Αρχικά δημιουργήθηκε από motorpsycko
Μην αφηνετε τους εμπορους να παιζουν μπιλιαρδο στις πλατες μας!!! Υπαρχουν σχεδια για TRE στο διαδικτυο και για οποιον το κατεχει και λιγο το κοστος ειναι μικροσκοπικο. Το δυσκολο ισως ειναι να βρεθουν οι φυσσες που εχει το καθε μηχανακι αλλα δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο πανακριβες που να δικαιολογει τετοιες τιμες. Η μαρκα γι αυτο που εβαλα φωτογραφια ειναι τελειως ξεκαρφωτη Α&S racing η κατι τετοιο, απο ιντερνετ εκανα αγορα το εβαλα στο BUSA ενος φιλου και παιζει μια χαρα.
Έχω διαβάσει κι εγώ με πολύ λεπτομέρεια όλα τα σχέδια που κυκλοφορούν στο Internet, όπως αυτά με τις αντιστάσεις, ακόμα και για παρεμβάσεις απευθείας στην μία από τις 2 πεταλούδες.
Σε όλες τις περιπτώσεις όμως, κανένα από τα σχέδια που βρήκα, δεν δικαιολογούν αυτό που κάνει το Over 3 μοντέλο της Nikko. Δηλαδή την απότομη απόκριση στο γκάζι.
Επομένως, με τις αντιστάσεις σίγουρα θα ξεγελούσα το σύστημα ανάφλεξης πως έχουμε πάντα 4η. Δεν θα έδινα όμως την έκρηξη ισχύος που παρατήρησα από την πρώτη κιόλας ταχύτητα (είπαμε δεν αύξησε ισχύ αλλά σου δίνει την εντύπωση πως τα δίνει όλα απότομα). Άλλωστε το κολπάκι με τις αντιστάσεις το παρουσιάζουν ως συμβατό για όλα τα μοντέλα Κ1-Κx. Αντίθετα το Nikko είναι μόνο από 04 και πάνω, που ως γνωστόν άλλαξαν το σύστημα ψεκασμού και χαρτογράφησης.
Που οφείλεται όμως η συμπεριφορά του Nikko Over 3? Δεν είμαι σίγουρος. Ένα σύστημα ανάφλεξης σίγουρα δεν είναι μόνο μείγμα. Είναι και ρεύμα. Και έχω αρχίσει να πιστεύω (μετά από κουβέντα και με τον πολύ ικανό μηχανικό που φτιάχνει το μηχανάκι του φίλου Respect), πως υπάρχει παρέμβαση του Nikko κυρίως στο ρεύμα που αφορά την ανάφλεξη ή την χαρτογράφηση της μοτοσυκλέτας.
Οδηγούμε στο θέμα της χαρτογράφησης, επειδή μετά την εφαρμογή του Nikko, πάω σημειωτών μέσα στην πόλη, με ακραίες θερμοκρασίες, με αρύθμιστο εντελώς μηχανάκι (έχει παραπάνω από 1 χρόνο να μπει στη φίσα) και ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ εντελώς τα ΤΣΑΦ ΤΣΟΥΦ, σκασίματα κλπ, τα οποία έκανε σαν τρελό πριν την ίδια ημέρα πριν το τοποθετήσω. Δεν στάθηκα όμως ποτέ σε αυτό γιατί ήθελα πρώτα να το τσεκάρω. Μετά απο 15 ημέρες άδεια και καθημερινή χρήση εντός πόλης, τώρα μπορώ να το πω εγγυημένα.
Επομένως θέλω να υποστηρίξω το Nikko Over 3, λέγοντας πως είναι προφανές πως δεν κάνει ότι και το TRE (το οποίο το δοκιμάσε ο Respect και με πολλά προβλήματα όπως σκασίματα στις υψηλές, αρρυθμίες κλπ).
Τώρα αν τα 200 ευρώ είναι πολλά ή ακόμα και δεν μπορείτε να το πιστέψετε, προσφέρω για Test Ride τη δική μου μοτοσυκλέτα σε όποιον ενδιαφερόμενο (με 1000άρι πάντα ώστε να δει τις διαφορές) θα ήθελε να το δοκιμάσει.