Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Arai RX-7 ή viper gt ?

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169

    Arai RX-7 ή viper gt ?

    Σε συνέχεια του θέματος για τα φθηνά αγγλικά μαγαζιά εδώ, θέλω να εκφράσω την ακόλουθη απορία στους αγαπητούς συμφορουμήτες:

    Από το http://www.bikersbargains.co.uk/ τα viper gt έρχονται γύρω στα 350 ευρώ και τα RX-7 γύρω στα 60 ευρώ περισσότερα. Από την στιγμή που η διαφορά δεν είναι τραγική τείθεται δίλλημα.

    Προσωπικά θεωρώ ότι απο θέμα ασφαλείας οι δύο σειρές είναι ισοδύναμες. Αυτό που με ενδιαφέρει πιο πολύ είναι η άνεση όσον αφορά αεροδυναμική, θόρυβο και βάρος. Υπ'όψην ότι έχω ένα FZ6S, το οποίο το κυκλοφορώ καθημερινά τόσο για το πήγαινε έλα στην δουλειά όσο και για βόλτες.

    Οι εκτιμήσεις από άτομα που είχαν και τα δύο κράνη θα εκτιμηθούν δεόντως (sniper?)


  2. #2
    Κανένα απο τα 2.
    Πάρε Shoei XR-1000,πολύ πιο ήσυχο και αρκετά σταθερό.Ότι πρέπει για κάθε μέρα.
    Ότι πρέπει και για ταξιδάκια - γρήγορες βολτούλες.
    Το RX7 είναι "πολεμικό" κράνος και ίσως σε κουράσει εάν γράφεις πολλά χλμ με το Fazer.
    Θα χρειαστείς ωτοασπίδες.Το ίδιο ισχύει και για το viper gt.
    Γνώμη μου.
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169
    Ευχαριστώ για την γνώμη σου.

    Βασικά ήθελα να γράψω πως δεν με ενδιαφέρει το XR-1000 καθόλου, γιατί όταν το δοκίμασα το μισό μου σαγόνι το ένιωθα έξω, τα υλικά του εσωτερικού δεν μου γεμίσανε το μάτι και γενικά δεν το ένιωσα να κουμπώνει στο κεφάλι μου τόσο καλά όσο το Arai, που πραγματικά μου φάνηκε λες και φορούσα κάλτσα.

  4. #4
    Ο παππούς με τη γριά.
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    66
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
    Ευχαριστώ για την γνώμη σου.

    Βασικά ήθελα να γράψω πως δεν με ενδιαφέρει το XR-1000 καθόλου, γιατί όταν το δοκίμασα το μισό μου σαγόνι το ένιωθα έξω, τα υλικά του εσωτερικού δεν μου γεμίσανε το μάτι και γενικά δεν το ένιωσα να κουμπώνει στο κεφάλι μου τόσο καλά όσο το Arai, που πραγματικά μου φάνηκε λες και φορούσα κάλτσα.
    Κάπου έχεις δίκιο..
    Εχω τώρα ένα XR-1000 και έχω την ίδια άποψη όσον αφορά το σαγώνι μου (νομίζω πως είναι έξω) .
    Την κατάσταση σώζει - όταν κάνει κρύο- ένα καλυματάκι (δεν θυμάμαι πως λέγεται) που μπαίνει από κάτω και κόβει εντελώς τον αέρα..
    Εχω από παλιά (χτυπημένο σοβαρά από πλαγιομετωπική) ένα RX-7 και το κρατάω για συναίσθηματικούς λόγους .
    Το δοκίμασα πρόσφατα να δω πως ήταν όταν το φορούσα και έννοιωσα όλο το κεφάλι μου μέσα στο κράνος. Η μόνη διαφορά ήταν ότι δεν μπορούσα να το βάλω/βγάλω εύκολα , μόλις το φορούσα ήταν μια χαρά..
    Με αυτά που ακούω/διαβάζω τις κορυφαίες σειρές θα τις απόφευγα λόγω θορύβου.
    Ρώτα , διάβαζε (εδώ και αλλού) για λιγότερο θόρυβο.

    Υ.Γ.Τουλάχιστον με το XR-1000 από θέμα θορύβου σώθηκα..
    Να κοιτάς εκεί που θέλεις να πας , αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.

    ΤDM 850.

  5. #5
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    RX 7 Corsair .......... καθώς ήλθε το νέο RX 7 GP, τα δίνουν σε τιμές προσφοράς !!!
    Αλλιώς η διαφορά τιμής με το Viper Gt είναι πολύ παραπάνω ..........
    Καλύτερο και σταθερότερο αεροδυναμικά με μειονέκτημα τον θόρυβο λόγω των πολλών αεραγωγών ......... αν σε ενοχλεί .............. ωτοασπίδες !!!
    Προσωπικά δεν με ενοχλεί ........

  6. #6
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Δοκίμασέ τα και τα δύο και πάρε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο κεφάλι σου. Η τέλεια εφαρμογή ενός κράνους είναι ουσιαστική παράμετρος ασφαλειας. Νομίζω ότι το Viper GT και το RX-7 Corsair έχουν κάποιες διαφορές στο σχήμα του κελύφους οπότε, λογικά, ένα από τα δύο θα σου "κάθεται" καλύτερα.

    Προσοχή η εφαρμογή να είναι όσο πιο "σφιχτή" γίνεται, χωρίς όμως να σου προκαλεί πόνους και πονοκεφάλους και χωρίς να αισθάνεσαι αιχμηρά σημεία επαφής με το κεφάλι σου. Αν βρεις κάποιο μέγεθος που εφαρμόζει τέλεια στο κρανίο σου, αλλά τα μάγουλά σου πιέζονται πάρα πολύ από τα μαξιλαράκια, *μην* πας σε μεγαλύτερο νούμερο: δοκίμασε λεπτότερα μαξιλαράκια. Αν βρεις ότι ένα μέγεθος είναι πολύ μικρό, ενώ το επόμενο πολύ μεγάλο, δοκίμασε το μικρότερο με λεπτότερη εσωτερική επένδυση. Για τα περισσότερα Arai υπάρχει επιλογή από διάφορα πάχη εσωτερικής επένδυσης καθώς και διάφορα πάχη μαξιλαριών για τα μάγουλα. Μην αγνοείς αυτήν την επιλογή. Είναι σημαντική παράμετρος ασφαλειας την οποία και πληρώνεις. Δυστυχώς τα περισσότερα μαγαζιά, αντί να σε καθοδηγούν σωστά, είναι τελείως "γκάου" σε αυτό το θέμα, αλλά καλό είναι να επιμένουμε.

    Ένα καλό βιντεάκι που μεταξύ άλλων αναφέρεται και στην σωστή εφαρμογή του κράνους είναι το ακόλουθο:

    http://www.superbikeplanet.com/2008/Oct/091016arai.htm

    Αν, τελικά, και τα δύο μοντέλα εφαρμόζουν εξίσου καλά, προτίμησε το RX-7: Καλύτερη ποιότητα υλικών, πιο προηγμένη τεχνολογία στο κέλυφος (Structural Net Compound), καλύτερος εξαερισμός, και, δυστυχώς, λίγο περισσότερος θόρυβος (λόγο περισσότερων αεραγωγών).

    Σχετικά με τον θόρυβο πιστεύω ότι όλα τα κράνη, σε υψηλές ταχύτητες (ας πούμε πάνω από 100-120), κάνουν πολύ θόρυβο, έτσι κι αλλιώς. Για συχνή και πολύωρη χρήση σε αυτοκινητοδρόμους, όσο "ήσυχο" και αν είναι το κράνος, η χρήση ωτασπίδων είναι επιβεβλημένη. Διαφορετικά, σταδιακά, με τα χρόνια, επέρχεται μερική κώφωση.

    Άντε μεγειά!


  7. #7
    Σχετικά με τον θόρυβο πιστεύω ότι όλα τα κράνη, σε υψηλές ταχύτητες (ας πούμε πάνω από 100-120), κάνουν πολύ θόρυβο, έτσι κι αλλιώς. Για συχνή και πολύωρη χρήση σε αυτοκινητοδρόμους, όσο "ήσυχο" και αν είναι το κράνος, η χρήση ωτασπίδων είναι επιβεβλημένη. Διαφορετικά, σταδιακά, με τα χρόνια, επέρχεται μερική κώφωση.

    Άντε μεγειά!

    [/B][/QUOTE] πλακα κανεις ε?οσο αφορα με τα χρονια μερικη κωφωση,ωχ δεν το ηξερα οτι μπορει να γινει κατι τετοιο.
    τελικα εκανα μ@λ@κι@ που βιαστηκα και πηρα απο αμερικη το viper gt αντι να περιμενω δυο μηνες για rx7-gp?βεβαια μου ειπαν και κατι αλλο που μπορει να ισχυει,οτι εγω που εχω γυμνο μηχανακι δεν κανει το rx-7 ειναι για ss το rx-7
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Eγω δεν θα συνιστούσα RX7 για καθημερινή χρήση. Ο θόρυβος δεν είναι απλά πολύς αλλά τουλάχιστον 2πλάσιος απο τα άλλα Arai.
    Και οσο και να θέλεις δεν φοράς ωτοασπίδες κάθε μέρα.
    Ειναι το τέλειο supersport κράνος κι εχει την top ποιότητα αλλά ο θόρυβος είναι too much ακόμα και με τους αεραγωγους κλειστούς.

    Εγω εχω ενα RX7 corsair και το φοράω μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, οταν θα παω μια καλη βόλτα, οταν θα παω στην πίστα κλπ.
    Νομίζω οτι το Viper GT ειναι πιο καλό για κάθε μέρα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Νέο μέλος Το avatar του/της jkap
    Εγγραφή
    06/06/2007
    Μηνύματα
    28
    Πωλητής όταν του έκανα την ερώτηση που κάνει ο johnnyestia μου απάντησε ότι το rx7 εκτός από τον περισσότερο θόρυβο, μπάζει πολύ κρύο και δεν φοριέται χειμώνα, επίσης ότι σε γυμνό μηχανάκι είναι σταθερότερο το viper gt.
    Ισχύουν αυτά?
    Σημειώνω ότι το κράνος θα χρησιμοποιήται μόνο στις βόλτες (έχω ήδη ένα κράνος για καθημερινή χρήση)

  10. #10
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Εγω αγορασα προσφατα το Viper Gt και μπορω να πω οτι κανει υπερβολικο
    θορυβο. Απο την αλλη ομως εχει καταπληκτικη εφαρμογη.
    Επισης ενα αλλο προβλημα που διαπιστωσα ειναι οτι οι δυο μικροι αεραγωγοι
    που βρισκονται πανω στην ζελατινα δεν "πεφτουν" ακριβως με τους αντιστοιχους
    αεραγωγους του κελυφους.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  11. #11
    δηλαδη τελικα ισχυει αυτο οτι στα γυμνα μηχανακια καλυτερα ενα viper gt απο το rx-7
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Δεν εχω δεί πρόβλημα σταθερότητας με το RX7 στο γυμνό με πολλά χιλιόμετρα.
    Οτι μπάζει περισσότερο απο τα άλλα είναι γεγονός και το αισθάνεσαι σαν πιο 'κρύο' κράνος ακόμα και με όλα κλειστα.
    Απ την άλλη στο ζόρι της πίστας η τη ζέστη, αν ανοίξεις αεραγωγούς βάζει περισσόετρο αέρα απο οτιδήποτε άλλο.
    Συγκριτικά ολα τα άλλα Arai ειναι σαν να μην εχουν καν αερισμούς.
    Να σημειώσω οτι δεν το συγκρίνω με Viper GT γιατί δεν εχω τέτοιο, αλλά με Astro που ηταν το προηγούμενο, στην ουσία είναι ίδια όμως, και με άλλα Arai που ειχα.


    @alex14 αν σου φαίνεται θορυβώδες το Viper θα παθεις πλάκα αν βάλεις το RX7.
    Για τους αεραγωγούς ισως θέλει ρύθμιση η ζελατίνα σου.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Δε συμφωνώ με την άποψη οτι το RX7 δεν είναι για καθημερηνή χρήση, οι ταχύτητες στη πόλη είναι μειωμένες, οπότε δε νομίζω οτι μπορούμε να μιλήσουμε για ενοχλητικό θόρυβο Aπο την άλλη ο εξαερισμός του συγκεκριμένου κράνους ειδικά σε συνθήκες ζέστης θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα η διαφορά είναι τεράστια... το κύμα δροσίάς στο πάνω μέρος του κεφαλιού, ειδικά μετά τα 70-80 που μπορεί να πιάσεις για λίγο στη πόλη δε συγκρίνοντε με κανένα!

    Oπότε, ανεπιφύλακτα και δεδομένης της τιμής που μπορεί να βρεθεί τώρα ένα corsair μια και τα μαγαζιά ξεπουλάνε, προτείνω rx7




    Εdit: Η σταθερότητα του κράνους με γυμνή μοτό ήταν υποδειγματική... ακόμα και σε ταχύτητες των 240 με RX7RR4

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Eγω δεν θα συνιστούσα RX7 για καθημερινή χρήση. Ο θόρυβος δεν είναι απλά πολύς αλλά τουλάχιστον 2πλάσιος απο τα άλλα Arai.
    Και οσο και να θέλεις δεν φοράς ωτοασπίδες κάθε μέρα.
    Ειναι το τέλειο supersport κράνος κι εχει την top ποιότητα αλλά ο θόρυβος είναι too much ακόμα και με τους αεραγωγους κλειστούς.

    Εγω εχω ενα RX7 corsair και το φοράω μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, οταν θα παω μια καλη βόλτα, οταν θα παω στην πίστα κλπ.
    Νομίζω οτι το Viper GT ειναι πιο καλό για κάθε μέρα.
    Άρη, σε καθημερινή χρήση - εντός πόλης - τι ταχύτητες να πιάσουμε? προσωπικά όταν φοράω το δικό μου ρχ7 στη πόλη δεν καταλαβαίνω θόρυβο.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jkap
    Πωλητής όταν του έκανα την ερώτηση που κάνει ο johnnyestia μου απάντησε ότι το rx7 εκτός από τον περισσότερο θόρυβο, μπάζει πολύ κρύο και δεν φοριέται χειμώνα ...
    το ότι μπορεί να μπάζει περισσότερο από άλλα κράνη, οκ το δέχομαι. Αλλά βάζεις μια μπαλακλάβα και είσαι εντάξει. Οχι και δεν φοριέται το χειμώνα, τι είναι αυτοί ρε...

    ο εξαερισμός του ρχ7 πάντως δεν παίζεται. Και επειδή στην Ελλάδα ζούμε και το κρύο δεν ειναι ο κανόνας, τις ζεστές μέρες που θα το φοράς θα καταλάβεις σημαντική διαφορά

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. arai chaser vs viper gt...poies oi diafores?
    από nik_sfikas στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 19/02/2009, 05:02
  2. Θορυβος Arai VIPER GT;
    από panosER5 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2007, 18:43
  3. Arai VIPER GT
    από ΙΠΠΕΑΣ στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2006, 12:44

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF