Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 57 από 57

Θέμα: Ανύσηχο ρελαντί

  1. #46
    οτι δειξει το σπρα'ι'τς
    Εγγραφή
    02/10/2007
    Μηνύματα
    101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
    Μπορείς να το βρεις να ρίξουμε ένα διάβασμα;
    δεν βρισκω την δημοσιευση γμτ ,νομιζω οτι καπου ειχε απαντησει ο βυρων (?)στο service manual δεν γραφει πως γινεται ακριβως?
    όποιος εις την ορθήν του γνώμην περί οποιουδήποτε αντικειμένου προσθέσει την διαφοράν, η οποία το διακρίνει από όλα τα άλλα, αυτός θα έχει αποκτήσει την γνώσιν αυτού, ενώ προηγουμένως δεν είχε παρά απλώς μία γνώμη..

  2. #47
    Αυτο το βιντεακι εξηγει πολλα. Αφορα το TL 1000 αλλα οπως ξερετε το DL εχει τον ‘ιδιο‘ κινητηρα με το TL.

    http://www.vstrom.info/Movies/TPS_TB_Tuning.mpg

    Επισης δειτε και αυτο

    http://11109.rapidforum.com/topic=120372102469

    Ελπιζω να βοηθησα

    Χαρης

  3. #48
    Breva 1100 Το avatar του/της Bil
    Εγγραφή
    07/11/2005
    Μηνύματα
    555
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vrider
    Αυτο το βιντεακι εξηγει πολλα. Αφορα το TL 1000 αλλα οπως ξερετε το DL εχει τον ‘ιδιο‘ κινητηρα με το TL.

    http://www.vstrom.info/Movies/TPS_TB_Tuning.mpg

    Επισης δειτε και αυτο

    http://11109.rapidforum.com/topic=120372102469

    Ελπιζω να βοηθησα

    Χαρης



    και από άλλα τόπικ που είδα τις απόψεις σου... σωστός !

    Καλως ήρθες, έστω και αργά...


  4. #49
    Απίστευτο επεξηγηματικό και αναλυτικό do it your self step by step video!

    Ο τύπος με έπεισε απόλυτα ότι αν είχα όλα τα απαραίτητα ρυθμηστικά θα μπορούσα να λύσω το μηχανάκι και να το φτιάξω μόνος μου!

    Εύγε!!!
    "Γιατί ο δρόμος είναι αλήθεια, χίλια κι ένα παραμύθια
    είναι το σπίτι μας, δεν έχει τέλος"


    iMix

  5. #50
    Μέλος
    Εγγραφή
    07/12/2006
    Μηνύματα
    94
    καλησπέρα παίδες,τώρα που ερχόμουν και ήμουν σε κατηφορικό δρόμο άφησα το γκάζι ώστε να φρενάρει η μηχανή,τελείως ξαφνικά ακουγόταν η μηχανή σαν να είναι σβηστή και τελικά ήταν σβηστή!την βάζω μπροστά αφήνω το γκάζι ξανασβήνει,ξαναβάζω μπροστά ξανασβήνει!εν ολίγοις δεν κρατούσε ρελαντί,με τα πολλά φτάνω σπίτι σβήνω την μηχανή τελείως βάζω μπροστά και όλα ok!από κει και πέρα δεν την έχω ξαναπάρει,τις προηγούμενες μέρες μου έκανε νούμερα ,δηλαδή δεν έπαιρνε μπροστά με την πρώτη ενώ η μπαταρία είναι 3 μηνών ,τι μπορεί να φταίει?οι πεταλούδες πως ρυθμίζονται?είναι εύκολο?

  6. #51
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Innersense
    Λυπάμαι πάρα πολύ που το ακούω αυτό Respect γιατί δεν τίθεται θέμα δικής μου παρανόησης. Τα λεγόμενα ήταν όπως τα επανέλαβα ακριβώς.

    Μάλιστα ρώτησα έκπληκτος «μα ρυθμίζεται το TPS;» και η απάντηση ήταν όλα ρυθμίζονται!

    Ειλικρινά, εφόσον είχε γνώση του τι να ρυθμίσει και πως να επιδιορθώσει το πρόβλημα γιατί να μπει σε τέτοια διαδικασία εμπαιγμού;

    Έχει κανένας μάστορας υποχρέωση να ρυθμίσει τις πεταλούδες στο service;

    Αυτό που μου προκαλεί ακόμα μεγαλύτερη περίεργα όμως είναι τι ήταν αυτό που προκάλεσε την εκδήλωση του προβλήματος μετά το service;

    Γιατί λογικά οι πεταλούδες (αν πράγματι οφειλόταν εκεί το πρόβλημα) ήταν αρρύθμιστες από πριν ή κάνω λάθος;

    Πάντως το μηχανάκι μετά το ρύθμισμα μου φαίνεται πολύ καλύτερο από ότι το πήγα για service, όπως είναι άλλωστε και το φυσιολογικό.

    Βασίλη η διαδικασία που περιέγραψες είναι ρύθμισμα πεταλούδων...

  7. #52
    Σήμερα αφαίρεσα τις δευτερεύουσες πεταλούδες. (και ναι τώρα θυμίζει 1000άρι) Όμως ξέχασα να βγάλω μια φωτογραφία έτσι για το οφθαλμόλουτρο.
    Για όποιον ενδιαφέρεται είναι πολύ απλό και μπορεί να το κάνει μόνος του.
    Κάτω από το φίλτρο αέρα βλέπουμε δύο τρύπες. Σε αυτές τις τρύπες παρατηρούμε πως υπάρχουν 2 τάπες οι οποίες συγκρατούνται με 2 μικρές βίδες οι κάθε μια. Αυτές είναι οι δευτερεύουσες πεταλούδες. Ξεβιδώνετε αφαιρώντας τες και αυτό είναι. Από κάτω βλέπετε πλέον μόνο τις πρωτεύουσες οι οποίες είναι 2 ίδιες και είναι αυτές που ελέγχονται από το γκριπ. Δοκιμάστε να παίξετε το γκάζι και θα δείτε πως ανταποκρίνονται.
    Αυτά....
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  8. #53
    φωτό φωτό!!!

    μη σου πω και mp3!!!
    "Γιατί ο δρόμος είναι αλήθεια, χίλια κι ένα παραμύθια
    είναι το σπίτι μας, δεν έχει τέλος"


    iMix

  9. #54
    Ότι καλύτερο μπορώ να κάνω για την ώρα..

    http://www.youtube.com/watch?v=at2ki...eature=related


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	pic_4472.jpg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	91,2 KB 
ID:	144612
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  10. #55
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
    Μπορείς να το βρεις να ρίξουμε ένα διάβασμα;

    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=66456

  11. #56
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paranoid
    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=66456
    τρελό respect στο άτομο...

    "Γιατί ο δρόμος είναι αλήθεια, χίλια κι ένα παραμύθια
    είναι το σπίτι μας, δεν έχει τέλος"


    iMix

  12. #57
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2008
    Μηνύματα
    14
    για την ιστορια εχω 42900χλμ στο στρωμα (650)κ εκτος απο αναλωσιμα,λαστιχα κ 1 μπαταρια εκανα κ ρυθμιση βαλβιδων στα 36000χλμ
    ποτε θα κανει ξαστερια να παρω το ...

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ
    από TEO.VFR στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/02/2006, 12:35
  2. Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2005, 01:45
  3. ρελαντι αφρικάνας
    από Afrikaner στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2005, 02:22
  4. Τι γίνεται με το ρελαντί; (CBF-250)
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2005, 10:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF