Σελίδα 8 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 165

Θέμα: Κάθε πότε αλλάζετε λάδια?

  1. #106
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Desperado
    Αυτό με τις προδιαγραφές του λαδιού κ το αλφαβητικό γράμμα το γνωρίζω, την ικανότητα λίπανσης ρωτάω κ συγκεκριμένα τον ρόλο που παίζει η περιεκτικότητα σε φώσφορο των λαδιών αναφορικά με τα έδρανα των βαλβίδων π.χ. .....
    Τα έδρανα των βαλβίδων λιπαίνονται απο την βενζίνη.
    Απο εκεί και πέρα τα πρόσθετα δεν έχουν να κάνουν τίποτα με την λίπανση.

  2. #107
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    Βαζω 10/40 οπως αλλωστε προτεινει και ο κατασκευαστης για το versys και τα αλλαζω καθε 4.000km λογω του οτι ειμαι εγγυηση και παω καθε 12.000km για service..(μπουζι κτλ.).

    οταν βγω και τα αλλαζω μονος θα δω αν αντεχουν να τα αλλαζω καθε 5.000km.

    τωρα η amsoil στα συγκριτικα που κανει εχει ξεβρακωσει πολυ κοσμο..

    http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx

    απο οσα εχω βαλει μεχρι τωρα ειναι το καλυτερο,,απλα αναφερω οτι εχω πειραματιστει με valvoline,torco,motul,shell (ισως το πιο αχρηστο λιπαντικο που εχω βαλει ποτε),IGOL.
    παντα σε ιξωδη 10/40 και 15/50 ή 20/50 οταν εβγαινε.βεβαια το Kle που ειχα ειχε 55.000km και κοντο γραναζωμα και οταν εβαζα 10/40 παντα χειμωνα βεβαια τσεκαρα την σταθμη..

    καλοκαιρι εβαζα ειτε 15/50 ειτε 20/50 διοτι με το που εμπαινε Μαιος απλα δεν μπορουσα να αλλαξω ταχυτητα...με το 10/40...

    στα συγχρονα μοτερια δεν θα εβαζα 20/50 ή γενικα πανω απο 15/50 με τιποτα...βασικα τα καλα λαδια παιζουν σε χαμηλα ιξωδη..10/40 ..αλλα επειδη ασχολουμαι με αυτοκινητα και τα λιπαντικα τους αρκετα οτιδηποτε πανω απο 10/40 πλεον δεν ειναι συνθετικο...

    συνθετικα λαδια βαζουμε λογω των προσθετων που εχουν και εχουν καλυτερα χαρακτηριστικα απο τα ορυκτελαια..το μελι ειναι θρεπτικο αλλα και ο βασιλικος πολτος εχει καλυτερα και πιο ποιοτικα specs...

    ειναι λαθος να ΜΗΝ βαζουμε συνθετικα...εδω σε matiz 1000ακι βαζουμε συνθετικο..σε μοτερ που θελουμε λιπανση στις 14.000σαλ δεν θα βαλουμε..

    παρτε ενα honda civic type R ή οποιοδηποτε ατμοασφαιρικο με κοφτη 8000σαλ αυτοκινητο..

    βαλτε ενα 10/40 ορυκτελαιο και ενα 10/40 συνθετικο..καντε χιλιομετρα κοφτες για 500km περιπου..δειτε τι καταναλωση θα εχει το ενα και τι το αλλο..

    εγω εχω κοφτη στις 7300σαλ στο αμαξι και οργανο θερμ.λαδιου και πιεσης λαδιου στην καμπινα...

    καλοκαιρι με 40+ κελσιου εκτος και ανεβασμα θεσσαλονικη με 5/30 συνθετικο ειχα για 600Km περιπου καταναλωση περιπου 400gr...με ορυκτελαιο δεν θα ηθελα να ξερω...

    ενα συνθετικο εχει πολυ ισχυρα προσθετα για να αντεχει σε θερμοκρασιες,πιεσεις,πλουσιο μιγμα κτλ..πιο ειδικα θελουμε ψιλο λαδι να λιπαινει ολο το μοτερ και να αντεχει σε υψηλους ρυθμους περιστροφης ενος μοτερ..στο VERSUS που παω εως 10500σαλ,δεν ρισκαρω ουτε με 20/50 ιξωδες ουτε με ορυκτελαιο...

    το 2008 ειναι ατοπο να μιλαμε για ορυκτελαια και 20/50 ιξωδες..εδω η subaru προτεινει 0-20 ιξωδες για Turbo μοτερ και οι περισσοτεροι Αμερικανοι..!!! ευρωπη πλεον δουλευει 0/30...

    και στα μοτο το μελον νομιζω ειναι 10/40 ή 5/40...
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  3. #108
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    https://www.amsoil.com/products/stre...hitePaper.aspx

    οποιος εχει ορεξη για διαβασμα θα βρει πολλα χρησιμα εδω..και πριν κατηγορηθω οτι τα παιρνω ή ειναι μπατζανακης ο αντιπροσωπος..

    δεν εχω καμια σχεση συγγενικη κτλ,απλα μεχρι να ερθει μια εταιρεια καλυτερη απο την amsoil και δημοσια να προβαλει αποτελεσματα εγω amsoil θα βαζω..

    οπως απο τα avon,bridgestone,pirelli,dunlop,που εχω δοκιμασει ΜΟΝΟ pirelli Θα βαζω..μεχρι να οδηγησω ιδιο μηχανακι με εμενα,και δω οτι με ικανοποιει..καποιο αλλο.
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  4. #109
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Χωρίς και εγώ να έχω τίποτα με κανένα λαδά και λάδι ,η amsoil κάνει τμήμα των δοκιμών που απαιτούνται για πιστοποιηση σε εργαστήριο "δικό της" ενώ οι άλλοι παιρνούν αυτούς τους ελέγχους απο οργανισμό ανεξάρτητο, δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις.

  5. #110
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    Φιλε η πιστοποιηση εχει να κανει καθαρα με marketing..

    απλα ο πελατης θελει να βλεπει απο πισω οτι το λαδι τηρει τη νορμα VW 501 πχ ,και ο πελατης απλα να παει να το αγορασει επειδη ετσι δεν θα εχει προβλημα με την εγγυηση κτλ..

    εγω λεω οτι το μελι ειναι καλο αλλα ο βασιλικος πολτος καλυτερος..

    κοιτα τα συγκριτιακ τεστ και θα με καταλαβεις...λες αν η mobil θεωρουσε τα τεστ αναξιοπιστα να μην εκανε μηνυση οπως στην castrol???που ειναι κολοσος μπροστα στην amsoil?

    για εμενα τα καλυτερα λαδια στον κοσμο ειναι mobil,elf,amsoil..οι δυο πρωτες εταιρεις ειναι κορυφη στους αγωνες χρονια τωρα με τμηματα ερευνας και αναπτυξης 50 χρονια μπροστα απο τους αλλους...
    η amsoil ειναι εταιρεια 30 χρονια στην Αμερικη...

    απο εκει και περα για εμενα ολα τα αλλα ειναι τηγανολαδα βασει των specs που δημοσιευονται..

    δες το 10/40 της mobil και της amsoil...για μοτο ..συγκρινε τι βγαζει ο ανταγωνισμος...βαλε κατω ποσο κοστιζει ενα λιτρο 10/40 amsoil ή mobil...και μετα βγαλε/βγαλτε τα συμπερασματα σας..

    http://www.mobil.com/USA-English/Lub...cycle_Oils.asp

    flash point στον ΘΕΟΟΟΟΟΟ...το mobil!!!

    και...http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx ..αλλα εγω αγοραζω σε τιμη οπου θα μπορουσα να αλλαζω καθε 3000km τα λαδια μου....best value.

    τι να λεμε τωρα για bell ray,shell,motul,castrol κτλ...

    εδω κατεβασα το καρτερ μου στο αυτοκινητο βαζοντας 5 χρονια motu 8100 5/40 με αλλαγες καθε 7500km και ειχε μακα μισο δαχτυλο...οποιος εχει καει στον χυλο...
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  6. #111
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Και εγώ βάζω λάδι 2€ το λίτρο και έχω κάνει πάνω απο 100000 με το xr.
    Σημαίνει κάτι αυτό?
    Μάλλον οχι.
    Μάλλον υπερτιμάμε την αξία και σημασία του λαδιού.

  7. #112
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Και εγώ βάζω λάδι 2€ το λίτρο και έχω κάνει πάνω απο 100000 με το xr.
    Σημαίνει κάτι αυτό?
    Μάλλον οχι.
    Μάλλον υπερτιμάμε την αξία και σημασία του λαδιού.
    ναι αλλα δεν υποτιμουμε την αξιοπιστια των honda
    Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος ) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!

  8. #113
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ASTRAKITCAR
    εδω κατεβασα το καρτερ μου στο αυτοκινητο βαζοντας 5 χρονια motu 8100 5/40 με αλλαγες καθε 7500km και ειχε μακα μισο δαχτυλο...οποιος εχει καει στον χυλο...
    Αυτό που βρήκες στο κάρτερ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προκλήθηκε από κακό λάδι...άλλα πράγματα σημαίνει...

    Επίσης αν θες να ''χρεώσεις'' μερίδιο ευθύνης στο λάδι -εφ'όσον προηγουμένως διασφαλίσεις ότι το κύκλωμα λίπανσης είναι υγειές- το τελευταίο που θα κοιτάξεις είναι επικαθίσεις στο κάρτερ.

    Αντίθετα, ξεκινάς από τα σημεία εφαρμογής μέγιστης πίεσης, έδρανα, κομβία, ποδιές, και μετά ελέγχεις σημεία υψηλών θερμοκρασιών οδηγούς βαλβίδων εξαγωγή κλπ...έτσι συγκεντρώνεις καποια στοιχεία για το τί έκανε ή δεν έκανε το λάδι σου.

    Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, ότι κανένας από εμάς δεν μπορεί να εξάγει ασφαλή συμπεράσματα σαν περίπου αυτά που έβγαλές παραπάνω.

    Ξαναδιάβασε το τελευταίο μύνημα του Στέφανου.

  9. #114
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
    ναι αλλα δεν υποτιμουμε την αξιοπιστια των honda
    Αυτό σηκώνει συζήτηση ώσον αφορά το xr, πάντως όσον αφορά το λάδι είναι αναγκαίο ακόμα και σε ένα honda

  10. #115
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ASTRAKITCAR
    Εγγραφή
    18/08/2004
    Μηνύματα
    287
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Αυτό που βρήκες στο κάρτερ δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προκλήθηκε από κακό λάδι...άλλα πράγματα σημαίνει...

    Επίσης αν θες να ''χρεώσεις'' μερίδιο ευθύνης στο λάδι -εφ'όσον προηγουμένως διασφαλίσεις ότι το κύκλωμα λίπανσης είναι υγειές- το τελευταίο που θα κοιτάξεις είναι επικαθίσεις στο κάρτερ.

    Αντίθετα, ξεκινάς από τα σημεία εφαρμογής μέγιστης πίεσης, έδρανα, κομβία, ποδιές, και μετά ελέγχεις σημεία υψηλών θερμοκρασιών οδηγούς βαλβίδων εξαγωγή κλπ...έτσι συγκεντρώνεις καποια στοιχεία για το τί έκανε ή δεν έκανε το λάδι σου.

    Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, ότι κανένας από εμάς δεν μπορεί να εξάγει ασφαλή συμπεράσματα σαν περίπου αυτά που έβγαλές παραπάνω.

    Ξαναδιάβασε το τελευταίο μύνημα του Στέφανου.
    o στεφανος τι θελει να πει..εγω λεω οτι παιρνω βασει data ενα καλο λαδι σε καλη τιμη.που ειναι το προβλημα?αρα προσφερω στο μοτερ μου οτι μπορω σε νορμαλ τιμη για συνθετικο λαδι..

    τωρα σε βρισκω διαβασμενο...αντλια λαδιου σε ρελαντι με κανονικη θερμοκρασια λαδιου κοντα 90 βαθμους,κοντα 2 bar στο οργανο..αν και μπορει να κλεβει..οποτε εδω ειμαστε καλα.λυνοντας το καπακι για να ανεβασω συμπιεση,ηταν ολα σε πολυ καλη κατασταση..βαλβιδες,εκκεντροφοροι,κτλ.

    γενικα το αμαξι και αλογα βγαζει και καταναλωση δεν εχω,με καλη συμπιεση.
    αλλα οι επικαθυσεις με προβληματισαν πολυ και το αποδιδω ή στο λαδι ή στο ελευθερο φιλτρο με την σκουπα..αλλα φιλτρο λαδιου αλλαζω παντα..

    τεσπα.μολις κατεβασω το καρτερ απο το versys θα τα ξαναπουμε..

    απλα εγω θα ηθελα να σταθω στα πολυ καλα χαρακτηριστικα των mobil και amsoil...και στην βαση που δινω ως ατομο, στην ποιοτητα των αναλωσιμων και στην σωστη συντηρηση των οχηματων που ειχα ή εχω στην οικογενεια.

    ενεοειται οικονομικα παντα,και οχι να μου τον πιανουνε...αλλα οταν εγω παιρνω το λιτρο πχ το Mobil 11?,και ο αλλος το τηγανολαδο με 13? και λεει οτι ειναι και καλο..ε συγνωμη,ας δοκιμασει και το καλυτερο.(βασει χαρτιων παντα,διοτι το παντρεμα λαδιου και μοτερ,οντως διαφορετικα συνδυαζεται ανα περισταση).
    πωλουνται ΦΡΕΝΑ 288mm κομπλέ από AUDI A3 2.0 tsi για Group VAG (δεν είμαι έμπορος).

  11. #116

    Μια παραμετρο θα βαλω

    Στο ζητημα των προτασεων του κατασκευαστη, πρεπει να εχουμε στο νου μας
    οτι ο κατασκευαστης δενδεν,δεν,δεν θελει να ζησει μια μηχανη για παντα και χωρις φθορες γιατι απλουστατα δεν θα αγορασεις την επομενη.
    Καθε κατασκευαστης προσπαθει να πετυχει μια ισορροπια Αντοχής - Κοστους Συντηρησης - Τιμής.
    Μην ξεχναμε οτι οι εταιρειες πουλανε και καινουργιες μηχανές και ανταλακτικά.

    Στο θεμα των λαδιών γνωμη μου "αλλαγη πριν απο τα χιλιομετρα του κατασκευαστή , αν θελεις η μηχανη σου να αντεξει περισσοτερο απο οτι ο κατασκευαστής.

    "

  12. #117
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/06/2013
    Μηνύματα
    4
    καλησπερα παιδια
    ειμαι μηχανικος μοτο και βλεπω καθημερινα μηχανακια που ερχονται ανα 5 η 6 χιλιαδες για αλλαγη λαδιου
    ειληκρινα συχαινομαι να βλεπω τετοια πισσα να βγαινει απο τα μοτερ
    πριν αρκετα χρονια παρακολουθησα και σεμηναρια σκαφων γνωστης εταιριας και μαντεψτε τι λεει
    τα λαδια δεν αλλαζονται με χιλιομετρα αλλα με ωρες λειτουργιας οποτε σημπαραινετε ποσες ωρες παραπανω λειτουργει ενας κηνητηρας εντος πολης
    απο εναν που ταξιδευει το 90% της χρησης του
    απο κει και περα στους πελατες μου προτεινω να αλλαζουν ανα 3000 και οσοι το τυρουν βλεπω που πιο καθαρους κηνητηρες και με λιγοτερες φθορες και ζημιες

  13. #118
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από M4DN3SS Προβολή μηνύματος
    καλησπερα παιδια
    ειμαι μηχανικος μοτο και βλεπω καθημερινα μηχανακια που ερχονται ανα 5 η 6 χιλιαδες για αλλαγη λαδιου
    ειληκρινα συχαινομαι να βλεπω τετοια πισσα να βγαινει απο τα μοτερ
    πριν αρκετα χρονια παρακολουθησα και σεμηναρια σκαφων γνωστης εταιριας και μαντεψτε τι λεει
    τα λαδια δεν αλλαζονται με χιλιομετρα αλλα με ωρες λειτουργιας οποτε σημπαραινετε ποσες ωρες παραπανω λειτουργει ενας κηνητηρας εντος πολης
    απο εναν που ταξιδευει το 90% της χρησης του
    απο κει και περα στους πελατες μου προτεινω να αλλαζουν ανα 3000 και οσοι το τυρουν βλεπω που πιο καθαρους κηνητηρες και με λιγοτερες φθορες και ζημιες
    Αφενος τα σκαφη τα μετρανε με ωρες λειτουργειας, οποτε λογικο να ελεγαν ανα ποσες ωρες χρειαζεται αλλαγη/σερβις.
    Ομως σκεψου και το αλλο οτι λεει ο κατασκευαστης π.χ. να αλλαζοντε καθε 50 ωρες λειτουργειας. Αν αυτες οι 50 ωρες εχουν γινει σε ταξιδι ή στην πολη παλι δεν εχει διαφορα; ή αν εχουν γινει στη μια περιπτωση με μ.ο. χλμ/ωρα με 50 και στην δευτερη περιπτωση με 150.
    Αφετερου κατι θα ξερει η εταιρια που κατασκευαζει την αντιστοιχη μοτο για να λεει καθε 6/8/10 κοκ χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη λαδιων.

    Ιδανικο πιστευω θα ηταν (αν ηταν εφυκτο) να προτεινουν π.χ. αλλαγη λαδιων καθε 70 ωρες ή 5000χλμ (οποιο απο τα δυο φτασει πρωτο).

  14. #119
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/06/2013
    Μηνύματα
    4
    [QUOTE=Bradipous;2334847]Αφενος τα σκαφη τα μετρανε με ωρες λειτουργειας, οποτε λογικο να ελεγαν ανα ποσες ωρες χρειαζεται αλλαγη/σερβις.
    Ομως σκεψου και το αλλο οτι λεει ο κατασκευαστης π.χ. να αλλαζοντε καθε 50 ωρες λειτουργειας. Αν αυτες οι 50 ωρες εχουν γινει σε ταξιδι ή στην πολη παλι δεν εχει διαφορα; ή αν εχουν γινει στη μια περιπτωση με μ.ο. χλμ/ωρα με 50 και στην δευτερη περιπτωση με 150.
    Αφετερου κατι θα ξερει η εταιρια που κατασκευαζει την αντιστοιχη μοτο για να λεει καθε 6/8/10 κοκ χιλιαδες χιλιομετρα αλλαγη λαδιων.

    Ιδανικο πιστευω θα ηταν (αν ηταν εφυκτο) να προτεινουν π.χ. αλλαγη λαδιων καθε 70 ωρες ή 5000χλμ (οποιο απο τα δυο φτασει πρωτο).[/QUOT

    οσο και αν θελουμε να πιστεψουμε τις εταιριες για την αλλαγη λαδιων που σηνηστουν το πιο σωστο ειναι ωρες λειτουργιας και οχι χλμ ακομα και στα καθαροαιμα μοτο ανα ωρες λειτουργιας ειναι τα σερβις
    εξαλλου τα χλμ που λεει στο manual ειναι σε ταξιδι με την τελευταια σχεση κουμπωμενη φαντασου με 2α η 3η εντος πολης αντι για 6η ποσα περισοτερα απ'οτι γραφει το κοντερ κανει ο κινητηρας σου

  15. #120
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/06/2013
    Μηνύματα
    4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Και εγώ βάζω λάδι 2€ το λίτρο και έχω κάνει πάνω απο 100000 με το xr.
    Σημαίνει κάτι αυτό?
    Μάλλον οχι.
    Μάλλον υπερτιμάμε την αξία και σημασία του λαδιού.
    αμφιβαλω με λαδι 2€ να εβγαλες απο το μοτερ σου παραπανω απο 200ml λαδι μετα τα πρωτα 500κλμ

Σελίδα 8 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 34567891011 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2009, 21:31
  2. καθε ποτε γινεται ελεγχος βαλβιδων σε fazer 600 2006?
    από mitsaras7 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2009, 21:00
  3. καθε ποτε σερβις???
    από johnkar στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 26/01/2007, 09:24
  4. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 03/08/2006, 16:07
  5. Transalp - service κάθε πότε
    από perastikos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2006, 13:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF