Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το γραφω εδω κι οχι στα τεχνικα ετσι ωστε να μην χαλασουμε το θρεντ του παπ και να πει ο καθενας οτι γουσταρει...
θα περιορισω την αναλυση σε μοτερ και διαχειριση ηλεκτρονικων και καυσιμου με απλη αναφορα στα υπολοιπα...
παμε λοιπον...
ιδιος ακριβως σκελετος με πολυ μικρες διαφορες σε καποιες μικρες βασεις αισθητηρων...
ελαφρως διαφορετικο ψαλιδι...
διαφορετικο μπροστινο με φρενα...
διαφορετικο υποπλαισιο τοποθετημενο ελαφρως πιο χαμηλα για μεγαλυτερη ανεση συνεπιβατη...
και φυσικα αλλα πλαστικα και οργανα...
η λειτουργια των αναρτησεων ειναι το ιδιο μετρια με του παλιου και τα φρενα εξισου ελεεινα με λιγο καλυτερη αισθηση στο αρχικο δαγκωμα...
στο ζουμι τωρα...
μοτερ και τροφοδοσια...
το μοτερ ειναι το παλιο με τις εξης διαφορες...
αυξημενη διαδρομη στροφαλου κατα 2mm απο την οποια προεκυψε και η διαφορα στον κυβισμο...(1300-1340)
διαφορετικος δευτερευων αξονας κιβωτιου (πιο ενισχυμενος) και αλλαγη στο κυκλωμα λιπανσης του κιβωτιου...
ιδιο ακριβως κιβωτιο και συστημα εκκινησης...(μιζα κομπλερ)...
ιδιο ακριβως μπλοκ κυλινδρων με προσθηκη reliefs για ταχυτερη ανοδο των εμβολων...
ενιχυμενες μπιελες(αλλου τυπου χρωμιομολυβδαινιουχος χαλυβας και διαφορετικη βαφη σκληρυνσης) με ιδια διαμετρο κατω ακρου και 2mm μικροτερη διαμετρο ανω ακρου...ιδιο ακριβως μηκος απο κεντρο τρυπας σε κεντρο τρυπας με την παλια...
εμβολα διαφορετικης στατικης συμπιεσης 12.5/1 με τοποθετημενο τον πειρο 1mm ψηλοτερα ετσι ωστε να μην χρειαστει να τροποποιησουν το υψος του παλιου μπλοκ...(εξ ου και η μειωση της διαμετρου του ανω ακρου της μπιελας κατα 2mm)...
ιδιας διαμετρου βαλβιδες με διαφορετικο υλικο κατασκευης (τιτανιο)
μονα ελατηρια βαλβιδων εναντι διπλων του παλιου...
ιδια κεφαλη με λιγο διαφορετικο casting σε αυλους εισαγωγης και εξαγωγης καθως και στο συστημα εμπλουτισμου με οξυγονο των καυσαεριων...(pair)...
οι αυλοι εισαγωγης εχουν πιο υψωμενα seilings σε σχεση με το παλιο και τα floors τους ειναι με μικροτερη γωνια κλισης... επισης εχουν αλλαξει οι μοιρες παροχης,κυριως στους κυλινδρους 1 και 4...(πιο ισιοι)...ιδια αντιμετωπιση υφισταται και στην εξαγωγη...ουσιαστικα ειναι η παλια κεφαλη με ροϊκη βελτιωση πρωτου σταδιου και φυσικα ,εν αντιθεση με την αποψη πολλων,εχει πολλα περιθωρια βελτιωσης...
οι εκκεντροφοροι ειναι ουσιαστικα ο yosh του παλιου στην εισαγωγη και ο εισαγωγης του παλιου στην εξαγωγη...με αμελητεες διαφορες...
η ουσιαστικη διαφορα στον εισαγωγης ειναι το διαφορετικο σημειο τοποθετησης του pin του εκκεντροφορου απο το οποιο παιρνει σημα ο εγκεφαλος ...
τα σωματα ψεκασμου ειναι κατα 1 mm μικροτερα απο του παλιου...(ειναι ιδια με του gsxr 1000 οπως και το φιλτροκουτι)
παροχη απο 8 μικροτερα μπεκ εναντι 4 του παλιου...
ιδιας παροχης αντλια βενζινης με την παλια καθως και ιδιας πιεσης...
αυξηση των πραγματικων στροφων κατα 300...(11,100 εναντι 10,800)
τελικη μεταδοση ελαχιστα πιο κοντη απο του παλιου με 18-43 εναντι 17-40...
με απλα λογια...το μοτερ ειναι ΟΛΟΙΔΙΟ με τις διαφορες να υφιστανται σε τοποθετηση καποιων διαφορετικων ανταλλακτικων...
τι σημαινει αυτο....
οτι αν στο παλιο βαλεις τα ανταλλακτικα του νεου γινεται το νεο...τελος...ειτε αρεσει ειτε οχι...και το μονο που χρειαζεται να κανει καποιος ειναι να λυσει μοτερ και απλως να τοποθετησει τα ανταλλακτικα....ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ...
που επισης σημαινει οτι αν το κανεις αυτο θα εχεις την αποδοση του νεου...τελος κι εδω...
οριακα βελτιωμενα και τα δυο εχουν το ιδιο ακριβως κοστος και την ιδια ακριβως αποδοση...
επεξηγηση...
κανεις δεν προκειται να χαλασει λεφτα για να κανει το παλιο καινουριο,οταν με τα ιδια ακριβως μπορει να βαλει τα ανταλλακτικα επομενου σταδιου και κατ επεκτασιν να το κανει πολυ πιο δυνατο ....
επισης...οποιος εχει το καινουριο θα δωσει ακριβως τα ιδια λεφτα με αυτον με το παλιο μια και θα αγορασουν ακριβως τα ιδια ανταλλακτικα...
λεπτομερειες μεθ αποδειξεων(shic)...
τα προφιλ ολων των εταιρειων aftermarket εκκεντροφορων ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια και για τα δυο...(γιατι αραγε?)
τα μπλοκ 84 mm (1400 και 1440) ειναι ακριβως τα ιδια με διαφορα τα reliefs του νεου...η διαφορα τους ειναι 250 ευρω...(οσο κοστιζει δηλαδη να κοψει το ρεκτιφιε reliefs στο παλιο...
οι stroked στροφαλοι(+5mm και +3mm) κοστιζουν το ιδιο μια και η διαφορα τους ειναι 2mm στο stroking και οι εταιρειες δεν χρεωνουν εξτρα την μετακινηση του κοπτικου κατα 1mm στην ακτινα...
με τα ανωτερω φτανουμε τα 1507 κυβικα και ειναι η οριακη βελτιωση που μπορει να δεχθει αυτος ο κινητηρας διατηρωντας καποια στοιχειωδη αξιοπιστια...(αν τον περιορισεις στα 235-240 αλογα)...να ναι δηλαδη χαλαρο 1507...
σας φαινεται υπερβολικο αυτο το επιπεδο βελτιωσης και κατ επεκτασιν ιδιαιτερως χρηματοβορο?
παμε σε ποιο απλα φτιαξιματα λοιπον...
1400 παλιου και 1440 νεου...
μπλοκ,πιστονια και στις δυο περιπτωσεις με ιδιο κοστος...
εκκεντροφοροι ιδιο κοστος...
ροϊκη...ιδιο κοστος...
αποτελεσμα...
210-220 το παλιο...217-227 το καινουριο...7 αλογα διαφορα λοιπον πανω κατω και περιπου 1 κιλο ροπης υπερ του νεου...η διαφορα ειναι τα 40 επιπλεον κυβικα του νεου...
κοστος για να βαλεις τον στροφαλο του νεου στο παλιο....1000 ευρω...
συμφερει το νεο λοιπον...
ελα μου ομως που σε αυτο το επιπεδο βελτιωσης( αισθητα αγριοτεροι εκκεντροφοροι απο στοκ),οι βαλβιδες τιτανιου του νεου,βγαζουν φτερα και σιγα σιγα ανεβαινουν προς τον ουρανο να πανε στον παραδεισο των νεκρων ανταλλακτικων...
αρα ατσαλινες του παλιου για να μην λυνουμε καθε 5000 χλμ...600 ευρω...
400 ευρω λοιπον φθηνοτερο το φτιαξιμο του νεου...κερδισατε ευχαριστουμε...
δεν θα παρουμε ομως γιατι με 4.000 λιγοτερα παιρνουμε το παλιο και το κανουμε εξισου τουμπανο...και με τα ρεστα παιρνουμε εξτρα καποτες για τις δυσκολες βραδυες...
αυτα για τους καμμενους οπως εγω που θελουν το κατιτις παραπανω...ολοι οι υπολοιποι παρτε το νεο...ειναι σαφεστατα καλυτερο συνολικα σε στοκ μορφη...
το νεο ειναι λιγο καλυτερο σε αποκριση ,χαμηλα και μεσαιες,λογω μικροτερων μπεκ(mains) και λιγο πιο εξελιγμενων ηλεκτρονικων...σε κοντρα ομως που δουλευουν τα μηχανακια απο 8 και πανω ειναι παντελως αδιαφορα...
tip...
η κεφαλη του νεου ,"φαινεται" οτι εχει λιγοτερα περιθωρια απο του παλιου...γι αυτο και πολλοι εδω ελλαδα και καποιοι εξωτερικο εχουν δηλωσει οτι το καινουριο μπουσα δεν παιρνει και πολυ απο κει...εγω απεδειξα το αντιθετο...καποιος πιο καλος απο μενα σιγουρα θα τα καταφερει ακομα καλυτερα...
jimk7...ο λογος που γελασα οταν μιλησες για 200 με περιφερειακα μονο ηταν γιατι σε οποιοδηποτε δυναμομετρο παγκοσμιως,που δεν ειναι χαρουμενο σαν την καλομοιρα,δεν γινεται να βγαλει πανω απο 190 αλογα...λεπτομερειες δεν γραφω διοτι με καλυψαν οσοι σου απαντησαν...
επισης αν φορας aftermarket ελαφρια ζαντουλα και 520 αλυσιδακι με αλουμινενια γραναζακια εχεις αλλα 5 κατω σε αυτα τα επιπεδα ιπποδυναμης...
εσυ θεωρεις οτι ο παπ πεταξε τα λεφτα του σε μενα για την δουλεια που εκανα...δικαιωμα σου...
σταματα μονο να μου ζαλιζεις τα @@ με μαλακιες ολη την ωρα...με κουραζει...
οταν ανεβεις με το καλο αθηνα θα πιουμε τις μπυρες που ειπες...γαμισε τα ομως τα τεχνικα...
:a16: :a16: :a16::rotflmao: Χαχαχα ποσο προβλεψιμος εισαι ρε τρελε επιστημονα αντι να παραδεχτεις οτι δεν εχεις δικιο σε μερικα πραγματα καθεσαι και μου γραφεις ολοκληρη εκθεση
![]()
Μονο που αυτα σε εμενα και μερικους απο εδω δεν περνανε σε αλλους παλι αμαθης ναι
εε σ αυτος μπορεις να μιλας για τι διασπαση του ατομου και να σ ακουν με ανοικτο το στομα αλλα εως εκει![]()
Τωρα για το σκελετο μιας και τον ανεφερες ειναι διαφορετικος εχει αλλες μοιρες αλλο οφσετ και αλλο μεταξονιο τωρα πως εσυ τον βλεπεις ιδιοδεν ξερω ξεχασα να σου πω οτι δουλεβω στην αντιπροσωπεια της SUZUKI και ολα αυτα που σου λεω τα ξερω απο πρωτο χερι θα προσπαθησω να δω πως θα αντιγραψω το SD που μου εχουν στειλει να το δεις και εσυ οτι δεν τα εχω βγαλει απο το μυαλο μου ΟΛΑ ΑΥΤΑ
![]()
Οσο για το παπ που ειπα οτι αδικα σκορπαει τα λεφτα του σαφως και αστειευομουνα εξαλλου εγω δεν εγω δωσει και λιγοτερα και ουτε ολα αυτα που σου λεω δεν θελω σε καμια περιπτωση να αποδειξω οτι δεν εισαι γνωστης αλλα απο εγωισμο και ειρωνεια ρε αδερφε ξεχειλιζεις![]()
Σου εχω δυο ερωτηματα
1) Για καντο μας πιο λιανα δηλ αν ειχα 200 αλογα και μετα που θα του εβαζα πιο
ελαφρια ζαντουλα και 520 αλυσιδακι με αλουμινενια γραναζακια θα ειχα 195 αλογα
2) Τις ροηκες πως τις κανεις εχεις παρει μηχανημα για αυτη τη δουλεια (που ειναι το ατιμο πανακριβο ) ηηηηη εχεις ενα καλο φλεξιμακι και ενα κομπιουτερακι και αρχιζεις και κανεις τους υπολογισμου σου![]()
![]()
Προσεξε δε θελω να μου απαντησεις αυτο που θελω να ακουσω αλλα την αληθεια αν και αμα θελω μπορω να τη μαθω και που ξερεις στο μελλον μπορει και να συνεργαστουμε![]()
Υ.Γ. Δεν μπιστευω να σε πειραζει που σε λεω επιστημοναμου θυμιζεις ενα που εχουμε εδω στο χωριο μου που τον λεω κι αυτον ετσι
![]()