Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Ηλεκτρικα Honda GLX-Αποριες

  1. #1

    Ηλεκτρικα Honda GLX-Αποριες

    Υπαρχει διαφορα στην ηλεκτρονικη απο το παλιο glx με αυτο που εχει τα μολυβι καπακια; Θελω να ρωτησω αν τα πηνια απο το πιο καινουργιο μοντελο, μπορουν να δουλεψουν με την παλια ηλεκτρονικη και αν οχι παιρνει καμια πατεντα, η θελω καινουργια ηλεκτρονικη;

  2. #2
    Εβαλα πανω τα πηνια απο το καινουργιο μοτερ και βλεπω οτι δεν παιρνει ρευμα ο πολλαπλασιαστης. Καμια ιδεα;

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tragos
    Εγγραφή
    10/06/2008
    Μηνύματα
    124
    αλλαξε ηλεκτρονικη. αλλα νομιζω οτι δεν εχει προβλημα και οτι δουλεβει κανονικα! εισαι σιγουρος οτι τα σινδεσες σωστα?
    CBR 600F PC35 2004
    VFR 400R NC21 1986
    INNOVA 125 2006
    KAZE R 112 2006

  4. #4
    Εχω αλλαξει μεχρι τωρα δυο-τρεις (καινουργιες) χωρις αποτελεσμα. Υπαχει καποιος αλλος τροπος να δω που ειναι το προβλημα;

  5. #5
    Αυτο που μετρησα ειναι η ταση που ερχεται απο το μαυρο-κοκκινο απο τα πηνια καλωδιο το οποιο φερνει ρευμα (25Volt περιπου). Στην ηλεκτρονικη μετρησα την εξοδο του κιτρινου-μαυρου καλωδιου το οποιο δεν φερνει καθολου ρευμα. Βεβαια δεν ξερω αν χρειαζομαι καποιο ανταπτορα στο πολυμετρο για να μετρησω αυτο το καλωδιο γιατι μου φαινεται οτι δινει γυρω στa 100Volt

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tragos
    Εγγραφή
    10/06/2008
    Μηνύματα
    124
    πες λιγο ακριβως τι εκανες. ποιο μηχανακι εχεις 90αρι? με μιζα? ολη την πηνιοπλακα αλαξες? σου περισευει κανενα καλωδιο? τα βασικα καλωδια ειναι το μαυρο/κοκκινο και το μπλε/κιτρινο αυτα ειναι τα καλωδια που ενωνουν πηνια με ηλεκτρονικη. η ηλεκτρονικη με ον παλαπλασιαστη ενονεται με το μαυρο/κιτρινο. και ο πολαπλασιαστης και η ηλεκτρονικη εχουν απο μια γειωση (πρασινιο) δεν αν ειναι οκ. εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι αλου το προβλημα?? το μπουζι δεν εχει ρευμα?
    CBR 600F PC35 2004
    VFR 400R NC21 1986
    INNOVA 125 2006
    KAZE R 112 2006

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tragos
    πες λιγο ακριβως τι εκανες. ποιο μηχανακι εχεις 90αρι? με μιζα? ολη την πηνιοπλακα αλαξες? σου περισευει κανενα καλωδιο? τα βασικα καλωδια ειναι το μαυρο/κοκκινο και το μπλε/κιτρινο αυτα ειναι τα καλωδια που ενωνουν πηνια με ηλεκτρονικη. η ηλεκτρονικη με ον παλαπλασιαστη ενονεται με το μαυρο/κιτρινο. και ο πολαπλασιαστης και η ηλεκτρονικη εχουν απο μια γειωση (πρασινιο) δεν αν ειναι οκ. εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι αλου το προβλημα?? το μπουζι δεν εχει ρευμα?
    Εχω βαλει αλλο μοτερ, το πιο καινουργιο αυτο με τα στρογγυλα πηνια σε μηχανακι που φοραγε μοτερ με τα πιο παλια πηνια. Η πλεξουδα και η ηλεκτονικη εχουν μεινει απο το παλιο. Αυτο που εκανα επειδη τα πηνια ειχαν κομμενα τα καλωδια συριζα, εβαλα καινουργια καλωδια εξαρχης απο τα πηνια. Τα εχω διπλοτσεκαρει και τα εχω βαλει σωστα. Δεν υπαρχει σπινθηρας στο μπουζι. Οταν βαζω την παλια πηνιοπλακα απο το παλιο μοτερ στο καινουργιο, παιρνει μπροστα κατευθειαν. καποιος μου ειπε για ματι αλλα το μετρησα με πολυμετρο και μου δειχνει συνεχεια στο ωμομετρο αρα ειναι οκ. Καμια αλλη ιδεα; Το μηχανακι ειναι GLX 90 μιζατο.

  8. #8
    Θα βαλω και μερικες φωτο απο οτι εχω κανει μπας και βοηθησω καθολου.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ioannou_b
    Θα βαλω και μερικες φωτο απο οτι εχω κανει μπας και βοηθησω καθολου.

    Παίξε με τα καλώδια, βάλτα αλλιώς και τσέκαρε για σπινθήρα.
    Το πιθανότερο είναι να συνδέεις κάτι λάθος παρά να υπάρχει κάποιο χαλασμένο εξάρτημα.
    Το μπουζί το βγάζεις από τη κεφαλή και το γειώνεις για να δεις σπινθήρα να υποθέσω, έτσι?

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Παίξε με τα καλώδια, βάλτα αλλιώς και τσέκαρε για σπινθήρα.
    Το πιθανότερο είναι να συνδέεις κάτι λάθος παρά να υπάρχει κάποιο χαλασμένο εξάρτημα.
    Το μπουζί το βγάζεις από τη κεφαλή και το γειώνεις για να δεις σπινθήρα να υποθέσω, έτσι?
    Εχω σαλταρει γιατι εκανα και αυτο που ειπες (αλλξα τα καλωδια μηπως εκανα κατι λαθος), και βεβαια βγαζω το μπουζι και το γειωνω. Εμενα παντως μου παει κατι προς γειωση μερια ή κατι προς διακοπτη αν και αυτα τα τσεκαρα. Υπαρχει πιθανοτητα να θελουν τα συγκεκριμενα πηνια αλλη πλεξουδα; Τι αλλο να πω.. Παντως οποιος το βρει εχει τσαμπα ποτα αν ερθει Ζακυνθο το καλοκαρι για διακοπες!

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ioannou_b
    Εχω σαλταρει γιατι εκανα και αυτο που ειπες (αλλξα τα καλωδια μηπως εκανα κατι λαθος), και βεβαια βγαζω το μπουζι και το γειωνω. Εμενα παντως μου παει κατι προς γειωση μερια ή κατι προς διακοπτη αν και αυτα τα τσεκαρα. Υπαρχει πιθανοτητα να θελουν τα συγκεκριμενα πηνια αλλη πλεξουδα; Τι αλλο να πω.. Παντως οποιος το βρει εχει τσαμπα ποτα αν ερθει Ζακυνθο το καλοκαρι για διακοπες!
    Υπάρχουν δύο τρόποι:
    1)Βρές ένα ηλεκτρικό διάγραμμα για το μηχανάκι σου (θα ψάξω κι εγώ από νετ), κόψε, αφήνοντας 10 εκατοστά καλώδιο, τα πολυβύσματα ηλεκτρονικής, ανορθωτή, φλασιέρας κλπ, αγόρασε καλώδια διαφορετικών χρωμάτων ( από 2 μέτρα φτάνουν και περισσεύουν), βάλτα όλα αυτά σε ένα τραπέζι και φτιάξε μια πλεξούδα homemade.
    2)Αγόρασε μια πλεξούδα. Εγώ βρήκα τα πάντα από http://www.moto-rider.com γειτονάκι σου είναι, από Πάτρα και μου τα έστειλαν πακέτο με ACS.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tragos
    Εγγραφή
    10/06/2008
    Μηνύματα
    124
    δεν θελει αλλαγη η πλεξουδα. εγω εχω κανει μετατροπη απο 90αρι αμιζο σε 125 lifan μιζατο και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ προβλημα. δουλεβει και με τις 2 ηλεκτρονικες κ με τους 2 πολαπλασιαστες και με τους 2 ανοροθωτες.
    βαλε φωτο να δουμε.
    CBR 600F PC35 2004
    VFR 400R NC21 1986
    INNOVA 125 2006
    KAZE R 112 2006

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tragos
    δεν θελει αλλαγη η πλεξουδα. εγω εχω κανει μετατροπη απο 90αρι αμιζο σε 125 lifan μιζατο και δεν ειχα ΚΑΝΕΝΑ προβλημα. δουλεβει και με τις 2 ηλεκτρονικες κ με τους 2 πολαπλασιαστες και με τους 2 ανοροθωτες.
    βαλε φωτο να δουμε.


    Οπότε κάποιο καλώδιο είναι κομένο ή κάποιο βύσμα δεν κάνει επαφή.
    Από το να κάθεσαι και να ψάχνεις πάρε μια πλεξούδα με 15 ευρώ και καθάρισες.
    Κι εγώ έβαλα 110 lifan σε πλατινοφόρο 6 βολτο αλλά τα άλλαξα όλα.

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/10/2006
    Μηνύματα
    29
    φιλε βαλε επανω τα παλια πηνια και τσεκαρε το ματι που δινει εντολη στον πολλαπλασιαστη τι κενο εχει με το μπιμπικι που εχει επανω στο βολαν.

    με τα βαλε το καινουργιο βολαν και πηνια και τσεκαρε παλι αν καθεται σωστα το ματι επανω στο εξογκωμα του βολαν.

    κατα πασα πιθανοτητα εκει ειναι το προβλημα.

    φανταζομαι οτι βαζεις το βολαν απο το νεο μοτερ?


  15. #15
    Βολαν και πηνια ειναι απο το καινουργιο μοτερ. Υπαρχει καποιος τροπος να μετρησω το ματι; Και κατι αλλο, ειχα βαλει ολοκληρο σετ πηνια: πηνια και ματι (κινεζικα) και παλι τιποτα. Αγιε Βασιλη συνονοματε βοηθησε με!!!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Bελτιώσεις σε Honda GLX
    από Dexter007 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2005, 11:25
  2. Μετατροπη Honda GLX
    από Petrucci στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2005, 08:20

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF