ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΑΑρχικά δημιουργήθηκε από kostasdirt
αα και κάτι ακόμα μην γράφεις με κεφαλαία γιατί είναι σαν να φωνάζεις
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ι αμ τζαστ κιτινγκ μαν![]()
![]()
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Δυστυχώς αυτά τα μανιτάρια είναι εντελώς άχρηστα! Δοκιμασμένα πράγματα...Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
ME MANITAΡΑΚΙΑ ΑΠΟ Ε ΒΑΥ ΚΑΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙΣ.
ΔΕΝ ΤΡΥΠΑΜΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΛΑΜΑΚΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΠΤΩΣΗ ΑΠΛΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΛΑΜΑΚΙ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ, ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
ΤΙΜΗ 20 ΕΥΡΩ.
ΤΙΜΗ 20 ΕΥΡΩ!!!!!
ΤΙΜΗ 20 ΕΥΡΩ!!!!!
Κι εγώ ψάχνω μανιτάρια αλλά προσπαθώ να αποφύγω το να τρυπήσω τα fering.
Βρήκα κάτι μανιτάρια σάν αυτά που πρότεινε ο φίλος παραπάνω απο το ebay που μπαίνουνε στη βίδα
αν έφαγε κανείς καμιά βούτα μ' αυτά ας μας πεί την άποψη του αν και δε με φαίνονται και πολύ σόι.
Βρήκα και κάτι άλλα αλλα είναι πανάκριβα και δέ ξέρω τί δουλειά μπορεί να κάνουν.
Παραθέτω παρακάτω τα link:
ebay μανιτάρια
πανάκριβα πιστεύω
ΥΓ: Αν κάποιος έχει ακούσει τίποτε άλλο ή έχει να συστήσει κάτι παρακαλώ να το κάνει.
Στο δικό μου μιας και βρήκα πολύ ακριβά τα R@G τα έφτιαξα μόνος μου.
Είναι στερεωμένα σε βάσεις κινητήρα και τρύπησα τα fairing και έκανα πατέντα στο ψυγείο. Δοκιμάστηκαν σε μια πτώση από σταν και η μηχανή δεν έπαθε το παραμικρό.
Αν θέλει κάνεις ( χωρίς να αρχίσουμε τα τέτοιες πατέντες είναι επικίνδυνες κλπ ) μπορώ να σας πω ακριβώς την διαδικασία.
μου στοίχησαν περίπου 40 ευρώ.
[img=http://img444.imageshack.us/img444/1561/motoey9.th.jpg]
Λοιπόν αφού βγάλουμε τα φερινγκ βρίσκουμε τα σημεία εφαρμογής τα οποία είναι οι βάσεις του κινητήρα πίσω από τα ψυγεία. Στην δεξιά μεριά για να την βρούμε πρέπει να λύσουμε και να βγάλουμε το δοχείο ψυκτικού του ψυγείου.
Βάζουμε πιο μεγάλες βίδες και βάζουμε λίγο γράσο στο κεφάλι τους, βάζουμε πάλι τα φερινγκ και στο σημείο που ακουμπήσει η βίδα θα μας αφήσει σημάδι. Ανάλογα κάνουμε και για το δοχείο με το ψυκτικό. Κάνουμε μικρές τρύπες με το τρυπάνι και περνάμε τις βίδες τώρα με τα φερινγκ περασμένα έτσι μετράμε την απόσταση που έχει η βάση της μηχανής με το φερινγκ.
Πάμε σε μαγαζί που φέρνει αλουμίνια και παίρνουμε δυο κυλίνδρους από αλουμίνιο γερμανικού τύπου (που είναι το καλυτερο) διάμετρο γύρω στους 10 πόντους ή ανάλογα τι θέλει να φτιάξει ο καθένας. Η τιμή ήταν 15 ευρω. Τα πηγαίνουμε σε τόρνο και φτιάχνουμε τα μανιτάρια ως έξεις: να έχουν μια βάση γύρω στους 4 πόντους, αυτή η διάμετρος θα κρατηθεί όσο είναι το μήκος που χρειάζεται για να βγει από το φερινγκ και μετά το πλαταίνουμε ανάλογα όσο θέλουμε και του δίνουμε μια μικρή κλίση για να τελειώσει στο κεφάλι.
Στην μέση θα έχει τρυπά με ποιο φαρδιά να είναι στο κεφάλι για να κρύβει μέσα της το κεφάλι της βίδας. Αν δεν βρούμε έτοιμες βίδες πρέπει να φτιάξουμε ανάλογες ( εγώ έφτιαξα αφού πήρα από το συνεργείο μεταχειρισμένες βίδες της Honda που έχουν και σκλήρυνση )
Προσοχή θέλει να μετρήσουμε καλά την εφαρμογή της βάσης στου μανιταριού στην μηχανή γι αυτό πηγαίνετε στον τόρνο μαζί με την μηχανή για να το κάνει αυτός σωστά. Στο τόρνο έδωσα 30 ευρω.
Τα φερινγκ τώρα τα τρυπάμε ανάλογα με την βάση του μανιταριού και κόβουμε και το δοχείο του ψυκτικού. Για να κλείσει η τρυπά κυκλικά χρησιμοποίησα ένα καπάκι από σπρέι έκοψα το πάνω μέρος και το κώλυσα με κόλλα στο ψυγείο. Όλα είναι έτοιμα για συναρμολογηση.
Αν θέλει κάποιος μπορεί να αφήσει το μανιτάρι να βγει από το φερινγκ και αφού πλατύνει μετά από ένα πόντο να το σταματήσει να του κάνει μικρές τρύπες περιμετρικά και να βάλει στο κεφάλι τεφλον, όσο παχύ θέλει, δίνοντας μια ελαστικότητα στην κατασκευή, πάλι πουλιέται σε κυλίνδρους και παίρνει σχήμα σε τόρνο.
Σημεία προσοχής είναι ότι οι αποστάσεις του φερινγκ από την βάση του κινητήρα είναι διαφορετική σε κάθε μεριά
και οι βάσεις από την μέσα μεριά έχουν αποστάτες και δεν λέει να χαθούν.
Ελπίζω να μη σας κούρασα και να έγινα και κατανοητός.
Φωτογραφίες δεν είναι εύκολο μιας και πρέπει να λύσω τα φερινγκ αλλά αν υπάρχουν απορίες κάτι θα γίνει……………..
![]()
Τα εχω βάλει και εγώ αυτά τα μανιτάρια. Προφανώς είναι ψιλομούφα και δεν κάνουνε κάτι σημαντικό.Αρχικά δημιουργήθηκε από trifonas
ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΕΤΣΙ!!!!
Σκεφτόμουνα καιρό τώρα να τα βγάλω... απλά δεν πρόλαβα να ασχοληθώ
ΏΣΠΟΥ απόψε, μου έπεσε το VFRάκι μου
(είχα σταματήσει στο γκαράζ και μίλαγα στο κινητό κανα 3λεπτό, και μετά πάω να κατέβω αλλα δεν είχα βάλει το στάντ... ντροπή...)
Την άφησα όσο πιο μαλακά μπορούσα να πέσει αριστερά (απο ένα σημείο και μετά δεν κρατιέται βέβαια)..
Αποτέλεσμα πτώσης¨
1) Το μανιτάρι έφυγε απο τη θέση του οταν σήκωσα τη μηχανή (απόδειξη οτι είναι ψευτόπραγμα) αλλά η επιφάνειά του έγινε κ@λος καθώς το πάτωμα είναι αρκετά άγριο εκει..
Περιττό να πώ πόσο πολύ χαίρομαι που το fairing μου διατηρήθηκε αγρατζούνιστο ;-)
2) Ρε παιδιά, μου κόπηκε το μεταλλικό παπαράκι που είναι κάτω απο το μαρσπιέ του οδηγού, αυτή η μεταλλική μπιλίτσα... Εσπασε η βίδα και η μισή έμεινε μέσα και το υπόλοιπο το πήρα στο χέρι...
Καμια ιδέα να το φτιάξω αυτό? (αν και ψιλοάχρηστο μουο είναι..)
Ευτυχώς καμία άλλη απώλεια-γρατζουνιά
το ειχα παθει και εγω.....[i]
2) Ρε παιδιά, μου κόπηκε το μεταλλικό παπαράκι που είναι κάτω απο το μαρσπιέ του οδηγού, αυτή η μεταλλική μπιλίτσα... Εσπασε η βίδα και η μισή έμεινε μέσα και το υπόλοιπο το πήρα στο χέρι...
Καμια ιδέα να το φτιάξω αυτό? (αν και ψιλοάχρηστο μουο είναι..)
[/B]
με ψιλο τρυπανακι..και αναποδο κολαουζο το βγαλα...του έριξα και ενα καθαρισμα με κανονικο κολαουζο
και πηρα καινουργιο απο σαρακακη..δεν ειναι ακριβο
βγαλε το απο εκει να το πας δήγμα...μπορει να σου δωσουν το κοντο
που ειναι μαλλον για αλλο μοντελο ..
Πανελλήνια Μαζωξη= https://www.youtube.com/watch?v=E7br3lG6b9M
Βγαίνει και με άλλο τρόπο.Αρχικά δημιουργήθηκε από SOL-VFR-VTEC
το ειχα παθει και εγω.....
με ψιλο τρυπανακι..και αναποδο κολαουζο το βγαλα...του έριξα και ενα καθαρισμα με κανονικο κολαουζο
και πηρα καινουργιο απο σαρακακη..δεν ειναι ακριβο
βγαλε το απο εκει να το πας δήγμα...μπορει να σου δωσουν το κοντο
που ειναι μαλλον για αλλο μοντελο ..
Αφαιρώντας το λαστιχο του μαρσπιέ που στηρίζεται σε μια βιδούλα δουλεύουμε το τρυπάνι δεξιόστροφα σε χαμηλές στροφές και ουσιαστικά ξεβιδώνει το κομμάτι που έμεινε μέσα. Δε χρειάζεται να ξεμονταριστεί το μαρσπιέ αρκεί κάποιος να το κρατά σταθερό στα ελάχιστα sec που διαρκεί η επέμβαση.
Βαθμός δυσκολίας: 1/10
5Ε/τεμάχιο
Fun Is Not A Straight Line
Αρχικά δημιουργήθηκε από Arximandritis
Βγαίνει και με άλλο τρόπο.
Αφαιρώντας το λαστιχο του μαρσπιέ που στηρίζεται σε μια βιδούλα δουλεύουμε το τρυπάνι δεξιόστροφα σε χαμηλές στροφές και ουσιαστικά ξεβιδώνει το κομμάτι που έμεινε μέσα. Δε χρειάζεται να ξεμονταριστεί το μαρσπιέ αρκεί κάποιος να το κρατά σταθερό στα ελάχιστα sec που διαρκεί η επέμβαση.
Βαθμός δυσκολίας: 1/10
5Ε/τεμάχιομισά μισα τα φραγκα για την εργασια που θα του κανουμε:rotflmao: :rotflmao:
ρε εσυ αρχιμανδρίτη....δεν κανοθμε μια μαζωξη...να μασ τα περασεισ εναν αγιασμο..
να φυγουν τα κακα πεσιματα...εστω και απο το σταν??
![]()
![]()
Πανελλήνια Μαζωξη= https://www.youtube.com/watch?v=E7br3lG6b9M
Ευτυχώς ο προηγούμενος κύρης ήταν γεροδεμένο παλικάρι και το κράτησε με την ελάχιστη απώλεια, αυτή του αποστάτη.Αρχικά δημιουργήθηκε από SOL-VFR-VTEC
μισά μισα τα φραγκα για την εργασια που θα του κανουμε:rotflmao: :rotflmao:
ρε εσυ αρχιμανδρίτη....δεν κανοθμε μια μαζωξη...να μασ τα περασεισ εναν αγιασμο..
να φυγουν τα κακα πεσιματα...εστω και απο το σταν??
![]()
![]()
Μέσα για τον αγιασμό! Θα τα ραντίσουμε τσίπουρο και θα μοιράσουμε σουβλάκια για αντίδωρο.
Όπως πολύ σοφά λέει κι η υπογραφή σου, με καλή φαγοποτούρα θα στέκουν κι αυτά πάντα ντούρα!
![]()
Fun Is Not A Straight Line
G@MISES.......Αρχικά δημιουργήθηκε από Arximandritis
Ευτυχώς ο προηγούμενος κύρης ήταν γεροδεμένο παλικάρι και το κράτησε με την ελάχιστη απώλεια, αυτή του αποστάτη.
Μέσα για τον αγιασμό! Θα τα ραντίσουμε τσίπουρο και θα μοιράσουμε σουβλάκια για αντίδωρο.
Όπως πολύ σοφά λέει κι η υπογραφή σου, με καλή φαγοποτούρα θα στέκουν κι αυτά πάντα ντούρα!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Πανελλήνια Μαζωξη= https://www.youtube.com/watch?v=E7br3lG6b9M