Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 34

Θέμα: 8elo tin gnomi sas

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stratospr
    Εγγραφή
    14/11/2003
    Μηνύματα
    193
    Μία διόρθωση... μέσα στην πόλη έβγαζε γύρω στα 140 - 150 km... Ξεχνάω πολύ τώρα τελευταία...

    Anyway... εγώ είχα το 750. Τελική έβγαζε σκάρτα 200 κοντέρ. Το 900 λένε για 210 αν θυμάμαι καλά. Ταχύτητες ταξιδιού 150 με 160 km/h με 6000 rpm πάνω στην μέγιστη ροπή και ικανοποιητική δύναμη για ρεπρίζ από αυτήν την ταχύτητα. Ανάλογα πάει και το 900 δεν έχουν τρομερή διαφορά (64 άλογα το 750, 75 το 900 - 80 βγάζει το 1000 του 2003)

    Το άλλαξα γιατί λόγω παρέας έμενα πάντα πίσω και γιατί μετά από 60000 Km θα το παντρευόμουνα αν δεν το έδινα. Πήγαινα για 748 μεταχείρω αλλά δεν έκατσε με έναν μ@λ@κ@ αντιπρόσωπο...

    Και έτσι κατέληξα στο Tuono... Ιταλικό, V2, γυμνό και κτήνος

    Δεν μου κάθονται καθόλου τα γιαπωνέζικα ρε γαμώτω... (ελπίζω να μην το στείλουμε στις διαμάχες )
    Μην φοράτε κράνος αν δεν έχετε να προστατέψετε κάτι! (16η Π.Σ.Μ.)

  2. #17
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Λεωνίδα τι βλέπω.... ?

    Παραστρατούμε ?

    :rotflmao:
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αν σε ενδιαφέρουν τέτοια μηχανάκια...άκου.

    Φίλος πουλάει το ducati του. Είναι το ψεκαστό ss750, με ελάχιστα (θα εκπλαγείς πόσο λίγα...) χιλιόμετρα.
    Το μηχανάκι το ξέρω από πρώτο χέρι, είναι αγραντζούνιστο, καθόλου ταλαιπωρημένο, και όπως είπα με ελάχιστα χιλιόμετρα σε βολτούλες εκτός Αθηνών. Σχεδόν δεν κυκλοφορεί καθόλου πια λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων και εμπλοκή του ιδιοκτήτη με ....τζιπ (άλλη μόδα και αυτή....)

    Αν σε ενδιαφέρει (μάλλον για ευκαιρία πρόκειται...) πες μου να σου στείλω τηλ. να συνενοηθείς απ' ευθείας


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00206.jpg 
Προβολές:	209 
Μέγεθος:	98,6 KB 
ID:	14632

  4. #19

    Re: 8elo tin gnomi sas

    Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
    gia afto to ergalio
    http://www.bikebros.co.jp/images/wal...900ff_1024.jpg

    ss900 diladi

    ke 8elo emperistatomenes apopsis ke gnomes oxi tou tipou kalo ine parto ke ala tetia...

    an kseri kanis ta pliri stixia tou
    apo epidosis alogametaksonia kentro varous
    telikes ta panta

    analisi tis mixanis an ine dinaton

    to exo vri metaxirismeno peripou 6500euro

    afta ke voi8iste ducatisti
    Λεο, για τεχνικες πληροφοριες περι του 900SS 2001-2002 (ισως βρεις και πιο παλια) περνα απο το site:

    http://www.ducati.com/bikes/service/...family=archive

    οπου εχει τα previous Ducati's απο το 2001 μεχρι 2004................................

    οσον αφορα την αποδοση που ρωτησες εαν καταλαβα καλα, ειναι 80 ιπποι, ισως φανταζουν λιγοι, ομως πρεπει να ξερεις οτι η αποδοση ειναι πολυ καλη εαν σκεφτει κανεις οτι προκειται για δικυλινδρο μοτερ με 2 βαλβιδες στον κυλινδρο και αεροψυκτο, που σημαινει οτι δεν μπορει ενα παρομοιο μοτερ να εχει πολυ μεγαλη αποδοση σε νουμερα ιππων και ταυτοχρονα και αξιοπιστια, παραμενει λοιπον σε αυτη την αποδοση για εξαιρετικη αξιοπιστια και για τα παρακατω πιστευω.....
    εχει δηλαδη αλλα χαρισματα και ειδικα σε αυτο που η Ντουκατι το προοριζει, οπως γραμμικοτητα και γεματο μοτερ μεσαιες και χαμηλες στροφες με εμφαση περισσοτερο στην ροπη και τον τροπο που αποδιδονται απο 2 βαλβιδες στον κυλινδρο σε V2 μοτερ (L2 το σωστο για Ντουκατι), αυτο σημαινει οδηγησιμοτητα σε επαρχειακο-ορεινο στροφιλικι σε γρηγορους ρυθμους !!!, καλος ελεγχος και ταχυτητα μεσα στην στροφη λογο γεματης και γραμμικης αποδοσης του μοτερ και καλυτερο ελεγχο του πισω τροχου στο ανοιγμα του γκαζιου στην εξοδο των στροφων,
    αυτα τα παραπανω εαν τα συνδιασεις με σωστο στησιμο αναρτησεων και κατανομης βαρους, και καλα φρενα, τοτε εχεις μια απολαυστικη, γεματη αισθηση, ικανη μοτοσυκλετα για στροφιλικι...............................................
    ειναι λογικο να μην απαιτει να εισαι ο Doohan για να πας πραγματικα γρηγορα και με ασφαλεια και να το απολαυση καποιος....
    πραγματικα ειναι εκπληκτικο το ποσο γρηγορα και διασκεδαστικα μπορει να κινηθει ενα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ Ντουκατι σε δρομο με μπολικες στροφες και καλη ασφαλτο, και πολυ μα πολυ πιο γρηγορα απο οσο δειχνουν τα νουμερα στα δυναμομετρα.....................................

    βεβαια περι ορεξεως το γνωστο ρητο....
    anyway, ας πουν και αυτοι που το εχουν, η καποιο παρομοιο, 750-800-900-1000 SS - Sport...........
    που θα ξερουν κατι παραπανω.........






    --------------------------------------------------
    DUCATI SS900 ENGINE
    Type Bicilindrico a L, distribuzione Desmodromica 2 valvole, raffreddamento aria / L twin cylinder, 2 valve Desmodromic, air cooled
    Displacement 904cc
    BorexStroke
    92 x 68 mm
    Compression Ratio 9.2:1
    HP
    80 HP - 59 kW @ 7500 rpm
    Torque 8 kgm- 79 Nm @ 6500 rpm
    Fuel system
    Electronic injection
    Exhaust 2 aluminium mufflers
    Type Gear
    6 speed
    Ratio 1a 37/15, 2a 30/17, 3a 27/20, 4a 24/22, 5a 23/24, 6a 24/28
    Primary drive
    Straight cut gears; ratio 1.84
    Final drive Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 40
    Clutch
    Dry multiplate with hydraulic control


    ---------------------------------------------
    DUCATI SS900 CHASSIS
    Frame Tubular steel trellis frame
    Wheelbase 1395 mm
    Rake 24°
    Front suspension 43 mm Showa upside-down fully adjustable fork
    Front wheel travel 120 mm
    Front wheel Five spoke light alloy, 3.50x17
    Front tyre 120/70 ZR 17
    Rear suspension Sachs cantilever linkage with adjustable monoshock and stroke depending damping
    Rear wheel travel 136 mm
    Rear wheel Five spoke light alloy with flexible coupling, 5.50 x 17
    Rear tyre 170/60 ZR 17
    Front brake 2 semifloating 320 mm dia. steel rotors; 30/34 mm 4-piston caliper
    Rear brake 245 mm disc, 2-piston caliper
    Fuel capacity 16 L (4L reserve)
    Ducati weight 188 kg / 415 lbs.
    Seat height 815 mm
    Instruments Speedometer, rev counter, indicators for high beams and turn signals, warning lights for low oil pressure, fuel level, neutral and oil temperature
    -------------------------------

  5. #20
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    να πω και γω 2 λογακια....οσον αφορα τον κινητηρα ο οποιος ειναι ιδιος με τον δικο μου απλα εχει αλλη χαρτογραφηση και αλλο γραναζωμα προβλημα δεν θα σου βγαλει ποτε αν τον συντηρεις οπως πρεπει....στο δελεαρ μπορεις αν θελεις να κανεις μια βολτα με το multi για να παρεις μια αποψη περι ροπης.....για οδικη συμπεριφορα ...αναρτησεις και γενικα στησιμο στο δρομο δεν το συζητω μακραν μπροστα .....και η ασφαλεια που νιωθεις σε καθε φαση οδηγησης ειναι καταπληκτικο.....τωρα επειδη οδηγησα ενα ss750 το μονο κατε με που θα πρεπει να σκεφτεις ειναι η θεση οδηγησης με clipon ...προσωπικα μου φανηκε καπως σε σχεση με την ορθια του multi ....αλλα συνιθιζεται αν το θελεις εσυ πολυ και το αντεχεις......η συντηρηση το κοστος και ολα τα παρεμφερη μπορω να στα αναλυσω απο κοντα στο δελεαρ.....

    παντως και μενα μου αρεσει εμφανισιακα σαν μηχανακι
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  6. #21
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Αν σε ενδιαφέρουν τέτοια μηχανάκια...άκου.


    Αν σε ενδιαφέρει (μάλλον για ευκαιρία πρόκειται...) πες μου να σου στείλω τηλ. να συνενοηθείς απ' ευθείας
    lipon filos den 8elo na psoniso apo idioti
    ke meta ine oti ducati an den ine kokino ine san na pernis ferari me laxani xroma apo lada...:rotflmao:


    episis exo dio endiasmous

    to ena ine i ipodinami pou 8elo na ma8o an mporo na tin afksiso
    ke to alo poso vari ine to ampragiaz

    8elo na ksero an 8a katalikso me tenontitida sto aristero xeri ke an mporo na afksiso ta aloga me ena logiko kostos
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
    lipon filos den 8elo na psoniso apo idioti
    ke meta ine oti ducati an den ine kokino ine san na pernis ferari me laxani xroma apo lada...:rotflmao:


    episis exo dio endiasmous

    to ena ine i ipodinami pou 8elo na ma8o an mporo na tin afksiso
    ke to alo poso vari ine to ampragiaz

    8elo na ksero an 8a katalikso me tenontitida sto aristero xeri ke an mporo na afksiso ta aloga me ena logiko kostos

    Λεωνίδα φίλε μου...

    Για το χρώμα δε λέω κουβέντα...

    Για τα υπόλοιπα, λες μ@λ@κίες
    Και εξηγούμαι.

    Σαφώς και τα άλογα σαν απόλυτος αριθμός δεν είναι πολλά. Σε πληροφορώ όμως ότι λόγω V2 προφανώς, είναι πολύ πιο δυνατό από ότι νομίζεις.
    Το μηχανάκι πάει λίγο πάνω από τα 200, με τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και δύναμη σε όλη την κλίμακα του στροφομέτρου.
    Μην ξεγελιέσαι από το Άφρικα...Τόσο η απόδοση του μοτέρ, όσο οι σχέσεις του κιβωτίου, όσο και το βάρος είναι τελείως διαφορετικά σε σχέση με το Αφρικά.
    Αν εξαιρέσεις την περίπτωση γρήγορου αυτοκινητόδρομου (το μηχανάκι δεν φτιάχτηκε για ταξίδια...), στο υπόλοιπο επαρχιακό δίκτυο, σπάνια (μα πολύ σπάνια) θα χρειαστείς περισσότερη δύναμη.
    Το έχω οδηγήσει αρκετές φορές και πάντα με εντυπωσιάζει πόσο δυνατό είναι σε σχέση με τα ονομαστικά του άλογα...

    Αν κοιτάξεις προσεκτικότερα την φωτό θα δεις τον υδραυλικό συμπλέκτη...Ούτε λόγος λοιπόν για τενοντίτιδα. Τίποτα οσφυαλγίες μέχρι να συνηθίσεις την θέση οδήγησης ...ίσως !

    Και για να μην λέω μόνο τα καλά... ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ...

    Η μηχανή είναι καθαρόαιμο SS και απόλυτο εργαλείο οδήγησης, και σαν τέτοιο έχει απαιτήσεις από τον αναβάτη και ζητάει να συμβιβαστείς.
    Από την μία έχει ροπάτο μοτέρ, φρένα-άγκυρες, στιβαρότητα τραίνου, και κορυφαίας ποιότητας περιφερειακά και αναρτήσεις, από την άλλη οδηγείς σχεδόν ξάπλα, το μοτέρ σπέρνει παντού κραδασμούς συγκριτικά με τετρακύλιδρο, στις ευθείες και πάνω από τα 150-160 θα σε πατήσουν όλα τα τετρακύλινδρα 600άρια (ελπίζω να έχεις ωριμάσει αρκετά ώστε να μην σε νοιάζει..), και φυσικά ούτε να το σκεφτείς να βάλεις πάνω την γυναίκα σου πέρα από μια κοντινή βόλτα γιατί η παντόφλα θα πάει σύννεφο...
    Για χώμα ούτε ζωγραφιστό φυσικά...

    Αν θέλεις κάτι να αντικαταστήσεις το Άφρικα δεν σου κάνει...
    Αν θέλεις μια μηχανή που θα σε βάλει στα μυστικά της γρήγορης-αγωνιστικής οδήγησης και με την προυπόθεση ότι ΘΕΛΕΙΣ-ΜΠΟΡΕΙΣ να μάθεις, τότε όρμα...
    Πρόσεχε μόνο μην κάνεις λάθος... Λάθος επιλογή έκανε ο ιδιοκτήτης της και αφού έγραψε λίγα-ελάχιστα χιλιόμετρα, αποφάσισε ότι η μετακίνηση με τζιποειδές του ταιριάζει περισσότερο και τώρα η μηχανή είναι ξεχασμένη στο γκαράζ !!!

    Τα υπόλοιπα για βελτιώσεις και αύξηση ιπποδύναμης εγώ τα ακούω βερεσέ.
    Όπως εγώ, τόσο φαντάζομαι και εσύ, είμαστε πολύ πίσω σε οδηγικές ικανότητες από τις δυνατότητες της μηχανής αυτής, και αν κάτι χρειάζεται βελτίωση στον συνδυασμό μοτοσυκλέττας-αναβάτη, αυτό σίγουρα δεν είναι η μοτοσυκλέττα...Μην κοιτάς λοιπόν στην λάθος κατεύθυνση...

    Φιλικά

  8. #23
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Λεωνίδα φίλε μου...

    Για το χρώμα δε λέω κουβέντα...

    Για τα υπόλοιπα, λες μ@λ@κίες
    Και εξηγούμαι.


    Φιλικά
    ego re file theod den mporo na katalavo apo ta simperanes ola afta pou les:rotflmao: :rotflmao:

    nomizis oti mono to africa ixa stin zoi mou?
    ime klasikos mixanovios ke malista tis palia sxoli ke exo kavalisi pola mixanakia opos episis ke ducati ke ixa ena 500 pantah gia kana xrono
    ala epidi kapia stigmi asxoli8ika me ikogenies ta afisa ola piso ke zitisa na enimero8o giati 8eorisa oti apokliete na ine ta ida me to 1980 kati.....

    to africa lipon ikanopioise to kaimo mou gia motosikleta meta apo kero pou tis ixa paratisi diladi ixa papi ke xt ta opia kavalousa peristasiaka pia mexri pou sixa8ika ta aftokinita ke agorasa mia mixani ksana

    afta lipon gia na min mperdevese

    gia tis voltes ixame ta ikogeniaka honda 750 k5 kawasaki z900 perase ena gs750 to ducati pou sou anefera ena ducati pali pistas 350 me deksia to levie taxititon pou pigene tou 8anata ama eperne mprosta kawasakia samurai oloi tin gkama apo 250 me xri 750 dixrona... ka8aroema apo cz 125 pou evgaze 28 aloga osa ke to elsinor tote bultaco 370 montesa ti na proto8imi8o o malakas oti kikloforage to ixa kavalisi i to ixa mias ke ixa enan aderfo trelameno me mixanes ke kolisa ke ego ke o mpampas tsontare ke o aderfos ta exone argotera ke ego ke mono mixanes ixame spiti an sou po kapote ixame 7 ti 8a pis
    simperilamvanomenon enos papiou ke mia propolemikia bmw
    ke fisika trexame ikogeniakos se erasitexnikous agones moto cross ke sixna pikna imastan sto tatoi pou ginontousan agones ke tous pio polous tous kserame tote
    episis oloi i filoi tou aderfou mou ke emena itan mixanovioi ke evlepes oti i8eles ekso apo to spiti to opio ixame kani sinergio tote mias ke den ipirxan pola sta meri mas pou na ftiaxnoun mixanes

    i pio poli eftixnan solexakia ante kamia vespa ke floretes...

    gia na katalavis ti epoxes milame otan imoun 4 ixam psigio pagou ke dipla sto spiti voskan provata sto eliniko pou emena ke planomastan stin skafi ka zestename nero se katsaroles

    oxi giati imastan ftoxi ala den ipirxan 8ermosifones tote
    :rotflmao: :rotflmao:

    kalitera lipon prin me katataksis kapou rotame merika pragmata

    apla stin zoi mou ksero pola giati mou aresi na rotao kalitera na to pezo asxetos ke na ma8eno kati kenourio para kserola ke na meno sta idia

    gia ta ducati den ksero as poume an exoun akoma to desmodromiko sistima mpori na exi alaksi kati
    mias ke proto melima mou den ine na enimeronome gia ta panta
    ana to ekana afto den 8a ixa pedia simra ala tefxi tou moto ke alon periodikon ke vivlion:rotflmao: :rotflmao:

    afta ke na ise kala
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Δεν χρειαζότανε φίλε μου να γράψεις όλη την μοτοσυκλετιστική σου ιστορία...
    Σε καμμία περίπτωση δεν υποτίμησα την εμπειρία σου ούτε τις οδηγικές σου ικανότητες. Άλλωστε μιας και κοντά σε ηλικία, πέρασα και εγώ από όλα αυτά τα στάδια που αναφέρεις.

    Επιμένω όμως ότι αυτά τα Ιταλικά σουπερ-σπόρ όπως το συγκεκριμένο μηχανάκι, είναι μηχανήματα που ξεπερνάνε τις ικανότητες οδήγησης του 90% των αναβατών (εμού συμπεριλαμβανομένου...), και του 90% της ποιότητας των δρόμων μας....Και σίγουρα δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τα μηχανάκια της δεκαετίας του 80 που ανέφερες. Άσχετα αν κάποια από αυτά είχαν περισσότερα άλογα στα χαρτιά...

    Αυτά που σου έγραψα για το μηχανάκι είναι σωστά και να είσαι σίγουρος ότι αν δεν είχα σχηματίσει από πρώτο χέρι άποψη, ή δεν ήμουν σίγουρος για τα λεγόμενά μου, δεν θα τολμούσα να τα αναφέρω..

    Διάβασέ τα προσεκτικά και πράξε ανάλογα...Η επιλογή είναι δική σου και μόνο...Ξέρεις όμως μέσα σου ότι έχω δίκιο...

  10. #25
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    ρε...
    αν κατάλαβα καλά ο αφρο θέλει να γίνει στρητάς???

    αχαχααχαχαχαχαχ

    εμπρός αδέλφια για την πατρίδα...

    λεωνίδα πάρε καλυτερα γιαπωνέζικο
    το σπάς και δεν καταλαβαίνει χριστό...

    με το ντουντου είσαι μόνο για τσίτες..
    και η ζωή συνεχίζεται...

  11. #26
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260
    entaksi kolite kali i ef8ia me ta giaponezika ala 8elo treno stis strofes
    ke mono me ducati ixa tin foveri asfalia stis strofes
    apo palia
    itan i moni mixani pou sinxorouse ta la8i mou mesa stin strofi
    ke den diplone o skeletos sta apotoma frenarismata

    ala 8imame oti gargaliontousan i patouses mou apo tous kradasmous

    ke nomiza oti ke afto 8a to ixe eksalipsi i ducati
    ala tora to 2005 pou i texnologia epitasi na min es8anese oti iparxi moter kan kato apo ta podia sou afti eksakolou8oun na kataskevazoun kradasmous

    pou diavasa gia kapio kenourio montelo
    me politismeno moter xoris kradasmous ke me poli elafri simplekti oxi ksirokampano....

    alazoun ke afti



    pouse theod

    an ke idravlikos o simplektis ine psilovaris milisa me ducatisti atoma prin apo esena gia afto to anafera

    ke den nomizo oti prepi na iperisxisi i gnomi kapiou pou apla exi kavalisi enanti kapiou pou ine katoxos ducati pou omos ta latrevi ke den ine antikimenikos

    isos eki xoras ligo
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

  12. #27
    Ελαιόψυκτο Μέλος Το avatar του/της free rider
    Εγγραφή
    26/08/2004
    Μηνύματα
    2.330
    πάντως Theod το 750 είναι κούκλα..
    τι καλητεχνήματα φτιάχνουν αυτοί οι ιταλοι...
    και η ζωή συνεχίζεται...

  13. #28

    Thumbs up To AFRO

    Αfro λοιπόν άκου.

    Εγώ έχω το ss800 του 2003.

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος σε όλους τους τομείς.

    Για να ξέρεις:

    Η μοτό απαιτεί κάποιο χρόνο προσαρμογής και γνωριμίας.
    Δεν καβαλάς και πας τάπα με την μία.

    Όταν την μάθεις και γνωριστείτε , θα σε αποζημειώσει πλήρως!!

    Στις στροφές θέλει παραπάνω προσπάθεια από ένα γιαπωνέζικο 600 για να ξαπλώσει , όμως η σταθερότητα και η αίσθηση σιγουριάς που θα αισθάνεσαι ακόμα και σε οριακές κλήσεις δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο.

    Είναι από τα λίγα ss που αισθάνονται άνετα ακόμα και στο πιο κλειστό στροφιλίκι.

    Στην εθνική έχω δει μέχρι 225 χλμ. στο κοντέρ.

    Εντός της πόλεως είναι σχετικά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Θα σε κουράσει μόνο σε περίπτωση ασφυκτικής κίνησης όπου μόνο τα παπιά θα κινούνται πιο άνετα.

    Ο συνεπιβάτης κάθεται πολύ καλύτερα από πολλά άλλα της κατηγορίας.

    Ταξίδια με 160 - 180 είναι πανεύκολα και θα το ευχαρηστηθείς!!

    Σίγουρα τα γιαπωνέζικα θα σε πατάνε στην ευθεία.

    Ολα αυτά είναι προσωπικές μου εκτιμήσεις μετά από 10.000χλμ με το δικό μου.

    Τελικά είναι ένα τίμιο μοτόρι με σκληρές αναρτήσεις και άκαμπτο πλαίσιο και κορυφαία περιφεριακά που υπερκαλύπτουν το νούμερο της ιπποδύναμης η οποία παρέχεται γλύκα από πολύ χαμηλά κάνοντας το συνολο πολύ γραμμικό και ισορροπημένο.

    Δεν ξέρω αν σε βοήθησα , η επιλογή είναι δική σου.


  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin


    pouse theod

    an ke idravlikos o simplektis ine psilovaris milisa me ducatisti atoma prin apo esena gia afto to anafera

    ke den nomizo oti prepi na iperisxisi i gnomi kapiou pou apla exi kavalisi enanti kapiou pou ine katoxos ducati pou omos ta latrevi ke den ine antikimenikos

    isos eki xoras ligo
    Φίλε δεν χρειάζεται να το κουράζουμε άλλο...
    Έγραψα την γνώμη μου και σου πρότεινα ένα μηχανάκι που ξέρω ότι είναι ολοκαίνουργιο, κοντά σε αυτό που ζήτησες, και το οποίο δεν θα σου στοιχίσει μια περιουσία - οπότε αν τυχόν ανακαλύψεις ότι τελικά ήταν λάθος επιλογή δεν θα καταστραφείς οικονομικά.

    Να βοηθήσω προσπάθησα...

    Επειδή το να γράφεις στο πληκτρολόγιο είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από το να οδηγείς, θα σου πρότεινα να οδηγήσεις αυτό η κάποιο παρόμοιο (φαντάζομαι ότι ο φίλος δεν θα έχει πρόβλημα να στο δώσει μια μεγάλη βολτούλα ...άμα σε κόψει σοβαρό άτομο).

    Τότε δεν θα χρειαστείς την δική μου γνώμη ούτε οποιουδήποτε άλλου ....

    Στην διάθεσή σου...

  15. #30
    Αφροτζιξ Το avatar του/της afrotwin
    Εγγραφή
    08/12/2003
    Μηνύματα
    3.260

    Re: To AFRO

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Dean
    Αfro λοιπόν άκου.

    Εγώ έχω το ss800 του 2003.

    Είμαι πολύ ευχαριστημένος σε όλους τους τομείς.

    Για να ξέρεις:


    file mou se efxaristo me afta pou mou les se simperifora odigisis ine to idio me to 900 ss pou kavalaga to 1985
    ine poli orea mixani panemorfi ke i8ela na kano sigkekrimena kapia pragmata ke simera giati nomiza oti kati 8a exi alaksi ke sigoura exi alaksi

    ka sigoura mazepsa arketes plirofories
    se efxaristo ke esena

    afton ton theod ton anxotiko pos 8a ton iremisoume?
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    re den to 8elo mavro ducati ke tsampa na mou to dini o tipos
    ala pes mas timi mpas ke alaksoume gnomi...:rotflmao:
    Αφροτζιξ.kata tin nona druna

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. psaxno na agoraso diafora kai thelo tin gnomi sas
    από tzesika123 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 01/04/2008, 23:56
  2. Peite mou tin gnomi sas !
    από epidemic στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/07/2007, 17:19
  3. Tin Gnomi Sas......
    από hetfield στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 16:43
  4. Gia peite mou tin gnomi sas
    από Strategos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2005, 14:57
  5. 8elo tin gnomi sas
    από afrotwin στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2005, 17:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF