Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Για εξήγησέ το να καταλάβουμε πως το βλέπεις.![]()
Αρη ΔΥΣΤΥΧΩΣ τα διχρονα πεθαναν.
τα γουσταρα και τα γουσταρω ακομα αλλα η εξελιξη λεει αλλα.![]()
νομιζω οτι ειναι καλο να αρχισει να γινεται μια συγκριση των 600 σε σχεση με τα παλια διχρονα.
και σκεψου και την οποια εξελιξη που θα μεταπηδησει στα δικα μας μηχανακια.
τα 600 για να δουλεψουν πρεπει να δουλεψουν πολυ ψηλα...σχεδον υστερικα. και νομιζω ειναι πολυ πιο δυσκολο να οδηγηθει ενα 600 απο ενα 800 που εχει περισσοτερη ροπη.
θα γινονται μαχες και παλι.
εμενα παντως θα μου αρεσε να εβλεπα ενα μελλοντικο 600 σε στυλ RVF400.![]()
ενα V4 600!!![]()
![]()
![]()
Καταλαβαίνω πως το βλέπεις. Η διαφορά είναι οτι δεν πέθαναν, τα πεθάνανε.Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
Αρη ΔΥΣΤΥΧΩΣ τα διχρονα πεθαναν.
τα γουσταρα και τα γουσταρω ακομα αλλα η εξελιξη λεει αλλα.![]()
νομιζω οτι ειναι καλο να αρχισει να γινεται μια συγκριση των 600 σε σχεση με τα παλια διχρονα.
και σκεψου και την οποια εξελιξη που θα μεταπηδησει στα δικα μας μηχανακια.
τα 600 για να δουλεψουν πρεπει να δουλεψουν πολυ ψηλα...σχεδον υστερικα. και νομιζω ειναι πολυ πιο δυσκολο να οδηγηθει ενα 600 απο ενα 800 που εχει περισσοτερη ροπη.
θα γινονται μαχες και παλι.
εμενα παντως θα μου αρεσε να εβλεπα ενα μελλοντικο 600 σε στυλ RVF400.![]()
ενα V4 600!!![]()
![]()
![]()
Για κοίτα λίγο αυτό
http://www.motorcycle.com/manufactur...xp2-14293.html
Ηταν το 2003, αλλά λίγο αργότερα παρθηκε η απόφαση να τα πεθάνουν.
Στο μεσοδιάστημα είχαν εξελιχτεί κι αλλοι δίχρονοι με αλλα συστήματα αλλά πήγαν όλα στα σκουπίδια.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Απο την στιγμη που τα διχρονα εξαφανιστηκαν απο τους δρομους ηταν επομενο να εξαφανιστουν και απο τους αγωνες...δεν λεω οτι ειναι σωστο, αλλα ειναι ανουσιο να εξελισσεις ενα τυπο μοτοσικλετας, χωρις να υπαρχει τεχνολογικο αντικρισμα στην "πραγματικη ζωη"
Αυτο που μου την δινει ομως ειναι οι "περιορισμοι"!!!
Μακαρι οι κατασκευαστες να ηταν ελευθεροι να κανουν οτι τους γουσταρει...και πιο συναρπαστικοι θα ηταν οι αγωνες και εμμεσως πλην σαφως, θα εποφελουμασταν ολοι εμεις με την μεταφορα τεχνολογιας στις καθημερινες μας μοτοσικλετες.
ωραιο το projectακι της Honda αλλα και παλι δυστυχως αυτο δεν αλλαζει τα πραγματα.Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Καταλαβαίνω πως το βλέπεις. Η διαφορά είναι οτι δεν πέθαναν, τα πεθάνανε.
Για κοίτα λίγο αυτό
http://www.motorcycle.com/manufactur...xp2-14293.html
Ηταν το 2003, αλλά λίγο αργότερα παρθηκε η απόφαση να τα πεθάνουν.
Στο μεσοδιάστημα είχαν εξελιχτεί κι αλλοι δίχρονοι με αλλα συστήματα αλλά πήγαν όλα στα σκουπίδια.
αφου οι αποφασεις παιρνονται απο τυπους με σακακια που το μονο που τους νοιαζει ειναι το κερδος και αμφιβαλω αν εχουν οδηγησει ποτε ενα τετοιο κατασκευασμα, εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι...
παντως ελεγαν οτι επιτυχανεται και η δυναμη στις χαμηλες στροφες και καιγοταν και ολο το μιγμα στον θαλαμο καυσης.![]()
και οντως τα πεθαναν. δεν πεθαναν! αυτο λεει πολλα!
![]()
![]()
![]()
Τωρα πια δεν αλλάζει τίποτα.Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ωραιο το projectακι της Honda αλλα και παλι δυστυχως αυτο δεν αλλαζει τα πραγματα.
αφου οι αποφασεις παιρνονται απο τυπους με σακακια που το μονο που τους νοιαζει ειναι το κερδος και αμφιβαλω αν εχουν οδηγησει ποτε ενα τετοιο κατασκευασμα, εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι...
παντως ελεγαν οτι επιτυχανεται και η δυναμη στις χαμηλες στροφες και καιγοταν και ολο το μιγμα στον θαλαμο καυσης.![]()
και οντως τα πεθαναν. δεν πεθαναν! αυτο λεει πολλα!
![]()
![]()
![]()
Το EXP2 ηταν πάρα πολύ καλό και μέρος της τεχνογνωσίας το ειχαν βάλει στο CRM που βγήκε λίγο μετα.
Το EXP2 ηταν τόσο καλό κι αξιόπιστο που το έτρεξαν στο Dakar και βγηκε 5ο γενικής, 1ο κατω των 500cc, και 1ο στα πρωτότυπα.
Ειχε ιδιες επιδόσεις με το δικύλινδρο V τετραχρονο NXR780 κι εκαιγε λιγότερη βενζίνη...
Παρ ολα αυτα η Honda ηταν ο πρωτεργάτης του θανάτου των 2χρονων...βγαλε άκρη.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Εκατσα και δπαβασα τους κανονισμούς της Μοτο2 κατηγορίας.
http://www.motogp.com/en/news/2008/M...ions+announced
Kαι αναλυτικότερα εδω
http://www.fim.ch/sec/documents/f_6127.pdf
Το ζουμί.
Τέλος τα ηλεκτρονικά, ούτε traction control ούτε τίποτα.
Οριο στροφων
16,000 rpm. 4-cylinder engines
15,500 rpm. 3-cylinder engines
15,000 rpm. 2-cylinder engines
4 κύλινδροι maximum
Aπαγορευονται πνευματικες βαλβίδες και οβαλ πιστόνια και turbo κλπ κλπ.
Και το καλύτερο για το τέλος.
The engine (excluding exhaust, throttle bodies and ECU) used in a race is available to be purchased by another competitor in the same race for a fixed price of €20,000 (Euro). Such purchase request must be made in writing to Race Direction within the protest period, that is within 60 minutes after the official end of the race. The transaction and delivery will be completed immediately at the end of the 60 minute protest period and will be underwritten by IRTA. Teams refusing to sell when presented with a valid request will be disqualified.
Δηλαδή αγοράζεις το καλύτερο μοτερ της κατηγορίας με 20.000 Ευρω...
Αρκεί να τρέχεις κι εσυ και να πεις οτι το θέλεις μεσα σε 1 ωρα απο τον τερματισμό
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957