Σελίδα 70 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 2060656667686970717273747580120170 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.036 έως 1.050 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #1036
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Έχω το GSF600S του 2000, αν δεν άλλαξε μέχρι το 2005 που βγήκε το 650, μάλλον σου κάνει. Αλλά είναι 378ΜΒ, πως να στο στείλω... Θυμάμαι και ο Panavour το ήθελε αλλά τελικά δεν βρεθήκαμε ποτέ.

    Να βρεθούμε γι αυτόν τον καφέ που λέγαμε να τα πούμε....

  2. #1037
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Ή μπορεί κιόλας να πάμε για καφέ που λέγαμε και να το πάρει σε CD, για να μη φάω όλη τη μέρα στο upload.


    Την Κυριακή θα πάω να οδηγήσω το F650GS στο Λουτράκι στην εκδήλωση της BMW. Ήθελα το F800GS αλλά άργησα να δηλώσω συμμετοχή και... έκλεισε. Πλάκα έχει το όλο event, έχει και εκδρομούλα στα γύρω βουνά (με το Bandit) και μαθήματα οδήγησης πόλης (και άλλα δλδ αλλά δε με καίνε και τόσο). Πλάκα θα έχει το πράγμα... Και είναι δωρεάν. Δεν κοιτάτε μήπως ψήνεται και κανένας άλλος;
    θα ειμαι και γω,εχω κλεισει το f650gs για τις 12.00 !!!

  3. #1038
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pc997
    θα ειμαι και γω,εχω κλεισει το f650gs για τις 12.00 !!!
    Εγώ το έκλεισα αργά, στις 16-17 αλλά θα πάρω ένα τηλέφωνο να δω τι ώρα είναι η εκδρομή/διαδρομή road τελικά αφ' ενός και αφ' ετέρου έχω το σεμινάριο πόλης στις 15:30-16:30... Αν ταιριάξουν οι ώρες μας, στείλε με ένα pm το κινητό σου ή θα σου στείλω το δικό μου μπας και πιούμε ένα καφέ και χαζέψουμε παρέα... Ελπίζω να έχουν φέρει και κανένα αξεσουάρ/ρούχο/μπιχλιμπίδι/κάτι να χαζέψει κανείς.

  4. #1039
    ΛΗΣΤΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:

    http://www.sc-project.com/suzuki_bandit_650_08_e.htm

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΜΑΖΕΜΕΝΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ BAZOYKAS ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ BANDIT.ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΗΧΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ!!

  5. #1040
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2006
    Μηνύματα
    143
    Να κάνω μια ερώτηση ίσως ασχετοσύνης ..
    Όταν βγάζεις το ανοξείδωτο μπαζούκα και βάζεις ένα καρμπόν μικρό εξάτμισάκι δεν επεμβαίνεις στο ζύγισμα της μηχανής?
    Ή μήπως είναι ασήμαντη η διαφορά κιλών?

  6. #1041
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vstromgr
    Να κάνω μια ερώτηση ίσως ασχετοσύνης ..
    Όταν βγάζεις το ανοξείδωτο μπαζούκα και βάζεις ένα καρμπόν μικρό εξάτμισάκι δεν επεμβαίνεις στο ζύγισμα της μηχανής?
    Ή μήπως είναι ασήμαντη η διαφορά κιλών?
    Κάθε άλλο παρά ασήμαντη είναι, 7 κιλά λιγότερα κατά μέσο όρο είναι ωραίο νουμεράκι αν το δεις μόνο του. Αλλά δεν έχει και πολύ σημασία για το ζύγισμα της μοτοσικλέτας. Αν σκεφτείς ας πούμε ότι εγώ είμαι 95 κιλά και κάποιος άλλος ιδιοκτήτης 65 η διαφορά είναι μεγαλύτερη από ένα τελικό. Όπως επίσης αν κάποιος κυκλοφορεί μόνος και άλλος διπλός με τριβάλιτσο... Τα κιλά από το καινούριο τελικό τι διαφορά να κάνουν; Ελάχιστη.

  7. #1042
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2006
    Μηνύματα
    143
    εννοούσα sto balance δεξια αριστερα αλλα έχεις δίκιο 7 κιλά είναι μάλλον λίγο

  8. #1043
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Από σήμερα και μέχρι το Σάββατο θα είμαι στο Ηράκλειο όποιος Κρητικός Ληστής έχει όρεξη κανονίζουμε καφεδάκι ή και ρακόμελα

  9. #1044
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gigenis
    Από σήμερα και μέχρι το Σάββατο θα είμαι στο Ηράκλειο όποιος Κρητικός Ληστής έχει όρεξη κανονίζουμε καφεδάκι ή και ρακόμελα
    Tώρα να πω ότι δε ζηλεύω;;;;;;;;;;;; Καλόπιωτα και μην οδηγήσετε μετά!



    Είδα ένα "συνάδελφο" με μαύρο υδρόψυκτο στο Μαρούσι χτες στη λαϊκή. Κανείς από εδώ μήπως;

    Χρόνια πολλά στους Δημήτρηδες αν έχουμε κανέναν.

  10. #1045
    Δε θυμάμαι πιά αν το είχα πει στο παρελθόν, αλλάζοντας την εξάτμιση άλλαξε και το "ζουζούνισμα" από τους κραδασμούς του κινητήρα. Επίσης, αλλάζοντας τη βάση στο μαρσπιέ με μεταλλική της Leovince από το κουτί της εξάτμισης τελικά άρχισε να έχει κραδασμούς και στα μαρσπιέ και στον κ... ε οκ στη σέλα Με έπιασε προκοπή και με ένα φίλο ξαναβάλαμε το "παλιό" λαστιχένιο κομμάτι της βάσης στο πίσω μαρσπιέ και "θαύμα" εξαφανίστηκαν όλα. Τώρα όμως έχει λίγο παραπάνω κραδασμούς στο τιμόνι από τον κινητήρα, ή ίσως η προσοχή μου δεν είναι πια στα πόδια και για αυτό να τους παρατηρώ πιό έντονα. Πάντως θα συμβούλευα όσους αλλάξουν εξάτμιση να κρατήσουν τη "μαμά" βάση πίσω... Δείχνει λίγο φτηνιάρικη, αλλά είναι ανεκτίμητη!

  11. #1046
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Ειμαι περιεργος... αμα αλλαξω την μικρη ζελατινα της MRA με ενα μεγαλυτερο κομματι, θα εχει επιτυχια; Πλεξικλας λετε να κανει;

  12. #1047
    Banned Το avatar του/της WebD
    Εγγραφή
    09/03/2007
    Μηνύματα
    405
    Χλωμό να αντέξει μεγαλύτερη πίεση αέρα ο μηχανισμός.... Όσο για το πλεξιγκας... θα πρέπει να βρεις κάποιο καμπυλωτό!!

    Πάντως αν το δοκιμάσεις πες μας τα αποτελέσματα να το παλέψουμε κι εμείς

  13. #1048
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    Ειμαι περιεργος... αμα αλλαξω την μικρη ζελατινα της MRA με ενα μεγαλυτερο κομματι, θα εχει επιτυχια; Πλεξικλας λετε να κανει;
    Το πρόβλημα είναι να σου φτιάξουν plexiglass στο σχήμα που θέλεις. Αυτός που έκανε τη δικιά μου στην Καλλιθέα λογικά μπορεί να στο φτιάξει, αλλά επειδή δεν έχει "πατρόν" θα πρέπει να σου χαλάσει το "μαμά" κομμάτι, πράγμα που δε νομίζω να το θέλεις. Μετά είναι και το θέμα των αντοχών που είπε ήδη ο gigenis, αν θα μπορέσει να σηκώσει την περισσότερη ανεμοπίεση.

    Το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα μετά από τις προσωπικές δοκιμές, είναι ότι το bandit δεν είναι για ψηλούς... Ότι ζελατίνα και να βάλουμε ο αέρας θα βρίσκει αν ο αναβάτης είναι ψηλός. Εκτός και αν βάλουμε εκείνα τα τέρατα που φόραγαν παλιά οι βέσπες... Το Fairing του είναι πολύ χαμηλά σε σχέση με τη σέλα. Και μετά διαβάζω "το Varadero υστερεί στην κάλυψη από τον αέρα" και με πιάνουν τα γέλια. Τέλος πάντων, επειδή πραγματικά μου αρέσει η μοτοσικλέτα, απλά δε το σκέφτομαι πιά. Έχω γλιτώσει από τον υπερβολικά πολύ αέρα του παρελθόντος, έχω αποδεχτεί ότι δεν θα είμαι άνετος όπως σε μιά Κ1200GT ή κάτι αντίστοιχο και έχουν δυναμώσει αρκετά οι μύες στο λαιμό μου ώστε να μη μου φαίνεται δύσκολο οτιδήποτε.



    Για την κατανάλωση: Ταξιδάκι "αστραπή" αλλά με χαλαρό ρυθμό Κορινθία, μετά πόλη, έφτασα τα 300 χιλιόμετρα στο μερικό οδόμετρο και στο βενζινάδικο πήρε 17 λίτρα. Δηλαδή είχε για άλλα 50 τουλάχιστον μέσα! Αυτό το μοτέρ, έχει δικό του μυαλό... Πότε βούδας πότε κούδας! Τα ίδια και αυτή την εβδομάδα, γιατί πήγαινα χαλαρά για να μην τρομάξω/κρυώσω τη φίλη μου πίσω. Το eco-driving μπορεί να αποδώσει πολύ μεγάλα οφέλη στην τσέπη. Το πρόβλημα είναι να πιεστώ να το κάνω πιο συχνά. Είναι κ@yλα το γκάζι γμτ. Και που να οδηγούσα και τπτ ελαφρύ και γρήγορο!



    Επίσης να σας πω ότι οδήγησα και το F800GS της BMW στο biker meeting στο Λουτράκι. Θεωρητικά, ίδια άλογα και ίδιο βάρος με το δικό μας. Θεωρητικά. Γιατί στην πράξη, φαίνεται πανάλαφρο και "πυραυλάκι". Το μοτέρ έχει τον απίστευτα πορωτικό ήχο, ένα μπάσο όλο κακία, τράβηγμα από 0 στροφές ακόμα και με 5η, μηδενικούς κραδασμούς, ανεβάζει με χαρά και δεν δείχνει να κουράζεται, ότι και να περάσεις από πάνω δεν το νιώθεις, τα φρένα καλά ακόμα και σε ψιλοχαλικάκι (φρέναρε απότομα ο πλοηγός του γκρουπ και λέω "τώρα τον αγκαλιάζω" αλλά ούτε κατάλαβε τπτ το τέρας) το κιβώτιο κουμπώνει τις σχέσεις άνετα και αθόρυβα και ενώ το φοβόμουνα λόγω ύψους και όρθιας θέσης, τελικά με το τιμόνι που φοράει στρίβει με ελάχιστη δύναμη. Ψεκασμό δεν έχω οδηγήσει άλλον για να ξέρω το αν ήταν καλός ή όχι, πάντως από τέρμα κλειστό γκάζι με χαμηλές στροφές είχε ένα τιναγματάκι που με ξένισε. Δύο παράπονα είχα, το πρώτο ότι παρ' όλο που είμαι 1,85+ δεν πάταγε όλο το πόδι κάτω (παραλίγο να μου πέσει από την άλλη όταν το πρωτοσήκωσα από το stand) και το δεύτερο είναι ότι η ζελατίνα του κάνει μόνο για ανέκδοτο. Αυτό κάτι μου θύμισε... Πάντως είναι ΠΟΛΥ ερωτεύσιμη μοτοσικλέτα. Το 1200 δε το τόλμησα. Από το μικρό πάντως, κατάλαβα ότι το μεγάλο είναι "θεά", καλά κάνει και πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι. Τα επόμενα λεφτά πάντως θα πάνε σε ένα GSXR750 μάλλον... Το χωμάτινο θα πάει για τρίτη μοτοσικλέτα.

  14. #1049
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    τι σου εφτιαξε αυτος στην καλιθεα ακριβως, και ποσο αν επιτρεπετε;

  15. #1050
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ληστης
    τι σου εφτιαξε αυτος στην καλιθεα ακριβως, και ποσο αν επιτρεπετε;
    Είχε πατρόν από "μαμά" ζελατίνα, στην οποία προσέθεσε μια ελαφρά καμπύλη προέκταση, 15 εκατοστά πιό ψηλή από την "μαμά". Σε ελαφρύ σκούρο χρώμα, κόστος 70 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Του τη ζήτησα Παρασκευή και την είχε φτιάξει Δευτέρα. Υδρας 3 νομίζω είναι η διεύθυνση, την είχα ανεβάσει στο forum. Δε με γλίτωσε από όλο τον αέρα, αντί για χαμηλά στήθος χτυπάει ώμους. Ακόμα και με την Puig που είχα πριν (που ήταν λίγο πιο καμπύλη αλλά στα +5 εκατοστά). Για τη "μαμά" δε το συζητάμε... Ο αέρας χτύπαγε από τον αφαλό και πάνω, ΛΟΛ. Το κορυφαίο θα ήταν μια ζελατίνα στο ίδιο ύψος αλλά πιο όρθια από τη βάση της για να απομακρυνθεί περισσότερο από τον οδηγό, να κάνει μεγαλύτερο "κενό" πίσω της. Το θέμα είναι ποιός θα τη φτιάξει. Δεν έχω δει κάτι τέτοιο στην αγορά και μάλλον τα έχω δει όλα για το bandit στο internet. Χωρίς πλάκα, το γυμνό με μια μεγάλη ζελατίνα, πρέπει να προστατεύει καλύτερα αν και θα είναι πιο άσχημο.

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF