πρόβλημα χοντρό απ'το πουθενά!!έπεσε απο τη στέκα...κ το λεβιεδακι μου τρυπισε το καπάκι του κινητηρα κ σταζει λάδι!!!ελεος!!!το κολησα με κολα δυο συστατικων....αλλα φενεται οτι δακρυζει παλι!!!εχει κανεις καμια ιδεα??
πρόβλημα χοντρό απ'το πουθενά!!έπεσε απο τη στέκα...κ το λεβιεδακι μου τρυπισε το καπάκι του κινητηρα κ σταζει λάδι!!!ελεος!!!το κολησα με κολα δυο συστατικων....αλλα φενεται οτι δακρυζει παλι!!!εχει κανεις καμια ιδεα??
λεμε κ καμια μπουρδα να περασει η ωρα....
honda NSR 80 Gull Arm 500 ευρω
αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα σε παπι, αδειασε ολα τα λαδια και μετα κανε κολημα με κολα δυο συστατικων, επισης μπορεις να πας να στο κωλησουν σε μαστορα, αλλα ολα αυτα ειναι πατεντες!!! και δεν ξερω αν θα πετυχουν, το καλυτερο ειναι να αλλαξεις καρτερ.
η κολα που του εβαλα ηταν δυο συστατικων...το θεμα ειναι οτι ενω ξεραθηκε πανω στο καπακι κ εδειχνε τελειο.... ουτε λαδια ουτε τπτ!!την επομενη μερα πηγα στο κεντρο για κατι δουλειες κ με μεγαλη μου εκπληξη ειδα οτι απο τη θερμοκρασια του κινητηρα ειχε γινει παλι σαν πλαστελινη!!!μηπως ο τυπος δν μου εδωσε τελικα υψηλης θερμοκρασιας κολα??κ γι'αυτο εγινε αυτο....γιατι πρην ζεσταθει δν εχανε!!
λεμε κ καμια μπουρδα να περασει η ωρα....
honda NSR 80 Gull Arm 500 ευρω
για μια τρυπουλα ομως να αλαξω καπακι??πιστευω θα κανει ακριβα κιολας εδω ενα πλαστικο κ κανει 80 ευρω για πλακα!
λεμε κ καμια μπουρδα να περασει η ωρα....
honda NSR 80 Gull Arm 500 ευρω
υπαρχουν πολλες κολες 2 συστατικων. ενδεχετε να μην ηταν καλη η κολα δοκιμασε και με καποια αλλη μαρκα αλλα ξεκαθαρισε στο μαγαζι που αγοραζεις την κολα οτι την θες για τον σεγγεκριμενο σκοπο. εγω που το εκανα πετυχε. καλη επιτυχια!!
πανακριβο θα ειναι!!! δοκιμασε με αλλη κολα και εαν δεν πετυχει πανε σε καποιον μαστορα για κοληση. η κοληση θελει πολυ προσοχη και μην ξεχασετε να βγαλετε τον ενα πολο της μπαταριας οταν κολατε γιατι ενδεχετε να καψεις καμια υλεκτρονικη και παντα χωρις λαδια. αλλα ψαξτο μην βιαστεις!!Αρχικά δημιουργήθηκε από mka-xt600
για μια τρυπουλα ομως να αλαξω καπακι??πιστευω θα κανει ακριβα κιολας εδω ενα πλαστικο κ κανει 80 ευρω για πλακα!
συγνωμη φιλε τωρα ειδα οτι ειναι το καπακι και οχι το καρτερ! το καλυτερο βγαλτο και πανε να στο κολησουν. το καλυτερο. με τις κολες θα αγανακτισεις. και παλι συγνωμη!![]()
τον πολο της μπαταριας γιατι να τον βγαλω??η συγκεκριμενη κολα που μου εδωσε ο τυπος ειναι σαν πλαστελινη!!κοβεις οσο χρειαζεσε.....την πλαθεις στο χερι σου.........κ αυτη ξερενετε σε 5 λεπτα!!η κολα που εβαλες εσυ τι ακριβως ηταν??
λεμε κ καμια μπουρδα να περασει η ωρα....
honda NSR 80 Gull Arm 500 ευρω
μαλλων αυτο θα κανω....στην επομενη αλαγη λαδιων θα το βγαλω να το κολησουν!!ξερει κανεις ποσο κοστιζει ομως αυτη η εργασια??
λεμε κ καμια μπουρδα να περασει η ωρα....
honda NSR 80 Gull Arm 500 ευρω
αμα κωλησεις με οξυγονοκωληση σε υλεκτροσυγκολητη ειπα να βγαλεις τον πολο. αλλα δεν το διατυπωσα καλα.
γυρο στο 50 να υπολογιζεις αλλα εξαρτατε απο τον μαστορα, μπορει να μην σε παρει και τιποτα!!Αρχικά δημιουργήθηκε από mka-xt600
μαλλων αυτο θα κανω....στην επομενη αλαγη λαδιων θα το βγαλω να το κολησουν!!ξερει κανεις ποσο κοστιζει ομως αυτη η εργασια??![]()
κ ολα αυτα γιατι η στεκα δν εχει τη σωστη κλιση που θα επρεπε!! thanks για της πληροφοριες!!![]()
λεμε κ καμια μπουρδα να περασει η ωρα....
honda NSR 80 Gull Arm 500 ευρω
Δεν θέλει απλή οξυγονοκόλληση ....![]()
Με το καπάκι ανα χείρας θα πας σε μάστορα που να κολλαέι κράματα και αλουμίνια.
Θα στο γεμίσει-κολλήσει, θα το γυαλίσει και θα βγάλεις κανα χρόνο, αν δεν το ζορίζεις.
Προσωπικά έχω δει να κολλάνε καπάκια, αλλά από πάπια, οπότε μιλάμε για μικρότερες καταπονήσεις και θερμοκρασίες.....![]()
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Σωστος ο φιλος απο πανω.
Θα παρεις το καπακι σου και πηγαινε σε μαστορα που ξερει καλα!
Υπαρχουν πολλοι. Ειδικα απο Περιστερι-Μπουρναζι μερια οι περισσοτεροι εχουν κανει διατριβη πανω στην κολληση καρτερ αυτοκινητων, μιας και οι γρηγοροι αυτοκινηταδες με τα υπερχαμηλωμενα τους τα σπανε καθε λιγο και λιγακι στους υπεροχους ελληνικους δρομους μας
Επειδη λες ειναι κατι μικρο θα σου κοστισει λιγα.
Το μονο που πρεπει να κανεις ειναι να βγαλεις εσυ το καρτερ. Δεν ειναι τιποτα. Αδειαζεις λαδια και ξεβιδωνεις.
Μετα καλυψε με κατι το κατω μερος του κινητηρα να μην μπει κανενα σκουπιδι.
Οταν θα το βιδωνεις παλι κολλημενο παρε και φλατζοκολλα για να βαλεις στο σημειο επαφης του καρτερ με τον κορμο.
![]()
Καλύτερα να βάλει και καινούργια φλάντζα.Πάνω-κάτω 5-10 ΕΑρχικά δημιουργήθηκε από MG
Οταν θα το βιδωνεις παλι κολλημενο παρε και φλατζοκολλα για να βαλεις στο σημειο επαφης του καρτερ με τον κορμο.
![]()
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων