Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: EXC vs SX

  1. #16
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Ωραία τα δίχρονα γιατί

    - Είναι ελαφρια στον χειρισμό και στην αίσθηση. Εντελώς παιχνίδι.
    - Έχουν εύκολη και φθηνή συντήρηση
    - Παίρνουν εύκολα μπροστά με μανιβέλα και όσες μανιβελιές και να δώσεις δεν κουράζεσαι

    Αλλα και τα τετράχρονα μ'αρέσουν γιατί

    - Έχουν περισσότερο ροπή χαμηλά και σε βγάζουν πιο εύκολα σε μεγάλες και παρατεταμένες ανηφόρες όπου στο τελείωμά τους τα δίχρονα ψυχοραγούν
    - Έχουν φρένο κινητήρα που βολεύει σε κατεβάσματα αργά και τεχνικά
    - Εχουν διπλάσια αυτονομία
    - Στα πολλά είναι πιο σταθερά και σε ανοιχτά εύκολα κομμάτια κουράζουν σαφώς λιγότερο
    - Τα καινούργια έχουν μίζα


    Πλεονεκτήματα που προσωπικά μου αρέσουν αλλα εξαρτάται πάντα και από την χρήση τους καθώς και ο πως αξιολογεί ο καθένας τα πράγματα. Εγώ θα έψαχνα για τετράχρονο 250-400


    Εαν έπαιρνα καινούργιο πάντως νομίζω ότι θα έπαιρνα το νέο Husqvarna 310. Μου φαίνεται σαν η χρυσή τομή για εμένα.

    310cc τετράχρονο. Ούτε να μου βγάζει τα χέρια από την δύναμη ούτε και ψόφιο ούτε και πολύ βαρύ (νομίζω 92kg dry)

    Ως προς την ερώτησή σου θα έπαιρνα ότι θα χρησιμοποιούσα πιο πολύ. Εαν σου αρέσει και θα μπεις περισσότερο σε πίστα ΜΧ τότε ΜΧ. Εν θα κάνεις περισσότερο enduro τότε πάρε το εντουράκι. Εαν δεν ξέρεις θα έλεγα να πάρεις το εντουράκι που και πιο all-around μου φαίνεται και πινακίδα βγάζει για να φτάνεις κοντά χωρίς τρειλερ και πιο εύκολα θα το δώσεις εαν κάνεις λάθος στην επιλογή σου τελικά.

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Ωραία τα δίχρονα γιατί

    - Είναι ελαφρια στον χειρισμό και στην αίσθηση. Εντελώς παιχνίδι.
    - Έχουν εύκολη και φθηνή συντήρηση
    - Παίρνουν εύκολα μπροστά με μανιβέλα και όσες μανιβελιές και να δώσεις δεν κουράζεσαι

    Αλλα και τα τετράχρονα μ'αρέσουν γιατί

    - Έχουν περισσότερο ροπή χαμηλά και σε βγάζουν πιο εύκολα σε μεγάλες και παρατεταμένες ανηφόρες όπου στο τελείωμά τους τα δίχρονα ψυχοραγούν
    - Έχουν φρένο κινητήρα που βολεύει σε κατεβάσματα αργά και τεχνικά
    - Εχουν διπλάσια αυτονομία
    - Στα πολλά είναι πιο σταθερά και σε ανοιχτά εύκολα κομμάτια κουράζουν σαφώς λιγότερο
    - Τα καινούργια έχουν μίζα


    Πλεονεκτήματα που προσωπικά μου αρέσουν αλλα εξαρτάται πάντα και από την χρήση τους καθώς και ο πως αξιολογεί ο καθένας τα πράγματα. Εγώ θα έψαχνα για τετράχρονο 250-400


    Εαν έπαιρνα καινούργιο πάντως νομίζω ότι θα έπαιρνα το νέο Husqvarna 310. Μου φαίνεται σαν η χρυσή τομή για εμένα.

    310cc τετράχρονο. Ούτε να μου βγάζει τα χέρια από την δύναμη ούτε και ψόφιο ούτε και πολύ βαρύ (νομίζω 92kg dry)

    Ως προς την ερώτησή σου θα έπαιρνα ότι θα χρησιμοποιούσα πιο πολύ. Εαν σου αρέσει και θα μπεις περισσότερο σε πίστα ΜΧ τότε ΜΧ. Εν θα κάνεις περισσότερο enduro τότε πάρε το εντουράκι. Εαν δεν ξέρεις θα έλεγα να πάρεις το εντουράκι που και πιο all-around μου φαίνεται και πινακίδα βγάζει για να φτάνεις κοντά χωρίς τρειλερ και πιο εύκολα θα το δώσεις εαν κάνεις λάθος στην επιλογή σου τελικά.

    Γενικως συμφωνω σε οσα λες και πανω σε αυτα σου λεω οτι το 300αρι το διχρονο ειναι η χρυση τομη!
    Αποψη μου παντα!

    Βεβαια δεν ξερω καθολου τι παιζει με το καινουριο το 310!


  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios


    Βεβαια δεν ξερω καθολου τι παιζει με το καινουριο το 310!

    Το οποίο βέβαια 92 κιλά δεν βγαίνει ούτε εάν το πετάξεις από χαράδρα και μετά πας να μαζέψεις ότι απέμεινε.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  4. #19
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Το οποίο βέβαια 92 κιλά δεν βγαίνει ούτε εάν το πετάξεις από χαράδρα και μετά πας να μαζέψεις ότι απέμεινε.....
    Πολύ πιθανόν γιατί και εμένα μου φαίνεται πολύ λίγο. Αλλα σιγουρα θα είναι ελαφρύτερο από τα 450 και λογικά λίγο βαρύτερο από τα 2Τ. Δεν βρήκα κάπου επίσημα στοιχεία για τα κιλά του.

    Ερώτηση:
    Το 300αρι το 2Τ δεν είναι υπερβολή για κάποιον χωρίς μεγάλη εμπειρία? Ροπή σίγουρα θα έχει αλλα μήπως θα σου βγάζει τα χέρια? Το μόνο μειονέκτημα (για εμένα) ότι σαν δίχρονο δεν έχει φρένο κινητήρα.

    P.S.
    - Οι αναρτήσεις από τα ΜΧ είναι αρκετά πιο σκληρές και δουλεύουν ουσιαστικά όταν το δουλεύεις το μηχανάκι σε ρυθμούς ΜΧ. Για εντούρο θα έιναι τουλάχιστον σκληρές (στην πιο μαλακή τους ρύθμιση) και θα κουράσουν.

    - Οι αναρτήσεις των enduro έχουν πιο μαλακές ρυθμίσεις και μικρότερο εύρος οπότε λογικά επαρκούν εως ενα βαθμό (στην σκληρή τους ρύθμιση) για νορμάλ ρυθμούς στην πίστα. Εαν αρχίσεις και πας γρήγορα τότε θα θέλεις τουλάχιστον αλλαγή ελατηρίων (ισχύει και ανάποδα φυσικά η λογική αυτή).

    Δεν είμαι και ειδικός βέβαια....οπότε τα παραπάνω με κάθε επιφύλαξη μιας και τα νέα μοντέλα είναι πιο βελτιωμένα και πιθανόν να παίζουν ευκολότερα σε 2 ταμπλό.

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA

    Ερώτηση:
    Το 300αρι το 2Τ δεν είναι υπερβολή για κάποιον χωρίς μεγάλη εμπειρία? Ροπή σίγουρα θα έχει αλλα μήπως θα σου βγάζει τα χέρια? Το μόνο μειονέκτημα (για εμένα) ότι σαν δίχρονο δεν έχει φρένο κινητήρα.
    Όχι δεν είναι έτσι. Μπορεί να οδηγηθεί με short-shifting (λόγω ροπής) και να είναι προσιτό και στον άπειρο. Σίγουρα στις ψηλές στροφές θέλει παραπάνω ικανότητα αλλά γενικά είναι ΠΟΛΥ πιο γραμμικό από ένα 200άρι π.χ. (ρωτήστε και τον ιατροδικαστή).

    Όσον αφορά την οδηγική ευχαρίστηση θα το ήθελα πιο πολύ σαν τα 2Τ του παρελθόντος (πιο νευρικό σε όλη την γκάμα στροφών). Με κάποιες επεμβάσεις γίνεται, αλλά αυτό θα το κάνει -σχεδόν παντού- χειρότερο εντούρο (δλδ. στα δύσκολα).

    Τέλος σχετικά με τις αναρτήσεις, έχε υπόψιν ότι το εύκολο είναι να 'φτιάξεις' αναρτήσεις για mx , ενώ το δύκολο για enduro (λόγω της μεγάλης ποικιλίας τερέν)...

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  6. #21
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Όχι δεν είναι έτσι. Μπορεί να οδηγηθεί με short-shifting (λόγω ροπής) και να είναι προσιτό και στον άπειρο. Σίγουρα στις ψηλές στροφές θέλει παραπάνω ικανότητα αλλά γενικά είναι ΠΟΛΥ πιο γραμμικό από ένα 200άρι π.χ. (ρωτήστε και τον ιατροδικαστή).
    Ωραία ακούγονται όλα αυτά :wacko: :wacko: :wacko:


    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird

    Τέλος σχετικά με τις αναρτήσεις, έχε υπόψιν ότι το εύκολο είναι να 'φτιάξεις' αναρτήσεις για mx , ενώ το δύκολο για enduro (λόγω της μεγάλης ποικιλίας τερέν)...
    Ενας ακόμη λόγος να επιλέξεις το EXC σε σχέση με το SX

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Διαφορές KTM EXC - SX
    από lotinia στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2009, 05:52
  2. ktm sx kai exc 250.......
    από zactri στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/09/2008, 13:11
  3. GG EC300 Rac Vs KTM EXC 400 Vs WR250f
    από itsikis στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2008, 17:16
  4. GASGAS 300 EC Racing vs KTM 300 EXC-Ε
    από Julius στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2008, 21:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF