκαλια τυπου nitro.

  9. #114
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από madox
    Ο λογος που ρωτησα (sorry για την καθυστερημενη απαντηση)ειναι πως και εσυ που εισαι υπερμαχος του εν λογο τεστ αγορασες ενα ακριβο κρανος για την προστασια του κεφαλιου σου(προφανως την αγορα την εκανες προτου βγουν τα αποτελεσματα) και αφησες κατα μερος τσουκαλια τυπου nitro.
    αντιλαμβάνομαι από την απάντηση σου ότι μάλλον έχεις παρερμηνεύσει τις απόψεις μου....:smilea:

    καταρχήν είμαι υπέρ κάθε οργανισμού που θα δοκιμάσει κράνη και θα μας πληροφορήσει για την απόδοση τους. διότι μόνο έτσι μπορούμε να σχηματίσουμε μια ολοκληρωμένη άποψη για το ποιο κράνος να προτιμήσουμε κτλ κτλ.
    δεν είμαι όμως αντιπρόσωπος/δικηγόρος/υπερασπιστής κανενός, παρά μόνο του εαυτού μου

    σαφώς και ΔΕΝ θα αγόραζα ''τσουκάλια''!!! όχι γιατί δεν είναι ασφαλή (αν όντως πληρούν τις προδιαγραφές...ακόμα και εγώ το αμφισβητώ αυτό βέβαια.. ) αλλά απλά γιατί η ποιότητα τους ( βαφή, επένδυση, ζελατίνα, κτλ κτλ) δεν ήταν αντάξια των απαιτήσεων μου! απλά.
    με αλλά λόγια, αν (και είναι μεγάλο ΑΝ) έβρισκα ένα κράνος στην τιμή του ''τσουκαλιού'' αλλά με την ασφάλεια και την ποιότητα του shark, σαφώς και θα αγόραζα αυτό!


    υγ:
    s500=150?
    rsi2=130? (από το bazaar της Μοτοδυναμικής)
    rsx=350?
    δεν θεωρώ ότι είναι ακριβά τα κράνη που έχω, άλλα αυτό είναι εν πολλής και υποκειμενικό θέμα...
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  10. #115
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap

    για παράδειγμα τα arai βαθμολογούνται χαμηλά επειδή τα 2 απο τα 5 σημεία που δοκιμάζονται στα τεστ, είναι τα πλαινά του κράνους. η έρευνες όμως της arai έχουν δείξει ότι ελάχιστα χτυπήματα καταλήγουν στα συγκεκριμένα σημεία επειδή προστατεύονται απο του ώμους του αναβάτη! γι αυτό το λόγο η συγκεκριμένη εταιρία, μειώνει το πάχος στα σημεία αυτά έτσι ώστε να επιτύχουν καλύτερη εφαρμογή και ο αναβάτης να μπορεί να ακούει την κυκλοφορία.
    ...
    Μια και έτυχε να πέσω επάνω στο λινκ, να η σχετική απάντηση της Arai δια στόματος του βρετανού αντιπροσώπου της (που λέει, με περισσότερα λόγια, αυτά που λέει και ο Παπ):

    http://www.whyarai.co.uk/sharp.php

  11. #116
    πάντως δεν σας φαινεται παράξενο που ένα ανοιγόμενο κράνος
    (Schuberth c2) παίρνει 4 * όταν το fullface Schuberth - S1 Pro παίρνει μόλις 2* ?????????
    http://giorgos-fantasyfotos.blogspot.com/

  12. #117
    Αυτο μας δειχνει την "αντικειμενικοτητα" και την σοβαροτητα της δοκιμης....

  13. #118
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Νομίζω οτι δείχνει την λούφα που πέφτει προκειμένου να εξοικονομίσουμε χρήμα.
    Δημιουργούμε ένα προιόν έτσι ώστε να περνάει τις τρέχουσες προδιαγραφές και τίποτα παραπάνω.
    Και επί της ουσίας σου λένε οτι εφόσον τουμπάρεις εκτός προδιαγραφών το κράνος δεν σε καλύπτει.
    Φανερά δεν εξομοιώνονται οι συνθήκες του δρόμου με εργαστηριακά τέστ, αλλά όταν δεν αντέχουν ούτε εάν αλλάξουμε το εργαστηριακό τότε ...

  14. #119
    αυτό δεν εξηγεί πως το c2 τσιμπάει 4 αστεράκια...
    http://giorgos-fantasyfotos.blogspot.com/

  15. #120
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GATHAN
    αυτό δεν εξηγεί πως το c2 τσιμπάει 4 αστεράκια...
    Τι περίεργο βλέπεις?
    Υπάρχει κανένα φυσικό αξίωμα που το απαγορεύει?

Σελίδα 8 από 9 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι εγινε με τα μπλουζακια ?
    από PortisHead στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2009, 15:08
  2. Τελικά τι παίζει με τα μεγέθη στα κράνη?
    από schumacher_ στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2006, 11:01
  3. Τι ΤρεΧει Με Τα Ηονδα??
    από DUKASII στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2005, 09:50
  4. Τι Εγινε Με Την Πιτα?????
    από periklisk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/02/2004, 13:15

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF