Απο το γερμανικο site motorradonline
Μεχρι πρότεινος τα πηγαινε πολυ καλα στο τεστ διαρκειας εν συγκριση με την προκατοχο του 999.
Η 999 ηταν μεν μηχανικα αρκετα υγιής ειχε ομως τα μονιμα μικροπροβληματακια της στα ηλεκτρικα.
Σε δοκιμες στο Nürburgring παρουσιαστηκε ξαφνικα τραχή λειτουργια του μοτερ και ήχοι «αλεσματος» απο τα εσωψυχα του V2.
Για λογους ασφαλειας ακινητοποιήθηκε αμεσα και μεταφερθηκε με βανακι πισω στον αντιπροσωπο της Ducati .
Ευτυχως- γιατι εκει , μετα απο αφαιρεση των κυλινδροκεφαλων διαπιστωθηκε οτι το πιστονι του κατω κυλινδρου ειχε βαθιες ρωγμες και στο κεντρο του ενα κομματακι απειλουσε να αποκολληθει.
Για καλη μας τυχη δεν αποκολληθηκε τελικα και να πεσει στα ενδοτερα της μηχανης.
Ακομα λιγα δευτερολεπτα να δουλευε ο κινητηρας υπο πιεση θα κολλαγε το μοτερ.
Ετσι,ευτυχως,χρειαστηκε να αλλαχτει μονο το πιστονι.
Φημες λενε οτι και κατα την εξελιξη του συγκεκριμενου μοτερ ειχαν παρατηρηθει αναλογες ρωγμες στα πιστονια του.
Επισης ειναι γνωστη αυτη η ζημια και απο αγωνες ταχυτητας οπου δουλευει αυτος ο κινητηρας σε ψηλες στροφες.
Κατα την εκτιμηση του Motorrad οφειλετε η ζημια αυτη στον πολυ λεπτο πατο του πιστονιου ο οποιος δεν αντεχει την σκληρη καταπονηση.Ενα τετοιο δυνατο μοτερ ανεβασει πολυ υψηλη πιεση καυσης η οποια ταλαιπωρει σημαντικα το πιστονι.
Το ερωτημα ειναι αν αυτο στην πραξη θα συμβαινει συχνα.Βαση της επισημης γερμανικης αντιπροσωπειας της Ducati προκειται για μεμονομενη περιπτωση.
Πρεπει να εχουμε ομως υποψιν μας οτι δεν κυκλοφορουν και τοσα πολλα 1098 με ανω των 25.000 χλμ. στο κοντερ τους
Εν αναμονη λοιπον...αν θα αντεξει και το 2ο πιστονι τα επομενα 25.000 χλμ.