Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 17 από 17

Θέμα: Αλλαγή χρώματος καινούριας μοτό στην αντιπροσωπεία? Γίνεται?

  1. #16
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    1) Έμπορος δεν είμαι ούτε σε μηχανές ούτε σε τίποτε άλλο

    2) Έχετε δίκιο ότι θα έπρεπε να έχει ειδοποιηθεί για την αλλαγή

    3) Σίγουρα δεν θα είχα εμπιστοσύνη στον τύπο (αλλα ποιος τελικά έκανε την αλλαγή? και αν την έκαναν στα κεντρικά ο συνεργάτης που την πούλησε το ήξερε?)

    4) Θα με ενδιέφερε κυρίως να ασχοληθώ και να εξασφαλίσω ότι η μηχανή δεν έχει/είχε άλλου είδους ζημιά

    5) Επειδή με όλα αυτά τελικά το μόνο που καταλήγεις είναι να χάσεις τον χρόνο σου και την ψυχική σου ηρεμία, εαν όλα είναι έτσι όπως τα περιγράφεις, απλά θα το ξεχνούσα και δεν θα είχα ξαναπατήσει στο μαγαζί διότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις το δίκιο σου εφόσον το χαρτί του τελωνείου γράφει ως χρώμα μηχανής το γκρί. Εδώ δεν βγάζουν άκρη άλλοι με σοβαρά προβλήματα εως και κομμένα πλαίσια....

    Δεν αξίζει να χαλάς τον χρόνο σου με επουσιώδη πράγματα. Κάν'τους μια μανούρα στο μαγαζί για να μην νομίζουν ότι σε κορόϊδεψαν κι όλας και καβάλα την μηχανή σου να την ευχαριστηθείς.


    Υ.Γ. Και μετά μου λέτε για αντιπροσωπίες και πως οι παραεισαγωγές δεν είναι σωστό κλπ. Εαν κάποιος είναι απατεώνας θα είναι απατεώνας είτε λέγεται αντιπρόσωπος είτε παραεισαγωγέας είτε περίπτερο της γειτονιάς.


    +1300 για το ΥΓ

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA


    3) Σίγουρα δεν θα είχα εμπιστοσύνη στον τύπο (αλλα ποιος τελικά έκανε την αλλαγή? και αν την έκαναν στα κεντρικά ο συνεργάτης που την πούλησε το ήξερε?)


    Η αλλαγή έγινε κατά 99% στο Σαρακάκη που έκανε κ τη διόρθωση των χαρτιών στο τελωνείο (μάλλον).

    Και να μην ήξερε από την αρχή ο έμπορος οτι θα γινόταν η αλλαγή, σίγουρα με το που έγιναν οι καθυστερήσεις στην παράδοση κ μετά είδε τη μηχανή κατάλαβε (δεν είναι χθεσινός) αλλά δεν είπε τπτ, για να τελειώσει η δουλειά, να μη δημιουργήσει πρόβλημα στην αντιπροσωπεία κ για να χάσει κ πολλούς άλλους πελάτες, εκτός από εμένα (μήπως τελικά μαθουν να μας σέβονται).

    Στην περίπτωση που έκανε αυτός την αλλαγή κ δεν είπε τπτ η θέση του είναι ακόμα χειρότερη.

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF