Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: Τροχαια ατυχηματα και αττικη οδος

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    254

    Τροχαια ατυχηματα και αττικη οδος

    Δρόμος τρόμου για δικυκλιστές

    Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΑΡΝΕΛΛΟΥ Ελευθεροτυπια

    Ανέφικτος στόχος φαντάζει η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και των συνεπειών τους κατά 50% το 2015 σε σχέση με τα δεδομένα του 2000, οπότε και αναλήφθηκε η σχετική ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για την ανάσχεση των ανθρωποθυσιών στην άσφαλτο.


    Την πρώτη πενταετία εφαρμογής των μέτρων (2001-2005) τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά και αισιόδοξα, καθώς οι νεκροί από τροχαία, που υπερέβαιναν τις 2.000 ετησίως σε όλη την Ελλάδα, μειώθηκαν σταδιακά στους 1.600. Εκτοτε παρουσιάζεται στασιμότητα και ίσως φέτος για πρώτη φορά ύστερα από επτά χρόνια θα παρατηρηθεί αύξηση του αριθμού των νεκρών κατά 5%. Την παραπάνω πρόβλεψη έκανε ο καθηγητής του ΕΜΠ Γ. Κανελαίδης κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε ημερίδα οδικής ασφάλειας, που διοργάνωσε η Τροχαία Αττικής Οδού.

    Σε αυτοκριτικούς τόνους κινήθηκε η ομιλία του υφυπουργού Εσωτερικών Παν. Χηνοφώτη, ο οποίος δήλωσε ότι «τα αποτελέσματα δεν είναι ανάλογα του έργου που έχει συντελεστεί» και τόνισε ότι «απαιτείται εξουσία συντονισμού και όχι μόνο ευθύνη».

    Από την πλευρά του ο συγκοινωνιολόγος Ι. Χανδάνος ανέλυσε τη σημασία των τροχονομικών ελέγχων στη μείωση των ατυχημάτων και υπαινίχθηκε ότι τα τελευταία χρόνια οι έλεγχοι έχουν ατονίσει κυρίως ποιοτικά.

    Σε ό,τι αφορά την Τροχαία Αττικής, εμφανίζει στον τομέα ευθύνης της μείωση των νεκρών από τροχαία κατά 10% το πρώτο εννιάμηνο του 2008 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2007. Γενικά ο αριθμός των νεκρών από τροχαία στην Αττική τα τελευταία χρόνια έχει κυμανθεί από 343 το 2003 έως 512 το 1991, που αποτελεί και το αρνητικό ρεκόρ.

    Πέρυσι, ύστερα από τρία χρόνια οι νεκροί έπεσαν και πάλι κάτω από τους 400 (385) στην Αττική. Φαίνεται πως η ραγδαία αύξηση του αριθμού των οχημάτων μειώνει τις ταχύτητες και τον αριθμό των θανατηφόρων τροχαίων. Σχετικά με την Αττική Οδό, επισημάνθηκε από τον διοικητή της ομώνυμης Τροχαίας, Γ. Ελευθεράκη, ότι ενώ οι οδηγοί δικύκλων είναι μόλις το 2% του αριθμού των χρηστών, η συμμετοχή τους στα τροχαία εντός αυτής είναι 50%. Κυριολεκτικά αποτελεί πίστα ταχύτητας για τους μηχανόβιους.

    Στην Αττική Οδό κατά τα επτά χρόνια λειτουργίας της έχουν σκοτωθεί 49 άτομα και έχουν τραυματιστεί 627 ενώ έχουν βεβαιωθεί περίπου 300 χιλιάδες παραβάσεις.


    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 17/10/2008
    mustili

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madox
    Εγγραφή
    12/03/2008
    Μηνύματα
    237
    Μ αρεσει που αναφερεται η λεξη εργο στο κειμενο.Εργο και Ελληνικη κυβερνηση ειναι ενοιες ασυμβιβαστες.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της yannis24
    Εγγραφή
    21/02/2005
    Μηνύματα
    586
    δηλαδη αυτο δεν σε πειραξε καθολου :

    "............Σχετικά με την Αττική Οδό, επισημάνθηκε από τον διοικητή της ομώνυμης Τροχαίας, Γ. Ελευθεράκη, ότι ενώ οι οδηγοί δικύκλων είναι μόλις το 2% του αριθμού των χρηστών, η συμμετοχή τους στα τροχαία εντός αυτής είναι 50%. Κυριολεκτικά αποτελεί πίστα ταχύτητας για τους μηχανόβιους..............."


    και συμφωνω τα μαλα μαζι του...........
    υπαρχουν και τα αυτοκινητα αλλα γενικα και με τις μηχανες εχει παραγινει το κακο στην Αττικη οδο ( και βαζω και τον ευατο μου μεσα !!)

  4. #4
    ο δικυκλιστής που χάνει τη ζωή του στην ΑΟ δεν είναι απαραίτητα από κείνους που πάνε αεοροπορία, μπορεί κάλλιστα να πέσει θύμα ΙΧή που πάει με 100 ή 120 (τυπικού οδηγού) ή ακόμη κάποιου που χρησιμοποιεί ΕΚΕΙΝΟΣ την ΑΟ ως πίστα (ίσως θυμάστε βίντεο κάποιου που δοκίμαζε ΙΧ BMW και ο συνοδηγός χασκογελούσε βλέποντας το κοντέρ και έλεγε "300, να τ' αφήσω;")


    πάντως η έλλειψη αστυνόμευσης είναι κραυγαλέα και στην ΑΟ και στην ΕΟ και ΠΑΝΤΟΥ

    μόνο κάτι μπλόκα στήνουν για να λένε πως κάτι κάνουν, μπλόκα σε γνωστά σημεία

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της yannis24
    Εγγραφή
    21/02/2005
    Μηνύματα
    586
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    ο δικυκλιστής που χάνει τη ζωή του στην ΑΟ δεν είναι απαραίτητα από κείνους που πάνε αεοροπορία, μπορεί κάλλιστα να πέσει θύμα ΙΧή που πάει με 100 ή 120 (τυπικού οδηγού) ή ακόμη κάποιου που χρησιμοποιεί ΕΚΕΙΝΟΣ την ΑΟ ως πίστα (ίσως θυμάστε βίντεο κάποιου που δοκίμαζε ΙΧ BMW και ο συνοδηγός χασκογελούσε βλέποντας το κοντέρ και έλεγε "300, να τ' αφήσω;")

    τετοια βιντεο υπαρχουν κα επειρα στο γιου-τιουμπ με μηχανες.....
    δεν λεω οτι δεν γινονται...
    απλα επειδη τωρα τελευταια μπαινω σχεδον παντα Αττικη Οδο μονο με το αμαξι ( λογο οτι κουβαλω τον γιο μου μαζι) το τι βλεπω και πως πανε......ειναι απιστευτο.....
    και μιλαω για μηχανες παντα.......βλεπω ενα φως στον καθρεπτη στο βαθος, και σε 2 δευτερολεπτα τον ακουω διπλα μου....και φαντασου οτι εγω προσωπικα ξερω απο μηχανες και ειμαι και προσεκτικος και γνωριζω οτι αυτος μπορει να ειναι σε 2 δευτερα διπλα μου....
    αντε πες το αυτο σε καποιον αλλο.....
    το οτι η Αττικη οδος εχει γινει πια πιστα ειναι.......γεγονος !
    δεν του βρισκω κανενα αδικο του τυπου σε αυτο που λεει !

Παρόμοια θέματα

  1. Τροχαία ατυχήματα - aftermath
    από Cpt. Haddock στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 22/09/2006, 14:59
  2. Αττική Οδός έξοδος 18...
    από adam_tsouk στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2006, 10:09
  3. Τροχαια Ατυχηματα
    από GeorgeFZR στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2006, 00:24
  4. Αττική Οδός - Περιπολικό
    από McGyver στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 03/08/2005, 08:53
  5. κλαίει η αττική οδός?
    από monstermind στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2004, 11:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF