καλή χρονιά παλικάρια,
όποιος μπορεί/θέλει κτλ ας με λούσει με τα φώτα του.
θέλω πληροφορίες για ktm lc4 640 adventure. έχω βρει ένα στα 3800ευρά σε γκρι-πορτοκαλί, καινούρια λάστιχα, χούφτες, εξάτμιση μαμά, (φαινεται) ατρακάριστο και γενικα (φαίνεται) σε καλή κατάσταση.
τι χρειάζεται να προσέξω που δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά?
το μηχανάκι θα κυκλοφορεί πολύ στην πόλη, τι παίζει από άποψη ευχρησίας (έχω εμπειρία με crm 125, kle 500, xt-x 600)? με προβληματίζει πολύ ο όγκος του ρεζερβουάρ. για ταξίδια (πχ. μέχρι τη λαμία) την παλεύει ή θα πάρεις την μπιέλα στο χέρι?
γενικά οποιοδήποτε σχόλιο καλοδεχούμενο.
ευχαριστώ εκ των προτέρων την μοτοπαρέα...


 
			
			 
					
					
					
						 Απάντηση με παράθεση
  Απάντηση με παράθεση 
			 
			 
			 
  
						 
			 θα συμπληρωσω οτι σαν κατοχος της μηχανης αυτης ακομα, υστερα απο 6 και χρονια, και στο θεμα αξιοπιστιας ειναι επισης πολυ δυνατη παρα τα οσα ακουγονται (ειχα ακουσει πολλες κασσανδρες οταν το αγορασα καινουριο το2002). φοβερα διασκεδαστικο στο δρομο και στο χωμα δεν λεει οχι σε μικρα ταξιδια και στριβει καταπληκτικα παντου.Για την συντηρηση τα ειπε ολα ο κατανας και να πω μονο οτι με 100σταρα βενζινη που ειναι ταισμενο το δικο μου απο την αρχη, ο μηχανικος μου λεει οτι ειναι σε καλυτερη κατασταση απο απο αλλα κτμ με ιδιο κινητηρα που κουραρει ο ιδιος.
  θα συμπληρωσω οτι σαν κατοχος της μηχανης αυτης ακομα, υστερα απο 6 και χρονια, και στο θεμα αξιοπιστιας ειναι επισης πολυ δυνατη παρα τα οσα ακουγονται (ειχα ακουσει πολλες κασσανδρες οταν το αγορασα καινουριο το2002). φοβερα διασκεδαστικο στο δρομο και στο χωμα δεν λεει οχι σε μικρα ταξιδια και στριβει καταπληκτικα παντου.Για την συντηρηση τα ειπε ολα ο κατανας και να πω μονο οτι με 100σταρα βενζινη που ειναι ταισμενο το δικο μου απο την αρχη, ο μηχανικος μου λεει οτι ειναι σε καλυτερη κατασταση απο απο αλλα κτμ με ιδιο κινητηρα που κουραρει ο ιδιος.