Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 55

Θέμα: Πάει και η ΜΖ

  1. #31
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
    Πραγματι

    ο Κααντεν τους εκανε μαγκες!!!!


    Κοιτα πιο πάνω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xristos67
    Εγγραφή
    22/11/2007
    Μηνύματα
    254
    Einai polla xronia prin....8imamai oti ipirxe prodosia stin mesi... An gnorizeis oti den itan o Kaaden alla o sinergatis tou na kano edit kai na to dior8oso...kai zitao kai signnomi...

    Apla 8imithika tin sinantisi prin 17 xronia me ekeinon to germano tis MZ stin ek8esi motosikletas.. pou otan milouse gia auto to gegonos edeixne tin apogoiteusi tou kai tin pikra gia auto pou eixe simbei...

    Kai 8imamai kai kati gia autoktonia... opote mporei na einai kai etsi opos ta les...
    Den diabasa kamia istoria, apla metafero prosopiki empeiria...

    filika..

  3. #33
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xristos67
    Se sizitisi mazi tou mou eixe anaferei oti otan o Walter Kaaden apostatise apo tin Anatoliki Germania brike "katafigio" stin Japoneziki Suzuki stin opoia Poulise Ola ta mistika tis MZ...
    Etsi oi Japonezoi piran ta pano tous kai anatrapike to paixnidi ....
    Mporei o Walter Kaaden na itan enas Idiofuis "Jenius" Mixanologos alla stous stenous kiklous tis MZ iparxei panta mia pikra kai mia apogoiteusiapo tin "Prodosia" tou...
    O ***** τους έσπρωξε, αλλά η αντιγραφές και η κλοπή ιδεών πάντα χαρακτήριζαν τους αγώνες. Και πριν αποστατήσει ο ***** η suzuki (και όχι μόνο) CZ αντέγραφαν ή τα έπαιρναν έτοιμα (Honda-Mondial πχ).

    Οι λόγοι που τα ανατολικά μηχανάκια χάθηκαν ήταν κυρίως πολιτικοί και τίποτα περισσότερο. To know-how το είχαν, μηχανικούς είχαν, οδηγούς δεν είχαν, αλλά οι αγώνες το μόνο που εξυπηρετούσαν ήταν να προβάλλουν εντός του ανατολικού μπλοκ την σοσιαλιστική ανωτερότητα.

    Edit: Ok Αρη λάθος
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #34
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xristos67
    Einai polla xronia prin....8imamai oti ipirxe prodosia stin mesi... An gnorizeis oti den itan o Kaaden alla o sinergatis tou na kano edit kai na to dior8oso...kai zitao kai signnomi...

    Apla 8imithika tin sinantisi prin 17 xronia me ekeinon to germano tis MZ stin ek8esi motosikletas.. pou otan milouse gia auto to gegonos edeixne tin apogoiteusi tou kai tin pikra gia auto pou eixe simbei...

    Kai 8imamai kai kati gia autoktonia... opote mporei na einai kai etsi opos ta les...
    Den diabasa kamia istoria, apla metafero prosopiki empeiria...

    filika..
    Το γνωρίζω πολύ καλά.
    Βαλε στο google το όνομα ενος εκ των δύο και θα δεις όλη την ιστορία.

    edit: Ηταν απο το Σουηδικό GP που αυτομόλησε ο Degner, και μαζί με σχέδια πήρα και ανταλλακτικά.
    Αφού πρωτα ειχε διαλύσει επίτηδες το μοτερ του εργοστασιακού MZ ενω αν τερμάτιζε απλα στους πόντους επειρνε το Παγκόσμιπ Πρωτάθλημα...

    Ομως δεν επρεπε να τερματίσει τον αγώνα, ηταν όλα κανονισμένα να βγεί απο τον αγώνα πριν την καρρο σημαία.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing


    Κοιτα πιο πάνω.


    Τους εκανε μαγκες Αρη, οχι οτι αυτομολησε ο ιδιος....

    Βεβαια το πως βρεθηκαν τα σχεδια στα χερια του οδηγου...κανεις δεν ξερει...

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xristos67
    Εγγραφή
    22/11/2007
    Μηνύματα
    254
    Ernst Degner (born Ernst Eugen Wotzlawek on 22 September 1931 in Gleiwitz, Upper Silesia, Germany - died 10 September 1983 in Arona, Teneriffe, Spain) was a German Grand Prix motorcycle road racer.

    After getting expelled after World War II, his family wound up in the German Democratic Republic (East Germany). Degner raced successfully for the competitive East German manufacturer MZ which used two-stroke engines, for which MZ's engineer Walter Kaaden discovered principles regarding how sound waves and expansion chambers effect engine tuning.

    After the Berlin Wall had been built in August 1961, Degner arranged an escape (Republikflucht) of his family from the GDR in the boot (trunk) of a car on the weekend he himself was racing in the Swedish motorcycle Grand Prix. In that race, he could have secured the WC, but his engine failed, and he defected via Denmark to (West) Germany. After this was discovered, the East Germans accused him of deliberately destroying his engine.

    The Japanese company Suzuki hired him (and his knowledge), and in 1962 Degner won Suzuki's first World Championship in the 50 cc class. [1]

    After surviving horrific burns following a terrifying crash at Suzuka Circuit, the double-apex right-hand curves past the esses were named for him. Due to his burns he became dependant on medication, and died from an overdose.


    Clopy right apo Google Engyklopaidia...

    Bebaia edo den milane gia autoktonia alla isos kai na einai...
    Alla o Germanos apo tin MZ mou eixe milisei gia kapoia autoktonia...

  7. #37
    και το πως

    .......Then, in 1961, with Degner poised on the brink of stardom, the East German defected while competing at the Swedish Grand Prix. Within hours he was on his way to Japan, where he signed to ride for Suzuki. At the time, there were rumors that he’d escaped with a complete set of drawings or even a disassembled motor in his luggage. That needn’t have been the case; Degner was not just a wrist, he was a trained engineer who had played an important development role at MZ. The contents of his helmet were damaging enough to the Communist cause.....

    http://64.233.183.132/search?q=cache...lnk&cd=5&gl=gr

  8. #38
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Tωρα που το ξεκαθαρίσαμε αυτό, και μια και η εταιρεία πλέον δεν φαίνεται να σωνεται απ οτο διάβασα τελευταία αν και ειχε γίνει μια προσπάθεις, ας βάλω το λινκ του British MZ Racing Club.

    http://www.bmzrc.net/

    Mια πολύ καλή ιδέα, πάνε και τα τρέχουν χωρίς κόστος και χωρίς τρελλές ταχύτητες. Ο συναγωνισμός είναι πολύ υψηλός και εχει πολύ ενδιαφέρον.

    Με 500 GBP σου προσφέρουν 3 μέρες στην πίστα με τα παρακάτω:

    Μοτοσυκλέτα
    Λαστιχα
    Λαδια
    Βενζίνη
    4 αγώνες και 2 προπονήσεις
    Αγωνιστικό σχολείο
    Εκπαιδευση για Αγωνιστική Licence
    To κόστος του Licence
    Ετήσια Συνδρομή στο BEMSEE
    Eτησια Συνδρομή στο BMZRC

    Αν καταστρεψεις τελείως την μοτοσυκλέτα το περισσότερο που θα κληθείς να πληρώσεις extra είναι 200 GBP.

    Nαι μιλάμε για τα ETZ251 που πλέον παράγονται μόνο σαν Kanuni στην Τουρκία.

    Και τι είπε ο Keith Code.
    Keith Code – Guru of the California Superbike School and author of A Twist of the wrist:- At my Cadwell School I was walking down the line of bikes waiting for the first track session. There were R1s, RC30’s, 916s… all the big toys you see on the race circuits of the world. There were also a couple of MZ’s. I didn’t knoew what they were but they didn’t look much like an R1 and I wondered how they would fare on the track. After I watched them throlugh some turns I decided they looked like fun! On day two I was buttonholed by one of the guys on an RC30 after his track session. He asked me to speak to the fellas on the MZ’s. He said they were passing him too close! I thought “Wow this guy must be really slow round the turns to be passed by those little MZ’s”, I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn’t slow; those guys on MZ’s were quick, very quick. In fact we have recruited one of them as an instructor with the Superbike school in the UK. The class is very much wanted and needed. (We don’t have it over here in the US). MZ’s are certainly a neat way to start racing.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	renta07.jpg 
Προβολές:	245 
Μέγεθος:	45,1 KB 
ID:	148967
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Κατά την άποψή μου η "προδοσία" μόνο καλό έκανε στο κόσμο της μοτοσυκλέτας.
    Τα αγωνιστικά τμήματα των "Ανατολικών" μόνο σκοπό είχαν την προπαγάνδα.
    Μπορεί επί της ουσίας να απασχολούσαν μηχανικούς μερακλήδες γνώστες και ιδιοφυείς αν θέλετε αλλά εάν δεν είχαν πάει στη suzuki τα μυστικά απλά θα χάνονταν όπως και τόσες άλλες καλές ιδέες.
    Μην ξεχνάμε οτι στην ουσία ούτε η ΜΖ ούτε η CZ έβγαλαν στην παραγωγή θάλαμο διαστολής ή περιστροφική βαλβίδα.
    Πολύ καλά λοιπόν έκανε ο κ degner και την έκανε με τις σημειώσεις και τα ανταλακτικά.

  10. #40
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Κατά την άποψή μου η "προδοσία" μόνο καλό έκανε στο κόσμο της μοτοσυκλέτας.
    Τα αγωνιστικά τμήματα των "Ανατολικών" μόνο σκοπό είχαν την προπαγάνδα.
    Μπορεί επί της ουσίας να απασχολούσαν μηχανικούς μερακλήδες γνώστες και ιδιοφυείς αν θέλετε αλλά εάν δεν είχαν πάει στη suzuki τα μυστικά απλά θα χάνονταν όπως και τόσες άλλες καλές ιδέες.
    Μην ξεχνάμε οτι στην ουσία ούτε η ΜΖ ούτε η CZ έβγαλαν στην παραγωγή θάλαμο διαστολής ή περιστροφική βαλβίδα.
    Πολύ καλά λοιπόν έκανε ο κ degner και την έκανε με τις σημειώσεις και τα ανταλακτικά.
    Πολύ ενδιαφέρουσα αποψη, και μάλιστα τείνω να συμφωνήσω αλλά δεν ειμαι σιγουρος.

    Φαντάσου να μην ειχαμε ποτέ θαλάμους διαστολή!! . Αν και θα το εφτιαχναν και οι Japan κλπ αφού τα ειχαν δεί στα GP.

    Το θέμα ηταν οτι ετσι πήραν έτοιμες τις λεπτομέρειες του σχεδιασμού κι εμαθαν εν μια νυκτί τα μυστικά των περιστροφικών βαλβίδων,των θαλάμων διαστολής, και των κυμάτων της εντός της εξάτμισης ετσι ωστε να τους πατήσουν όλους αμέσως κι αυτό όσο ναναι ηταν λίγο που$#ιά.
    Φαντάζομαι οτι θα μπορούσαν να το φτιάξουν, αφου τα σχήματα των εξατμίσεων ηταν φανερα, αλλά θα τους επαιρνε χρόνο, χρήμα κλπ.

    Τι λες, δεν θα μπορούσαν να τους φτιάξουν χωρίς την κλεψιά?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Πολύ ενδιαφέρουσα αποψη, και μάλιστα τείνω να συμφωνήσω αλλά δεν ειμαι σιγουρος.

    Φαντάσου να μην ειχαμε ποτέ θαλάμους διαστολή!! . Αν και θα το εφτιαχναν και οι Japan κλπ αφού τα ειχαν δεί στα GP.

    Το θέμα ηταν οτι ετσι πήραν έτοιμες τις λεπτομέρειες του σχεδιασμού κι εμαθαν εν μια νυκτί τα μυστικά των περιστροφικών βαλβίδων,των θαλάμων διαστολής, και των κυμάτων της εντός της εξάτμισης ετσι ωστε να τους πατήσουν όλους αμέσως κι αυτό όσο ναναι ηταν λίγο που$#ιά.
    Φαντάζομαι οτι θα μπορούσαν να το φτιάξουν, αφου τα σχήματα των εξατμίσεων ηταν φανερα, αλλά θα τους επαιρνε χρόνο, χρήμα κλπ.

    Τι λες, δεν θα μπορούσαν να τους φτιάξουν χωρίς την κλεψιά?
    Τελικά σίγουρα θα τους έφτιαχναν με την προυπόθεση οτι θα συνέχιζαν με δίχρονους.
    Και δεν ξέρω κατά πόσο θα υπήρχαν δίχρονοι εάν η suzuki δεν έβρισκε έτοιμες λύσεις ,με δεδομένη την προσήλωση της honda στους τετράχρονους, όπως και αρκετών μεγάλων κατασκευαστών της εποχής.
    Πάντως αυτό που γνωρίζω σίγουρα είναι οτι εάν υπήρχε ακόμα MZ (και εννοώ την κανονική πρίν το 91 και οχι την MuZ) θα παρήγαγε ακόμα το 251 με ένα πιό κοντό μπουρί ίσως.

  12. #42
    Ψυχή βαθιά ... Καρδιακός Το avatar του/της Ασωτος
    Εγγραφή
    25/07/2006
    Μηνύματα
    284
    Σε ανάμνηση λοιπόν μιας κόκκινης 251 και ενός ασημί 150 :


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mz250gea.jpg 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	89,9 KB 
ID:	148981
    Μια από τις σχέσεις που δεν ξέρεις, μου φώναξε ένα πρωινό, κάνεις εσύ αυτό που θέλεις, γι΄αυτό βαθιά και σε μισώ ...

  13. #43
    Ψυχή βαθιά ... Καρδιακός Το avatar του/της Ασωτος
    Εγγραφή
    25/07/2006
    Μηνύματα
    284
    Πάντα μου έκανε εντύπωση η προστασία γραναζιού - αλυσίδας


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mz.b.jpg 
Προβολές:	206 
Μέγεθος:	36,4 KB 
ID:	148982
    Μια από τις σχέσεις που δεν ξέρεις, μου φώναξε ένα πρωινό, κάνεις εσύ αυτό που θέλεις, γι΄αυτό βαθιά και σε μισώ ...

  14. #44
    MORINISTA NEL CUORE! Το avatar του/της hdbiker
    Εγγραφή
    17/03/2006
    Μηνύματα
    229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    vestroma ξέρεις την ιστορία τηα MZ και πως επηρέασε την ιστορία της Suzuki?

    Μαλλον οχι.... :o

    Για την Ιστορία να ξέρεις οτι η Suzuki τις πρωτες της επιτυχίες τις χρωστάει στην MZ, τότε που δεν ηξερε που της παν τα 5 και η ΜΖ κέρδιζε GP.
    Βαλε στο google Walter Kaaden και Ernst Degner και θα δεις τι εγινε.


    Πεστα φιλε μου ετσι για να μαθαινουν οσοι δεν ξερουν!!!!!!!!
    Λυπαμαι για τα ΜΖ
    Κριμα!
    Moto Morini,moto di essere!
    http://morini350hellas.altervista.org/
    www.fisi.tv

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ασωτος
    Πάντα μου έκανε εντύπωση η προστασία γραναζιού - αλυσίδας
    Την οποία δεν ξεστραβώθηκε κανας γιαπωνέζος να αντιγράψει

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/06/2007, 23:30
  2. Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2006, 18:41
  3. Παει Και Αλλο;
    από SKORPIOS στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2004, 22:29
  4. Αντε καλά να μας πάει και σημερις! Χαίρετε!
    από petridist στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2003, 10:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF