για λεγε για λέγε ....Αρχικά δημιουργήθηκε από mikios400
δηλαδή λες πως μόνο οι BMW είναι για τέτοια πράματα... ή ότι είναι βάρκες ;!;!;!;! ...![]()
![]()
άντε να ελαφραίνει λίγο η ατμόσφαιρααααα![]()
![]()
για λεγε για λέγε ....Αρχικά δημιουργήθηκε από mikios400
δηλαδή λες πως μόνο οι BMW είναι για τέτοια πράματα... ή ότι είναι βάρκες ;!;!;!;! ...![]()
![]()
άντε να ελαφραίνει λίγο η ατμόσφαιρααααα![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikios400
δηλαδή λες πως μόνο οι BMW είναι για τέτοια πράματα... ή ότι είναι βάρκες ;!;!;!;! ...![]()
![]()
άντε να ελαφραίνει λίγο η ατμόσφαιρααααα![]()
και περιμενα ποιος θα το ρωτησει...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Ρε σεις τι ειναι αυτα που γραφετε;
Τοτε τα μισα enduro θα πηγαιναν για καρτερ η κυλινδρο καθε εβδομαδα και περισσοτερα απο το 1/3 των on-off καθε μηνα...![]()
Οταν -πολυ παλια- κατασκευαζοντουσαν κινητηρες απο μαντεμι, ναι υπηρχαν σοβαρες πιθανοτητες να ραγισει καποιο μερος η τμημα απο αποτομη θερμοκρασιακη μεταβολη...
Και τωρα συμβαινει, αλλα στην συντριπιτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων (οι οποιες ειναι πολυ-πολυ λιγες) προκειται για ατελεια στην χυτευση του μπλοκ η του καρτερ.
τα εντοπυρο 1ον ειναι κατασκευασμενα να εχουν υψηλοτερης αντοχης υλικα, γι'αυτο εξαλλου ειναι και πολυ ακριβα...
και δε νομιζω κανενας απο αυτους που περνουν εντουρο να το κανουν ποταμοπλοιο...
Το DT μου με το οποίο άρχισα να τρέχω enduro, δεν παρουσίασε ποτέ κάποιο ρήγμα στον κύλινδρο του.....Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
τα εντοπυρο 1ον ειναι κατασκευασμενα να εχουν υψηλοτερης αντοχης υλικα, γι'αυτο εξαλλου ειναι και πολυ ακριβα...
και δε νομιζω κανενας απο αυτους που περνουν εντουρο να το κανουν ποταμοπλοιο...
Tώρα που το σκέφτομαι και τα 2 μου DT που είχα δνε πάθανε ποτέ κάτι τέτοιο....![]()
μην με ρωτήσεις για το YZ.... αλλά δεν έφταιγε το νερό....
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikios400
δηλαδή λες πως μόνο οι BMW είναι για τέτοια πράματα... ή ότι είναι βάρκες ;!;!;!;! ...![]()
![]()
άντε να ελαφραίνει λίγο η ατμόσφαιρααααα![]()
το θέμα το έχουμε εξαντλήσει σε προηγούμενο ποστ , λύσαμε και το θέμα της ... προτεραιότητας
χυμαδόρ, ξέρεις ότι σε εκτιμώ, αλλά τις παραπάνω πληροφορίες τις σκέφτηκες από μόνος σου, τις γκούκλαρες ή είναι απαύγασμα προσωπικής εμπειρίας...?Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Οταν -πολυ παλια- κατασκευαζοντουσαν κινητηρες απο μαντεμι, ναι υπηρχαν σοβαρες πιθανοτητες να ραγισει καποιο μερος η τμημα απο αποτομη θερμοκρασιακη μεταβολη...
Και τωρα συμβαινει, αλλα στην συντριπιτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων (οι οποιες ειναι πολυ-πολυ λιγες) προκειται για ατελεια στην χυτευση του μπλοκ η του καρτερ.![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Ρε σεις τι ειναι αυτα που γραφετε;
Τοτε τα μισα enduro θα πηγαιναν για καρτερ η κυλινδρο καθε εβδομαδα και περισσοτερα απο το 1/3 των on-off καθε μηνα...![]()
Οταν -πολυ παλια- κατασκευαζοντουσαν κινητηρες απο μαντεμι, ναι υπηρχαν σοβαρες πιθανοτητες να ραγισει καποιο μερος η τμημα απο αποτομη θερμοκρασιακη μεταβολη...
Και τωρα συμβαινει, αλλα στην συντριπιτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων (οι οποιες ειναι πολυ-πολυ λιγες) προκειται για ατελεια στην χυτευση του μπλοκ η του καρτερ.
Ακριβώς αυτή είναι και εμένα η απορία μου…
Οπότε ,παρ όλο που ακούγεται «λογικό» τα μέταλλα του κινητήρα να καταπονούνται υπερβολικά από την απότομη διαφορά θερμοκρασίας ,εντούτοις ΔΕΝ υπάρχει τέτοια περίπτωση λόγω των ανοχών που παρουσιάζουν τα σύγχρονα κράματα μετάλλων που χρησιμοποιούν οι μοτο –βιομηχανίες
(αν έχω καταλάβει από την μέχρι τώρα κουβέντα και αφαιρώντας το ανελέητο spam)
![]()
Φίλε ggs, άλλο ανοχή -άλλο αντοχή. Οι σημερινές κατασκευές έχουν υψηλότερες αντοχές και μικρότερες ανοχές.Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Οπότε ,παρ όλο που ακούγεται «λογικό» τα μέταλλα του κινητήρα να καταπονούνται υπερβολικά από την απότομη διαφορά θερμοκρασίας ,εντούτοις ΔΕΝ υπάρχει τέτοια περίπτωση λόγω των ανοχών που παρουσιάζουν τα σύγχρονα κράματα μετάλλων που χρησιμοποιούν οι μοτο –βιομηχανίες
Το: ''''ΔΕΝ υπάρχει τέτοια περίπτωση λόγω των ανοχών που παρουσιάζουν τα σύγχρονα κράματα μετάλλων που χρησιμοποιούν οι μοτο –βιομηχανίες''''
δεν υπάρχει σε τούτο τον μάταιο κόσμο...
k έχεις δίκιο ….δεν χρησιμοποίησα σωστά τις λέξεις ….Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Φίλε ggs, άλλο ανοχή -άλλο αντοχή. Οι σημερινές κατασκευές έχουν υψηλότερες αντοχές και μικρότερες ανοχές.
Το: ''''ΔΕΝ υπάρχει τέτοια περίπτωση λόγω των ανοχών που παρουσιάζουν τα σύγχρονα κράματα μετάλλων που χρησιμοποιούν οι μοτο –βιομηχανίες''''
δεν υπάρχει σε τούτο τον μάταιο κόσμο...
Πάντως αυτό που θέλω να πω είναι ότι ακούγεται ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ η απότομη αλλαγή θερμοκρασίας να καταπονεί ιδιαίτερα τα μέταλλα του κινητήρα ,αλλά στην πράξη ΔΕΝ έχω ακούσει ποτέ να έχει παρουσιάσει κάποιος κινητήρας πρόβλημα γι αυτόν τον λόγο.
Δεν μπορώ να διαφωνήσω μαζι σου γιατί αυτά που λες είναι λογικά ΑΛΛΑ δεν μπορώ να διαφωνήσω και με τον χυμαδορ γιατί κι αυτός ΛΟΓΙΚΑ μιλάει …
Προσπαθώ να βρω τι πραγματικά ισχύει..
![]()
![]()
![]()
![]()
Εχοντας κατ εξακολουθηση βουτηξει αρκετα μηχανακια μεχρι τα μπουνια στο νερο, δεν εγινε τιποτα....ουτε κρακ, ουτε κρουκ... συμπεριλαμβανομενου φυσικα και του CBF που ανεβηκε ουκ ολιγες φορες χωματοδρομους σε βουνα καλοκαιρι με δευτερα και το βεντιλατερ να δουλευει υπερωριες και περασε ποταμακια και ποταμαρες χωρις ποτε να δημιουργηθει το παραμικρο προβλημα....για το LC4, το Canyon και το AX-1 δεν το συζητω καν...οτι λασπολακκουβα και χειμαρρος υπαρχει στην Βορειοανατολικη Αττικη εχουν περασει απο μεσαΑρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
χυμαδόρ, ξέρεις ότι σε εκτιμώ, αλλά τις παραπάνω πληροφορίες τις σκέφτηκες από μόνος σου, τις γκούκλαρες ή είναι απαύγασμα προσωπικής εμπειρίας...?![]()
![]()
και δεν ημουν μονος βεβαια...δεκαδες φορες φιλοι με καθε λογης μηχανακι καναν τα ιδια (και χειροτερα) και ποτε δεν ραγισε μοτερ.....χωρια τα ανελεητα πλυσιματα με πιεση στα βενζιναδικα παρα τις προτροπες των πλυντηριαδων "να το αφησουμε να κρυωσει"
Εχοντας επισης "πυροβολημενο" αδερφο με τα 4 X 4 εχω παρακολουθησει αμετρητες φορες Τζιπουρες με αναπνευστηρα (snorkel) να γινονται υποβρυχιο σε παγωμενα νερα ενω εχουν μολις βγει απο κολασμενους βαλτοδρομους και Trail κομματια με το μοτερ σε θεροκαρασια τηξεως....και εκει, κανενα προβλημα παλι...και μιλαμε απο αρχαιολογιες Jeep και LR πετρελαιο, μεχρι και "αλουμινενια" SUV...
Εκτος αυτου, πιστεψε με, σκαμπαζω κατι της απο τεχνικα...
Για πες ομως τον αντιλογο... εχει ενδιαφερον....![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Εχοντας κατ εξακολουθηση βουτηξει αρκετα μηχανακια μεχρι τα μπουνια στο νερο, δεν εγινε τιποτα....ουτε κρακ, ουτε κρουκ... συμπεριλαμβανομενου φυσικα και του CBF που ανεβηκε ουκ ολιγες φορες χωματοδρομους σε βουνα καλοκαιρι με δευτερα και το βεντιλατερ να δουλευει υπερωριες και περασε ποταμακια και ποταμαρες χωρις ποτε να δημιουργηθει το παραμικρο προβλημα....για το LC4, το Canyon και το AX-1 δεν το συζητω καν...οτι λασπολακκουβα και χειμαρρος υπαρχει στην Βορειοανατολικη Αττικη εχουν περασει απο μεσα![]()
και δεν ημουν μονος βεβαια...δεκαδες φορες φιλοι με καθε λογης μηχανακι καναν τα ιδια (και χειροτερα) και ποτε δεν ραγισε μοτερ.....χωρια τα ανελεητα πλυσιματα με πιεση στα βενζιναδικα παρα τις προτροπες των πλυντηριαδων "να το αφησουμε να κρυωσει"
Εχοντας επισης "πυροβολημενο" αδερφο με τα 4 X 4 εχω παρακολουθησει αμετρητες φορες Τζιπουρες με αναπνευστηρα (snorkel) να γινονται υποβρυχιο σε παγωμενα νερα ενω εχουν μολις βγει απο κολασμενους βαλτοδρομους και Trail κομματια με το μοτερ σε θεροκαρασια τηξεως....και εκει, κανενα προβλημα παλι...και μιλαμε απο αρχαιολογιες Jeep και LR πετρελαιο, μεχρι και "αλουμινενια" SUV...
Εκτος αυτου, πιστεψε με, σκαμπαζω κατι της απο τεχνικα...
Για πες ομως τον αντιλογο... εχει ενδιαφερον....![]()
Φίλε χυμαδορ ,
Θέλω να σε ρωτήσω ΓΙΑΤΙ (αν ξέρεις) ΔΕΝ παρουσιάζουν προβλήματα οι κινητήρες στην απότομη αλλαγή θερμοκρασίας ???
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Φίλε χυμαδορ ,
Θέλω να σε ρωτήσω ΓΙΑΤΙ (αν ξέρεις) ΔΕΝ παρουσιάζουν προβλήματα οι κινητήρες στην απότομη αλλαγή θερμοκρασίας ???
![]()
Το εχεις ηδη απαντησει μονος σου....ολα εχουν να κανουν με τα συγχρονα κραμματα με τα οποια κατασκευαζονται οι κιντηρες πλεον. Αυτα παρουσιαζουν μικρες διαστολες - συστολες σε αποτομες θερμοκρασιακες μεταβολες...κοινως δεν την "ακουνε" με λιγο νερακι.
Επιπροσθετα, οι τεχνικες χυτευσης εχουν και αυτες βελτιωθει πολυ με την σειρα τους και τα κραματα των μεταλλων εκτος του οτι σπανιως παρουσιαζουν κατασκευαστικες ατελειες, ειναι απολυτα "ομογενοποιημενα" κατα καποιο τροπο...δεν ξερω αν ειναι η σωστη εκφραση, αλλα σε καθε mm2 (και mm3) της επιφανειας του θα συναντησεις τις ιδιες ποσοτητες και συμπυκνωσεις στοιχειων (περιπου)...αυτο εχει σαν αποτελεσμα οι οποιες διαστολοσυστολες να πραγματοποιουνται με τον ιδιο τροπο σε ολη την επιφανεια τους.
Οπότε , δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τον κινητήρα όταν πέφτει απότομα η θερμοκρασία του ακόμη και 100ο βαθμούς ???Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Το εχεις ηδη απαντησει μονος σου....ολα εχουν να κανουν με τα συγχρονα κραμματα με τα οποια κατασκευαζονται οι κιντηρες πλεον. Αυτα παρουσιαζουν μικρες διαστολες - συστολες σε αποτομες θερμοκρασιακες μεταβολες...κοινως δεν την "ακουνε" με λιγο νερακι.
Επιπροσθετα, οι τεχνικες χυτευσης εχουν και αυτες βελτιωθει πολυ με την σειρα τους και τα κραματα των μεταλλων εκτος του οτι σπανιως παρουσιαζουν κατασκευαστικες ατελειες, ειναι απολυτα "ομογενοποιημενα" κατα καποιο τροπο...δεν ξερω αν ειναι η σωστη εκφραση, αλλα σε καθε mm2 (και mm3) της επιφανειας του θα συναντησεις τις ιδιες ποσοτητες και συμπυκνωσεις στοιχειων (περιπου)...αυτο εχει σαν αποτελεσμα οι οποιες διαστολοσυστολες να πραγματοποιουνται με τον ιδιο τροπο σε ολη την επιφανεια τους.
Εμπειρικά , δείχνει να είναι έτσι …άραγε οι κατασκευαστές τι λένε ….πάντως στα περισσότερα μανουαλ σου λένε να μην την πλένεις ζεστή την μηχανή κ.λ.π.
![]()
με τον
el_hymador
τα καινούρια εχουν καλύτερη ελαστικότητα ο κινητήρας........ενω με τα παλια ειναι πιο ευκολο να παθεις μια ζιμια αλλα απο την αλλη.......αμα επερνα on off για να το γυαλιζω δεν θα κέρδιζα τπτ....
παλι πολυ μικρή περίπτωση ζημιάς.....και αμα περνάς τώρα απο ποταμι 5 μέτρα σιγα τι μπορεί να γίνει! επισης ενα on off αμα ειναι μονοκαβαλια και πας άνετα και οχι να το ζορίζεις δεν ανεβάζει θερμοκρασία τρελή , εκτός αν εισαι σε υψόμετρο .
αγορά on off ------> πουλάω μετα απο χρόνια χανω 40% της αξιας!
προτιμο να εχω χασει το 50% και να εχω βγαλει και τα γούστα μου!!!!!
εχω φιλαράκι που ειχε ενα στρομ ,,,,,,κα8ε φωρα που έβγαινε βόλτα το γυάλιζε μονο σε τάκο δεν το έβαζε , κουκούλες κτλ!!! τι κατάλαβε απο 8000 το πούλησε 4500 σε 3 χρονια!!!
δεν γ@μιε.............
τουλαχιστον εγω αμα το πουλησω θα πω οτι το ευχαριστήθηκα......ο φίλος μου έπρεπε να κανει συνεργιο καθαρισμού και οχι να παρη μηχανή!
:a36::a36: http://www.lariseos.webs.com
:a36:
www.husaberg450fe.blogspot.com
www.fightcolesterol.blogspot.com
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Οπότε , δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τον κινητήρα όταν πέφτει απότομα η θερμοκρασία του ακόμη και 100ο βαθμούς ???
Εμπειρικά , δείχνει να είναι έτσι …άραγε οι κατασκευαστές τι λένε ….πάντως στα περισσότερα μανουαλ σου λένε να μην την πλένεις ζεστή την μηχανή κ.λ.π.
![]()
Ε κοιτα σιγουρα δεν ειναι και οτι καλυτερο για τον κινητηρα να υποκειται σε συνεχεις θερμοκρασιακες μεταβολες, γιατι και τα μεταλλα γερνανε και με κατι τετοια επισπευδεις την "συνταξη" τους...
Και στην τελικη την καλυτερη αποψη την ειπε ο LARISEOS...
δεν πα να....σημασια εχει να ευχαριστιεσαι το μηχανακι σου...![]()