δλδ για ένα ραγισμένο μαρσπιέ απογοητεύτηκες?χαράς το πράγμα...
αυτό θα μπορούσε να γίνει με πτώση από στάση!
δλδ για ένα ραγισμένο μαρσπιέ απογοητεύτηκες?χαράς το πράγμα...
αυτό θα μπορούσε να γίνει με πτώση από στάση!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
δλδ για ένα ραγισμένο μαρσπιέ απογοητεύτηκες?χαράς το πράγμα...
αυτό θα μπορούσε να γίνει με πτώση από στάση!
+ απλά
Για πες για πες
![]()
Ισχυρίζεται οτι την σκούντησε κατά λάθος ο 6χρονος γιος του κι οτι έπαθε μεγάλη ζημιά γιατί ήταν στο διπλό. Αν εσάς σας βγάζει νόημα πως ένα μωρό σκούντησε μια μηχανή που ήταν στο κεντρικό κι έπεσε η μηχανή δεξιά και μάλιστα με τόσο μικρή ζημιά τότε μάλλον είμαι παράλογος. Απλά δε μου φαίνεται να στέκει.
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Ισχυρίζεται οτι την σκούντησε κατά λάθος ο 6χρονος γιος του κι οτι έπαθε μεγάλη ζημιά γιατί ήταν στο διπλό. Αν εσάς σας βγάζει νόημα πως ένα μωρό σκούντησε μια μηχανή που ήταν στο κεντρικό κι έπεσε η μηχανή δεξιά και μάλιστα με τόσο μικρή ζημιά τότε μάλλον είμαι παράλογος. Απλά δε μου φαίνεται να στέκει.
πολυ πιθανο φιλε μου πεφτουν ευκολα οπως και να το κανουμε, αν ητανβ με κανα 3κυκλο ο γιος του και επεσε πανω στη μηχανη λογικο να την τουμπαρε...
αλλα και ψεμματα να σου ειπε, μπορει να το εκανε για να γλυτωσει το δικο του ''ρεζιλικι'', μιας και πολλοι εχουν μια στατικη τουμπιτσα τις πρωτες μερες με μια αλλη μηχανη, μιας και δεν εχουν συνηθησει τον ογκο της και δεν εχουν βρει τον πλεον καταλληλο τροπο για να την κουμανταρουν...
δες το αντιβαρο και θα καταλαβεις αν συρθηκε η μηχανη η οχι
Πες μου επακριβώς τι να κοιτάξω αν μπορείς. Θα πάω τώρα αν είναι. Ή πρέπει να το πάω σε μηχανικό; Που ούτως ή άλλως θα το πάω, απλά βλέποντας το μαρσπιέ σπάστηκα γιατί στο τηλ μου είχε πει πως ήταν όπως του το 'δωσα.Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
δες το αντιβαρο και θα καταλαβεις αν συρθηκε η μηχανη η οχι
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Πες μου επακριβώς τι να κοιτάξω αν μπορείς. Θα πάω τώρα αν είναι. Ή πρέπει να το πάω σε μηχανικό; Που ούτως ή άλλως θα το πάω, απλά βλέποντας το μαρσπιέ σπάστηκα γιατί στο τηλ μου είχε πει πως ήταν όπως του το 'δωσα.
φιλε μου υποθεσεις κανω![]()
αλλα γενικα ειμαι της αποψης οτι μηχανη που εχει προβλημα δε χρειαζεται να της οδηγησεις καν για να καταλαβεις οτι εχει φαει τουμπα καλη, συνηθως φαινεται απο μακρυα...
αντιβαρο ειναι αυτο το μεταλικο στο τιμονι εκει που τελιωνει το grip, δηλαδη η ακρη του τιμονιου...
προφανως ειναι το πρωτο σημειο που ακουμπαει στο εδαφος οταν πεσει κατω η μηχανη...
Όχι δεν είχε καμία άλλη φθορά. Το κοίταξα ειδικά στην περιοχή του τιμονιού. Μόνο το μαρσπιέ. Να πάω Μοτοδυναμική Καλλιθέα που μένει αυτός είναι καλοί να το κοιτάξουν;Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
φιλε μου υποθεσεις κανω![]()
αλλα γενικα ειμαι της αποψης οτι μηχανη που εχει προβλημα δε χρειαζεται να της οδηγησεις καν για να καταλαβεις οτι εχει φαει τουμπα καλη, συνηθως φαινεται απο μακρυα...
αντιβαρο ειναι αυτο το μεταλικο στο τιμονι εκει που τελιωνει το grip, δηλαδη η ακρη του τιμονιου...
προφανως ειναι το πρωτο σημειο που ακουμπαει στο εδαφος οταν πεσει κατω η μηχανη...
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Όχι δεν είχε καμία άλλη φθορά. Το κοίταξα ειδικά στην περιοχή του τιμονιού. Μόνο το μαρσπιέ. Να πάω Μοτοδυναμική Καλλιθέα που μένει αυτός είναι καλοί να το κοιτάξουν;
αμα δεν εχει τιποτα το αντιβαρο το πιθανοτερο ειναι να επεσε στατικα η μηχανη οπως σου ειπε...
παρε το μια βολτα και αμα δε σου φανει τπτ πριεργο η στραβο κανε τη τραμπα και παρε το πισω το μηχανακι σου
το αν θα το πας στη μοτοδυναμικη ειναι περισσοτερο για ψυχολογικους λογους, θα σου πουν οτι δεν εχει τιποτα, απλα θες φανταζομαι μια πιο επισημη ''επιβεβαιωση''![]()
Δεν είναι αυτό. Απλά δεν ξέρω τα συνεργεία εκεί αλλά είδα από το site οτι έχει μοτοδυναμική εκεί γι' αυτό. Ούτως ή άλλως θα πάω σε μηχανικό. Θα το πάω βόλτα μάλλον την Κυριακή. Ευχαριστώ.Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
αμα δεν εχει τιποτα το αντιβαρο το πιθανοτερο ειναι να επεσε στατικα η μηχανη οπως σου ειπε...
παρε το μια βολτα και αμα δε σου φανει τπτ πριεργο η στραβο κανε τη τραμπα και παρε το πισω το μηχανακι σου
το αν θα το πας στη μοτοδυναμικη ειναι περισσοτερο για ψυχολογικους λογους, θα σου πουν οτι δεν εχει τιποτα, απλα θες φανταζομαι μια πιο επισημη ''επιβεβαιωση''![]()
Η μηχανη ειναι τροπος ζωης. Το αποδεικνυει ο αερας που αναπνεω, η ανεξαρτησια μου, η αισθηση πως μ' ''ακουει''...
Honda Tact 50 1988, Honda C72 6V 1988, Honda MTX50R 1989, Suzuki GZ Marauder 125 2000, Kymco Hipster 125 2001, Yamaha XV250S Virago 1998, Honda CB400SF NC36, Yamaha FZ6 FI Fazer 2006, Yamaha Xmax250/YPR 2006, Honda VFR 800 Vtec, και τώρα...............................
----------------------> τίποτα!!
σαν το λαλάκα πάω με το λεωφορείο
Όταν πριν λίγους μήνες αγόρασα το V-Strom έλεγα οτι θα κρατήσω και την πρώτη μου μοτοσυκλέτα Dominator 650 (Mοντέλο 1992) την οποία είχα αγοράσει μτχ πριν απο 9 περίπου χρόνια με κάπου 85.000χλμ.
Η πράξη έδειξε πρώτον οτι ο Domie έμενε παρκαρισμένος στο γκαραζ και δεύτερον αρχική μου ιδέα της πλήρους αναπαλαιωσής του θα αργούσε πάρα πολύ. Ετσι αποφάσισα με βαριά καρδιά να τον πουλήσω... πλεον είχα 165.000 χλμ(+)... ξέρετε ποιος τον πηρε;
Ο πρώτος του ιδιοκτήτης
Βέβαια το μηχανάκι ήταν πολύ προσεγμένο και είχε βγάλει κανένα πρόβλημα παρά τις τόσες χιλιάδες χλμ...
Δεν ξέρω αν το Fazer είναι τόσο ερωτεύσιμο μηχανάκι όσο ο Domie (ενοείται οτι αν ήμου σε καλύτερη οικονομική κατάσταση δεν θα τον πουλούσα με τίποτα) αλλά αν ναι και δεν έχει κάποιο πρόβλημα τότε όπως καταλαβαίνεις η άποψή μου είναι να το πάρεις πίσω...