Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 44

Θέμα: Aποδοση στο κρυο

  1. #1
    in standby mode Το avatar του/της liakaros
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    320

    Aποδοση στο κρυο

    Λοιπον...επειδη εχω ερθει σε ασχημη κοντρα με τον κουμπαρο μου,θα ηθελα την γνωμη των ειδικων,η αυτων που γνωριζουν τελος παντων...

    Το θεμα εχει ως εξης και αφορα αυτοκινητο, μιας και στην μηχανη αν και προσπαθησα δεν μπορεσα να βρω καποια διαφορα...

    Εμενα μου εχει καρφωθει και ειμαι κατα ενα 99% σιγουρος, οτι οταν ειναι κρυος ο καιρος πχ αυτην την εποχη, σε σχεση με το καλοκαιρι, το αυτοκινητο,ενα smart για την ακριβεια, παει καλυτερα ειδικα στις ψηλες στροφες...

    Ενταξει οταν λεω παει καλυτερα δεν εννοω και καμια τρελη διαφορα,παντως σιγουρα αρκετα αισθητη,σαν να ανεβαζει πιο προθυμα ας πουμε...

    Υπαρχει περιπτωση ρε καλοπαιδα να ειναι ιδεα μου αυτο το πραγμα?

    Αν οντως ισχυει,μπορει καποιος να μου πει γιατι γινεται?παει το μυαλο μου καπου(σχετικα με το οξυγονο που ειναι στην ατμοσφαιρα και την πυκνοτητα του) αλλα δεν ξερω και θελω να μια τεκμηριωμενη απαντηση αν γινεται,οχι τιποτα αλλο για να του τη τριψω στα μουτρα βασικα...

    Ευχαριστω

  2. #2
    Δεν νομίζω..................Μάλλον σου φαίνεται..................................................................................

    Μπορεί ΙΣΩΣ να έχει καλύτερα τραβήγματα λόγω χαμηλότερων θερμοκρασιών
    Oι κόντρες δεν είναι ένας εύκολος τρόπος για να κερδίσεις λεφτά είναι ένας εύκολος τρόπος για να χάσεις τη ζωή σου!!!

  3. #3
    Τρέχω και δεν φτάνω... Το avatar του/της Nefos
    Εγγραφή
    26/06/2007
    Μηνύματα
    152
    Εγώ πιστεύω ότι ισχύει....ίσως λόγω καλύτερης ψύξης.......
    Ειδικός δεν είμαι......αλλά η απόδοση όντως έχει διαφορά από το καλοκαίρι στο χειμώνα.....

    Ας μιλήσει κάποιος που ξέρει τεχνικές λεπτομέρειες, πριν εκτεθούμε σε μεγάλο βαθμό....
    Μη μου δείχνετε τα προβλήματα
    Δείξτε μου τις λύσεις

  4. #4
    βολτάδικο μέλος
    Εγγραφή
    27/03/2005
    Μηνύματα
    370
    Κρύο -> Χαμηλές θερμοκρασίες -> Υψηλή περιεκτικότητα οξυγόνου -> Αποδοτικότερη καύση - πλούσιο μείγμα με ίδιες ποσότητες εισαγωγής αέρα -> άλογα

    Κάπου είχα διαβάσει ότι κάθε 4 βαθμούς κελσίου ψυχρότερου αέρα στην εισαγωγή είναι και ένα αλογάκι δώρο.
    ...

  5. #5
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    H πυκνότητα του αέρα είναι υψηλότερη στις χαμηλές θερμοκρασίες, άρα επιτυγχάνουμε καλύτερη καύση και υψηλότερη απόδοση.
    Δεν χρειάζεται να το τεκμηριώσεις. Ρώτα τον να σου πει ποια είναι η χρησιμότητα του intercooler στα turbo και είσαι οκ
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #6
    ΓΕΓΟΝΟΣ

    ακριβώς όπως το είπες έχει να κάνει με την πυκνότητα του αέρα
    σε υψηλότερες θερμοκρασίες όλοι οι κινητήρες έχουν ελαφρά μειωμένη απόδοση ΕΙΔΙΚΆ οι υπερτροφοδοτούμενοι ακόμα και με εναλλάκτη (intercooler) ο οποίος όμως βοηθάει.
    το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και σε μεγάλο υψόμετρο

    αντίστοιχα όμως μειώνονται και οι αεροδυναμικές αντιστάσεις αλλά όπως είχα διαβασει κάπου το ώφελος από την μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση είναι μεγαλύτερο από την μειωμένη ισχύ οπότε το καλοκαίρι πετυχαίνεις και υψηλότερη τελική ταχύτητα (ψιλοάσχετο μα αυτό που ρωτάς βέβαια) τουλάχιστον με αυτοκίνητο

  7. #7
    in standby mode Το avatar του/της liakaros
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    320
    μαλιστα...

    αρα μιας και το smart εχει ενα ψευτοτουρμπακι,απ οτι λετε ειναι πιθανον να συμβαινει...και μαλλον για αυτο δεν μπορει να το δεχτει αυτος, μιας και δεν εχει μετρο συγκρισης με τουρμπατο αυτοκινητο...

    παντως το ηξερα οτι ιδεα μου δεν ηταν αυτο το πραγμα...οσο αφορα το σμαρτακι τουλαχιστον και οταν αυτο δουλευει στο τουρμπο....για ατμοσφαιρικους κινητηρες να υποθεσω θα ισχυει το ιδιο αλλα σε ακομα πιο μικρο βαθμο σωστα?

  8. #8
    ΔΕΝ γίνεται πλουσιότερο μείγμα απλά περισσότερο στη μονάδα του χρόνου
    περισσότερος αέρας (εφόσον πυκνότερος), δηλαδή περισσότερο διαθέσιμο οξυγόνο άρα περισσότερη βενζίνη

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από liakaros
    μαλιστα...

    αρα μιας και το smart εχει ενα ψευτοτουρμπακι,απ οτι λετε ειναι πιθανον να συμβαινει...και μαλλον για αυτο δεν μπορει να το δεχτει αυτος, μιας και δεν εχει μετρο συγκρισης με τουρμπατο αυτοκινητο...

    παντως το ηξερα οτι ιδεα μου δεν ηταν αυτο το πραγμα...οσο αφορα το σμαρτακι τουλαχιστον και οταν αυτο δουλευει στο τουρμπο....για ατμοσφαιρικους κινητηρες να υποθεσω θα ισχυει το ιδιο αλλα σε ακομα πιο μικρο βαθμο σωστα?

    σωστός
    αυτό κάνει το τούρμπο, στέλνει περισσότερο αέρα (και μείγμα) για καύση

  10. #10
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.184
    Δεν έχεις ακούσει που λένε " Τουρμπό-Καιρος"??

    για το κρύο μιλάνε..
    I’ve got the bike every middle-aged dude dreams of!!

  11. #11
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Ολους τους κινητήρες τους επηρεάζει. Αν δεις δυναμομετρήσεις με θερμοκρασία θαλάμου 15° και 35° στον ίδιο κινητήρα, είναι η μέρα με την νύχτα.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    Παγανιστικόν μέλος Το avatar του/της Κανένας
    Εγγραφή
    24/01/2003
    Μηνύματα
    885
    Θεωρητικά οι κινητήρες με αισθητήρα λάμδα, διορθώνουν τέτοιου είδους μεταβολές
    Στα αρχαιολογικά μοτέρ όμως που είχα, υπήρχε διαφορά και ανάμεσα στο χειμώνα --καλοκαίρι και στην αλλαγή της βαρομετρικής πίεσης, που επιφέρει την αλλαγή καιρού
    Ακόμα και το καλοκαίρι, έχει διαφορά η απόδοση το μεσημέρι με το βράδι (βράδι το μοτέρ επιταχύνει καλλίτερα)

    Γενικά πλούσιο μείγμα(χειμωνας, κρυο, βραδυ) - καλλίτερη επιτάχυνση, φτωχό μείγμα-- καλλίτερες τελικές (μέχρι να κωλύσει )
    :a13:
    Παραμύθι δίχως δράκο, παραμύθι δίχως πέραση


  13. #13
    in standby mode Το avatar του/της liakaros
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    320
    οκ,μπορω να πω οτι καλυφτικα πληρως...

    Ευχαριστω μαγκες,να στε καλα ολοι για τις απαντησεις...

  14. #14
    in standby mode Το avatar του/της liakaros
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    320
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Κανένας

    Ακόμα και το καλοκαίρι, έχει διαφορά η απόδοση το μεσημέρι με το βράδι (βράδι το μοτέρ επιταχύνει καλλίτερα)


    Ρε φιλε ακομα και αυτο το ειχα κατα νου,αλλα δεν τολμησα να το ξεστομισω γιατι θα επεφτε φαπα...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Κανένας
    Θεωρητικά οι κινητήρες με αισθητήρα λάμδα, διορθώνουν τέτοιου είδους μεταβολές
    Στα αρχαιολογικά μοτέρ όμως που είχα, υπήρχε διαφορά και ανάμεσα στο χειμώνα --καλοκαίρι και στην αλλαγή της βαρομετρικής πίεσης, που επιφέρει την αλλαγή καιρού
    Ακόμα και το καλοκαίρι, έχει διαφορά η απόδοση το μεσημέρι με το βράδι (βράδι το μοτέρ επιταχύνει καλλίτερα)



    Γενικά πλούσιο μείγμα (χειμονας, κρυο, βραδυ) - καλλίτερη επιτάχυνση, φτωχό μείγμα-- καλλίτερες τελικές (μέχρι να κωλύσει )
    :a13:

    όχι ακριβώς αλλά τελοσπάντων απάντηση έχει δωθεί...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. η βλακεια αντεχει στο κρυο...
    από el_hymador στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2006, 17:12
  2. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  3. 7 Χρονια Στο Θιβετ!!!
    από Adventure-R στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 11/12/2003, 10:26
  4. Χαμος στο wild thing!!!!!!!!!!!!!!!!!
    από BIKENEST στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 13:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF