Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 73

Θέμα: Gen I Vs Gen II Busa...

  1. #31
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354

    Re: Gen 1 Vs Gen 2 Busa...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    το γραφω εδω κι οχι στα τεχνικα ετσι ωστε να μην χαλασουμε το θρεντ του παπ και να πει ο καθενας οτι γουσταρει...

    θα περιορισω την αναλυση σε μοτερ και διαχειριση ηλεκτρονικων και καυσιμου με απλη αναφορα στα υπολοιπα...

    παμε λοιπον...

    ιδιος ακριβως σκελετος με πολυ μικρες διαφορες σε καποιες μικρες βασεις αισθητηρων...

    ελαφρως διαφορετικο ψαλιδι...

    διαφορετικο μπροστινο με φρενα...

    διαφορετικο υποπλαισιο τοποθετημενο ελαφρως πιο χαμηλα για μεγαλυτερη ανεση συνεπιβατη...

    και φυσικα αλλα πλαστικα και οργανα...

    η λειτουργια των αναρτησεων ειναι το ιδιο μετρια με του παλιου και τα φρενα εξισου ελεεινα με λιγο καλυτερη αισθηση στο αρχικο δαγκωμα...

    στο ζουμι τωρα...

    μοτερ και τροφοδοσια...

    το μοτερ ειναι το παλιο με τις εξης διαφορες...

    αυξημενη διαδρομη στροφαλου κατα 2mm απο την οποια προεκυψε και η διαφορα στον κυβισμο...(1300-1340)
    διαφορετικος δευτερευων αξονας κιβωτιου (πιο ενισχυμενος) και αλλαγη στο κυκλωμα λιπανσης του κιβωτιου...

    ιδιο ακριβως κιβωτιο και συστημα εκκινησης...(μιζα κομπλερ)...

    ιδιο ακριβως μπλοκ κυλινδρων με προσθηκη reliefs για ταχυτερη ανοδο των εμβολων...

    ενιχυμενες μπιελες(αλλου τυπου χρωμιομολυβδαινιουχος χαλυβας και διαφορετικη βαφη σκληρυνσης) με ιδια διαμετρο κατω ακρου και 2mm μικροτερη διαμετρο ανω ακρου...ιδιο ακριβως μηκος απο κεντρο τρυπας σε κεντρο τρυπας με την παλια...

    εμβολα διαφορετικης στατικης συμπιεσης 12.5/1 με τοποθετημενο τον πειρο 1mm ψηλοτερα ετσι ωστε να μην χρειαστει να τροποποιησουν το υψος του παλιου μπλοκ...(εξ ου και η μειωση της διαμετρου του ανω ακρου της μπιελας κατα 2mm)...

    ιδιας διαμετρου βαλβιδες με διαφορετικο υλικο κατασκευης (τιτανιο)

    μονα ελατηρια βαλβιδων εναντι διπλων του παλιου...

    ιδια κεφαλη με λιγο διαφορετικο casting σε αυλους εισαγωγης και εξαγωγης καθως και στο συστημα εμπλουτισμου με οξυγονο των καυσαεριων...(pair)...

    οι αυλοι εισαγωγης εχουν πιο υψωμενα seilings σε σχεση με το παλιο και τα floors τους ειναι με μικροτερη γωνια κλισης... επισης εχουν αλλαξει οι μοιρες παροχης,κυριως στους κυλινδρους 1 και 4...(πιο ισιοι)...ιδια αντιμετωπιση υφισταται και στην εξαγωγη...ουσιαστικα ειναι η παλια κεφαλη με ροϊκη βελτιωση πρωτου σταδιου και φυσικα ,εν αντιθεση με την αποψη πολλων,εχει πολλα περιθωρια βελτιωσης...

    οι εκκεντροφοροι ειναι ουσιαστικα ο yosh του παλιου στην εισαγωγη και ο εισαγωγης του παλιου στην εξαγωγη...με αμελητεες διαφορες...

    η ουσιαστικη διαφορα στον εισαγωγης ειναι το διαφορετικο σημειο τοποθετησης του pin του εκκεντροφορου απο το οποιο παιρνει σημα ο εγκεφαλος ...

    τα σωματα ψεκασμου ειναι κατα 1 mm μικροτερα απο του παλιου...(ειναι ιδια με του gsxr 1000 οπως και το φιλτροκουτι)

    παροχη απο 8 μικροτερα μπεκ εναντι 4 του παλιου...

    ιδιας παροχης αντλια βενζινης με την παλια καθως και ιδιας πιεσης...

    αυξηση των πραγματικων στροφων κατα 300...(11,100 εναντι 10,800)

    τελικη μεταδοση ελαχιστα πιο κοντη απο του παλιου με 18-43 εναντι 17-40...


    με απλα λογια...το μοτερ ειναι ΟΛΟΙΔΙΟ με τις διαφορες να υφιστανται σε τοποθετηση καποιων διαφορετικων ανταλλακτικων...

    τι σημαινει αυτο....

    οτι αν στο παλιο βαλεις τα ανταλλακτικα του νεου γινεται το νεο...τελος...ειτε αρεσει ειτε οχι...και το μονο που χρειαζεται να κανει καποιος ειναι να λυσει μοτερ και απλως να τοποθετησει τα ανταλλακτικα....ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ...

    που επισης σημαινει οτι αν το κανεις αυτο θα εχεις την αποδοση του νεου...τελος κι εδω...


    οριακα βελτιωμενα και τα δυο εχουν το ιδιο ακριβως κοστος και την ιδια ακριβως αποδοση...

    επεξηγηση...

    κανεις δεν προκειται να χαλασει λεφτα για να κανει το παλιο καινουριο,οταν με τα ιδια ακριβως μπορει να βαλει τα ανταλλακτικα επομενου σταδιου και κατ επεκτασιν να το κανει πολυ πιο δυνατο ....

    επισης...οποιος εχει το καινουριο θα δωσει ακριβως τα ιδια λεφτα με αυτον με το παλιο μια και θα αγορασουν ακριβως τα ιδια ανταλλακτικα...

    λεπτομερειες μεθ αποδειξεων(shic)...

    τα προφιλ ολων των εταιρειων aftermarket εκκεντροφορων ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια και για τα δυο...(γιατι αραγε?)


    τα μπλοκ 84 mm (1400 και 1440) ειναι ακριβως τα ιδια με διαφορα τα reliefs του νεου...η διαφορα τους ειναι 250 ευρω...(οσο κοστιζει δηλαδη να κοψει το ρεκτιφιε reliefs στο παλιο...

    οι stroked στροφαλοι(+5mm και +3mm) κοστιζουν το ιδιο μια και η διαφορα τους ειναι 2mm στο stroking και οι εταιρειες δεν χρεωνουν εξτρα την μετακινηση του κοπτικου κατα 1mm στην ακτινα...


    με τα ανωτερω φτανουμε τα 1507 κυβικα και ειναι η οριακη βελτιωση που μπορει να δεχθει αυτος ο κινητηρας διατηρωντας καποια στοιχειωδη αξιοπιστια...(αν τον περιορισεις στα 235-240 αλογα)...να ναι δηλαδη χαλαρο 1507...

    σας φαινεται υπερβολικο αυτο το επιπεδο βελτιωσης και κατ επεκτασιν ιδιαιτερως χρηματοβορο?

    παμε σε ποιο απλα φτιαξιματα λοιπον...

    1400 παλιου και 1440 νεου...

    μπλοκ,πιστονια και στις δυο περιπτωσεις με ιδιο κοστος...

    εκκεντροφοροι ιδιο κοστος...

    ροϊκη...ιδιο κοστος...

    αποτελεσμα...

    210-220 το παλιο...217-227 το καινουριο...7 αλογα διαφορα λοιπον πανω κατω και περιπου 1 κιλο ροπης υπερ του νεου...η διαφορα ειναι τα 40 επιπλεον κυβικα του νεου...

    κοστος για να βαλεις τον στροφαλο του νεου στο παλιο....1000 ευρω...

    συμφερει το νεο λοιπον...

    ελα μου ομως που σε αυτο το επιπεδο βελτιωσης( αισθητα αγριοτεροι εκκεντροφοροι απο στοκ),οι βαλβιδες τιτανιου του νεου,βγαζουν φτερα και σιγα σιγα ανεβαινουν προς τον ουρανο να πανε στον παραδεισο των νεκρων ανταλλακτικων...

    αρα ατσαλινες του παλιου για να μην λυνουμε καθε 5000 χλμ...600 ευρω...

    400 ευρω λοιπον φθηνοτερο το φτιαξιμο του νεου...κερδισατε ευχαριστουμε...

    δεν θα παρουμε ομως γιατι με 4.000 λιγοτερα παιρνουμε το παλιο και το κανουμε εξισου τουμπανο...και με τα ρεστα παιρνουμε εξτρα καποτες για τις δυσκολες βραδυες...

    αυτα για τους καμμενους οπως εγω που θελουν το κατιτις παραπανω...ολοι οι υπολοιποι παρτε το νεο...ειναι σαφεστατα καλυτερο συνολικα σε στοκ μορφη...

    το νεο ειναι λιγο καλυτερο σε αποκριση ,χαμηλα και μεσαιες,λογω μικροτερων μπεκ(mains) και λιγο πιο εξελιγμενων ηλεκτρονικων...σε κοντρα ομως που δουλευουν τα μηχανακια απο 8 και πανω ειναι παντελως αδιαφορα...

    tip...

    η κεφαλη του νεου ,"φαινεται" οτι εχει λιγοτερα περιθωρια απο του παλιου...γι αυτο και πολλοι εδω ελλαδα και καποιοι εξωτερικο εχουν δηλωσει οτι το καινουριο μπουσα δεν παιρνει και πολυ απο κει...εγω απεδειξα το αντιθετο...καποιος πιο καλος απο μενα σιγουρα θα τα καταφερει ακομα καλυτερα...

    jimk7...ο λογος που γελασα οταν μιλησες για 200 με περιφερειακα μονο ηταν γιατι σε οποιοδηποτε δυναμομετρο παγκοσμιως,που δεν ειναι χαρουμενο σαν την καλομοιρα,δεν γινεται να βγαλει πανω απο 190 αλογα...λεπτομερειες δεν γραφω διοτι με καλυψαν οσοι σου απαντησαν...

    επισης αν φορας aftermarket ελαφρια ζαντουλα και 520 αλυσιδακι με αλουμινενια γραναζακια εχεις αλλα 5 κατω σε αυτα τα επιπεδα ιπποδυναμης...

    εσυ θεωρεις οτι ο παπ πεταξε τα λεφτα του σε μενα για την δουλεια που εκανα...δικαιωμα σου...

    σταματα μονο να μου ζαλιζεις τα @@ με μαλακιες ολη την ωρα...με κουραζει...

    οταν ανεβεις με το καλο αθηνα θα πιουμε τις μπυρες που ειπες...γαμισε τα ομως τα τεχνικα...




    :a16: :a16: :a16: :rotflmao: Χαχαχα ποσο προβλεψιμος εισαι ρε τρελε επιστημονα αντι να παραδεχτεις οτι δεν εχεις δικιο σε μερικα πραγματα καθεσαι και μου γραφεις ολοκληρη εκθεση

    Μονο που αυτα σε εμενα και μερικους απο εδω δεν περνανε σε αλλους παλι αμαθης ναι
    εε σ αυτος μπορεις να μιλας για τι διασπαση του ατομου και να σ ακουν με ανοικτο το στομα αλλα εως εκει

    Τωρα για το σκελετο μιας και τον ανεφερες ειναι διαφορετικος εχει αλλες μοιρες αλλο οφσετ και αλλο μεταξονιο τωρα πως εσυ τον βλεπεις ιδιο δεν ξερω ξεχασα να σου πω οτι δουλεβω στην αντιπροσωπεια της SUZUKI και ολα αυτα που σου λεω τα ξερω απο πρωτο χερι θα προσπαθησω να δω πως θα αντιγραψω το SD που μου εχουν στειλει να το δεις και εσυ οτι δεν τα εχω βγαλει απο το μυαλο μου ΟΛΑ ΑΥΤΑ

    Οσο για το παπ που ειπα οτι αδικα σκορπαει τα λεφτα του σαφως και αστειευομουνα εξαλλου εγω δεν εγω δωσει και λιγοτερα και ουτε ολα αυτα που σου λεω δεν θελω σε καμια περιπτωση να αποδειξω οτι δεν εισαι γνωστης αλλα απο εγωισμο και ειρωνεια ρε αδερφε ξεχειλιζεις

    Σου εχω δυο ερωτηματα

    1) Για καντο μας πιο λιανα δηλ αν ειχα 200 αλογα και μετα που θα του εβαζα πιο
    ελαφρια ζαντουλα και 520 αλυσιδακι με αλουμινενια γραναζακια θα ειχα 195 αλογα

    2) Τις ροηκες πως τις κανεις εχεις παρει μηχανημα για αυτη τη δουλεια (που ειναι το ατιμο πανακριβο ) ηηηηη εχεις ενα καλο φλεξιμακι και ενα κομπιουτερακι και αρχιζεις και κανεις τους υπολογισμου σου

    Προσεξε δε θελω να μου απαντησεις αυτο που θελω να ακουσω αλλα την αληθεια αν και αμα θελω μπορω να τη μαθω και που ξερεις στο μελλον μπορει και να συνεργαστουμε



    Υ.Γ. Δεν μπιστευω να σε πειραζει που σε λεω επιστημονα μου θυμιζεις ενα που εχουμε εδω στο χωριο μου που τον λεω κι αυτον ετσι
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  2. #32
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    κατατοπιστικότατο το θρεντάκι ....
    μια διορθωσούλα μόνο ...
    όταν ανέβει αθήνα, το καλό που του θέλω, να ξεχάσει τις μπύρες και να φέρει καμια ρακή της προκοπής .
    Ακούς αρχικούλαδο?

    Σ ακουω ρε φιλε αλλα με τετοια οινοπνευματωδη πιοτα δεν ασχολουμαι και αν δεν σ αρεσουν οι









































































    υπαρχουν και τα τσαγακια :rotflmao:

    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  3. #33

    Re: Re: Gen 1 Vs Gen 2 Busa...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    Τωρα για το σκελετο μιας και τον ανεφερες ειναι διαφορετικος εχει αλλες μοιρες αλλο οφσετ και αλλο μεταξονιο τωρα πως εσυ τον βλεπεις ιδιο
    Χωρις να ειμαι μηχανικος,για την ακριβεια ειμαι ασχετος,δεν νομιζω οτι αλλαγη στις μοιρες του offset ειναι το ιδιο με το να εχεις διαφορετικο πλαισιο.Οπως και η αποσταση μεταξυ των τροχων δεν ειναι απαραιτητα θεμα πλαισιου.Μεγαλυτερο/μικροτερο ψαλιδι=μεγαλυτερη αποσταση.

    Επισης σε αυτο το site λεει

    <<Its refined chassis and suspension help provide crisper handling. And its striking new fairing offers sleeker aerodynamics. The original Hayabusa was the best. With the 2008 Hayabusa, you're looking at better than the best.>>

    refined=κρατησαν το ιδιο πλαισιο με καποιες αλλαγες,τις οποιες εγω δεν γνωριζω.Στα specs ενω σε οποια εξαρτηματα/χαρακτηριστικα αλλαξαν λεει new στο πλαισιο λεει

    <<Lightweight and rigid twin-spar aluminum frame minimizes weight while maintaining high torsional strength>>

    Χωρις new

    Απο την αλλη μπορει και να κανω λαθος,δεν ξερω


    ΥΓ Και εδω το ιδιο λεει.Μοτερ και πλαισιο το ιδιο εκτος απο καποια θεματακια

    <<The new ‘Busa’s alloy twin-spar frame is basically a direct carryover from the old bike (minus the centerstand and bracketry, so it’s lighter), and there’s not a thing wrong with this, at least from a streetbike rider’s point of view. This fact highlights how good the original cage is. Critical dimensions remain status quo on ‘Busa II, including wheelbase (58.5 inches), rake and trail (24.2 degrees/3.85 in.) and seat height (31.7 in.), though a reworked subframe assembly was needed to accommodate the redesigned-and far swoopier-tailsection, which offers a slightly lower passenger saddle for, Suzuki says, “increased passenger comfort.”>>

  4. #34
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354

    Re: Re: Re: Gen 1 Vs Gen 2 Busa...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
    Χωρις να ειμαι μηχανικος,για την ακριβεια ειμαι ασχετος,δεν νομιζω οτι αλλαγη στις μοιρες του offset ειναι το ιδιο με το να εχεις διαφορετικο πλαισιο.Οπως και η αποσταση μεταξυ των τροχων δεν ειναι απαραιτητα θεμα πλαισιου.Μεγαλυτερο/μικροτερο ψαλιδι=μεγαλυτερη αποσταση.

    Απο την αλλη μπορει και να κανω λαθος,δεν ξερω

    Κοιτα να δεις φιλε μου απο τη στιγμη που δεν εχει το ιδιο offset ενας σκελετος με τον αλλο παυει να λεγετε οτι ειναι ο ιδιος γιατι στη συμπεριφορας οδηγησεις θα καταλαβεις οτι δεν εχει καμια σχεση ο ενας με τον αλλο (που αυτο ειναι και το ζητουμενο ολης της υποθεσεις )και αυτο φαινεται αμεσως χωρις να εισαι μηχανικος οταν κανεις βολτα με ενα Gen 1 και με Gen 2 Busa

    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  5. #35
    Εγω παλι βρηκα αυτο και για πρωτη φορα διαβασα τι ειναι offset...

    <<The fork offset is the perpendicular distance from the steering axis to the center of the front wheel.>>


    Αν εννοουμε λοιπον το ιδιο πραγμα εχει να κανει μονο με το πλαισιο?(ΥΓ fork=πιρουνι οποτε δεν εχει να κανει μονο με το πλαισιο προφανως)

    Τελος παντων,μπερδευτηκα,αυριο με πιο καθαρο μυαλο θα το ψαξω πιο πολυ να μορφωθω

    Παντως η επισημη Suzuki λεει οτι το πλαισιο και το μοτερ ειναι αυτουσια με καποιες αλλαγες,συμφωνα με τα λινκ παραπανω.

    :ZZZ: :ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της T.R.E
    Εγγραφή
    03/02/2007
    Μηνύματα
    1.062
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
    Εγω παλι βρηκα αυτο και για πρωτη φορα διαβασα τι ειναι offset...

    <<The fork offset is the perpendicular distance from the steering axis to the center of the front wheel.>>


    Αν εννοουμε λοιπον το ιδιο πραγμα εχει να κανει μονο με το πλαισιο?

    Τελος παντων,μπερδευτηκα,αυριο με πιο καθαρο μυαλο θα το ψαξω πιο πολυ να μορφωθω

    Παντως η επισημη Suzuki λεει οτι το πλαισιο και το μοτερ ειναι αυτουσια με καποιες αλλαγες,συμφωνα με τα λινκ παραπανω.

    :ZZZ: :ZZZ: :ZZZ: :ZZZ:

    Το οφσετ έχει να κάνει με τις τιμονόπλακες,ο λαιμός του πλαισίου ορίζει την κάστερ... Αυτό που έβαλες mats λέει κάτι άλλο...

  7. #37
    Trail, or caster, is the horizontal distance from where the steering axis intersects the ground to where the front wheel touches the ground. The measurement is considered positive if the front wheel ground contact point is behind (towards the rear of the bike) the steering axis intersection with the ground.

    <<The fork offset is the perpendicular distance from the steering axis to the center of the front wheel.>>


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	400px-traildiag2.jpg 
Προβολές:	344 
Μέγεθος:	28,4 KB 
ID:	149324

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Το οφσετ έχει να κάνει με τις τιμονόπλακες,ο λαιμός του πλαισίου ορίζει την κάστερ... Αυτό που έβαλες mats λέει κάτι άλλο...

    Ελα ντε



    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



    Απο οτι καταλαβα παντως δεν ειναι αποκλειστικα θεμα πλαισιου το offset....Δες στην εικονα το τελειωμα του πηρουνιου(νυχια δεν τα λενε?) πως αλλαζουν το offset και το καστερ χωρις να πειραξεις το πλαισιο.

    Καλα τα λεω?




    ΥΓ Το λινκ ειναι τουτο εδω

    ΥΓ2 Με ενα μεγαλυτερο σε μεγεθος πηρουνι πχ δεν αλλαζει αυτοματα η γωνια,μεγαλωνει,χωρις να αλλαξεις κατι στο πλαισιο?

    ΥΓ3 Αντε ρε βραδυατικα με εχετε βαλει στην πριζα,θελω να παραμεινω ασχετος

    ΥΓ4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Εξαρτάται από το "πως" γίνεται η ανύψωση και από το "ποιό" μέρος ανυψώνεται ...

    (κοινώς, σηκώνοντας την σέλα ΧΩΡΙΣ να σηκωθεί ο σκελετός στον άξονα λαιμού - τέρμα ψαλιδιού ΔΕΝ αλλάζεις την κάστερ...)

    Υ.Γ.1
    Σκέψου το σαν να έβαζες πολύ παχύτερο υλικό στην σέλα ...

    Υ.Γ. 2
    Στην περίπτωσή σου η κάστερ μειώθηκε (αν μειώθηκε...) λόγω προφόρτισης του ελατηρίου του αμορτισέρ !!
    http://www.moto.gr/forums/showthread...1&pagenumber=2

  9. #39

  10. #40
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Γράφει ολόκληρο κατεβατό ο rein, και μετά μου λεει, μόνο commander και εξάτμιση?

    Σηκώνει ή δεν σηκώνει ροικοεξέλιξοδάνειο η υπόθεση ???

    Αστα διάαλα πρωινιατικα μπλιο!!!!



  11. #41

    Re: Re: Gen 1 Vs Gen 2 Busa...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    :a16: :a16: :a16: :rotflmao:

    Τωρα για το σκελετο μιας και τον ανεφερες ειναι διαφορετικος εχει αλλες μοιρες αλλο οφσετ και αλλο μεταξονιο τωρα πως εσυ τον βλεπεις ιδιο δεν ξερω ξεχασα να σου πω οτι δουλεβω στην αντιπροσωπεια της SUZUKI και ολα αυτα που σου λεω τα ξερω απο πρωτο χερι θα προσπαθησω να δω πως θα αντιγραψω το SD που μου εχουν στειλει να το δεις και εσυ οτι δεν τα εχω βγαλει απο το μυαλο μου ΟΛΑ ΑΥΤΑ
    καλα σε αυτη τη suzuki δουλευουν κατι τρελα φυντανια ...(δεν αναφερομαι σε σενα ) ... αλλα μεχρι και εγω ο ασχετος εχω ακουσει τρελους παπαδες εκει μεσα ...και οπως και να χει νομιζω οτι ο αντωνης αξιζει ενα δευτερο μπραβο , μιας και αποδεικνυει οτι δεν ειναι φαφλατας ... στα λογια ... τα λογια του παρουσιαζουν μια εντονη μετριοπαθεια σε σχεση με τα αποτελεσματα που παρουσιαζει ...


    μονο φραπε μην του ζητησεις ...
    PROzacRIDER

  12. #42
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Re: Re: Gen 1 Vs Gen 2 Busa...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
    :a16: :a16: :a16: :rotflmao: Χαχαχα ποσο προβλεψιμος εισαι ρε τρελε επιστημονα αντι να παραδεχτεις οτι δεν εχεις δικιο σε μερικα πραγματα καθεσαι και μου γραφεις ολοκληρη εκθεση



    1) Για καντο μας πιο λιανα δηλ αν ειχα 200 αλογα και μετα που θα του εβαζα πιο
    ελαφρια ζαντουλα και 520 αλυσιδακι με αλουμινενια γραναζακια θα ειχα 195 αλογα


    νομιζω πως γραφει οτι θα χες 205 αλογα "κατω"...στη ρόδα..

  13. #43
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723

    Re: Re: Re: Gen 1 Vs Gen 2 Busa...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    νομιζω πως γραφει οτι θα χες 205 αλογα "κατω"...στη ρόδα..
    Εμ τι άλλο θα μπορούσε να γράφει?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #44
    κοιτα ρε το μπουστη που επιμενει...:rotflmao: :rotflmao:

    ρε...ιδιος λεμε ειναι ο σκελετος...μην μπερδευεις μπροστινα και ψαλιδια...απλως ειναι διαφορετικη η επεξεργασια του αλουμινιου σε σχεση με το παλιο...δεν εχει την παραμικρη διαφορα...τον κανεις αλλαξοκωλια με τον παλιο σε οτι σταση θες...

    επισης η καστερ ειναι ιδια...εχει μια διαφορα 5mm στο μεταξονιο η οποια προεκυψε απο το ψαλιδι
    (1485-1480) την οποια αν εσυ την καταλαβαινεις στον δρομο σε ενα μηχανακι ενα τεταρτο του τονου κι εναμισυ μετρο μακρυ,φιλε μου εισαι θεος... (δεν σε ειρωνευομαι,το εννοω...)

    η διαφορα που καταλαβαινεις στον δρομο εχει να κανει με την διαφορετικη θεση οδηγησης(σχεση σελας,κλιπ ονς,μαρσπιε)...

    εμπα εδω,πηγαινε στα specs και δεις ...ακομα και στα γενικα χαρακτηριστικα οι διαφορες ειναι ελαχιστες...μιλαμε για ενα ποντο παραπανω υψος ,μισο ποντο παραπανω πλατος,5 κιλα βαρος, κλπ...

    http://www.suzukicycles.com/Products...s/Default.aspx


    αλλα εγω να συμφωνησω μαζι σου στο οτι εχει διαφορες σε γεωμετρικα χαρακτηριστικα μια και ειμαι χαλαρο παιδι και συζητησιμο...

    εαν καβαλησεις το δικο μου που ειναι σηκωμενο 24mm πισω και χαμηλωμενο 10mm μπροστα,το καινουριο θα σου φανει τσοπερ και θα του βαλεις δερματινα κροσσια στα κλιπ ονς,και τριβαλιτσο με νικελ καψουλι...και το κοστος για να το κανω αυτο ηταν ελαχιστο...εκει θελω να καταληξω...


    παγκο ροης(flow bench)εννοεις...οχι δεν χρησιμοποιω κι εχω τους λογους μου ...χρησιμοποιω παχυμετρο(που μετραει και εκατοστα),,κουμπασο,κομπιουτερακι ,χαρτομολυβα και μετραω σαν τον μαλακα με τις ωρες...και πολλα αλλα ακομα...

    αν δεν θελω εγω δεν υπαρχει περιπτωση στον αιωνα τον απαντα να μαθεις τι κανω στις κεφαλες... δεν ειναι παρων ποτε κανεις πλην εμου κι επισης δεν λεω σε κανεναν λεπτομερειες...

    την επισιμη σουζουκι στην ελλαδα ,εγω την ενημερωσα για το πως θα ειναι το καινουριο μπουσα κανα μηνα πριν παρουσιαστει...:rotflmao: :rotflmao:

    μια και δουλευεις εκει κανε κανα κονε για να παιρνω καλυτερη εκπτωση στα ανταλλακτικα απο την συνεργειατζιδικη που παιρνω....

    φυσικα και δεν με πειραζει που με λες επιστημονα...τα @@ με πειραζει να μου ζαλιζεις...

    ξεκολα κι ανεβα να πιουμε μπυρες...(εχω και πρασινο τσαι για τις τοξινες αν βγαλεις και γλωσσα...)

    νικολακη λυσσαξες με τον φραπε...εχεις παραπονο ρε? δεν σου εδειξα που ειναι ο καφες ,η ζαχαρη και το γαλα??? δεν σου εδωσα προσβαση σε επαγγελματικο μιξερ?

    και τελος...πες μου που αλλου θα σου σεταρουν καρμπυρατερ υπο μιξαζ sisters of mercy,ramones,stephenwolf,μητροπανου και καζατζιδη...οχι θελω να μου πεις...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  15. #45
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    (Μαρκ) Άντονυ, χωρίς φλόου μπέντς είσαι για τον φούτσο.

    Και θες να σε λένε και επιστήμονα (μάΐ ας) :rotflmao:

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Shoei XR1000 vs Raid II
    από Alki_Viades στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2009, 07:06
  2. νεα εξατμιση yoshimura για HAYABUSA GEN II
    από reinmeister στο forum Suzuki Hayabusa
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2009, 00:40
  3. ecu flashing για busa gen 1
    από reinmeister στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2008, 14:28
  4. XT 600 smr VS Duke II
    από eXTirience στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2004, 11:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF