και πολυ κακως εκανε, αλλαζεις αλυσιδα καθε 40.000χλμ χωρις ομως να την λαδωσεις ποτε! για τα MZ251 μιλαω, τα πιο μεγαλα κυβικα ισως χρειαζονταν πιο συχνη αλλαγη αλλα ειναι μεγαλη μαγκια να μην ασχολεισαι με την αλυσιδα για 3-4 χρονακια.Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Την οποία δεν ξεστραβώθηκε κανας γιαπωνέζος να αντιγράψει![]()
η MZ εχασε το παιχνιδι μονη της, επεσε στην παγιδα των γιαπωνεζων να ασχοληθει με τα τετραχρονα και να αφησει τα διχρονα που τοσο καλα ηξερε να κατασκευαζει. μετα αναγκαστικε να ασχοληθει με κινητηρες +600cc (δηλαδη στο αντρο της ιαπωνιας) και προφανως καταστραφηκε.
ενα MZ251 ακομη και σημερα ειναι πολυ καλυτερο μηχανακι απο ενα ψευτογιαπονεζικο 250αρι και ας σχεδιαστηκε 50 χρονια μετα. εχω οδηγησει cb500 του '98 (νομιζω) και ειναι ενα ψευτικο παιχνιδι μπροστα στο MZ. γενικα ο θανατος του διχρονου κινητηρα ηταν ενα μεγαλο λαθος που εμεις οι καταναλωτες αφησαμε να συμβει και το πληρωνουμε τωρα. σερβις καθε 6.000 και αντιστοιχα λειτουργικα εξοδα σε ενα μηχανακι 250αρι για χρηση πολης χωρις κανενα πλεονεκτημα απεναντι στα αντιστοιχα τετραχρονα.