Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 73

Θέμα: Gen I Vs Gen II Busa...

  1. #16
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    To τελευταίο post λέει....



    Μιλάς για 200 άλογα με PC και εξάτμιση και τίποτα άλλο.
    Αν δεν κάνω λάθος 200 άλογα έβγαλε το Busa του pap μετά από ροϊκή εξέλιξη. Που ακριβώς έλεγε μπούρδες ο rein;
    Θα στο κανω ποιο λιανα δεν ειναι οτι δε πιστευω οτι βγαζει τοσα αλογα το μηχανακι του παπ ισα ισα αλλα ο rein αυτος ειναι που δεν πιστευε γενικος στα μπουσα Κ8 και τα κοροιδευε τοσο καιρο και τωρα με λιγα πραγματα βγαζουν τοσο αλογα που αυτος με το παλιο επρεπε να σκαψει ολο το μοτερ ΟΚ
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  2. #17
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
    ρε φιλαρακι εμεις τα φραγκα (το εμεις ειναι σχετικο) τα φαγαμε στο να κανουμε τις ροικες κλπ κλπ...εσεις καθαρισατε με λιγοτερα....αφου εχεις ερθει οπως ειπες....ελα αλλη μια να δουμε πιανου το κωλαρακι θα κανει φρουτσου φρουτσου....και βασικα δεν σε κοβω για τοσο σεμνο ατομο....αν λεω ΑΝ ειχες κερασει κανα τσαγακι θα το ειχες κανει πρωτο θεμα...απο το πληκτρολογιο ολοι ωραια γαματε....

    Στις ροικες μεγαλε πιστευω περισσοτερο απο σενα μη το ψαχνεις το λοιπον αλλου ειναι το θεμα
    Οσο απο σεμνοτητα σιγουρα δεν εχω αλλα αναγκη δεν εχω ουτε απο διαφημιση
    Τωρα αν εχω κερασει κανενα ρωτα το pap αυτος τουλαχιστον ξερει
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    here we go again...

  4. #19
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Θα στο κανω ποιο λιανα δεν ειναι οτι δε πιστευω οτι βγαζει τοσα αλογα το μηχανακι του παπ ισα ισα αλλα ο rein αυτος ειναι που δεν πιστευε γενικος στα μπουσα Κ8 και τα κοροιδευε τοσο καιρο και τωρα με λιγα πραγματα βγαζουν τοσο αλογα που αυτος με το παλιο επρεπε να σκαψει ολο το μοτερ ΟΚ
    Οκ κατάλαβα τι λες.
    Αυτό που κατάλαβα απ΄τα γέλια του rein (μπορει να κάνω λάθος), είναι ότι τα 200 που λες ότι έβγαλε το μηχανάκι σου μόνο με PC και εξάτμιση δεν βγαίνουν.

    Η δυναμομέτρηση του pap με τα 200 μετά από κατέβασμα μοτέρ, μου δείχνει ότι μάλλον έχει δίκιο. Είχες ποστάρει καμμιά δυναμομέτρηση απ΄τα 200, γιατί δεν είδα πουθενά.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #20
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Οκ κατάλαβα τι λες.
    Αυτό που κατάλαβα απ΄τα γέλια του rein (μπορει να κάνω λάθος), είναι ότι τα 200 που λες ότι έβγαλε το μηχανάκι σου μόνο με PC και εξάτμιση δεν βγαίνουν.

    Η δυναμομέτρηση του pap με τα 200 μετά από κατέβασμα μοτέρ, μου δείχνει ότι μάλλον έχει δίκιο. Είχες ποστάρει καμμιά δυναμομέτρηση απ΄τα 200, γιατί δεν είδα πουθενά.
    Κοιταξε να δεις απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο τα αλογα αλλαζουν περα αυτου αν ηταν 200 η 190 ο γνωστος επιστημονας παλι θα γελουσε αλλα το θεμα δεν ειναι εκει

    Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη
    παλιοτερα σε ενα αλλο link ελεγε οτι τα παλια μπουσα ειναι καλυτερα απο τα καινουργια και οτι τα καινουργια δεν σκαλιζονται τοσο ευκολα σαν τα παλια δηλαδη προσπαθουσε τοσο καιρο να μας περασει οτι τα καινουργια οτι και να κανει κανεις δεν γινονται τοσο δυνατα σαν τα παλια και τωρα ερχεται και μας λεει το αντιθετο
    δεν νομιζω οτι χρειαζεται να πω κι αλλα
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  6. #21
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    here we go again...
    Βρε λες :rotflmao: :rotflmao:
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Κοιταξε να δεις απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο τα αλογα αλλαζουν περα αυτου αν ηταν 200 η 190 ο γνωστος επιστημονας παλι θα γελουσε αλλα το θεμα δεν ειναι εκει
    οΚ. Φαίνεται ότι μετράει σε Superflow τα οποία δεν φημίζονται για την αισιοδοξία τους (τουλάχιστον σε σχέση με τα Dynojet). Aλλά και αυτό άτοπο είναι αφού η σύγκριση γίνεται με δυναμομέτρηση στο ίδιο δυναμόμετρο....



    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη
    παλιοτερα σε ενα αλλο link ελεγε οτι τα παλια μπουσα ειναι καλυτερα απο τα καινουργια και οτι τα καινουργια δεν σκαλιζονται τοσο ευκολα σαν τα παλια δηλαδη προσπαθουσε τοσο καιρο να μας περασει οτι τα καινουργια οτι και να κανει κανεις δεν γινονται τοσο δυνατα σαν τα παλια και τωρα ερχεται και μας λεει το αντιθετο
    δεν νομιζω οτι χρειαζεται να πω κι αλλα
    Δεν έχει δώσει λεπτομέρειες για το αν παιδεύτηκε ή όχι. Ούτε το τι ακριβώς έκανε.
    Και αν τελικά έχεις δίκιο, τι πρέπει να κάνουμε? Να τον κρεμάσουμε επειδή τελικά κατάφερε να βγάλει κάποια αλογάκια πιο εύκολα απ'οτι νόμιζε ότι θα γινόταν?

    Και στο δια ταύτα....

    Επειδή εσείς οι δυο 'αγαπιέστε', θα ξεσκίζεται όποιο thread έχει να κάνει με GSXR οιασδήποτε μορφής?

    Έλα ρε μαν, ούτε κουλός είσαι ούτε άσχετος......

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #23
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird


    Και αν τελικά έχεις δίκιο, τι πρέπει να κάνουμε? Να τον κρεμάσουμε επειδή τελικά κατάφερε να βγάλει κάποια αλογάκια πιο εύκολα απ'οτι νόμιζε ότι θα γινόταν?

    Και στο δια ταύτα....

    Επειδή εσείς οι δυο 'αγαπιέστε', θα ξεσκίζεται όποιο thread έχει να κάνει με GSXR οιασδήποτε μορφής?

    Έλα ρε μαν, ούτε κουλός είσαι ούτε άσχετος......
    Μαλλον οπως ειπα και πριν ειχα ορεξη σημερα

    Εχεις δικιο το σταματαω
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  9. #24

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  10. #25
    μήτσε, κάτσε να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα για να μην εκτίθεστε χωρίς λόγο ...

    καταρχάς να διευκρινιστεί ότι τα 200 άλογα το δικό μου τα έβγαλε σε superflow δυναμόμετρο και όχι σε dynojet, όπου θα έδειχνε 213-215, κάτι που θα αποδειχτεί σε μερικές ημέρες....
    πρέπει να καταλάβεις ότι σε στοκ μορφη, τα hayabusa στο συγκεκριμενο δυναμόμετρο μετριούνται απο 169 εως 172 άλογα max...


    σαφέστατα το Κ8 είναι αρκετό πιο γρήγορο όσο μιλάμε για mild βελτιώσεις όπως αυτή του δικού μου. Αυτό που προσπαθούσε να εξηγήσει ο Reinmeister -γιατί σε αυτόν αναφέρεσαι-, είναι ότι αν κάποιος σκοπεύει να τουμπανιασει ενα μπουσα, δεν αξίζει να αγοράσει ένα καινούργιο...μπορεί να αγοράσει ένα παλιό και να ρίξει τα επιπλεον χρήματα που θα γλιτώσει, στο μοτερ! είναι αποδεδειγμένο ότι και τα δύο μοντέλα στο μαξιμουμ της βελτίωσης που μπορούν να δεχτούν βγάζουν τα ίδια άλογα. δε μπορώ λοιπόν να καταλάβω λοιπόν γιατί συνεχίζεις να επιτίθεσαι ...

    όσο για τσάγια και λοιπά ροφήματα, μπορείς να ξεκαθαρίσεις ότι δεν εννοείς εμένα, γιατί κάποιοι μπορεί να παρεξηγήσουν ....

    πάντα θα υπάρχουν πιο γρήγοροι, εδώ δεν τις βγάλαμε για να τις μετρήσουμε....
    το θρέντ το άνοιξα για να μοιραστώ με την παρέα τον ενθουσιασμό μου, ξέροντας ότι όλοι θα χαρούν, και για να συγχαρώ τον ''τρελο επιστήμονα'', που εκτός του ότι τόσο καιρό έχει ανοίξει τα μάτια σε πολλούς, εντός & εκτος φόρουμ, εκτός του ότι μας έχει βοηθήσει πολλές φορές με τις γνώσεις του, κατάφερε να βγάλει τόση δύναμη με τόσο περιορισμένες επεμβάσεις....

    θυμίζω ότι ξεκινήσαμε απο 170, και έχουμε φτάσει τα 201 χωρίς ακόμα να έχει ρυθμιστεί το μοτέρ στα καινούργια δεδομένα...το τελικό νούμερο θα το έχουμε στα χέρια μας την επόμενη εβδομάδα.

    δε θα τον υπερασπιστώ άλλο, γιατί δεν είμαι η ''μαμα'' του, μπορεί κάλλιστα να το κάνει και ο ίδιος, και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνει ( αν και δε χρειάζεται) μόλις έχει πρόσβαση σε πληκτρολόγιο ....
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  11. #26
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    μήτσε, κάτσε να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα για να μην εκτίθεστε χωρίς λόγο ...

    καταρχάς να διευκρινιστεί ότι τα 200 άλογα το δικό μου τα έβγαλε σε superflow δυναμόμετρο και όχι σε dynojet, όπου θα έδειχνε 213-215, κάτι που θα αποδειχτεί σε μερικές ημέρες....
    πρέπει να καταλάβεις ότι σε στοκ μορφη, τα hayabusa στο συγκεκριμενο δυναμόμετρο μετριούνται απο 169 εως 172 άλογα max...


    σαφέστατα το Κ8 είναι αρκετό πιο γρήγορο όσο μιλάμε για mild βελτιώσεις όπως αυτή του δικού μου. Αυτό που προσπαθούσε να εξηγήσει ο Reinmeister -γιατί σε αυτόν αναφέρεσαι-, είναι ότι αν κάποιος σκοπεύει να τουμπανιασει ενα μπουσα, δεν αξίζει να αγοράσει ένα καινούργιο...μπορεί να αγοράσει ένα παλιό και να ρίξει τα επιπλεον χρήματα που θα γλιτώσει, στο μοτερ! είναι αποδεδειγμένο ότι και τα δύο μοντέλα στο μαξιμουμ της βελτίωσης που μπορούν να δεχτούν βγάζουν τα ίδια άλογα. δε μπορώ λοιπόν να καταλάβω λοιπόν γιατί συνεχίζεις να επιτίθεσαι ...

    όσο για τσάγια και λοιπά ροφήματα, μπορείς να ξεκαθαρίσεις ότι δεν εννοείς εμένα, γιατί κάποιοι μπορεί να παρεξηγήσουν ....
    πάντα θα υπάρχουν πιο γρήγοροι, εδώ δεν τις βγάλαμε για να τις μετρήσουμε....

    το θρέντ το άνοιξα για να μοιραστώ με την παρέα τον ενθουσιασμό μου, ξέροντας ότι όλοι θα χαρούν, και για να συγχαρώ τον ''τρελο επιστήμονα'', που εκτός του ότι τόσο καιρό έχει ανοίξει τα μάτια σε πολλούς, εντός & εκτος φόρουμ, εκτός του ότι μας έχει βοηθήσει πολλές φορές με τις γνώσεις του, κατάφερε να βγάλει τόση δύναμη με τόσο περιορισμένες επεμβάσεις....

    δε θα τον υπερασπιστώ άλλο, γιατί δεν είμαι η ''μαμα'' του, μπορεί κάλλιστα να το κάνει και ο ίδιος, και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνει ( αν και δε χρειάζεται) μόλις έχει πρόσβαση σε πληκτρολόγιο ....
    Σαφως φιλε παπ και δεν εισαι αυτος που ανοιξαμε και να χαιρεσαι το μπουσα σου οσα αλογα κι αν βγαλει απο 0 μεχρι 1000

    Οσο για τον επιστημονα δεν εχω να προσθεσω τιποτα αλλο ουτε εχω κατι μαζι του ισα ισα οταν ερθω η στην Αθηνα θα τον κερασω και μια και οχι κανενα τσαγακι τελος παντων να χαιρεσαι αλλη μια φορα το εργαλειο και παντα ορθιος

    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  12. #27

    Gen 1 Vs Gen 2 Busa...

    το γραφω εδω κι οχι στα τεχνικα ετσι ωστε να μην χαλασουμε το θρεντ του παπ και να πει ο καθενας οτι γουσταρει...

    θα περιορισω την αναλυση σε μοτερ και διαχειριση ηλεκτρονικων και καυσιμου με απλη αναφορα στα υπολοιπα...

    παμε λοιπον...

    ιδιος ακριβως σκελετος με πολυ μικρες διαφορες σε καποιες μικρες βασεις αισθητηρων...

    ελαφρως διαφορετικο ψαλιδι...

    διαφορετικο μπροστινο με φρενα...

    διαφορετικο υποπλαισιο τοποθετημενο ελαφρως πιο χαμηλα για μεγαλυτερη ανεση συνεπιβατη...

    και φυσικα αλλα πλαστικα και οργανα...

    η λειτουργια των αναρτησεων ειναι το ιδιο μετρια με του παλιου και τα φρενα εξισου ελεεινα με λιγο καλυτερη αισθηση στο αρχικο δαγκωμα...

    στο ζουμι τωρα...

    μοτερ και τροφοδοσια...

    το μοτερ ειναι το παλιο με τις εξης διαφορες...

    αυξημενη διαδρομη στροφαλου κατα 2mm απο την οποια προεκυψε και η διαφορα στον κυβισμο...(1300-1340)
    διαφορετικος δευτερευων αξονας κιβωτιου (πιο ενισχυμενος) και αλλαγη στο κυκλωμα λιπανσης του κιβωτιου...

    ιδιο ακριβως κιβωτιο και συστημα εκκινησης...(μιζα κομπλερ)...

    ιδιο ακριβως μπλοκ κυλινδρων με προσθηκη reliefs για ταχυτερη ανοδο των εμβολων...

    ενιχυμενες μπιελες(αλλου τυπου χρωμιομολυβδαινιουχος χαλυβας και διαφορετικη βαφη σκληρυνσης) με ιδια διαμετρο κατω ακρου και 2mm μικροτερη διαμετρο ανω ακρου...ιδιο ακριβως μηκος απο κεντρο τρυπας σε κεντρο τρυπας με την παλια...

    εμβολα διαφορετικης στατικης συμπιεσης 12.5/1 με τοποθετημενο τον πειρο 1mm ψηλοτερα ετσι ωστε να μην χρειαστει να τροποποιησουν το υψος του παλιου μπλοκ...(εξ ου και η μειωση της διαμετρου του ανω ακρου της μπιελας κατα 2mm)...

    ιδιας διαμετρου βαλβιδες με διαφορετικο υλικο κατασκευης (τιτανιο)

    μονα ελατηρια βαλβιδων εναντι διπλων του παλιου...

    ιδια κεφαλη με λιγο διαφορετικο casting σε αυλους εισαγωγης και εξαγωγης καθως και στο συστημα εμπλουτισμου με οξυγονο των καυσαεριων...(pair)...

    οι αυλοι εισαγωγης εχουν πιο υψωμενα seilings σε σχεση με το παλιο και τα floors τους ειναι με μικροτερη γωνια κλισης... επισης εχουν αλλαξει οι μοιρες παροχης,κυριως στους κυλινδρους 1 και 4...(πιο ισιοι)...ιδια αντιμετωπιση υφισταται και στην εξαγωγη...ουσιαστικα ειναι η παλια κεφαλη με ροϊκη βελτιωση πρωτου σταδιου και φυσικα ,εν αντιθεση με την αποψη πολλων,εχει πολλα περιθωρια βελτιωσης...

    οι εκκεντροφοροι ειναι ουσιαστικα ο yosh του παλιου στην εισαγωγη και ο εισαγωγης του παλιου στην εξαγωγη...με αμελητεες διαφορες...

    η ουσιαστικη διαφορα στον εισαγωγης ειναι το διαφορετικο σημειο τοποθετησης του pin του εκκεντροφορου απο το οποιο παιρνει σημα ο εγκεφαλος ...

    τα σωματα ψεκασμου ειναι κατα 1 mm μικροτερα απο του παλιου...(ειναι ιδια με του gsxr 1000 οπως και το φιλτροκουτι)

    παροχη απο 8 μικροτερα μπεκ εναντι 4 του παλιου...

    ιδιας παροχης αντλια βενζινης με την παλια καθως και ιδιας πιεσης...

    αυξηση των πραγματικων στροφων κατα 300...(11,100 εναντι 10,800)

    τελικη μεταδοση ελαχιστα πιο κοντη απο του παλιου με 18-43 εναντι 17-40...


    με απλα λογια...το μοτερ ειναι ΟΛΟΙΔΙΟ με τις διαφορες να υφιστανται σε τοποθετηση καποιων διαφορετικων ανταλλακτικων...

    τι σημαινει αυτο....

    οτι αν στο παλιο βαλεις τα ανταλλακτικα του νεου γινεται το νεο...τελος...ειτε αρεσει ειτε οχι...και το μονο που χρειαζεται να κανει καποιος ειναι να λυσει μοτερ και απλως να τοποθετησει τα ανταλλακτικα....ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ...

    που επισης σημαινει οτι αν το κανεις αυτο θα εχεις την αποδοση του νεου...τελος κι εδω...


    οριακα βελτιωμενα και τα δυο εχουν το ιδιο ακριβως κοστος και την ιδια ακριβως αποδοση...

    επεξηγηση...

    κανεις δεν προκειται να χαλασει λεφτα για να κανει το παλιο καινουριο,οταν με τα ιδια ακριβως μπορει να βαλει τα ανταλλακτικα επομενου σταδιου και κατ επεκτασιν να το κανει πολυ πιο δυνατο ....

    επισης...οποιος εχει το καινουριο θα δωσει ακριβως τα ιδια λεφτα με αυτον με το παλιο μια και θα αγορασουν ακριβως τα ιδια ανταλλακτικα...

    λεπτομερειες μεθ αποδειξεων(shic)...

    τα προφιλ ολων των εταιρειων aftermarket εκκεντροφορων ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια και για τα δυο...(γιατι αραγε?)


    τα μπλοκ 84 mm (1400 και 1440) ειναι ακριβως τα ιδια με διαφορα τα reliefs του νεου...η διαφορα τους ειναι 250 ευρω...(οσο κοστιζει δηλαδη να κοψει το ρεκτιφιε reliefs στο παλιο...

    οι stroked στροφαλοι(+5mm και +3mm) κοστιζουν το ιδιο μια και η διαφορα τους ειναι 2mm στο stroking και οι εταιρειες δεν χρεωνουν εξτρα την μετακινηση του κοπτικου κατα 1mm στην ακτινα...


    με τα ανωτερω φτανουμε τα 1507 κυβικα και ειναι η οριακη βελτιωση που μπορει να δεχθει αυτος ο κινητηρας διατηρωντας καποια στοιχειωδη αξιοπιστια...(αν τον περιορισεις στα 235-240 αλογα)...να ναι δηλαδη χαλαρο 1507...

    σας φαινεται υπερβολικο αυτο το επιπεδο βελτιωσης και κατ επεκτασιν ιδιαιτερως χρηματοβορο?

    παμε σε ποιο απλα φτιαξιματα λοιπον...

    1400 παλιου και 1440 νεου...

    μπλοκ,πιστονια και στις δυο περιπτωσεις με ιδιο κοστος...

    εκκεντροφοροι ιδιο κοστος...

    ροϊκη...ιδιο κοστος...

    αποτελεσμα...

    210-220 το παλιο...217-227 το καινουριο...7 αλογα διαφορα λοιπον πανω κατω και περιπου 1 κιλο ροπης υπερ του νεου...η διαφορα ειναι τα 40 επιπλεον κυβικα του νεου...

    κοστος για να βαλεις τον στροφαλο του νεου στο παλιο....1000 ευρω...

    συμφερει το νεο λοιπον...

    ελα μου ομως που σε αυτο το επιπεδο βελτιωσης( αισθητα αγριοτεροι εκκεντροφοροι απο στοκ),οι βαλβιδες τιτανιου του νεου,βγαζουν φτερα και σιγα σιγα ανεβαινουν προς τον ουρανο να πανε στον παραδεισο των νεκρων ανταλλακτικων...

    αρα ατσαλινες του παλιου για να μην λυνουμε καθε 5000 χλμ...600 ευρω...

    400 ευρω λοιπον φθηνοτερο το φτιαξιμο του νεου...κερδισατε ευχαριστουμε...

    δεν θα παρουμε ομως γιατι με 4.000 λιγοτερα παιρνουμε το παλιο και το κανουμε εξισου τουμπανο...και με τα ρεστα παιρνουμε εξτρα καποτες για τις δυσκολες βραδυες...

    αυτα για τους καμμενους οπως εγω που θελουν το κατιτις παραπανω...ολοι οι υπολοιποι παρτε το νεο...ειναι σαφεστατα καλυτερο συνολικα σε στοκ μορφη...

    το νεο ειναι λιγο καλυτερο σε αποκριση ,χαμηλα και μεσαιες,λογω μικροτερων μπεκ(mains) και λιγο πιο εξελιγμενων ηλεκτρονικων...σε κοντρα ομως που δουλευουν τα μηχανακια απο 8 και πανω ειναι παντελως αδιαφορα...

    tip...

    η κεφαλη του νεου ,"φαινεται" οτι εχει λιγοτερα περιθωρια απο του παλιου...γι αυτο και πολλοι εδω ελλαδα και καποιοι εξωτερικο εχουν δηλωσει οτι το καινουριο μπουσα δεν παιρνει και πολυ απο κει...εγω απεδειξα το αντιθετο...καποιος πιο καλος απο μενα σιγουρα θα τα καταφερει ακομα καλυτερα...

    jimk7...ο λογος που γελασα οταν μιλησες για 200 με περιφερειακα μονο ηταν γιατι σε οποιοδηποτε δυναμομετρο παγκοσμιως,που δεν ειναι χαρουμενο σαν την καλομοιρα,δεν γινεται να βγαλει πανω απο 190 αλογα...λεπτομερειες δεν γραφω διοτι με καλυψαν οσοι σου απαντησαν...

    επισης αν φορας aftermarket ελαφρια ζαντουλα και 520 αλυσιδακι με αλουμινενια γραναζακια εχεις αλλα 5 κατω σε αυτα τα επιπεδα ιπποδυναμης...

    εσυ θεωρεις οτι ο παπ πεταξε τα λεφτα του σε μενα για την δουλεια που εκανα...δικαιωμα σου...

    σταματα μονο να μου ζαλιζεις τα @@ με μαλακιες ολη την ωρα...με κουραζει...

    οταν ανεβεις με το καλο αθηνα θα πιουμε τις μπυρες που ειπες...γαμισε τα ομως τα τεχνικα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #28
    κατατοπιστικότατο το θρεντάκι ....
    μια διορθωσούλα μόνο ...
    όταν ανέβει αθήνα, το καλό που του θέλω, να ξεχάσει τις μπύρες και να φέρει καμια ρακή της προκοπής .
    Ακούς αρχικούλαδο?
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991

    Re: Gen 1 Vs Gen 2 Busa...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ...

    παιδια δεν ξερω για σας....αλλα εγω...υγρανθηκα!!

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της madox
    Εγγραφή
    12/03/2008
    Μηνύματα
    237
    Απίστευτο το πόστ του rein.
    Aλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο με 4χιλιάρικα να κάνεις το παλιό τουμπανο,καθώς σε μια γρήγορη ματία που έριξα στο νετ μια τετράδα΄after market πιστόνια κοστίζει από 1500+.

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Shoei XR1000 vs Raid II
    από Alki_Viades στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2009, 07:06
  2. νεα εξατμιση yoshimura για HAYABUSA GEN II
    από reinmeister στο forum Suzuki Hayabusa
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2009, 00:40
  3. ecu flashing για busa gen 1
    από reinmeister στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2008, 14:28
  4. XT 600 smr VS Duke II
    από eXTirience στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2004, 11:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF