Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: BMW g650 Xmoto

  1. #1

    BMW g650 Xmoto

    xairete paides!!!
    Prokeitai na agoraso ena bmw g650 xmoto kai thelo na mou peite an kserei kanenas entyposeis gnomes kai ta sxetika alla kai mia sygkrisi se sxesi me ktm smr duke kai husqvarna ton antistoixon kuvikon...THANKS!!!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	images.jpg 
Προβολές:	1833 
Μέγεθος:	4,0 KB 
ID:	145111
    plkpo'

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Καλημερα. Ημουνα στο τσακ να παρω ενα Χ Challenge, και το πηρα μια συντομη βολτα. Προφανως το μονο που μπορω να σου πω ειναι για τον κινητηρα μιας και οι αναρτησεις και το στησιμο ειναι διαφορετικα. Ξενερωσα με τους κραδασμους και την αισθηση του κιβωτιου. Καθε φορα που αλλαζα ταχυτητα πονουσε το ποδι μου και φορουσα και μποτες. Ισχυς δεν του ελειπε αλλα η γενικοτερη του αισθηση ηταν αθλια. Καμια σχεση με ενα καλοστημενο DRZ με dynojet 3χ3 και φιλτρο. Επισης καμια σχεση σε αισθηση και με το f650 σε ομαλοτητα. Δεν εχω οδηγησει ΚΤΜ για να συγκρινω μεταξυ των δυο, αλλα βρηκα την εμπειρια μαρτυριο. Στο καπακι, εκανα βολτα και ενα χτ660 και το Χ μου φανηκε ακομα πιο τρακτερ, και περισσοτερη ισχυς το χτ και πολυ πιιο ομαλλη. Η ταπεινη μου αποψη ειναι οτι το ΧΤ660 με λιγη δουλεια στις αναρτησεις ειναι πολυ πιο ευχαριστο.

  3. #3
    χωμα να ειναι και .... Το avatar του/της jasondakar
    Εγγραφή
    28/12/2006
    Μηνύματα
    631
    πολυ πιο αξιοπιστο απο κτμ και χουσβαρνα αν δεις και την συχνοτητα σερβις του.
    δεν εχει εκρικτικο γκαζι αλλα κανεις αρκετο παιχνιδι. Αν θυμαμαι καλα η σελα ειναι καπως λεπτοσληρη με πιο σπορ προδιαγραφες. καταναλωσει εχω ακουση πολυ καλα λογια. Αυτα ξερω. παρτω ενα τεστ drive και δες + οτι εχει και abs
    ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΤΕΡΡΑΙΝ
    a sub-forum you can trust....

    ΧΧΧΧΧΩΩΩΩΩΜΜΜΜΜΑΑΑΑΑΑ

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jasondakar
    πολυ πιο αξιοπιστο απο κτμ και χουσβαρνα αν δεις και την συχνοτητα σερβις του.
    δεν εχει εκρικτικο γκαζι αλλα κανεις αρκετο παιχνιδι. Αν θυμαμαι καλα η σελα ειναι καπως λεπτοσληρη με πιο σπορ προδιαγραφες. καταναλωσει εχω ακουση πολυ καλα λογια. Αυτα ξερω. παρτω ενα τεστ drive και δες + οτι εχει και abs
    Η συχνοτητα σερβις και η αξιοπιστια δεν ειναι κατ'αναγκη αμεσα συνδεδεμενες.

  5. #5

    Thumbs up

    kalhspera!!! mhn to skeftese an isxyei akomh h prosfora pare xmoto!!!!!!!! to ioulio to pira kai to goustaro poly! ebala akrapovic kai egine pragmatika allh mhxanh!!!!

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/10/2008
    Μηνύματα
    2

    hohico

    καλησπερα παιδια εγω εχω παρει το χ-challenge και εχω ξενερωσει λιγο πολυ ψωφιο το μοτερ σε σχεση με το sm610s που εχω απορω γιατι τοσος ντορος γυρω απο αυτα τα μηχανακια δεν αξιζει κατα την αποψη μου σαν να εχεις 400αρακι ειναι

  7. #7
    Η σειρά G650 της BMW περιλαμβάνει το Xchallenge, το Xmoto και το Xcountry.

    H BMW μετά από τόσα χρόνια επιτυχημένης πορείας του μονοκύλινδρου (με τον αειθαλή κινητήρα της Rotax) F650GS (που αρχικά λεγόταν Funduro), σταμάτησε φέτος την παραγωγή του και έπραξε ως εξής:

    Φόρεσε τον γνωστό και αξιόπιστο μονοκύλινδρο της Rotax στο απαιτητικό και άγριο enduro (G650Xchallenge), καθώς και στο σκραμπλεράκι (G650Xcountry) και στο supermoto (G650Xmoto) και έδωσε το (καλό και γνωστό) όνομα "F650GS" στο νέο δικύλινδρο ομώνυμο μηχανάκι (των 800 κυβικών). Οπότε, στην κατηγορία των on-off πλέον η BMW προσφέρει μόνο δικύλινδρη επιλογή, που ναι μεν για τους περισσότερους είναι προτιμότερη επιλογή αλλά όσοι συνειδητά επιθυμούν μονοκύλινδρο on-off θα δυσαρεστηθούν, καθώς η βαυαρική εταιρία δεν έχει πλέον καμία διαθέσιμη επιλογή (είπαμε ότι το G650Xchallenge είναι καθαρό enduro και όχι on-off και συνεπώς δεν κάνει για ταξίδι, άσε που είναι και πανύψηλο).


    Οταν η σειρά G πρωτοπαρουσιάστηκε, κόστιζε από 8.400 έως και 8.900 ευρώ, χρήματα πάρα πολλά για μονοκύλινδρο μηχανάκι. Γι' αυτό και οι πωλήσεις ήταν απογοητευτικές. Σήμερα όμως που η σειρά G650 κοστίζει από 6.700 έως 6.900 ευρώ (και με δώρο το ABS), οι συσχετισμοί έχουν αλλάξει. Η νέα τιμή τους είναι "σωστή" και ανταγωνιστική και ήδη αυτό φαίνεται τόσο στις πωλήσεις όσο και στον πανικό των ανταγωνιστών. Ηδη η Yamaha έριξε την τιμή του ΧΤ660Χ, δηλ. του ανταγωνιστή του G650Xmoto, από τα 6.990 στα 6.550 ευρώ (για τα απούλητα μπλέ του 2007 αλλά κάτι μου λέει ότι θα επεκταθεί σε όλα τα ΧΤ-Χ). Κι αυτό γιατί τώρα που το G650Xmoto κοστίζει 6.800 ευρώ (με το ABS στάνταρ), ποιός θα πάει να πάρει το Yamaha XT660X με 6.990 ευρώ; Αφού το BMW έχει καλύτερη ποιότητα από το Yamaha, έστω κι αν δε φτάνει την κορυφαία ποιότητα των μεγάλων μοντέλων της βαυαρικής εταιρίας. Απλοί συσχετισμοί.

    Το μόνο που μου τη "σπάει" στη σειρά G της BMW είναι ότι τα πατάκια του συνεπιβάτη τα χρεώνουν εξτρά (!) και δεν περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό. Δηλαδή ήμαρτον! Μου θυμίζει κάτι κάφρους ιδιοκτήτες καφετέριας που τον φραπέ με γάλα τον χρεώνουν ακριβότερα από τον χωρίς γάλα!

    Κάτι τέτοια κάνει η BMW και (ενώ είναι δυνατή και αξιόλογη εταιρία) σου πετάει κάτι κουφά του τύπου: Στο νέο F650GS και 800 GS αν θέλεις λευκά φλασάκια, τα πληρώνεις εξτρά (ισχύει αυτό, δεν είναι πλάκα). Αλλιώς, θα την πάρεις με πορτοκαλί φλας! Τί να πω; Απορώ.

    Πάντως το νέο Xmoto της BMW είναι αξιόλογο μηχανάκι για την κατηγορία του και η τιμή του είναι μια χαρά. Λίγο η σέλα του θα έπρεπε να είναι πιο άνετη, για να μην κουράζει στην καθημερινή χρήση.
    Κώστας.
    "Το ταξιδεύειν εστί φιλοσοφείν"

  8. #8
    -Πάω με το λεωφορείο- Το avatar του/της Road67
    Εγγραφή
    20/06/2008
    Μηνύματα
    1.398
    Μιλώντας κατά τη δική μου αντίληψη και χωρίς να αναφερθώ σε μηχανάκια που δεν γνωρίζω παρότι δε ρωτάς γι' αυτό σου απαντάω οτι το MT03 είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο από το XCountry.
    Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...

    Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
    ----------------------> τίποτα!!
    σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428
    G650Xmoto κοστίζει 6.800 ευρώ ???

    Που το είδατε τόσο? 8950 γραφει στον καταλογο.

  10. #10
    ειχε βγει εδω και καιρο προσφορα αλλα τωρα παπαλα

    τα νεα μοντελα του 2009 θα κοστιζουν 7.800 με ABS

  11. #11
    γνωρίζεις αν θα αλλάξει κάτι στο Χμοτο;

  12. #12
    στο xmoto δεν ξερω,το country θα γινει πιο χαμηλο

  13. #13
    αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι πως έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος απο το Χμότο.
    το πήρα πρόσφατα σε τιμή προσφοράς και πιστεύω πως άξιζε.
    στα 6900 μόνο το ΧΤΡ αγόραζα και φυσικά δεν έχει καμμία σχέση με την μπέμπα.
    ήμουν κάτοχος χτρ για 6 μήνες πραγματικά πολύ καλή μοτό αλλα δεν συγκρίνεται με το μπεμπέ....

Παρόμοια θέματα

  1. Ktm duke 690,husqvarna 610 sm η bmw 650 xmoto????
    από Giannis_77 στο forum BMW
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2008, 11:32
  2. BMW G650 Xmoto
    από nickmonstro στο forum BMW
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/08/2008, 17:45
  3. Neo Bmw G650 X
    από pantheo στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2006, 11:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF