Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 25 από 25

Θέμα: 600cc αντί 2χρονων 250 απο το 2011 στα gp

  1. #16
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	053.jpg 
Προβολές:	113 
Μέγεθος:	80,8 KB 
ID:	150163
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #17
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	059.jpg 
Προβολές:	111 
Μέγεθος:	84,9 KB 
ID:	150164
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #18
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	065.jpg 
Προβολές:	112 
Μέγεθος:	55,0 KB 
ID:	150165
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #19
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    :smilea:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	s98rossi.jpg 
Προβολές:	106 
Μέγεθος:	46,8 KB 
ID:	150170
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Για εξήγησέ το να καταλάβουμε πως το βλέπεις.

    Αρη ΔΥΣΤΥΧΩΣ τα διχρονα πεθαναν.
    τα γουσταρα και τα γουσταρω ακομα αλλα η εξελιξη λεει αλλα.

    νομιζω οτι ειναι καλο να αρχισει να γινεται μια συγκριση των 600 σε σχεση με τα παλια διχρονα.
    και σκεψου και την οποια εξελιξη που θα μεταπηδησει στα δικα μας μηχανακια.
    τα 600 για να δουλεψουν πρεπει να δουλεψουν πολυ ψηλα...σχεδον υστερικα. και νομιζω ειναι πολυ πιο δυσκολο να οδηγηθει ενα 600 απο ενα 800 που εχει περισσοτερη ροπη.

    θα γινονται μαχες και παλι.

    εμενα παντως θα μου αρεσε να εβλεπα ενα μελλοντικο 600 σε στυλ RVF400.


    ενα V4 600!!

  6. #21
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    Αρη ΔΥΣΤΥΧΩΣ τα διχρονα πεθαναν.
    τα γουσταρα και τα γουσταρω ακομα αλλα η εξελιξη λεει αλλα.

    νομιζω οτι ειναι καλο να αρχισει να γινεται μια συγκριση των 600 σε σχεση με τα παλια διχρονα.
    και σκεψου και την οποια εξελιξη που θα μεταπηδησει στα δικα μας μηχανακια.
    τα 600 για να δουλεψουν πρεπει να δουλεψουν πολυ ψηλα...σχεδον υστερικα. και νομιζω ειναι πολυ πιο δυσκολο να οδηγηθει ενα 600 απο ενα 800 που εχει περισσοτερη ροπη.

    θα γινονται μαχες και παλι.

    εμενα παντως θα μου αρεσε να εβλεπα ενα μελλοντικο 600 σε στυλ RVF400.


    ενα V4 600!!
    Καταλαβαίνω πως το βλέπεις. Η διαφορά είναι οτι δεν πέθαναν, τα πεθάνανε.

    Για κοίτα λίγο αυτό
    http://www.motorcycle.com/manufactur...xp2-14293.html

    Ηταν το 2003, αλλά λίγο αργότερα παρθηκε η απόφαση να τα πεθάνουν.
    Στο μεσοδιάστημα είχαν εξελιχτεί κι αλλοι δίχρονοι με αλλα συστήματα αλλά πήγαν όλα στα σκουπίδια.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #22
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Απο την στιγμη που τα διχρονα εξαφανιστηκαν απο τους δρομους ηταν επομενο να εξαφανιστουν και απο τους αγωνες...δεν λεω οτι ειναι σωστο, αλλα ειναι ανουσιο να εξελισσεις ενα τυπο μοτοσικλετας, χωρις να υπαρχει τεχνολογικο αντικρισμα στην "πραγματικη ζωη"

    Αυτο που μου την δινει ομως ειναι οι "περιορισμοι"!!!

    Μακαρι οι κατασκευαστες να ηταν ελευθεροι να κανουν οτι τους γουσταρει...και πιο συναρπαστικοι θα ηταν οι αγωνες και εμμεσως πλην σαφως, θα εποφελουμασταν ολοι εμεις με την μεταφορα τεχνολογιας στις καθημερινες μας μοτοσικλετες.

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Καταλαβαίνω πως το βλέπεις. Η διαφορά είναι οτι δεν πέθαναν, τα πεθάνανε.

    Για κοίτα λίγο αυτό
    http://www.motorcycle.com/manufactur...xp2-14293.html

    Ηταν το 2003, αλλά λίγο αργότερα παρθηκε η απόφαση να τα πεθάνουν.
    Στο μεσοδιάστημα είχαν εξελιχτεί κι αλλοι δίχρονοι με αλλα συστήματα αλλά πήγαν όλα στα σκουπίδια.
    ωραιο το projectακι της Honda αλλα και παλι δυστυχως αυτο δεν αλλαζει τα πραγματα.
    αφου οι αποφασεις παιρνονται απο τυπους με σακακια που το μονο που τους νοιαζει ειναι το κερδος και αμφιβαλω αν εχουν οδηγησει ποτε ενα τετοιο κατασκευασμα, εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι...

    παντως ελεγαν οτι επιτυχανεται και η δυναμη στις χαμηλες στροφες και καιγοταν και ολο το μιγμα στον θαλαμο καυσης.

    και οντως τα πεθαναν. δεν πεθαναν! αυτο λεει πολλα!

  9. #24
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    ωραιο το projectακι της Honda αλλα και παλι δυστυχως αυτο δεν αλλαζει τα πραγματα.
    αφου οι αποφασεις παιρνονται απο τυπους με σακακια που το μονο που τους νοιαζει ειναι το κερδος και αμφιβαλω αν εχουν οδηγησει ποτε ενα τετοιο κατασκευασμα, εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι...

    παντως ελεγαν οτι επιτυχανεται και η δυναμη στις χαμηλες στροφες και καιγοταν και ολο το μιγμα στον θαλαμο καυσης.

    και οντως τα πεθαναν. δεν πεθαναν! αυτο λεει πολλα!
    Τωρα πια δεν αλλάζει τίποτα.
    Το EXP2 ηταν πάρα πολύ καλό και μέρος της τεχνογνωσίας το ειχαν βάλει στο CRM που βγήκε λίγο μετα.
    Το EXP2 ηταν τόσο καλό κι αξιόπιστο που το έτρεξαν στο Dakar και βγηκε 5ο γενικής, 1ο κατω των 500cc, και 1ο στα πρωτότυπα.

    Ειχε ιδιες επιδόσεις με το δικύλινδρο V τετραχρονο NXR780 κι εκαιγε λιγότερη βενζίνη...

    Παρ ολα αυτα η Honda ηταν ο πρωτεργάτης του θανάτου των 2χρονων...βγαλε άκρη.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	exp2.jpg 
Προβολές:	84 
Μέγεθος:	75,4 KB 
ID:	150209
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #25
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Εκατσα και δπαβασα τους κανονισμούς της Μοτο2 κατηγορίας.

    http://www.motogp.com/en/news/2008/M...ions+announced

    Kαι αναλυτικότερα εδω
    http://www.fim.ch/sec/documents/f_6127.pdf

    Το ζουμί.

    Τέλος τα ηλεκτρονικά, ούτε traction control ούτε τίποτα.
    Οριο στροφων
    16,000 rpm. 4-cylinder engines
    15,500 rpm. 3-cylinder engines
    15,000 rpm. 2-cylinder engines

    4 κύλινδροι maximum
    Aπαγορευονται πνευματικες βαλβίδες και οβαλ πιστόνια και turbo κλπ κλπ.


    Και το καλύτερο για το τέλος.

    The engine (excluding exhaust, throttle bodies and ECU) used in a race is available to be purchased by another competitor in the same race for a fixed price of €20,000 (Euro). Such purchase request must be made in writing to Race Direction within the protest period, that is within 60 minutes after the official end of the race. The transaction and delivery will be completed immediately at the end of the 60 minute protest period and will be underwritten by IRTA. Teams refusing to sell when presented with a valid request will be disqualified.

    Δηλαδή αγοράζεις το καλύτερο μοτερ της κατηγορίας με 20.000 Ευρω...
    Αρκεί να τρέχεις κι εσυ και να πεις οτι το θέλεις μεσα σε 1 ωρα απο τον τερματισμό
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2007, 17:33
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2006, 15:18
  3. Φωτό από το Css στα Μέγαρα
    από kostasdirt στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2006, 21:53
  4. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2005, 14:12
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 08:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF