Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 37

Θέμα: 1100 Gs. Επιχείρηση ξεβούλωμα μύτης.

  1. #16
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    δεν διαφωνω, παντως το τι θελει ο καθενας απο τον κινιτηρα του ειναι σχετικο. Εμενα προσωπικα μου αρεσε πολυ η σπιρταδα που πηρε ακομα κι αν εχασε ροπη χαμηλα.
    Οι δυναμομετρησεις ειναι απο αδρανειακο δυναμομετρο η απο eddy current?

  2. #17
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    Αντώνη, ορίστε και τα διαγράμματα από ισχύ και ροπή, πριν και μετά. Κάνε όμως και κανένα σχόλιο...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3.jpg 
Προβολές:	165 
Μέγεθος:	68,5 KB 
ID:	147861

  3. #18
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    και...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	4.jpg 
Προβολές:	164 
Μέγεθος:	88,0 KB 
ID:	147862

  4. #19
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Δεν χρειάζονται σχόλια.

    Μετατοπίσατε την ισχύ σε αχρείαστες στροφές.

    Χωρίς λόγο.

    Το πλοιάριο αυτό θέλει για να κινηθεί, αρκετά ποσά ροπής σε χαμηλές στροφές. Για να μπορεί να κάνει ότι φτιάχτηκε να κάνει.

    Εσείς του τα παίρνετε από την ωφέλιμη περιοχή στροφών και το βάζετε να δουλέψει σε στροφές που ο μπόξερ δεν πολυγουστάρει.

  5. #20
    Σταυρο ευχαριστω,


    Λοιπον ειναι ακριβως οπως σας τα ελεγα και παραπανω και οπως σωστα σχολιασε και ο Τπαπ.

    Σε απολυτα νουμερα, οι τιμες ειναι λιγο αυξημενες, αλλα στην πραγματικοτητα το μοτερ εχει χασει πολυτιμο ογκο απο εκει που το εχεις αναγκη.

    Εαν αυτο που θελεις ειναι αλογα, τοτε μπορεις να αλλαξεις τον "εκκεντροφορο" με αλλον απο το S και τις εισαγωγες αερα απο τα RT & RS . Παλι βεβαια σε ψηλοτερες στροφες.

    Επισεις τα GS 1100 εβγαιναν με κοντο και μακρυ κιβωτιο...εαν εχεις το κοντο δεν θα χασεις πολυ απο την σπιρταδα του αλλα μιας και η δυναμη θα βγαινει πλεον ψηλα, θα το στροφαρεις πολυ ψηλα ...αρα κερδος μηδεν.
    Εαν εχεις το μακρυ, και πας ταξιδια, θα σου βελτιωσει τις ρεπριζ μετα τα 160.

    Γνωμη μου.....

    μην κανεις τιποτα...βαλε ενα καλο free flow φιλτρο και 2 καλα μπουζι 2ή3 ακιδα και εισαι οκ για τα επομενα 20 χρονια (τοτε ή το 1100 θα αρχισει να βγαζει βλαβες ή θα εισαι πολυ γερος για να το καβαλας!!!)

  6. #21
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    exei chip i oxi? Den noeitai metatropi xwris ton analogo epana-programmatismo...

  7. #22
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    Εγώ πάντως άλλαξα 1. εισαγωγή αέρα 2. φίλτρο 3. εξάτμιση (με αφαίρεση καταλύτη), αλλά ο μηχανικός μου είπε οτι δεν θέλει κάποια μετατροπή. Πάντως τσιπ, όχι δεν έβαλα. Έχεις κάτι να προτείνεις...?

  8. #23
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    let me think......

    παντως χωρις πλακα, δεν ξερω αν στο ειπα...αλλα βαλε τσιπ!

  9. #24
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    τα 11xxgs δεν εχουν wideband λαμδα σενσορ και ακομα και φιλτρο σκετο να βαλεις το πιθανοτερο ειναι να χασεις σε αποδοση.

  10. #25
    Μου αρεσει που κανετε σχολια, χωρις να εχετε δει τις κυματομορφες....




    Να μην ακουω ανοησιες παρακαλω....δεν ειναι καλη η εβδομαδα μου......
    και εχω νευρα...

    Το Τσιπ που αναφερεις το μονο που κανει ειναι μετατοπιζει το κοκκινο 500-700 σαλ υψηλοτερα.

    Πολυ καλη ιδεα για εναν κινητηρα με ωστηρια....εαν δεν εχεις καλες σχεσεις με το μοτερ σου ....σιγουρα.

    Αλογα βγαζεις με αλλους τροπους απο αυτο το μοτερ...αλλα αν θες παραπανω αλογα στις 7000 σε ον-οφφ μηχανη εχεις κανει λαθος αγορα....

    Εγω παντως τα θελω χαμηλο-μεσαιες...

  11. #26
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
    Μου αρεσει που κανεται σχολια, χωρις να εχετε δει τις κυματομορφες....




    Να μην ακουω ανοησιες παρακαλω....δεν ειναι καλη η εβδομαδα μου......
    και εχω νευρα...

    Το Τσιπ που αναφερεις το μονο που κανει ειναι μετατοπιζει το κοκκινο 500-700 σαλ υψηλοτερα.

    Πολυ καλη ιδεα για εναν κινητηρα με ωστηρια....εαν δεν εχεις καλες σχεσεις με το μοτερ σου ....σιγουρα.

    Αλογα βγαζεις με αλλους τροπους απο αυτο το μοτερ...αλλα αν θες παραπανω αλογα στις 7000 σε ον-οφφ μηχανη εχεις κανει λαθος αγορα....

    Εγω παντως τα θελω χαμηλο-μεσαιες...

    Φιλε μου δεν υπαρχει λογος να εισαι αγενης, ο,τι θες να πεις πες το πολιτισμενα.

    To bbpower αλλαζει το αβανς και εχει και διαφορετικους χαρτες. Ποια ειναι η δικια σου εμπειρια με δαυτο τελος παντων? Για ποιες κυματομορφες μιλας?

  12. #27
    Δεν ειμαι αγενης ...αποτομος ειμαι....και τον λογο τον εγραψα.

    Ως κυματομορφες (διοτι αυτο ειναι) αναφερομαι στην δυναμομετρηση.

    Γνωριζεις το κοστος του επαναπρογραμματισμου της ECU;

    Ενα μοτο γνωριζω που το εχει κανει αυτο (1150) και δεν πετυχε αλογo παραπανω απο τα RS-RT!

  13. #28
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Δηλαδη συναγεις απο αυτο το μοτο το γεγονος οτι απλα το τσιπ αναβαζει μονο τον κοφτη? Και συγκρινεις το GS με τα RS/RT που ετσι κι αλλιως εχουν μεγαλυτερη ισχυ?

    Και εγω γνωριζω ενα, το δικο μου. Με φιλτρο ΚΝ εισαγωγες, τσιπ, Υ και εξατμιση ανοιχτη εχω δει 15κμ (κοντερισια) παραπανω τελικη (με 6η) και με την μηχανη να μην εχει απλα καμια σχεση σε αποδοση ψηλα. Χανει σιγουρα λιγο χαμηλα αλλα αυτο ειναι μονο αντιληπτο οταν ειναι φορτωμενη σε κλειστο αναφορικο στροφιλικι. Και να συμπληρωσω, οτι το τσιπ μπηκε εκ των υστερων, οποτε εχω γνωση της διαφορας πριν και μετα. Ακομα το σημαντικοτερο δεν ειναι τοσο η ισχυς οσο η αισθηση του κινιτηρα, ο οποιος δουλευει 'ελευθερα'. Χαιρεσαι να επιταχυνεις, κατι που αλλιως δεν υφισταται (η χαρα, οχι η επιταχυνση).

  14. #29
    Δεν το λεω, το ξερω οτι αυτο κανει το τσιπ διοτι το εχω ψαξει.

    ουσιαστικα στα λογια μου ερχεσαι.

    ο λογος που σου βγαζει τα παραπανω χλμ ειναι ακριβως διοτι πλεον ειναι δυνατοτερη ψηλα μετα τις 5000-5500.
    Η 6η ταχυτητα του 1150 δινει περιπου 37χλμ/1000σαλ αρα ειναι λογικοτατο μιας και βγαζει περισσοτερα αλογα στις 5500 να γεμιζει την 6η περισσοτερο αντι να κρεμαει.(5.5 * 37 = 203, 6 * 37 = 222 Km/H)

    Την διαφορα στην επιταχυνση την δινει το ελευθερο φιλτρο, και η (μαλλον) απουσια του καταλύτη.(τον εχεις αφαιρεσει ετσι δεν ειναι

    Η αισθηση που ειχα και εγω οταν εβαλα το κιτ της μποξτερ ηταν οτι το μοτο πηγαινε καλυτερα...μαλλον λογω του οτι εκανε πιο "αγριο" θορυβο.
    Η πραγματικοτητα ομως με διεψευσε, και το αφαιρεσα.

    Ουσιαστικα με τις παρεμβασεις σου εκανες το GS σου RS.
    Κανενα προβλημα, απλα γιατι δεν επαιρνες απο την αρχη το RS που εχει και καλυτερη καλυψη.
    Για να μην ξανα-παρεξηγηθω, αυτο που λεω ειναι οτι στις ον-οφφ αυτο που χρειαζεσαι ειναι γραμμικοτητα, δυναμη χαμηλα και ροπη...και θεωρητικα αυτα προσπαθεις να βελτιωσεις...

    Αληθεια το τσιπ θελεις να πεις ποσο σου κοστισε (εγω γνωριζω και το βρηκα ασυμφορο), και ποια ειναι τα υπερ / κατα του;

  15. #30
    Να συμπληρωσω, οτι

    αλλαζοντας τις εισαγωγες αερα στο φιλτρο και στις πεταλουδες ουσιαστικα κανεις το μοτερ του GS - RS(μιας και αυτο εχει τα φαρδύτερα λαστιχα εισαγωγης).

    Υ.Γ.

    Το μοτο σου ειναι ενα γκρι με διπλη εξατμιση;

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. bmw r 1100 gs
    από GATHAN στο forum BMW
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 09/07/2006, 09:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF