Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Πραγματι
ο Κααντεν τους εκανε μαγκες!!!!![]()
![]()
Κοιτα πιο πάνω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Πραγματι
ο Κααντεν τους εκανε μαγκες!!!!![]()
![]()
Κοιτα πιο πάνω.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Einai polla xronia prin....8imamai oti ipirxe prodosia stin mesi... An gnorizeis oti den itan o Kaaden alla o sinergatis tou na kano edit kai na to dior8oso...kai zitao kai signnomi...
Apla 8imithika tin sinantisi prin 17 xronia me ekeinon to germano tis MZ stin ek8esi motosikletas.. pou otan milouse gia auto to gegonos edeixne tin apogoiteusi tou kai tin pikra gia auto pou eixe simbei...
Kai 8imamai kai kati gia autoktonia... opote mporei na einai kai etsi opos ta les...
Den diabasa kamia istoria, apla metafero prosopiki empeiria...
filika..![]()
O ***** τους έσπρωξε, αλλά η αντιγραφές και η κλοπή ιδεών πάντα χαρακτήριζαν τους αγώνες. Και πριν αποστατήσει ο ***** η suzuki (και όχι μόνο) CZ αντέγραφαν ή τα έπαιρναν έτοιμα (Honda-Mondial πχ).Αρχικά δημιουργήθηκε από Xristos67
Se sizitisi mazi tou mou eixe anaferei oti otan o Walter Kaaden apostatise apo tin Anatoliki Germania brike "katafigio" stin Japoneziki Suzuki stin opoia Poulise Ola ta mistika tis MZ...
Etsi oi Japonezoi piran ta pano tous kai anatrapike to paixnidi ....
Mporei o Walter Kaaden na itan enas Idiofuis "Jenius" Mixanologos alla stous stenous kiklous tis MZ iparxei panta mia pikra kai mia apogoiteusiapo tin "Prodosia" tou...
Οι λόγοι που τα ανατολικά μηχανάκια χάθηκαν ήταν κυρίως πολιτικοί και τίποτα περισσότερο. To know-how το είχαν, μηχανικούς είχαν, οδηγούς δεν είχαν, αλλά οι αγώνες το μόνο που εξυπηρετούσαν ήταν να προβάλλουν εντός του ανατολικού μπλοκ την σοσιαλιστική ανωτερότητα.
Edit: Ok Αρη λάθος
Το γνωρίζω πολύ καλά.Αρχικά δημιουργήθηκε από Xristos67
Einai polla xronia prin....8imamai oti ipirxe prodosia stin mesi... An gnorizeis oti den itan o Kaaden alla o sinergatis tou na kano edit kai na to dior8oso...kai zitao kai signnomi...
Apla 8imithika tin sinantisi prin 17 xronia me ekeinon to germano tis MZ stin ek8esi motosikletas.. pou otan milouse gia auto to gegonos edeixne tin apogoiteusi tou kai tin pikra gia auto pou eixe simbei...
Kai 8imamai kai kati gia autoktonia... opote mporei na einai kai etsi opos ta les...
Den diabasa kamia istoria, apla metafero prosopiki empeiria...
filika..![]()
Βαλε στο google το όνομα ενος εκ των δύο και θα δεις όλη την ιστορία.
edit: Ηταν απο το Σουηδικό GP που αυτομόλησε ο Degner, και μαζί με σχέδια πήρα και ανταλλακτικά.
Αφού πρωτα ειχε διαλύσει επίτηδες το μοτερ του εργοστασιακού MZ ενω αν τερμάτιζε απλα στους πόντους επειρνε το Παγκόσμιπ Πρωτάθλημα...
Ομως δεν επρεπε να τερματίσει τον αγώνα, ηταν όλα κανονισμένα να βγεί απο τον αγώνα πριν την καρρο σημαία.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
![]()
![]()
Κοιτα πιο πάνω.![]()
Τους εκανε μαγκες Αρη, οχι οτι αυτομολησε ο ιδιος....
Βεβαια το πως βρεθηκαν τα σχεδια στα χερια του οδηγου...κανεις δεν ξερει...
Ernst Degner (born Ernst Eugen Wotzlawek on 22 September 1931 in Gleiwitz, Upper Silesia, Germany - died 10 September 1983 in Arona, Teneriffe, Spain) was a German Grand Prix motorcycle road racer.
After getting expelled after World War II, his family wound up in the German Democratic Republic (East Germany). Degner raced successfully for the competitive East German manufacturer MZ which used two-stroke engines, for which MZ's engineer Walter Kaaden discovered principles regarding how sound waves and expansion chambers effect engine tuning.
After the Berlin Wall had been built in August 1961, Degner arranged an escape (Republikflucht) of his family from the GDR in the boot (trunk) of a car on the weekend he himself was racing in the Swedish motorcycle Grand Prix. In that race, he could have secured the WC, but his engine failed, and he defected via Denmark to (West) Germany. After this was discovered, the East Germans accused him of deliberately destroying his engine.
The Japanese company Suzuki hired him (and his knowledge), and in 1962 Degner won Suzuki's first World Championship in the 50 cc class. [1]
After surviving horrific burns following a terrifying crash at Suzuka Circuit, the double-apex right-hand curves past the esses were named for him. Due to his burns he became dependant on medication, and died from an overdose.
Clopy right apo Google Engyklopaidia...
Bebaia edo den milane gia autoktonia alla isos kai na einai...
Alla o Germanos apo tin MZ mou eixe milisei gia kapoia autoktonia...
και το πως
.......Then, in 1961, with Degner poised on the brink of stardom, the East German defected while competing at the Swedish Grand Prix. Within hours he was on his way to Japan, where he signed to ride for Suzuki. At the time, there were rumors that he’d escaped with a complete set of drawings or even a disassembled motor in his luggage. That needn’t have been the case; Degner was not just a wrist, he was a trained engineer who had played an important development role at MZ. The contents of his helmet were damaging enough to the Communist cause.....
http://64.233.183.132/search?q=cache...lnk&cd=5&gl=gr
Tωρα που το ξεκαθαρίσαμε αυτό, και μια και η εταιρεία πλέον δεν φαίνεται να σωνεται απ οτο διάβασα τελευταία αν και ειχε γίνει μια προσπάθεις, ας βάλω το λινκ του British MZ Racing Club.
http://www.bmzrc.net/
Mια πολύ καλή ιδέα, πάνε και τα τρέχουν χωρίς κόστος και χωρίς τρελλές ταχύτητες. Ο συναγωνισμός είναι πολύ υψηλός και εχει πολύ ενδιαφέρον.
Με 500 GBP σου προσφέρουν 3 μέρες στην πίστα με τα παρακάτω:
Μοτοσυκλέτα
Λαστιχα
Λαδια
Βενζίνη
4 αγώνες και 2 προπονήσεις
Αγωνιστικό σχολείο
Εκπαιδευση για Αγωνιστική Licence
To κόστος του Licence
Ετήσια Συνδρομή στο BEMSEE
Eτησια Συνδρομή στο BMZRC
Αν καταστρεψεις τελείως την μοτοσυκλέτα το περισσότερο που θα κληθείς να πληρώσεις extra είναι 200 GBP.
Nαι μιλάμε για τα ETZ251 που πλέον παράγονται μόνο σαν Kanuni στην Τουρκία.
Και τι είπε ο Keith Code.
Keith Code – Guru of the California Superbike School and author of A Twist of the wrist:- At my Cadwell School I was walking down the line of bikes waiting for the first track session. There were R1s, RC30’s, 916s… all the big toys you see on the race circuits of the world. There were also a couple of MZ’s. I didn’t knoew what they were but they didn’t look much like an R1 and I wondered how they would fare on the track. After I watched them throlugh some turns I decided they looked like fun! On day two I was buttonholed by one of the guys on an RC30 after his track session. He asked me to speak to the fellas on the MZ’s. He said they were passing him too close! I thought “Wow this guy must be really slow round the turns to be passed by those little MZ’s”, I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn’t slow; those guys on MZ’s were quick, very quick. In fact we have recruited one of them as an instructor with the Superbike school in the UK. The class is very much wanted and needed. (We don’t have it over here in the US). MZ’s are certainly a neat way to start racing.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Κατά την άποψή μου η "προδοσία" μόνο καλό έκανε στο κόσμο της μοτοσυκλέτας.
Τα αγωνιστικά τμήματα των "Ανατολικών" μόνο σκοπό είχαν την προπαγάνδα.
Μπορεί επί της ουσίας να απασχολούσαν μηχανικούς μερακλήδες γνώστες και ιδιοφυείς αν θέλετε αλλά εάν δεν είχαν πάει στη suzuki τα μυστικά απλά θα χάνονταν όπως και τόσες άλλες καλές ιδέες.
Μην ξεχνάμε οτι στην ουσία ούτε η ΜΖ ούτε η CZ έβγαλαν στην παραγωγή θάλαμο διαστολής ή περιστροφική βαλβίδα.
Πολύ καλά λοιπόν έκανε ο κ degner και την έκανε με τις σημειώσεις και τα ανταλακτικά.
Πολύ ενδιαφέρουσα αποψη, και μάλιστα τείνω να συμφωνήσω αλλά δεν ειμαι σιγουρος.Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Κατά την άποψή μου η "προδοσία" μόνο καλό έκανε στο κόσμο της μοτοσυκλέτας.
Τα αγωνιστικά τμήματα των "Ανατολικών" μόνο σκοπό είχαν την προπαγάνδα.
Μπορεί επί της ουσίας να απασχολούσαν μηχανικούς μερακλήδες γνώστες και ιδιοφυείς αν θέλετε αλλά εάν δεν είχαν πάει στη suzuki τα μυστικά απλά θα χάνονταν όπως και τόσες άλλες καλές ιδέες.
Μην ξεχνάμε οτι στην ουσία ούτε η ΜΖ ούτε η CZ έβγαλαν στην παραγωγή θάλαμο διαστολής ή περιστροφική βαλβίδα.
Πολύ καλά λοιπόν έκανε ο κ degner και την έκανε με τις σημειώσεις και τα ανταλακτικά.
Φαντάσου να μην ειχαμε ποτέ θαλάμους διαστολή!! . Αν και θα το εφτιαχναν και οι Japan κλπ αφού τα ειχαν δεί στα GP.
Το θέμα ηταν οτι ετσι πήραν έτοιμες τις λεπτομέρειες του σχεδιασμού κι εμαθαν εν μια νυκτί τα μυστικά των περιστροφικών βαλβίδων,των θαλάμων διαστολής, και των κυμάτων της εντός της εξάτμισης ετσι ωστε να τους πατήσουν όλους αμέσως κι αυτό όσο ναναι ηταν λίγο που$#ιά.
Φαντάζομαι οτι θα μπορούσαν να το φτιάξουν, αφου τα σχήματα των εξατμίσεων ηταν φανερα, αλλά θα τους επαιρνε χρόνο, χρήμα κλπ.
Τι λες, δεν θα μπορούσαν να τους φτιάξουν χωρίς την κλεψιά?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Τελικά σίγουρα θα τους έφτιαχναν με την προυπόθεση οτι θα συνέχιζαν με δίχρονους.Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Πολύ ενδιαφέρουσα αποψη, και μάλιστα τείνω να συμφωνήσω αλλά δεν ειμαι σιγουρος.
Φαντάσου να μην ειχαμε ποτέ θαλάμους διαστολή!! . Αν και θα το εφτιαχναν και οι Japan κλπ αφού τα ειχαν δεί στα GP.
Το θέμα ηταν οτι ετσι πήραν έτοιμες τις λεπτομέρειες του σχεδιασμού κι εμαθαν εν μια νυκτί τα μυστικά των περιστροφικών βαλβίδων,των θαλάμων διαστολής, και των κυμάτων της εντός της εξάτμισης ετσι ωστε να τους πατήσουν όλους αμέσως κι αυτό όσο ναναι ηταν λίγο που$#ιά.
Φαντάζομαι οτι θα μπορούσαν να το φτιάξουν, αφου τα σχήματα των εξατμίσεων ηταν φανερα, αλλά θα τους επαιρνε χρόνο, χρήμα κλπ.
Τι λες, δεν θα μπορούσαν να τους φτιάξουν χωρίς την κλεψιά?
Και δεν ξέρω κατά πόσο θα υπήρχαν δίχρονοι εάν η suzuki δεν έβρισκε έτοιμες λύσεις ,με δεδομένη την προσήλωση της honda στους τετράχρονους, όπως και αρκετών μεγάλων κατασκευαστών της εποχής.
Πάντως αυτό που γνωρίζω σίγουρα είναι οτι εάν υπήρχε ακόμα MZ (και εννοώ την κανονική πρίν το 91 και οχι την MuZ) θα παρήγαγε ακόμα το 251 με ένα πιό κοντό μπουρί ίσως.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
vestroma ξέρεις την ιστορία τηα MZ και πως επηρέασε την ιστορία της Suzuki?
Μαλλον οχι.... :o
Για την Ιστορία να ξέρεις οτι η Suzuki τις πρωτες της επιτυχίες τις χρωστάει στην MZ, τότε που δεν ηξερε που της παν τα 5 και η ΜΖ κέρδιζε GP.
Βαλε στο google Walter Kaaden και Ernst Degner και θα δεις τι εγινε.
Πεστα φιλε μου ετσι για να μαθαινουν οσοι δεν ξερουν!!!!!!!!
Λυπαμαι για τα ΜΖ![]()
Κριμα!
Moto Morini,moto di essere!
http://morini350hellas.altervista.org/
www.fisi.tv
Την οποία δεν ξεστραβώθηκε κανας γιαπωνέζος να αντιγράψειΑρχικά δημιουργήθηκε από Ασωτος
Πάντα μου έκανε εντύπωση η προστασία γραναζιού - αλυσίδας![]()