Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Ducati 1198

  1. #1
    Artificial Spammer Το avatar του/της Elle
    Εγγραφή
    10/05/2008
    Μηνύματα
    1.010

    Ducati 1198

    Αν και η Ducati είναι μια εταιρεία που τα μοντέλα της είχαν διαχρονική αξία, μιας και η ανανέωση τους γινόταν, σε σχέση με την ιαπωνική τακτική, σε μεγάλα διαστήματα, οι εξελίξεις δείχνουν να την ανάγκασαν σε ανανέωση του 1098. Aφορμή για αυτό, οι κανονισμοί WSBK.

    Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, επιτρέπετε στα δικύλινδρα να διαθέτουν κινητήρα με ανώτατο όριο χωρητικότητας τα 1200 κ.εκ. Τα 1098 με τον κυβισμό των 1099 κ.εκ. δεν εκμεταλλεύονταν στο έπακρο τους κανονισμούς του WSBK για την χωρητικότητα του κινητήρα. Η Ducati φυσικά, προλαβαίνοντας τις εξελίξεις, παρουσίασε πέρσι το εξωτικό 1098 R όπου ο κυβισμός του είναι 1198κ.εκ. αλλά τα απλά 1098 και 1098 S με τον μικρότερο κυβισμό τους έχασαν σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας, όσο αφορούσε τους αγώνες, αλλά και μέρος τους γοήτρου τους σε τομείς που είχαν να κάνουν με τους φανατικούς οπαδούς της εταιρείας. Η μοτοσικλέτα λοιπόν που παρουσιάστηκε στην EICMA ονομάζεται 1198 και διαθέτει τον κινητήρα του 1098 R με πιο <<ήπια>> χαρακτηριστικά και η χρήση των εξωτικών υλικών είναι περιορισμένη ώστε να διαφοροποιηθεί από την έκδοση R αλλά και να είναι πιο προσιτό οικονομικά.
    Η μέγιστη απόδοσή του είναι ανάμεσα σε αυτή του 1098 και 1098 R και είναι 170 ίπποι στις 9.750 και οι τιμές της ροπής 13,4 kgm/ 8.000 σ.α.λ.. Η μοτοσικλέτα ζυγίζει 171 κιλά. Η έκδοση S εκτός από τις ζάντες της Marchesini και τα τμήματα carbon θα διαθέτει το σύστημα DDA (Ducati data analyzer), την τηλεμετρία δηλαδή που για πρώτη φορά είδαμε στο 1098 R αλλά και το traction control (DTC) που μέχρι τώρα είχε προνόμιο μόνο η έκδοση R. Αισθητικές αλλαγές δεν υπάρχουν μεταξύ του 1098 και του 1198 αλλά διαφοροποίηση έχουμε στα κιλά με το τελευταίο να ζυγίζει 171 κιλά. Το 1198 διαθέτει λιγότερα εξωτικά υλικά και υποδεέστερο περιφερειακό εξοπλισμό από το 1098 R γεγονός που θα το κάνει φτηνότερο και θα το ξεχωρίσει και από την ναυαρχίδα της εταιρείας 1098 R.

    Πηγή: mototriti.gr


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1198eicma3.jpg 
Προβολές:	455 
Μέγεθος:	47,5 KB 
ID:	148229
    :a36: Θεσσαλικό κλιμάκιο :a36:
    :a07:Τη λένε Μαίρη
    Ζητείται νεαρός για delivery σε πιτσαρία με GSXR hayabusa K8

  2. #2
    Το "κακό" γίνεται "χειρότερο" !

  3. #3
    papoy Το avatar του/της Viking
    Εγγραφή
    07/04/2008
    Μηνύματα
    694
    Χάλια είναι χάλια :hypnotize :hypnotize :hypnotize


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ducati_1198_09__2968.jpg 
Προβολές:	446 
Μέγεθος:	37,9 KB 
ID:	148230

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.795
    Παιδιά θα πρέπει αυτός που θέλει να το πάει γρήγορα να γνωρίζει καλά το άθλημα.Είναι ήδη αρκετά δύσκολο μηχανάκι με τον 1098 κινητήρα.

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/11/2008
    Μηνύματα
    24
    Ομορφο ειναι και το ψαλιδι πρακτικο, απο βαρος ομως?
    Στα αλογα τα Ducati δεν μπορουν να κοντραρουν τα Iαπωνικα των SBK και δρομου οποτε να δουμε ποσα κυβικα θα το κανουν μεχρι να γινει το ιδιο γρηγορο....

  6. #6

  7. #7
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Αρχικά δημιουργήθηκε από memas
    Ομορφο ειναι και το ψαλιδι πρακτικο, απο βαρος ομως?
    Στα αλογα τα Ducati δεν μπορουν να κοντραρουν τα Iαπωνικα των SBK και δρομου οποτε να δουμε ποσα κυβικα θα το κανουν μεχρι να γινει το ιδιο γρηγορο....
    Δικύλινδρο δεν παίρνεις για τα απόλυτα άλογα. Παίρνεις ΚΥΡΙΩΣ γιατί θέλεις V2 να τον ακούς και να τον αισθάνεσαι. ΠΟΤΕ δεν θα γίνει ενα V2 ισάξιο σε απόδοση με ενα Ι4. Εαν τελικά μπορεί και υπο προϋποθέσεις να κοντράρει εως ενα σημείο τα Ι4 αυτό είναι καλοδεχούμενο αλλα όχι και το πρώτο κριτήριο.

  8. #8
    Πολύ όμορφο(όπως τα περισσότερα ιταλικά άλλωστε) αλλά σε αυτά τα κυβικά θα προτιμούσα ένα 4κύλινδρο απο ένα 2κύλινδρο έστω και σε διάταξη V.
    Oι κόντρες δεν είναι ένας εύκολος τρόπος για να κερδίσεις λεφτά είναι ένας εύκολος τρόπος για να χάσεις τη ζωή σου!!!

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της bentouza
    Εγγραφή
    17/06/2006
    Μηνύματα
    739
    Αρχικά δημιουργήθηκε από memas
    Στα αλογα τα Ducati δεν μπορουν να κοντραρουν τα Iαπωνικα των SBK και δρομου οποτε να δουμε ποσα κυβικα θα το κανουν μεχρι να γινει το ιδιο γρηγορο....
    ελα ντε.εχουμε θεοποιησει ολα τα χρεπια!

    κ καλα στο δρομο με τους χεραδες που εχουμε λογικο να μην μπορουν να κοντραρουν τα γιαπωνεζικα(χεραδες=γιαπωνεζικο)..
    ειδικα στα σουπερμπαικ ομως ειναι για λυπηση...
    ειδικα οταν ηταν ιδιου κυβισμου δε, τρωγανε στανταρ γυρο..




    ωραια πραμα η σχεδιαση ειδικα αμα απο κατω εχει κ ουσια(αλλο αν εγω τουλαχιστον δεν θα καταφερω ποτε μαλλον να τη χειριστω..)
    :a07:

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/11/2008
    Μηνύματα
    24
    Συμφωνω αλλα και η Ducati για να μεγαλωνει τη χωρητικοτητα του μοτερ σημαινει οτι κυνηγαει τα αλογα και φυσικα ο ανταγωνισμος ειναι τα Ιαπωνικα - στο δρομο φυσικα και δεν εχει σημασια η ιποδυναμη αλλα ολα τα μηχανακια Ιαπωνικα ή Ιταλικα προοριζονται για πιστα....

    Στη ευθεια π.χ. των Σερρων ενα Ιαπωνικο SS1000 μπορει να δει 270 ενω π.χ. το 1098 θα δει 10χλμ λιγοτερα (λιγοτερα απο 260) και αυτο ισοδυναμει με προσπεραση απο τη μεση της ευθειας.....

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/11/2008
    Μηνύματα
    24
    Moλις ειδα τα specs....παρα το μονομπρατσο, το βαρος εχει κρατηθει χαμηλα στα 170 κιλα - πολυ καλη εξελιξη και σιγουρα το καθιστα ελκυστικο....

  12. #12
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Αρχικά δημιουργήθηκε από memas
    Συμφωνω αλλα και η Ducati για να μεγαλωνει τη χωρητικοτητα του μοτερ σημαινει οτι κυνηγαει τα αλογα και φυσικα ο ανταγωνισμος ειναι τα Ιαπωνικα - στο δρομο φυσικα και δεν εχει σημασια η ιποδυναμη αλλα ολα τα μηχανακια Ιαπωνικα ή Ιταλικα προοριζονται για πιστα....

    Στη ευθεια π.χ. των Σερρων ενα Ιαπωνικο SS1000 μπορει να δει 270 ενω π.χ. το 1098 θα δει 10χλμ λιγοτερα (λιγοτερα απο 260) και αυτο ισοδυναμει με προσπεραση απο τη μεση της ευθειας.....
    oti nanai....
    +260 vgazei to 999
    +250 vgazei to Morini corsaro
    apla milame gia V2 me 140-180 cv M A M I S I A!!!!!!!!!!!!!!!
    to 1098 apla skizei L@rakia
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

Παρόμοια θέματα

  1. Νέο Ducati Monster 1198
    από georgio στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2013, 13:33
  2. Valentino Rossi tests at Misano with Ducati 1198
    από p@nos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 73
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2011, 13:11
  3. NEO DUCATI 1198s
    από red_monster στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2009, 23:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF