Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 19 από 19

Θέμα: Λαστιχα για SS

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από hornet
    αλλα προς θεου μη πας να βαλεις τιποτα dunlop !!!

    Αν αναφέρεσαι στην τουριστική της σειρά(207 sportmax) συμφωνώ.
    Τα 208RR είναι άλλη φάση.Τα έχω πιέσει αρκετά σε δημόσιο δρόμο και είμαι ευχαριστημένος.Κρατάω μια επιφύλαξη σε βρεγμένο.

  2. #17
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Θα πρότεινα σε όλους να διαβάσουν προσεκτικά το άρθρο. Εμπεριέχει πολλές και διάφορες γενικά χρήσιμες πληροφορίες όπως η παρακάτω:

    "For our previous test, we used the G.M.D. Computrack machine at Jim Rashid's 4&6 Racing to measure each set of tires mounted on wheels and installed on our test bike. Then Kent Soignier put those numbers into the G.M.D. Computrack system's "What If..." program to tell us how to adjust the bike back to its original geometry.
    Since that time we have adopted a simpler way of measuring the difference in the size of any two tires. For this test, we mounted each tire on a wheel, positioned the wheel perfectly vertical on a test bench (using drafting straight edges for reference) and measured the height from a designated point near the wheel's axle to the table's surface. This essentially gave us the difference in radius of each tire. The difference in that measurement for two tires told us what changes we needed to make.

    The largest difference we found was, as usual, between the Dunlop and Michelin race tires—we found that the Dunlops have a 12mm larger rear radius and a 3mm larger front radius. The geometry change caused by switching from Michelin tires to Dunlop tires would be, in this case, the equivalent of raising the rear ride height of the motorcycle by 9mm. That type of change can have a dramatic effect on the handling of a motorcycle—often inducing a tendency to tuck the front end—while also affecting final drive gearing and swingarm-to-rear-tire clearance.
    The high-performance street/track day tires covered a range of 2.5mm among all the fronts and 8.5mm among all the rears.
    We highly recommend that anyone changing tire brand and/or size measure the old and new tires and make any needed adjustments, to avoid screwing up the set-up geometry. Another thing to consider is that each tire has unique damping characteristics, and may require different suspension spring rates and valving for optimum performance. For simple logistical reasons, we couldn't completely sort out the suspension to suit each tire, instead staying with a proven baseline suspension set-up on our test bike. "


    Με λίγα λόγια λέει ότι όταν αλλάζεις έστω και την μάρκα από τα λάστιχά σου αλλάζει και η γεωμετρία της μηχανής σου καθώς και όλα όσα συνεπάγεται αυτό. Έτσι προτείνουν να κάνεις και τις σχετικές ρυθμίσεις κάθε φορά ώστε να διατηρείς την αρχική της γεωμετρία. Οι αντίστοιχες ρυθμίσεις δίνονται στο τέλος του άρθρου. Επίσης λέει ότι τα χαρακτηριστικά ελαστικότητας κάθε ελαστικού ως προς την απόσβεση ανωμαλιών είναι διαφορετικά και κανονικά χρειάζονται διαφορετικές ρυθμίσεις αναρτησεων για να αποδώσουν τα μέγιστα. (αυτό ίσως είναι και λεπτομέρεια βέβαια)

    Νομίζω ότι είναι κάτι πολύ βασικό που εγώ προσωπικά δεν το ήξερα. Νόμιζα ότι όλα τα λάστιχα του ίδιου τύπου έχουν και τις ίδιες διαστάσεις αλλά όπως φαίνεται δεν ισχύει. Έτσι μπορεί να εξηγηθεί πολύ καλά γιατί κάποια λάστιχα δείχνουν τέλεια σε μια μηχανή και χάλια σε κάποια άλλη. Η αλλαγή γεωμετρίας μπορεί να βελτιώνει κάποια αλλά κάποια άλλη να της χαλάει την ισορροπία τελείως.

  3. #18
    HUSKY TE450 Το avatar του/της SeNNinhA
    Εγγραφή
    29/10/2002
    Μηνύματα
    2.019
    Και κάτι άλλο για το τεστ. Κανένας δοκιμαστής δεν ήξερε με τι λάστιχα έτρεχε κάθε φορά.

  4. #19
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από hornet
    οτι ισχυει στην αγγλια δεν ισχυει με τιποτα στην ελλαδα...σορρυ ρε συ αλλα ειναι ακυρες οι πληροφοριες
    ειμαι της αποψης οτι περισσοτερο και απο τη χωρα ή τους δρομους, ειναι πιο συμαντικο παράγοντας επιλογης ελαστικών η διαφορετηκη οδήγηση του καθενα που χρησιμοποιει το ελαστικό καθως και η μοτοσυκλέτα του

    πχ εμενα το diablo αν και all round ειναι μια χαρα ελαστικο, εντούτοις (οσονούπω οσάκις και ουτο καθεξής) μου φανηκε "νευρικό" λάστιχο...έβγαλε αρκετα χιλιομετρα ομως με σκληρη χρηση

    αλλο που παρατήρησα ειναι οτι τα Diablo corsa στο συγκριτικό τα βγαζει best value με προφανή αιτια την χαμηλη τιμη τους στη χωρα που εγινε το τεστ. Στην Ελλαδα ομως τα corsa ειναι απο τα ακριβότερα λάστιχα (σε αυτη τη κατηγορια...) αρα παπαλα το value…

    τα Dunlop 208 απο οτι εχω ακουσει ειναι πολυ καλα (καμια σχεση με τα 207) και τα πιο φτηνα μαλιστα.... τα εβαλε ο life_dab ταυτοχρονα με τη δικη μου αλλαγη σε Pilot POWER που τα βγαζει τα καλυτερα για το δρομο...

    ειναι νωρις για προσωπική αποψη... θα δείξει

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. ΛαστιΧα Για Supersport
    από tzanismille στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2004, 16:19
  2. Λαστιχα για transalp..
    από derd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2004, 10:05
  3. λαστιχα για KTM LC4 SM
    από dez στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2004, 15:26
  4. λαστιχα για cbr400-RR
    από PALADIN στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 17:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF