Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 55

Θέμα: Πάει και η ΜΖ

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Καλα τα λετε τωρα που εκλεισε το μαγαζι. Δεν ειδα ομως κανεναν να τρεχει να παραγγελνει κανενα. Η περιμενατε να παρουν ολοι οι αλλοι πρωτα να δειτε αν θα σας βγουν καλα;



    Το μαγαζί είχε ξανακλείσει και πρίν απλά το αιμοδότησαν σχιστομάτηδες και ξαναάνοιξε ...αλλά αυτοί δεν είχαν όραμα και ξανακλείνει Εγώ προσωπικά δεν τρέφω ούτε και έτρεφα καμία εκτίμηση στις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες παρά μόνο σε μία (ούτε το όνομά της δεν μπορώ να αναφέρω πιά) η οποία αν δεν κατασκεύαζε και αυτοκίνητα θα μας είχε εγκαταλείψει εδώ και χρόνια




  2. #17
    Παντως εισαι ρομαντικουλης και ξερεις και ιστορια μοτοσυκλετας. Σου βγαζω το καπελο.
    Υ.Γ Φιαξε κανα βιντεακι να ξεραθουμε στο γελιο ρε Νικολα οταν εμπνευστεις

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Παντως εισαι ρομαντικουλης και ξερεις και ιστορια μοτοσυκλετας. Σου βγαζω το καπελο.
    Υ.Γ Φιαξε κανα βιντεακι να ξεραθουμε στο γελιο ρε Νικολα οταν εμπνευστεις





    Μ' αρέσει η μοτοσυκλέτα αλλά δεν ξέρω τόσο καλά την ιστορία της.Υπάρχουν άλλα παιδιά εδώ μέσα που ξέρουν πολύ περισσότερα.Εμένα μου αρέσει να διαβάζω και κρατάω αυτά που με ενδιαφέρουν



    Θα φτιάξω stay tuned

  4. #19
    Και_γιατι_δεν_την_αγοραζει_η_volkswagen_να_
    φτιαχτουν_κ_οι_δυο?
    :wacko:
    Κατά τον δαίμονα εαυτού

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ARISPEED1
    Εγγραφή
    10/02/2008
    Μηνύματα
    530
    Κρίμα !Αγόρασαν τζιπάρες οι πρώην εναλλακτικοί οπαδοί της! .............aufwiedersehen ............

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.559
    η ΜΖ ηταν ανεκαθεν μια καινοτομος και πανω απο ολα ποιοτικη εταιρεια μοτοσυκλετων. ξεκινησε το 1907 και η πορεια της ηταν απολυτα ανοδικη. πολλοι δεν γνωριζουν οτι η AUDI γεννηθηκε μεσα απο την MZ (ηταν μια εταιρεια μεχρι να χωριστουν). το 1929 ηταν η μεγαλυτερη μοτοβιομηχανια του κοσμου.το 1958 κερδισε τα motogp για πρωτη φορα.το 1983 κατασκευαστηκε το πιο γνωστο σε εμας αλλα και το πιο σημαντικο μοντελο της, το ETZ250. την ιδια χρονια η MZ εφτασε τα δυο εκατομμυρια πωλησεις! κερδισε αρκετα gp και πατενταρισε πολλες σημαντικες καινοτομιες που αλλαξαν τις μετεπειτα μοτοσυκλετες. ο λογος που εμεινε στην ιστορια ηταν η απιστευτη αξιοπιστια των μοντελων, παροιμιωδης για χρονια.


    History

    * 1906 Jørgen Skafte Rasmussen (Denmark) bought an empty cloth factory in Zschopau
    * 1917 invented the Dampfkraftwagen (German for steam-powered car) also known by its trademark DKW
    * 1920 motor-assisted bicycle
    * 1923 renamed in DKW
    * 1927 started racing activities
    * 1928 DKW takes over the Audi factory at Zwickau
    * 1929 60000 motorcycles leave the Zschopau factory, and DKW is the largest motorcycle manufacturer in the world
    * 1931 introduced DKW small cars
    * 1932 The Auto Union was founded, created from Audi, Horch, Wanderer and DKW.
    * 1939 developed the RT 125
    * 1948 renamed in IFA (a state-owned enterprise in GDR)
    * 1950 The Zschopau works begins production of the RT 125 model, developed before the war, under the trademark IFA (Industrieverwaltung Fahrzeugbau). This model became patent free after the war and was further developed in Britain, USA, Japan, Italian and West Germany.
    * 1952 the BK350 appears, the first two stroke shaft drive.
    * 1956 The works is now called VEB Motorradwerk Zschopau, or MZ for short.
    * 1962 The ES 125 / ES 150 starts manufacturing. Up to the present day (2004) it is the most-built German motorcycle. It was also the first motorcycle with an asymmetric low beam headlight pattern.
    * 1970 the millionth motorcycle rolls off the conveyor belt, an MZ ETS 250 Trophy Sport
    * 1972 MZ takes over manufacturing of sidecars from Stoye.
    * 1983 the 2-millionth motorcycle rolls off the conveyor belt, this time an MZ ETZ 250. With disk brakes and 12 volt electrics the MZ had reached the modern standard in motorcycle design.
    * 1989 MZ ceases manufacture of sidecars.
    * 1990 MZ is privatised, on 1991, 18 December.
    * 1993 MZ goes under receivership, and the ETZ patent sold to the Turkish firm Kanuni which continued producing models 251 and 301. The MuZ company is formed from the rest.
    * 1996 MuZ was bought by the Malaysian Corporation Hong Leong
    * 1999 the u is finally dropped from the name MuZ.

    The Zschopau works are one of the oldest motorcycle factories in the world, producing motorcycles since 1922. Most well known models were the 125/150 and 250 series, with the variants ES, ETS, TS und ETZ. And MZ was one of the few producers that made motorcycles with sidecars, though prior to 1972 sidecars were manufactured by Stoye.


    η ιστορια της και εδω: http://www.mzmotorcycles.co.nz/mzmot...e/History.html
    (στην τριτη εικονα φαινεται και το σημα της εταιρειας που εχει και τους τεσσερις κυκλους της σημερινης AUDI)



    αυτο ειναι το δικο μου mz, ηδη 17 χρονων. ελπιζω να μην χρειαστει να το αποχωριστω ποτε καθως ειναι η καλυτερη μοτοσυκλετα που εχω.






    http://i282.photobucket.com/albums/k...6/DSC00169.jpg

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Καλα τα λετε τωρα που εκλεισε το μαγαζι. Δεν ειδα ομως κανεναν να τρεχει να παραγγελνει κανενα. Η περιμενατε να παρουν ολοι οι αλλοι πρωτα να δειτε αν θα σας βγουν καλα;

    +1

  8. #23
    Που το ξεθαψες το θεματακι φιλαρακο τρανσαλπα;
    Καλως ηρθες

  9. #24
    Μάχημο Μέλος Το avatar του/της manos_korg
    Εγγραφή
    01/03/2008
    Μηνύματα
    47
    filoi mou eimai katoxos enos baghira 660cc sm tou 2005 me tis wp anartiseis. (ayto me to moter tis yamaha pou anefere o filos pio pano.) pistepsteme tetoio mixanaki den prokite na ksanavgei. kai skili kai kamia sxesi i odigiki simberifora me ta xt.

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
    Που το ξεθαψες το θεματακι φιλαρακο τρανσαλπα;
    Καλως ηρθες

    καλώς σας βρήκα φίλε μου βεστρομά !!

    Πραγματικά δεν ξέρω που το ξέθαψα αυτό το θέμα!!

  11. #26
    Κρίμα που κλείνει η ΜΖ, η αλήθεια είναι πως το 251 μαζί με το 350 Jawa, είχαν την ατυχία να έχουν απέναντί τους τα RD που μας είχαν στοιχειώσει τα εφηβικά μας όνειρα...
    Σήμερα, πιο ώριμος πια, μπορώ να αντιληφθώ πόσο σημαντικές ήταν αυτές οι μοτοσυκλέτες.
    Η θέση τους θα είναι πλέον στο πάνθεον των μοτοσυκλετών που, αν μη τι άλλο, άφησαν το σημάδι τους και την υπογραφή τους για πάντα.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Και οι 2 ήταν αρχαιολογίες απο το 60 στην καλύτερη περίπτωση, σχεδιάστικαν και κατασκευάστηκαν σε τεράστιους αριθμούς ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες μεταφοράς του ανατολικού μπλόκ με γνώμονα το μικρό κόστος και μόνο (με την καλή έννοια).
    Και τα κατάφεραν πολύ καλά μιάς και κοστίζαν στην Ελλάδα περίπου όσο ένα c50.
    Αλλά σε καμιά περίπτωση δεν κουβαλούσαν την τεχνολογία και την εξέλιξη των εργοστασίων που τις έβγαλε και εκεί το χάσαν το παιγνίδι αυτά τα εργοστάσια.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xristos67
    Εγγραφή
    22/11/2007
    Μηνύματα
    254
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bavarian
    Καλώς ή κακώς η ΜuZ έχει βάλει το λιθαράκι της στην ιστορία της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα.Φθηνά,σχετικά αξιόπιστα,ήταν το μέσο μεταφοράς για πολλούς που ήθελαν ένα μεταφορικό μέσο για την δουλειά τους.Κάποιοι πιο τολμηροί έκαναν και ταξίδια μακρινά ή κοντινά.Ακόμα θυμάμαι ένα ταξιδιωτικό με Muz στην Ιταλία.Βέβαια όπως όλες οι μοτοσυκλέτες έτσι και αυτές ταυτίστηκαν με ένα κομμάτι της κοινωνίας των μοτοσυκλετιστών.Τι να πρωτοπείς όμως για αυτά τα ηρωϊκά μηχανάκια και τις ιστορίες που τα περιβάλλουν.Εδώ στο Περιστέρι κυκλοφορούν αρκετά ακόμα και γουστάρω να "μυρίζω" την διχρονίλα τους,να ακούω το χαρακτηριστικό "σπαστό" ήχο της εξάτμισης-κανόνι που έχουν.Για την ιστορία της στους αγώνες δεν χρειάζεται αναφορά.ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ GP τελεία και παύλα.

    Οπως είπε και ο Αρης η Suzuki ήταν δίπλα τους για να μάθει πως φτιάχνονται οι δίχρονοι κινητήρες πως εξελίσονται για να μπορέσει αργότερα να διαπρέψει και αυτή στους αγώνες.
    Υπάρχουν πολλές και μυθικές ιστορίες για το πως αναβάτες,μοτέρ και σχέδια πέρναγαν τα "συρματοπλέγματα" για να μελετηθούν από τους δυτικούς.



    Εγώ πιστευώ ότι σαν ιστορική εταιρεία σίγουρα θα ανακάμψει.Οι κινέζοι χρηματοδότες μάλλον δεν είχαν ποτέ όραμα ούτε ποτέ έδειξαν φρέσκιες σχεδιαστικές ιδέες αν και το χιλιάρι που έβγαλαν άρεσε αρκετά.Με όνομα βαρύ σαν ιστορία.


    Μuz σε αγαπάμε...και σε ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στην μοτοσυκλέτα.

    Prin arketa xronia (1990-1992) ergazomoun san mixanikos sto exousiodotimeno sinergeio tis Hellimoto stin plataion kai agisilaou (Motor In - Mat8aios Tzouvalas).
    Logo tis stenis sunergasias tis Hellinmoto kai tis Motor In , eixame analabei kai tin sinarmologisi ton kainourgion motosikleton Ducati / Cagiva / MZ ktl (anoigma koutas kai sinarmologisi/elegxos prin figoun gia tin ek8esi...)

    Tote i Hellinmoto eixe simmetasxei kai stin Ek8esi motosikletas stin opoia itan paron dieu8inon stelexos apo to ergostasio tis MZ...

    Se sizitisi mazi tou mou eixe anaferei oti otan o Walter Kaaden apostatise apo tin Anatoliki Germania brike "katafigio" stin Japoneziki Suzuki stin opoia Poulise Ola ta mistika tis MZ...
    Etsi oi Japonezoi piran ta pano tous kai anatrapike to paixnidi ....
    Mporei o Walter Kaaden na itan enas Idiofuis "Jenius" Mixanologos alla stous stenous kiklous tis MZ iparxei panta mia pikra kai mia apogoiteusiapo tin "Prodosia" tou...

  14. #29
    Πραγματι

    ο Κααντεν τους εκανε μαγκες!!!!

  15. #30
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xristos67
    Prin arketa xronia (1990-1992) ergazomoun san mixanikos sto exousiodotimeno sinergeio tis Hellimoto stin plataion kai agisilaou (Motor In - Mat8aios Tzouvalas).
    Logo tis stenis sunergasias tis Hellinmoto kai tis Motor In , eixame analabei kai tin sinarmologisi ton kainourgion motosikleton Ducati / Cagiva / MZ ktl (anoigma koutas kai sinarmologisi/elegxos prin figoun gia tin ek8esi...)

    Tote i Hellinmoto eixe simmetasxei kai stin Ek8esi motosikletas stin opoia itan paron dieu8inon stelexos apo to ergostasio tis MZ...

    Se sizitisi mazi tou mou eixe anaferei oti otan o Walter Kaaden apostatise apo tin Anatoliki Germania brike "katafigio" stin Japoneziki Suzuki stin opoia Poulise Ola ta mistika tis MZ...
    Etsi oi Japonezoi piran ta pano tous kai anatrapike to paixnidi ....
    Mporei o Walter Kaaden na itan enas Idiofuis "Jenius" Mixanologos alla stous stenous kiklous tis MZ iparxei panta mia pikra kai mia apogoiteusiapo tin "Prodosia" tou...


    Φίλε Χρίστο σε παρακαλώ ξαναδιάβασε την Ιστορία και μην σπιλώνεις το όνομα του μεγάλου μηχανικού.

    Ο Walter Kaaden, που στην ουσία εφηυρε μεταξύ άλλων τους θαλάμουσ διαστολής δεν πρόδωσε κανέναν και ηταν αψογος σε όλα του.

    Ο Ernst Degner, εργοστασιακός οδηγός της MZ που ειχε προσβαση στα σχέδια, αυτομόλησε μεσα σε πορτ μπαγκάζ αυτοκινήτου απο τον αγώνα της Ουγγαρίας όπου ετρεχε με την ΜΖ και εδωσε ολα τα μυστικά στην Suzuki η οποία βρέθηκε ξαφνικά σε πλεονεκτική θέση.

    Ο Walter Kaaden το εφερε βαρέως, δεν ξαναμίλησε ποτε στον παλιο του συνεργάτη, και τελικά ο Ernst Degner αυτοκτόνησε σε μεγάλη ηλικία.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2007, 23:30
  2. Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2006, 18:41
  3. Παει Και Αλλο;
    από SKORPIOS στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2004, 22:29
  4. Αντε καλά να μας πάει και σημερις! Χαίρετε!
    από petridist στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2003, 10:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF